Side 53 af 56 FørsteFørste ... 34350515253545556 SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Hvor har du set det..?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/8351241

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Er jeg den eneste der kvier mig lidt ved at Jess har fået en kontrakt på 9 millioner om året?!
    Jeg synes det virker voldsomt, taget i betragtning af at Ståle fik omkring 10 om året, men han varetog samtidig også en del flere opgaver en bare trænerposten. Samtidig var han vel et lidt højere profileret navn end Jess.

    Jeg havde nok forventet at han havde ligget på omkring 5-6 millioner, selvom jeg godt kan se problemet i at der så render flere spillere rundt som tjener mere end træneren
    Enig. Og mener endda der blev skrevet om yderligere bonus, hvis der opfyldes en række sportslige punkter.
    Men mon ikke det bare er avisen, der er kommet til at kløjes i tallene og at han kan nå op på 9 mio, hvis vi vinder the Trebble. Han kom desuden næsten gratis, så han har måske også øjne sin chance for et sign-on fee, som transferfrie spillere gør det og fordelt ud på kontraktens længde kan har derfor ende i de højere luftlag.

    Jeg har lidt svært ved at forestille mig at han bare træder ind på 9 mio om året uden at have leveret en dadel endnu.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-og-mart...er-samarbejdet

    Man har indstillet samarbejdet med Langagergaard.

    Mon der er en anden på vej ind?

  6. #784
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-og-mart...er-samarbejdet

    Man har indstillet samarbejdet med Langagergaard.

    Mon der er en anden på vej ind?
    Næppe, det gjorde Jess også i Belgien, for derefter selv at tage sig af det.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Næppe, det gjorde Jess også i Belgien, for derefter selv at tage sig af det.
    Tak for svar.

  9. #786
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-25-millioner/

    Fyringen er angiveligt dyr for klubben.

  10. #787
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...il-fck/8351238

    Ifølge EB vil Neestrup selv gerne tilbage til FCK som assistent.

  11. #788
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Kom lige i tanke om en person, som rent fodboldfagligt og erfaringsmæssigt burde være et oplagt emne i rollen som sportsdirektør, men hvor personlighed og baggrund nok vil være ret svær at sluge for en del FCK-fans. Personen:

    - Har UEFA PRO-trænerlicens
    - Har international erfaring som både træner og teknisk direktør i en topklub med massiv bevågenhed
    - Har et bredt internationalt netværk i Europa og Asien
    - Er bevidst om betydningen af en langsigtet strategi ift. opbygningen af en organisation
    - Har været involveret i spillerhandler på baggrund af en tilrettelagt strategi
    - Har foretaget scouting, hvor man udover spillerens tekniske/taktiske/mentale/fysiske færdigheder også har inddraget kendskab til spillerens nationale kultur og den sælgende klubs kultur
    - Er optaget af bæredygtighed i klubber baseret på en klart defineret vision og strategi
    - Har rigt kendskab til dansk fodbold
    - Har dansk pas

    Der er tale om Mads Davidsen, som dog er optaget i et job i en klub i de Forenede Arabiske Emirater. Kan desuden godt forestille mig at en del (især herinde) ikke bryder sig om manden, både pba. hvordan han har fremstået i div. medier/podcasts, plus at han har en fortid i BØF.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #789
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kom lige i tanke om en person, som rent fodboldfagligt og erfaringsmæssigt burde være et oplagt emne i rollen som sportsdirektør, men hvor personlighed og baggrund nok vil være ret svær at sluge for en del FCK-fans. Personen:

    - Har UEFA PRO-trænerlicens
    - Har international erfaring som både træner og teknisk direktør i en topklub med massiv bevågenhed
    - Har et bredt internationalt netværk i Europa og Asien
    - Er bevidst om betydningen af en langsigtet strategi ift. opbygningen af en organisation
    - Har været involveret i spillerhandler på baggrund af en tilrettelagt strategi
    - Har foretaget scouting, hvor man udover spillerens tekniske/taktiske/mentale/fysiske færdigheder også har inddraget kendskab til spillerens nationale kultur og den sælgende klubs kultur
    - Er optaget af bæredygtighed i klubber baseret på en klart defineret vision og strategi
    - Har rigt kendskab til dansk fodbold
    - Har dansk pas

    Der er tale om Mads Davidsen, som dog er optaget i et job i en klub i de Forenede Arabiske Emirater. Kan desuden godt forestille mig at en del (især herinde) ikke bryder sig om manden, både pba. hvordan han har fremstået i div. medier/podcasts, plus at han har en fortid i BØF.
    Jeg ved ikke specielt meget om ham, men mindes bare han i nogle medier førte sig lidt frem og snakkede som om alle andre end ham var dårlige? Måske husker jeg forkert? Og var hans ophold i bif ikke også ret skidt?

    Derudover kan jeg ikke fordrage hans person og fremtoning, men hvis du eller andre kender til specifikke meritter, så kan det sagtens overskygge hans person.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #790
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kom lige i tanke om en person, som rent fodboldfagligt og erfaringsmæssigt burde være et oplagt emne i rollen som sportsdirektør, men hvor personlighed og baggrund nok vil være ret svær at sluge for en del FCK-fans. Personen:

    - Har UEFA PRO-trænerlicens
    - Har international erfaring som både træner og teknisk direktør i en topklub med massiv bevågenhed
    - Har et bredt internationalt netværk i Europa og Asien
    - Er bevidst om betydningen af en langsigtet strategi ift. opbygningen af en organisation
    - Har været involveret i spillerhandler på baggrund af en tilrettelagt strategi
    - Har foretaget scouting, hvor man udover spillerens tekniske/taktiske/mentale/fysiske færdigheder også har inddraget kendskab til spillerens nationale kultur og den sælgende klubs kultur
    - Er optaget af bæredygtighed i klubber baseret på en klart defineret vision og strategi
    - Har rigt kendskab til dansk fodbold
    - Har dansk pas

    Der er tale om Mads Davidsen, som dog er optaget i et job i en klub i de Forenede Arabiske Emirater. Kan desuden godt forestille mig at en del (især herinde) ikke bryder sig om manden, både pba. hvordan han har fremstået i div. medier/podcasts, plus at han har en fortid i BØF.
    Nej.


  15. #791
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståles afløser

    Jeg har ikke fulgt så meget med i Mads Davidsens karriere, men han har altid slået mig som en der er fuld af varm luft.
    Hvilke af de punkter kan i øvrigt ikke også overføres på et væld af andre potentielle sportsdirektører? Man må vel formode at langt de fleste må være bevidste om betydninger af langsigtede strategier og at de har strategier, andet end bare at scrolle igennem Football Manager, når de skal hente spillere.
    Mads Davidsen har selvfølgelig trænerlicens, men jeg kan ikke se at han har været træner i en topklub. Jeg kender ikke noget til hans netværk og han har givetvis et fint netværk i Asien, men jeg tvivler på, at hans netværk er bedre end andre sportsdirektørers når det kommer til Europa. Min formodning er, at det er væsentligt værre i og med han ikke rigtigt har relevant erfaring i Europa.
    Det er da ganske sandsynligt at han er ganske dygtig og fagligt stærk, men jeg ved ikke hvad han reelt opnåede i Kina og han har ikke opnået noget i Europa eller Danmark. Det er næppe relevant alligevel, da vi næppe kan lokke ham væk fra sin nuværende arbejdsgiver, men det virker som et lidt for stort sats.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #792
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Jeg nægter at forholde mig sagligt til Mads Davidsen, før han fortæller, hvorfor han i alle døgnets vågne timer ligner en, der lige er kommet ud af badet og har glemt sit håndklæde.

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #793
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ståles afløser


  20. #794
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så taler han altså heller ikke mere frit. Jeg har så ikke læst hele artiklen i avisform, men hvis du har det, må du meget gerne fortælle om, hvad der står. Det kan godt være, han bærer mere brænde til bålet, men ovennævnte link synes jeg mere giver indtryk af en vis professionalisme. Han er tilbage, men under en anden træner end han havde troet, og i uddraget af interviewet giver han sin fulde opbakning til bestyrelsen, cheftræneren og truppen.

    Ståle har haft sin måde at gøre det på, og det har vi været en masse, der har nydt rigtig godt af og virkelig er trivedes stærkt under, men nu har vi måske en anden trupsammensætning, der ikke trives lige så godt under det, når tingene ikke er gået så godt.

    - Det er svært at sidde og gisne om, for jeg har ikke været her, og jeg har ikke set det, men det er noget, jeg synes, jeg kan mærke. Om det så kommer af, at der er blevet råbt for meget, eller de bare er sådan, det ved jeg ikke. Det er mere moderne fodboldspillere. Jeg er jo selv blevet gammel nok til rent faktisk at kunne huske, hvordan det var i gamle dage, og det er anderledes nu, så det skal man tage med i ligningen omkring det hele.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #795
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Ståles afløser

    Kunne en Niclas Jensen være et bud som sportsdirektør. 10 års erfaring som agent. På LinkedIn står han som partner og founder af de agentvirksomheder han har arbejdede for og det nuværende har en del agenter tilknyttet sig.
    - Torben

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •