Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #91
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    ....Roy Hudson....
    Mener du ikke Rock Hodgson? :P

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    22

    Re: Ståles afløser

    Selvom han måske er et lidt for stort navn for FCK, så kunne jeg godt tænke mig at se Marcelino i København. Han er en voldsomt dygtig taktiker, der ovenikøbet sværger til en stærk, defensivt orienteret 4-4-2, så på den måde ville han kunne bære Ståle-filosofien videre og udvikle den.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Siden jeg startede tråden, er Ståles afgang efter min mening ikke blevet mindre sandsynlig. Vi har tabt DM med 14 point til vores tidligere assistent, som Ståle blev uenig med. Vores tekniske direktør er smuttet. Vores største stjerne ville ikke forlænge kontrakt, og vi er i øvrigt end i et offentligt skænderi med ham. Endelig er vi ifølge bookmakerne for første gang i mands minde ikke favorit til at vinde DM. Til gengæld har vi forlænget med Ragner.

    Nå, men hvis ikke det skulle virke med Ragner, kunne Jon Dahl så være et bud om et års tid, hvis han henter et svensk mesterskab? Han tabte godt nok pokalfinalen i går, men det kan jo ske. Han spiller 4-3-3 og 3-4-3, han er en positiv og coachene type, og så er han jo landsholdets tidligere assistent. Kender ham egentlig ikke så godt, men han har altid slået mig som en spiller, der fik afsindig meget ud af et begrænset talent.
    Danmark til Valby Bakke

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståles afløser

    Midt i al denne Wilczek-debat vil jeg gerne hylde Ståle - ikke for hans køb af Wilczek, men for endnu en gang at formå at sætte holdet op til at levere en flot europæisk præstation, som nu betyder, at FCK står i en Europa League kvartfinale efter at have slået de nykårede tyrkiske mestre over to kampe. Det er sgu imponerende og bidrager i mine øjne til, at Ståle er den rette træner for FCK.


  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Midt i al denne Wilczek-debat vil jeg gerne hylde Ståle - ikke for hans køb af Wilczek, men for endnu en gang at formå at sætte holdet op til at levere en flot europæisk præstation, som nu betyder, at FCK står i en Europa League kvartfinale efter at have slået de nykårede tyrkiske mestre over to kampe. Det er sgu imponerende og bidrager i mine øjne til, at Ståle er den rette træner for FCK.
    Ståle viste med kampen mod Erdogans lejesvende, hvorfor man stadig kan argumentere for at holde på ham. Det kan godt være, det var på en lidt billig baggrund, fordi kampen ikke betød så meget for tyrkerne (der lige er blevet mestre og skal spille CL om 1 md). Men Ståles europæiske bedrifter er hans halmstrå. Det redder på ingen måde denne rædselsæson for mig. Men hatten af for det virkelig flotte resultat.

    Ståle vælger at sætte meget på spil med Wilczek. Bliver Wilczek en succes og fortsætter stimen fra Brøndby-tiden, så kan Ståle igen sige, at han er ligeglad med følelser og "måden" man vinder på. Det handler om resultater, og dem leverer Ståle(sort of). Lykkes Wilczec ikke, så har Ståle leveret endnu mere brænde til det bål, der ulmer under hans modigt placerede stokke stol.

    Og har Jon Dahl til den tid hevet et mesterskab hjem med Malmø, så synes jeg han bør tælle blandt kandidaterne.
    Danmark til Valby Bakke

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ståle viste med kampen mod Erdogans lejesvende, hvorfor man stadig kan argumentere for at holde på ham. Det kan godt være, det var på en lidt billig baggrund, fordi kampen ikke betød så meget for tyrkerne (der lige er blevet mestre og skal spille CL om 1 md). Men Ståles europæiske bedrifter er hans halmstrå. Det redder på ingen måde denne rædselsæson for mig. Men hatten af for det virkelig flotte resultat.
    Hvis nu Ståle holder fast i den opstilling, han brugte i går, til næste sæsons Suppe, ser det hele meget lysere ud. Jeg er ikke større Ståle-rauser, end at jeg med glæde beholder en Ståle med en ny, mere sprudlende taktik.

    Det kunne Wilczek-købet faktisk godt tyde på, at han gør. For Ståle betragter ham jo selv som en helt anden type end N'Doye, og han siger, der ikke kommer flere nye angribere ind, så spillet må nødvendigvis lægges om og an på, at vi ikke har en klassisk targetspiller mere.

    Det var så også det eneste positive, jeg kunne klemme ud af det indkøb... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #97
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis nu Ståle holder fast i den opstilling, han brugte i går, til næste sæsons Suppe, ser det hele meget lysere ud. Jeg er ikke større Ståle-rauser, end at jeg med glæde beholder en Ståle med en ny, mere sprudlende taktik.

    Det kunne Wilczek-købet faktisk godt tyde på, at han gør. For Ståle betragter ham jo selv som en helt anden type end N'Doye, og han siger, der ikke kommer flere nye angribere ind, så spillet må nødvendigvis lægges om og an på, at vi ikke har en klassisk targetspiller mere.

    Det var så også det eneste positive, jeg kunne klemme ud af det indkøb... :-)
    På en måde ville jeg ønske, at vi startede hver kamp ligesom i går med at være bagud med 1-0. Så kan Stage komme ind i det 70. minut, når tøjlerne skal strammes lidt igen og trætheden begynder at indfinde sig. Men fint med mig, hvis vi kan få kontrolfreaken og det indre norske pindsvin ud af kroppen på Ståle. Hans person, mandskabspleje og engagement er der jo ikke meget at udsætte på. Det kræver nok lidt mere end en enkelt kamp og en signing før man kan se, om det er new normal. Man har jo lov at håbe, for på mange måder modbeviste Ståle lidt sig selv i går.
    Danmark til Valby Bakke

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #98
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Ståles afløser

    Umiddelbart tæller Wilzchek-købet også på positivfronten at han vist var halvbillig, noget med 2 mill. or something.
    Det er jo en god pris for en mand der ikke skal bruge hele og halve sæsoner på at finde sig til rette med sprog, kultur og spillestil i superligaen.
    På toppen af den positive liste kommer så at hele vestegnen står i brand pt.
    Satme fedt at læse om fjolsernes nedsmeltning inde på bold, samt at der mange der sikkert glor med foragt på deres grimme gule trøje med hans navn på, når sæsonen starter igen.

    På negativ-siden tæller hans tilgang til hele homofobi-debatten heller ikke specielt fedt herinde... Og uanset hvad han udtaler om loyalitet og kærlighed til klub og fans i København fremadrettet, kan man jo ikke lade være med at tænke "okaay..." mens man klør sig skægget.

  11. #99
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Umiddelbart tæller Wilzchek-købet også på positivfronten at han vist var halvbillig, noget med 2 mill. or something.
    Niks. Mellem 900.000 og 2 mio. euro iflg. Ståle: https://www.bt.dk/superligaen/staale...staar-det-godt

    Så må man selv vurdere, om man synes, det er billigt. Og så er hovedudskrivningen her jo givetvis ikke transferprisen, men den formentlig pæne løn, Fobizcek skal have i tre år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #100
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Niks. Mellem 900.000 og 2 mio. euro iflg. Ståle: https://www.bt.dk/superligaen/staale...staar-det-godt
    Han siger da ikke at det er imellem 900.000 og 2 mio. euro? Han siger blot at det er tættere på 900.000 end 2 mill, så det kan sagtens være fx 500.000, og maksimalt 1.450.000

  13. #101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han siger da ikke at det er imellem 900.000 og 2 mio. euro? Han siger blot at det er tættere på 900.000 end 2 mill, så det kan sagtens være fx 800.000...
    Næ, det er selvfølgelig rigtigt...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #102
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han siger da ikke at det er imellem 900.000 og 2 mio. euro? Han siger blot at det er tættere på 900.000 end 2 mill, så det kan sagtens være fx 800.000, og maksimalt 1.450.000
    Gud fri mig vel og mine øjne. Jeg har hele dagen tænkt "OK, 2M DKK, der kan ende med 900T € inklusive diverse bonus. Hm.". Og så påstår nogen, at vi har betalt ca. 15M DKK. Går i seng.

  15. #103
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Han siger da ikke at det er imellem 900.000 og 2 mio. euro? Han siger blot at det er tættere på 900.000 end 2 mill, så det kan sagtens være fx 500.000, og maksimalt 1.450.000
    Jeg tror altså, at BT tolker det forkert.

    Flere journalister har spekuleret i, at prisen var DKK 2 mio., mens det fra Tyrkiet lyder, at prisen er 900.000 euro. (altså ca 6,7 mio. kr.)

    Og Ståle siger så, at "prisen nærmere er 900.000 euro end to mio." (DKK, forstås). Hvilket vel hænger sammen med, at diverse ekstrabeløb bliver udløst efter antal kampe, antal mål, ved mesterskab, ved europæisk gruppespil, eller lignende.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Jeg tror altså, at BT tolker det forkert.

    Flere journalister har spekuleret i, at prisen var DKK 2 mio., mens det fra Tyrkiet lyder, at prisen er 900.000 euro. (altså ca 6,7 mio. kr.)

    Og Ståle siger så, at "prisen nærmere er 900.000 euro end to mio." (DKK, forstås). Hvilket vel hænger sammen med, at diverse ekstrabeløb bliver udløst efter antal kampe, antal mål, ved mesterskab, ved europæisk gruppespil, eller lignende.
    TAK, så havde jeg forstået det rigtigt. Står ud af sengen igen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #105
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    TAK, så havde jeg forstået det rigtigt. Står ud af sengen igen.
    Er du stået ud ;-)?

    Bold skriver det samme som BT. Tænker de har været til det samme pressemøde.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ontroversielt/
    Danmark til Valby Bakke

Side 7 af 56 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •