Side 21 af 56 FørsteFørste ... 111819202122232431 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Norge tabte 2-1 efter forlænget spilletid og kommer dermed ikke med til EM. Jeg ser det stadig som den bedst tænkelige løsning på Ståle-problemet, hvis Norge atter kunne tænke sig at få ham som landstræner. Alle kan slippe ud af sagen uden at tabe ansigt - og millioner - og Ståle kan redde noget af sit eftermæle, ligesom klubben kan komme hurtigere i gang med oprydningen. Men det kræver selvfølgelig, at Lagerbäck rent faktisk stopper, og at det norske forbund giver Ståle en ny chance.
    Kan vi ikke tilbyde Lagerbäck et retrætejob som Per Winds højre hånd til en halv mio. om året plus frikort til ZOO?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #302
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...at-traekke-sig

    Lagerbäck tilbyder i hvert fald at trække sig. Det må betyde, at Ståle som minimum er et emne.

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Ståle Solbakken fyret, William og Hjalte overtager midlertidigt:

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-solb...-fc-koebenhavn

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #304
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ståles afløser

    Klubbens DNA = David Nielsen, AGF ;)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #305
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståles afløser

    At Hjalte og William deler ansvaret mellem sig betyder vel, at ledelsen er enig med mange på Sidelinien i, at Ståle reelt har udfyldt to stillinger, hvilket har været uholdbart. Det bekræfter Rygaard også på pressemødet. Med mindre man kan hente en eller anden gigantisk kapacitet ind.

    Internationale navne der er uden klub:
    David Wagner
    Jürgen Klinsmann
    Mark van Bommel
    Paulo Sousa

    Danske muligheder:
    Bo Svensson
    David Nielsen
    Morten Olsen
    Jon Dahl

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #306
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    At Hjalte og William deler ansvaret mellem sig betyder vel, at ledelsen er enig med mange på Sidelinien i, at Ståle reelt har udfyldt to stillinger, hvilket har været uholdbart.
    Jeg er ikke i tvivl om, at manager-rollen er død i FCK, men at man hiver Kvist ind i tillæg til Hjalte handler nok mere om, at man ikke havde nogen plan, og at sidstnævnte er helt grøn på dette niveau (som træner). Kvist ser jeg udelukkende som en overgangsfigur. Hjalte kan i princippet nå at gøre det så godt, at han bliver svær at komme uden om. Jeg ved dog ikke, hvornår han kan have en Pro-licens klar.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #307
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Nåh. Pas på med hvad man ønsker. Måske får man det.

    Hold. Nu. Kæft. Det her er komplet idiotisk. Og det beviser til fulde, at vi har en bestyrelse som lige præcis intet aner om fodbold. Det er fuckin' to måneder siden, at vi spillede kvartfinale i Europa. Og ja, der HAR været en mental deroute i år. Ingen tvivl om det. Og det var ikke elegant håndteret sidste år, da vi fik begge vores angribere skadet.

    Men er vi ikke enige om, at holdet begyndte at ligne sig selv igen mod FCN? Og at det var en kongetransfer af Zanka, der vel - trods alt - købte ind på Projekt Ståle & Mesterskabet? Han må føle sig pænt røvrendt lige nu, og det gør jeg også af en komplet idiotisk ledelse.

    Fodboldkampe bliver vundet i bestyrelseslokalet, sagde Don Ø. I dag tabte bestyrelsen så mesterskabet for FCK med et kæmpemæssigt brag. Fair nok, hvis de formår at hive en gylden løsning ud af røven. Men Kvist/Hjalte er lige så uambitiøs en nødplan som en af Brøndbys uendeligt mange krampetrækninger.

    Jeg er rystet. Jeg er chokeret. Jeg er målløs.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #308
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Ståles afløser

    Skal vi ikke liiiige give det her en chance?

    Folk har råbt og skreget efter en fyring af Ståle Solbakken, og nu er det sket, så er det også forkert.. Timingen er ikke optimal, men vi har ikke så mange kampe tilbage i år, og pointgennemsnittet for 2020 er himmelråbende lavt, så det skal ske noget. Man har, fra bestyrelsens side, nok ventet og set hvordan starten af sæsonen er gået, og det har jo mildest talt været elendig, hvor vi har tabt til både Brøndby og OB og fik verdens mest ufortjente point mod Vejle - en fucking oprykker! Derudover er vi røget ud af europa, hvilket helt sikkert blev dødsstødet for Træner Ståle.. Derudover har Sportsdirektør Ståle også fejlet med en række dårlige transfers og manglende salg. Derudover har han de sidste mange år stået 100% for alt det sportslige i FCK og været ansigtet udadtil. Det kan jo være, at bestyrelsen gerne vil have flere kræfter ind omkring holdet nu, så der kan være mere sparring mellem spillet på banen og i bestyrelseslokalet.

    Så nu er der en landskampspause og lidt tid til at lave overgangen og få lidt ro på. Hjalte kan fortsætte selve spillet, og forhåbentlig tilføje selvtillid til de unge spillere i klubben og hvem ved, måske få tilført lidt unge gutter med vilje og gåpåmod fra ungdomsrækkerne (En ny Corner, Wind, Daramy måske?) og så forhåbentlig kan man hente en ordentlig kapacitet ind på sportsdirektør posten og på trænerbænken

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #309
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser

    Men er vi ikke enige om, at holdet begyndte at ligne sig selv igen mod FCN?
    FCK beslutter sgu da ikke ud fra én kamp

  17. De følgende 18 brugere er enige:

  18. #310
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Skal vi ikke liiiige give det her en chance?

    Folk har råbt og skreget efter en fyring af Ståle Solbakken, og nu er det sket, så er det også forkert.. Timingen er ikke optimal, men vi har ikke så mange kampe tilbage i år, og pointgennemsnittet for 2020 er himmelråbende lavt, så det skal ske noget. Man har, fra bestyrelsens side, nok ventet og set hvordan starten af sæsonen er gået, og det har jo mildest talt været elendig, hvor vi har tabt til både Brøndby og OB og fik verdens mest ufortjente point mod Vejle - en fucking oprykker! Derudover er vi røget ud af europa, hvilket helt sikkert blev dødsstødet for Træner Ståle.. Derudover har Sportsdirektør Ståle også fejlet med en række dårlige transfers og manglende salg. Derudover har han de sidste mange år stået 100% for alt det sportslige i FCK og været ansigtet udadtil. Det kan jo være, at bestyrelsen gerne vil have flere kræfter ind omkring holdet nu, så der kan være mere sparring mellem spillet på banen og i bestyrelseslokalet.

    Så nu er der en landskampspause og lidt tid til at lave overgangen og få lidt ro på. Hjalte kan fortsætte selve spillet, og forhåbentlig tilføje selvtillid til de unge spillere i klubben og hvem ved, måske få tilført lidt unge gutter med vilje og gåpåmod fra ungdomsrækkerne (En ny Corner, Wind, Daramy måske?) og så forhåbentlig kan man hente en ordentlig kapacitet ind på sportsdirektør posten og på trænerbænken
    Jeg har BESTEMT ikke råbt og skreget på en Ståle-fyring.

    Fair nok hvis man havde et vildt godt setup på plads efter den åbenbart "grundige" beslutning. Men hvorfor f...... ikke lade det største klubikon sidde indtil man var helt sikker på, hvilken vej man ville gå? Kvist/Hjalte? Så han man i al fald ikke kigget langt ud af egen brevsprække. Det er så hamrende uambitiøst, at jeg mangler ord. Og det er i mine øjne ret så usmageligt, at man liiiiiige lod Ståle køre transfervinduet færdigt, som vel er bestået, hvor man hentede en anden klublegende ind, som købte Projekt Ståle i al fald for resten af sæsonen.

    Havde ledelsen så fyret Ståle efter Europa, kunne man timingmæssigt sige, at ok, FCK har ramt bunden, og det ligner ikke, at der er nogen vej tilbage i indeværende sæson. Så vi risikerer ikke noget ved at fyre Ståle og benytte resten af sæsonen på at genoprette klubben. Siden rejste FCK sig med den trodsreaktion, som Ståle er så kendt for. Og man hentede den mand i forsvaret, tæt på alle fans har skreget efter. Personligt begyndte jeg at tro på, at vi alligevel ville kunne vinde mesterskabet i en sæson, hvor FCM ser ud til at smide dumme point i ligaen på grund af CHL. Nu giver man end ikke Ståle chancen for at vise, at holdet faktisk ER tilbage, og at Zanka var den berømte brik, der manglede, efter at Bjelland tjekkede sig selv ud af holdet.

    Jeg er rystet. Og jeg har lige præcis 0% tillid til den bestyrelse, der vil drive det her nu selvudnævnte galehus videre.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Det er den helt rigtige beslutning.

    Resultaterne i 2020 taler for sig selv. både når det gælder pointsnit og "spillet" på banen. Derudover har Ståle haft for meget magt i klubben. Fint at se man midlertidig indsætter Hjalte og William så vi har tid til at finde den rigtige træner til Vinter.
    Håber også at få ansat en kompetent Sportsdirektør på sigt.

    Tak for din tid i Klubben Ståle, men tiden var inde.


  21. #312
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er den helt rigtige beslutning.

    Resultaterne i 2020 taler for sig selv. både når det gælder pointsnit og "spillet" på banen. Derudover har Ståle haft for meget magt i klubben. Fint at se man midlertidig indsætter Hjalte og William så vi har tid til at finde den rigtige træner til Vinter.
    Håber også at få ansat en kompetent Sportsdirektør på sigt.

    Tak for din tid i Klubben Ståle, men tiden var inde.
    Bare lige for at forstå dit (og måske også klubbens) ræsonnement lidt bedre: Hvorfor mener du, at det var så bydende nødvendigt at fyre ham nu i stedet for at gøre sit hjemmearbejde og have en reel løsning på plads?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #313
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Bare lige for at forstå dit (og måske også klubbens) ræsonnement lidt bedre: Hvorfor mener du, at det var så bydende nødvendigt at fyre ham nu i stedet for at gøre sit hjemmearbejde og have en reel løsning på plads?
    Jeg er sådan set enig i at det er et overraskende tidspunkt at skifte nu, men vi ved ikke hvad omstændighederne er.

    Har de brugt landsholdspausen for at tage en snak med flere bærende spillere, om deres holdninger eller lign.

    Og det er muligt at Ståle ikke gik med på at have alt det kørende bagom ham, eller man evt allerede er igang, og det så blev for meget.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #314
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Jeg syntes det er en fin midlertidig løsninig med Hjalte og William, hvis det kan give "Ro" til at finde den "rigtige" træner.

    Det er fint man går efter at finde en træner som kan bevare noget af den "kultur" der er opbygget. MEN jeg håber ved gud ikke man bare går efter en Ståle klon 2.0. Det er fair nok at scoute en træner kan finde ud af defensive, men det jeg føler vi har behov for er en træner med lidt flere offensive visioner for vores offensive spil fremad banen. Og nej det behøver ikke være en Tiki taka træner, langt mindre kan gøre det.

    1. Finde en træner som kan få vores hold til i langt største delen af kampene i suppen at være det dominerende hold med langt flere chance skabene aktioner.

    2. Bibehold den stærke defensive organisation i Europa, dog krydret med fokus på omstillingsspillet, som er noget jeg syntes har manglet (Modet til at køre kontra når chancerne byder sig)

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #315
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståles afløser

    Jeg synes, vi skal have en træner ind, der har en proven track record i Europa OG for et tophold i en liga udenfor top 5.

    Derfor er mit bud Paulo Sousa. Her er hans meritter:

    Swansea:
    Højeste ligaplacering i 27 år. Lukkede næstfærrest mål ind i hele rækken.

    Videoton (/FC Fehervar):
    Røg knebent ud til Sturm Graz i CL-kvalen og blev nr. 2 i ligaen. I anden sæson slog han Slovan, Gent, og Trabzonspor ud af EL-kvalen. Sluttede 3er i EL-gruppen (Sporting, Basel, Genk) og blev igen nr. 2 i ligaen.

    Maccabi Tel Aviv
    Suverænt mester, røg knebent ud til Basel i CL-playoff og gik så videre fra sin EL-gruppe med 11 point (Bordeaux, Frankfurt, APOEL). Røg så igen ud til Basel i knockoutfasen.

    Basel:
    Vandt ligaen suverænt og gik videre fra sin CL-gruppe (Real Madrid, Liverpool, Ludogorets), røg så ud til Porto i knockouten.

    Fiorentina:
    Gik videre begge år fra EL-gruppespillet og sluttede nr. 5 og 8 i Serie A.

    Derudover har han trænet i Kina, Leicester og Bordeaux. Han var en af kandidaterne til Arsenals trænersæde før Arteta. Snakker portugisisk, engelsk, italiensk og sikkert flere sprog. Kan organisere en stram defensiv men spiller ok flot fodbold og er meget fleksibel mht. formationer. En tidligere topspiller der kan sætte sig i respekt, og som har et stort netværk over hele Europa.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •