Side 2 af 56 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg ved ikke så meget om hvilke trænere der er rundt omkring, men jeg synes ikke der er nogle i Superligaen, der er særlig tiltalende. David Nielsen og Priske er klart lovende trænere, men det vil i begges tilfælde være et kæmpe skridt op at komme til København - måske for stort. Medmindre sportsdirektørstillingen genoprettes (eller Johan Lange kan dække samme ansvarsområde - aner ikke rigtigt hvad han laver), så kan jeg ikke se dem få succes her. Det er et helt andet pres, et helt andet kampprogram og nogle helt andre forventninger og ambitioner.
    Uanset hvad bliver det svært at erstatte Ståle og de trænere vi kan lokke hertil, vil formentligt være et skridt ned fra Ståle.
    Det behøver det næppe være. Når der helt tilbage til for snart tyve år siden var en række kendte, internationale navne i spil som Hodgsons afløser og der i tidens løb har været mange store navne som selv har ansøgt, bliver det formentlig ikke et problem.

    Klubber der har deres ligas klart største budget, er garant for europæisk fodbold og som tilsyneladende ikke har problemer med at betale deres træner over 1 mio. euro om året vil altid være meget attraktivt.

    Og det skal hverken være Priske, David, Thorup eller hvem der ellers nævnes her. Og slet, slet ikke Johan Lange.

    Det største problem lige nu er, at Ståle åbenlyst burde være i stor fyringsfare, men logisk nok ikke er det. Klubben lider af en strukturelt problem, som har varet i snart et årti og skal løses i en fart, hvis man vil følge med den internationale udvikling.

    Ejerkredsen bør finde en løsning, så Lars Seier får selskab af andre fodboldglade rigmænd og Sjærbæk/Korsgaard enten købes ud eller selskabet splittes.

    Så skal man få ansat en kompetent sportsdirektør, der som Holmstrøm altid understregede skulle sikre klubbens kontinuitet. At fyre Solbakken inden da vil desværre bringe klubben i en meget svær situation, da den stærke organisation Ståle altid taler om i høj grad er hans subjektive holdning.

    Men resultaterne er jammerlige, spillet har været det endnu længere. Og det transferoverskud, som åbenbart bruges til at rose ham, bliver ikke ved med at se flot ud, når man bruger +100 millioner på fejlkøb.

    Endvidere må dem som gerne så Bendtner og Pieros' hæle vel anerkende, at det var en kæmpemæssig fejl at sige farvel til dem. Niveauet hos de nuværende angribere er alt anden end prangende. Og N'Doyes situation burde han have forudset. Det svarer til, hvis et barn brænder sig på komfuret og så lige stikker hånden på kogepladen endnu en gang for at tjekke, om den nu også var varm.

    Ståles 4-4-2 er et problem, da det ofte bringer især midtbanen i undertal. Men det største problem er den totalt manglende evne til at indkøbe de rette spillere til det. Hvorfor har den gamle midtbanemaestro Solbakken ikke været i stand til at købe den sublime 8'er, som er et afgørende fundament for hans system? Hvorfor henter han spillere, der åbenlyst er skabt til andre systemer? Og hvorfor evner han 15 år inde i sin trænerkarriere stadig ikke at skabe meningsfyldt offensiv fodbold?

    Når folk siger, at Ståle er en europæisk træner jvf. hans organisation, siger de i virkeligheden, at han er en bundholdstræner. For det er i rollen som underdog, at Solbakken og hans system klart kommer bedst til udtryk. Det må simplethen være muligt at finde en bedre balance.

    Ståles resultatmæssige præstationer er mærkbart ringere i hans anden periode. Og det skyldes ikke ligaens niveau, som var åbenlyst højere for ti år siden. Og det gælder også den nærmeste konkurrent, hvor OB havde et stærkere hold end FCM idag.

    Noget skal gøres. Og det skal gøres snart.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    Min drømmetræner er bestemt ikke Ståle og Ståle er ikke i stand til at bryde et betonforsvar op medmindre han har et hold der er så suverænt at København ville vinde DM med mig på sidelinjen... Personligt synes ikke jeg ikke at Ståle har udviklet hans spil og spillestil specielt meget også kan det godt være at han ikke vil snakke talformationer osv. men han har da fået ret i at København angriber som Arsenal. Det er pænt tandløst for tiden.

    Min favorit til at efterfølge Ståle er også Kasper Hjulmand og så gerne at vi købte ham ud af hans kontrakt allerede til næste sæson. Hvis det ikke kan være ham og det skal være en dansker ville jeg pege på Flemming Pedersen fra FCN. Han virker til at være mastermind bag FCN og han var også i Brentford og hjælpe Thomas Frank på rette spor. Han spillere offensivt, hurtigt og teknisk fodbold og så virker han til at være en no nonsens træner

    Så Hjulmand eller Flemming Pedersen er mine bud!!!

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Min drømmetræner er bestemt ikke Ståle og Ståle er ikke i stand til at bryde et betonforsvar op medmindre han har et hold der er så suverænt at København ville vinde DM med mig på sidelinjen... Personligt synes ikke jeg ikke at Ståle har udviklet hans spil og spillestil specielt meget også kan det godt være at han ikke vil snakke talformationer osv. men han har da fået ret i at København angriber som Arsenal. Det er pænt tandløst for tiden.

    Min favorit til at efterfølge Ståle er også Kasper Hjulmand og så gerne at vi købte ham ud af hans kontrakt allerede til næste sæson. Hvis det ikke kan være ham og det skal være en dansker ville jeg pege på Flemming Pedersen fra FCN. Han virker til at være mastermind bag FCN og han var også i Brentford og hjælpe Thomas Frank på rette spor. Han spillere offensivt, hurtigt og teknisk fodbold og så virker han til at være en no nonsens træner

    Så Hjulmand eller Flemming Pedersen er mine bud!!!
    Flemming Pedersen bliver aldrig træner i FCK. Han er alt for introvert og mediesky til at kunne det. Endvidere kan man nok sætte spørgsmåltegn ved, om manden kan håndtere et hold fuld af stjerner med store egoer eller for den sags skyld presset fra fans og medier. Det her er jo ikke et ungdomshold, som bare skal klare sig fri for nedrykning og udvikle spillere. Jeg tror sådan set heller ikke, at han vil være interesseret i posten. Skal han ind i FCK så skal de være som assistent eller teknisk direktør eller lignende.

    Og så må jeg jo bare igen konstatere, at jeg er ganske uenig med hovedparten af indlægene i denne tråd - men det er der jo ikke noget nyt i, når vi har lidt modgang....

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Min favorit til at efterfølge Ståle er også Kasper Hjulmand og så gerne at vi købte ham ud af hans kontrakt allerede til næste sæson.
    Du er med på, at Hjulmand skal være dansk landstræner efter sommerferien? Hvis han skal afløse Ståle, går der nok som minimum to år. Jeg håber, vi får en udskiftning inden da, og jeg har intet behov for, at det absolut skal være en dansker. Der må være masser af gode trænere derude i verden, der kan få mere ophidsende fodbold - plus resultater! - ud af en klub af FCK's størrelse.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du er med på, at Hjulmand skal være dansk landstræner efter sommerferien? Hvis han skal afløse Ståle, går der nok som minimum to år. Jeg håber, vi får en udskiftning inden da, og jeg har intet behov for, at det absolut skal være en dansker. Der må være masser af gode trænere derude i verden, der kan få mere ophidsende fodbold - plus resultater! - ud af en klub af FCK's størrelse.
    Jo er helt med på han er vores landstræner efter slutrunden, derfor jeg skriver at vi skal købe ham ud af hans kontrakt.

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Flemming Pedersen bliver aldrig træner i FCK. Han er alt for introvert og mediesky til at kunne det. Endvidere kan man nok sætte spørgsmåltegn ved, om manden kan håndtere et hold fuld af stjerner med store egoer eller for den sags skyld presset fra fans og medier. Det her er jo ikke et ungdomshold, som bare skal klare sig fri for nedrykning og udvikle spillere. Jeg tror sådan set heller ikke, at han vil være interesseret i posten. Skal han ind i FCK så skal de være som assistent eller teknisk direktør eller lignende.

    Og så må jeg jo bare igen konstatere, at jeg er ganske uenig med hovedparten af indlægene i denne tråd - men det er der jo ikke noget nyt i, når vi har lidt modgang....
    Kan sagtens se Flemming Pedersen som cheftræner i København. Det er jo den samme smøre det bliver kørt om alle navne der bliver nævnt som Ståles potentielle afløser. De er ikke klar, kan ikke klare presset eller de træner kun børn.... Ståle kom fra Ham-Kam uden den store erfaring. København er jo ikke en enhjørning som kun Ståle kan kontrollere.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståles afløser

    Det her forstår jeg absolut intet af. At der er folk, der vil fyre Ståle.

    Hvad skal man have af trænerkvalifikationer i FCK?
    - Kommunikative evner (FCK er jo konstant i pressen, og en træner uden evner udi kommunikation a la Flemming Pedersen vil falde igennem. Spillerene er under stort pres, og så kan man mene hvad man vil om Ståles spin, men det aflaster spillere betydeligt - og nej, det har ikke givet den store succes i vores øjeblikkede krise, men vi har trods alt haft god succes i en lang årrække)
    - Store lederegenskaber (det er simpelthen ikke nok at være taktisk klog ... Der er store profiler i klubben og et stort sportsligt setup; det kræver lederegenskaber større end det kræves i AGF eller andre danske klubber. mange af vores spillere er jo uddannede og skal ledes. Dem der skal trænes har man velsagtens et større setup til at tage hånd om (firkantet sagt))
    - Taktiske evner (Bo Henriksen har altså ikke taktiske evner, fordi han formår at lukke ned defensivt og så score et par mål ved at købe stærke spillere, der kan skabe ravage en gang i mellem i modstandernes felt).
    - Rutine (En træner uden stor rutine vil også falde igennem. Se bare på Priske i FCM; han mangler altså europæisk rutine, og jeg spår, at han får svært ved at få FCM forberedt taktisk, når han ikke har en uge mellem hver kamp til at analyse modstanderne og instruere spillerne samt at dem motiveret og sat op ...)

    Eneste reelle - som jeg ser det - kandidat er Kasper Hjulmand. Men nå nej, han er jo heller ikke en kandidat.

    Hør nu. David Nielsen ville nok have de kommunikative evner, men han er ikke bedre kommunikativt end Ståle!
    Priske kan nok mose ligaen i en enkelt sæson i FCK, men han har altså intet vist over længere tid(!). Måske vi skal overveje om ikke den grundstamme, som han har fået tildelt i Jesper Hansen, Erik Schviachenko(?), Tim Sparv m.fl. (som har været i klubben i lang tid), og influerer på de øjeblikkelige resultater. Derudover har han Steinlein og Ankersen, som tager en del af kommunikationen udadtil. Igen noget, som man ikke får i FCK; især ikke nu hvor Holmstrøm er pensioneret ... :(
    Så tales der om Bo Henriksen. Come on! Det letteste i verden er at skabe fornuftige resultater, når forventninger ikke er det noget som helst, og man derfor kan pakke sig ned og håbe på det bedst.

    Af de tre bud må jeg bare sige, at jeg ville skamme mig, hvis nogen af dem blev trænere i FCK. Flemming Petersen er dygtig, men sgu da ikke FCK-materiale.

    Ståle er en sindsygt god træner. Sidst det gik dårligt blev der skreget på en ny. Javel, men det vendte han også. Og han vender det her.
    Holmstrøm blev på daværende tidspunkt (under den krise, som jeg refererer til), spurgt ind til hvorvidt Ståle var fyringstruet. Jeg husker svaret som noget i retning af, at Ståle har en ild i øjene, og så længe den er der, så skal han fortsætte. Og jeg ser ild i Ståles øjne. Derfor skal han fortsætte. At påstå at 4-4-2 er gammeldags og ikke holder. Det er så usagligt vurderet alene på resultaterne, som han har præsteret senest. Skader påvirker jo enormt. Husk vores fantastiske start hvor Wind og Doye leverede. Det hold vi har - med Wind, Doye, Fisher og Boile tilbage, det hold er altså mange procenter stærkere!
    Derudover to spillere, som ikke taler engelsk. Biel og Santos. Men alligevel har Ståle fået det hurtigt ind på holdet. Af nød. Men han har gjort det.

    Ståle er en outstanding træner og på et niveau ikke måske ikke kan erstatte. Jeg vil i hvert fald gerne høre hvilke navne man tror vi kan hente?
    Bo Henriksen, David Nielsen og Brian Priske er slet ikke på et interessant niveau. Det er selvfølgelig folk frit for at påstå, at men det virker bare så galt at påstå at det er relevant at skifte Ståle for det. Så kommer der et postulat om Kasper Hjulmand. En mand, der er fuldstændigt irrelevant i hvert fald de kommende 3-4 år. Men måske til den tid. For han har da trods alt niveauet. :) (PS: Vi kan nok ikke købe Kasper Hjulmand ud af kontrakten. Det tror jeg ikke hverken han eller DBU er interesseret i ... Selvom jeg hylder "positiv arrogance", så må der også være en grænse for vores eget selvbillede)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Kan sagtens se Flemming Pedersen som cheftræner i København. Det er jo den samme smøre det bliver kørt om alle navne der bliver nævnt som Ståles potentielle afløser. De er ikke klar, kan ikke klare presset eller de træner kun børn.... Ståle kom fra Ham-Kam uden den store erfaring. København er jo ikke en enhjørning som kun Ståle kan kontrollere.
    Netop at Ståle kom fra Ham Kam i sin tid uden den store træner erfaring tror jeg netop også folk glemmer lidt i denne sammenhæng :)

    Vi skal også passe på med at gøre Ståle til guds gave til FCK. Det er en stor fodboldverden med mange gode trænere, det handler jo bare om at finde den rigtige profil og måden man vil spille fodbold på.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Netop at Ståle kom fra Ham Kam i sin tid uden den store træner erfaring tror jeg netop også folk glemmer lidt i denne sammenhæng :)

    Vi skal også passe på med at gøre Ståle til guds gave til FCK. Det er en stor fodboldverden med mange gode trænere, det handler jo bare om at finde den rigtige profil og måden man vil spille fodbold på.
    Det havde nu ikke noget at gøre med, at Ståle er guds gave til FCK. Pointen er, at Flemming P er en sær gammel mand, som ikke befinder sig godt i medierne. Bare jobbet som træner i FCN er en kæmpe udfordring for ham på dette område. Som træner i FCK er det død og pine nødvendigt, at man kan håndtere medier, sponsorer osv og det kan jeg slet ikke se, at Flemming P er mand for. Som nævnt, så tror jeg sådan set heller ikke, at han har lyst til at prøve.

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Kan sagtens se Flemming Pedersen som cheftræner i København. Det er jo den samme smøre det bliver kørt om alle navne der bliver nævnt som Ståles potentielle afløser. De er ikke klar, kan ikke klare presset eller de træner kun børn.... Ståle kom fra Ham-Kam uden den store erfaring. København er jo ikke en enhjørning som kun Ståle kan kontrollere.
    Det er overhoved ikke det samme. David N., Hjulmand og mange andre vil formentlig godt kunne klare medierne. Så kan man altid diskutere spillestil osv. Men Flemming P? Det er muligt, at han er verdens bedste træner, men han bliver jo nervøs bare der kommer to børn fra Ultra News og stiller et spørgsmål.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det her forstår jeg absolut intet af. At der er folk, der vil fyre Ståle.

    - Taktiske evner (Bo Henriksen har altså ikke taktiske evner, fordi han formår at lukke ned defensivt og så score et par mål ved at købe stærke spillere, der kan skabe ravage en gang i mellem i modstandernes felt).

    Så tales der om Bo Henriksen. Come on! Det letteste i verden er at skabe fornuftige resultater, når forventninger ikke er det noget som helst, og man derfor kan pakke sig ned og håbe på det bedst.
    Jeg er helt enig i, at ingen af de danske navne, der bliver nævnt på nogen måde må være aktuelle. Så kunne Lønstrup eller Christian Poulsen ihverfald hellere bringes i spil.

    Men det burde kun være Morten Olsen og Michael Laudrup som kunne være interessante og de er det næppe selv. Så afløseren skal findes i udlandet. Og det bliver helt sikkert ikke svært at finde store navne, der er fristet. Sværere bliver det at finde den rigtige sportsdirektør.

    Når jeg har valgt dine Bo Henriksen-udsagn, er det fordi det fordi du så i givet fald næsten en til en kan erstatte hans navn med Ståles, når det for sidstnævnte drejer sig om europæisk fodbold. Eller hvad?

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Jeg er helt enig i, at ingen af de danske navne, der bliver nævnt på nogen måde må være aktuelle. Så kunne Lønstrup eller Christian Poulsen ihverfald hellere bringes i spil.

    Men det burde kun være Morten Olsen og Michael Laudrup som kunne være interessante og de er det næppe selv. Så afløseren skal findes i udlandet. Og det bliver helt sikkert ikke svært at finde store navne, der er fristet. Sværere bliver det at finde den rigtige sportsdirektør.

    Når jeg har valgt dine Bo Henriksen-udsagn, er det fordi det fordi du så i givet fald næsten en til en kan erstatte hans navn med Ståles, når det for sidstnævnte drejer sig om europæisk fodbold. Eller hvad?
    Det er jeg altså ikke sikker på; at vi kan få en træner ind, som kan levere. En træner, som kommer udefra, skal også bruge tid på at falde på plads. Og kommer han med sin egen hær af assistenter? (det ønsker jeg på ingen måde, da man så nærmest køber en træner og dennes kultur, og så fyrer den igen, for så at begynde forfra ...).
    Nej, jeg er med på, at en løsning med en sportsdirektør kunne være fin. Jeg tror også, at Ståle kunne bruge at blive frigjort på det område (selvom han måske ikke selv ved det). Men heller ikke her kan jeg komme på navne (og jeg er ellers habil FM-bruger :D ). Nej, spøg til side. Jeg kan ikke nævne et internationalt navn, som jeg kan se skabe succes før en større akklimatiseringsperiode. Og som sportschef har jeg heller ingen bud ...

    I forhold til Bo Henriksen-taktikken (stor ære for ham), så synes jeg slet ikke det kan sammenlignes. Jeg tror faktisk ikke, at Bo Henriksen vil kunne træne et hold til Zone-opdækning ... Det er udover den mands evner (jeg har ikke høje tanker om ham, nej). Men Ståle tør godt. Mod Celtic spiller vi altså fodbold i store perioder.
    Men bedste eksempel må være mod Barcelona. Her står vi højt, fordi Ståle ser at Barcelona uden Pedro ikke truer dybt. Så med den høje forsvarlinje kan spillet presset op. Det lykkedes. Og der skete også en forvandling. Eller ændring. En ændring i den taktiske tilgang. Det ser vi også nu, hvor Ståle vælger en anden type kantspillere. Det er længe siden vi har haft en "Silberbauer" og det vidner altså - selvom der synes tendens til, at størstedelen herinde er uening - at Ståle faktisk udvikler på sin tilgang til spillet samtidig med at resten af fodboldverdenen udvikler sig.
    Langsomt men sikkert! :)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det havde nu ikke noget at gøre med, at Ståle er guds gave til FCK. Pointen er, at Flemming P er en sær gammel mand, som ikke befinder sig godt i medierne. Bare jobbet som træner i FCN er en kæmpe udfordring for ham på dette område. Som træner i FCK er det død og pine nødvendigt, at man kan håndtere medier, sponsorer osv og det kan jeg slet ikke se, at Flemming P er mand for. Som nævnt, så tror jeg sådan set heller ikke, at han har lyst til at prøve.
    Nu var det en generel holdning jeg ser at folk har det med at netop at tro at Ståle er den "eneste" kapacitet i verden der kan træne "lille" FCK globalt set :). At folk har forskellige emner til trænerposten i FCK er en god debat at have. Personligt er min favorit David Nielsen, hvis han "skal" være Dansk.

    Men igen så er det jo bestyrelsen som i sidste ende vælge, hvilken retning man vil gå. Vi må vi jo bare håbe de højt lønnede herrer har kompetencerne i orden til at til at vælge rigtigt første gang, så kan vi andre lege "Vælg din træner" her på sidelinen :)
    Sidst redigeret af EraZ : 09.03.20 kl. 20:24

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu var det en generel holdning jeg ser at folk har det med at netop at tro at Ståle er den "eneste" kapacitet i verden der kan træne "lille" FCK globalt set :). At folk har forskellige emner til trænerposten i FCK er en god debat at have. Personligt er min favorit David Nielsen, hvis han "skal" være Dansk.

    Men igen så er det jo bestyrelsen som i sidste ende vælge, hvilken retning man vil gå. Vi må vi jo bare håbe de højt lønnede herrer har kompetencerne i orden til at til at vælge rigtigt første gang.
    Ja det havde de jo ikke just sidst de skulle erstatte Ståle. :-)
    Mange vil nok placere mig i den kategori du nævner, men jeg er personligt helt med på, at andre kan træne FCK. Jeg forstår bare ikke, hvorfor folk har så travlt med at få ham ud. Overordnet har/er han en kæmpe succes - jeg kan ikke forstå, hvorfor man vil gamble med det. Men sådan er der jo så meget.....

    David er bestemt spændende og bestemt rigtig god i medierne. Men folks anke er typisk, at Ståle er dårlig til at få holdet til at spille godt offensivt. Det er vel ikke ligefrem det, som David står for. Hans største resultater har han fået med en om mulig endnu mere stram organisation i Lyngby og AGF

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jo er helt med på han er vores landstræner efter slutrunden, derfor jeg skriver at vi skal købe ham ud af hans kontrakt.
    Udover at det givetvis ville koste en herregård, er det jo hamrende usandsynligt, at Hjulmand skulle smide landstrænerjobbet på gulvet, før han havde nået at prøve det, for at blive træner i FCK.

    Hvis vi glemmer uenigheden om, hvorvidt Ståle bør fyres eller ej, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor så mange er så fokuserede på, at hans afløser skal være en dansker. Vi har før haft succes med udenlandske trænere, så hvorfor dette nationale tunnelsyn? Selv om det er svært at høre på ham, er Ståle jo heller ikke dansk, så vidt jeg ved.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 56 FørsteFørste 123451252 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •