Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Bo Svensson og Christian Poulsen kombineret kunne være et spændende bud til fremtiden. Begge er vant til at arbejde med unge spillere, de kender FCK-kulturen, og tilsammen er der erfaring med at håndtere spillere med store egoer og personligheder.
    Derudover har CP en meget fin ledelsesfilosofi, hvor han har været rigtig god til at udvikle på spillerne rent menneskeligt, og dermed været i stand til at få dem til at præstere bedre.
    Jeg vil dog gerne først se dem begge have en cheftrænerrolle, hvor de for alvor har med voksne spillere at gøre som øverste boss. Svensson er pt. cheftræner i RB Salzburgs feederklub Liefering, hvor truppens gennemsnitsalder er 20 år, mens CP er assistenttræner i Ajax.
    Nu siger jeg lige noget totalt blasfemisk, men jeg kunne faktisk godt tænke mig en, der ikke var sovset ind i "FCK-kultur." De to nævntes kvaliteter ufortalt håber jeg ikke, man går efter en Ståle-klon, men at man ryster posen gevaldigt og benytter lejligheden - når Ståle på et eller andet tidspunkt er fortid - til at forsøge noget nyt mht. spillestilsfilosofien.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •