Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #250
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Ståles afløser

    Jeg tror også vi ser et setup for fremtiden med 3 ben. Den tekniske har vi på plads i Frederik Leth. Sportsdirektøren skal være den med FCK dna, det er ham der skal tegne klubben de næste mange år, det kunne være Kvist om nogle år, men nu er han for uerfaren og mangler netværket, kom gerne med et bud her :) Ser vi på tidligere FCK spillere, som har har udfyldt eller udfylder de roller, er der vel PC, Gravgaard og 32

    Cheftræneren kan vi gætte løs på, jeg tror vi stiler højere end "DNA" budene Bo Svensson og Christian Poulsen eller Team GF med David Nielsen som træner og PC som sportsdirektør.

    Jeg ser kun en "realistisk" skandinav til posten og det er Kasper Hjulmand. Hvis:
    1) Hjulmand gør op med sig selv, at han savner det daglige arbejde med en trup, fremfor de 6-8 samlinger om året.
    2) DBU ikke kræver for stort et beløb for at slippe ham. ´Det er trods alt "gratis" for dem, da der ikke er nogle kval kampe før om 1 år.

    Med de europæiske managers er det spørgsmålet om vi kan lave en økonomisk attraktiv pakke. Fx kan jeg ikke se Ole Gunnar gå fra en løn i Utd til hvad vi kan tilbyde. Men kan vi tiltrække navne som Bruno Lage eller David Wagner ville det pynte. Især hvis vi kan få et navn, der kan være med til at tiltrække bedre spillere eller åbne for nye markeder.

    Jeg håber på et setup med Hjulmand, Hjalte/Svensson/Poulsen, Stefan Madsen og en der er virkelig kompetent omkring dødbolde.
    Sidst redigeret af AndreasHR : 10.10.20 kl. 21:44


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •