Side 56 af 56 FørsteFørste ... 64653545556
Viser resultater 826 til 830 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nej, det er jo det der er problemet. Det er holdet ikke. Hvor gode var de spillere sidste år da man startede forårssæsonen ud med nederlag til Esbjerg og uafgjort mod Silkeborg?



    Nævn 2 spillere der ville kunne indgå i FCM start 11 - det tror jeg du får svært ved. At vi køber dyrere ind gør dem desværre ikke bedre.



    ... Og som røg ud til Rijeka på et skamfuldt selvmål der gik viralt i hele verden, nå det hold!



    Fyringen af Ståle kommer til at gøre ondt i lang tid fordi den ikke skete før. Vores trup er 100% uhomogen og Ståle kunne jo ikke engang få den til at præstere på nationalt plan. De sidste fire sæsoner har specielt været rædsomme, kun med lyspunkt fra Robert Skov der præsterede på et helt overnaturligt plan.

    De sidste 8 år er vi blevet overhalet af FCM nationalt. De har flere point end os og flere mesterskaber når de, forhåbentligt, vinder i år. Så det første statement om, at Ståle har skabt FCK i nyere tid er vel ikke ligefrem positivt.
    ENIG ENIG ENIG i alt hvad du skriver Kong Jensen.

    Især omkring at Ståles fyring gør ondt fordi den kom for sent.
    Vi var mange fans der lang tid forinden kunne se at der var et eller andet helt galt i og omkring klubben. Både på og udenfor banen. Og det vi går igennem nu er en DIREKTE konsekvens af at ledelsen agerede alt for sent....

    Vi er selv skyld i at vi står som vi står - det kommer til at tage lang tid at rette op på det lort som Ståle efterlod. Alt imens FCM buldrer videre.... De er i øvrigt ved at investere massivt i deres Guldminen projekt.

    Toget kører nu og vi står tilbage på perronen, endda uden billet. Jeg gruer for fremtiden, og vi kan først og fremmest takke os selv

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #827
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Men dog en enkelt. Mind mig om, hvor mange titler Ståle havde med i bagagen som træner?

    Titler er betyder ikke noget i sig selv. Roland Nilsson havde ført Malmø til deres første guld i 6 år - det blev han ikke en specielt fed FCK-træner af.
    Da Ståle kom, var det en anden tid i FCK, hvor vi fortsat primært var et nationalt hold. Det der nok primært talte til hans fordel, var hans kendskab til FCK og viseversa.

    Mht. Roland Nilsson, havde han en titel, som han havde haft tre år til at bygge op. Hans profil matchede på ingen måde FCK, han prioriterede unge spillere, lange udviklingsperioder mm. Kæmpefejl - hvilket man tog konsekvensen af efter seks mdr. Men han havde - meget lig JT - en titel, som han havde bygget op over tre år.

    I dag er vi en international klub, hvis økonomi er afhængig af mesterskaber, gruppespil mm. Klubben har behov for et internationalt løft. I en præstationsbranche som fodbold er der bare nogle gode regler, når man skal løfte sig

    - Find trænere, der ved, hvad det kræver. Dvs. har vundet titler og deltaget i de tureringer, man efterstræber
    - Find trænere, der er større end klubben
    - Find trænere, der er det, som klubben ønsker at være
    - Næsten vigtigst af alt - find trænere, der er vindere

    I den sammenhæng betyder meritter alt.

    Jeg bebrejder ikke klubben to sekunder, at de ikke hentede Bo Svensson. Det havde i min optik også været et for stort sats - den succes han har nu, er uventet.

    Men at ansætte en træner, der

    - Ikke er en notorisk vinder
    - Offensivt/defensivt er den absolutte modsætning til traditionerne i den klub han skal træne
    - Er den absolutte modsætning ift. stram struktur på holdet ('jeg vil hellere tale om principper ...)
    - Og meget direkte men også lidt ufint. Er en kæmpe b....... i landets største og hovedstadens klub.
    - til en løn, hvor man må have haft et meget stort felt at kunne vælge blandt

    Så har man taget et ganske gevaldigt sats og fuldstændig unødvendigt.

    Med det jeg kigger på nu, så ville jeg godt have overværet den ansættelsessamtale:

    - Hvad forventer i af mig?
    - Ingenting, ingen resultater
    - Hvad siger I til, hvis jeg skrotter alt hvad I har bygget op?
    - Fint med os, bare kom i gang
    - Hvad siger I til, at jeg ikke erstatter det med noget andet, men bare efterlader et hul i jorden
    - Du gør som du vil. Vil du i øvrigt ikke have 9 mio. om året for det
    - Fint med mig. Jeg skal lige have mine møbler flyttet til København så begynder nedrivningen ...

    Intet, af det der sker lige nu, kan være efter forventningen, absolut intet. Selv dem, der har ansat JT, må sidde og undre sig over, hvad det er, de har sat i gang.

    Hvis ikke PC får styr på det meget snart, så tror jeg, at klubben med JT har sat sig op på ryggen af en tiger.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 24.04.21 kl. 20:02
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #828
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Så vandt bo Svensson og mainz 2-1 over Bayern .... vi har stadig den rigtige mand:-(
    Når et tryk på enig ikke er nok .... Aaarrrghhh ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. #829
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af ersenio Se meddelelser
    Så vandt bo Svensson og mainz 2-1 over Bayern .... vi har stadig den rigtige mand:-(
    Jeg er med på at Mainz har vind i sejlene, men kan vi ikke få en lidt mere præcis beskrivelse af hvad Svensson egentlig har af spidskompetencer, filosofi, og yderligere statistik. - I stedet for at bygge vore fordomme på resultatet i en enkelt kamp?

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #830
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er med på at Mainz har vind i sejlene, men kan vi ikke få en lidt mere præcis beskrivelse af hvad Svensson egentlig har af spidskompetencer, filosofi, og yderligere statistik. - I stedet for at bygge vore fordomme på resultatet i en enkelt kamp?
    Hvad ved jeg... måske at komme til en klub i dyb krise og med 100% nedrykning og herefter vinde alt derfra... der var præcist det vi havde brug for... en træner der med den fuldstændig samme trup fuldstændig kan vende resultaterne
    Very Nice

  9. De følgende 3 brugere er enige:

Side 56 af 56 FørsteFørste ... 64653545556

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •