Side 45 af 56 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Ståles afløser

    Kan ikke se Ståle tage til Aab. Hvorfor skulle han dog det? De kan betale ham 1/10 del af hvad han har fået i FCK. Han vil være langt væk fra familien igen. For mig er der to muligheder for Ståle. Vi ser ham som norsk landstræner eller som træner i en klub på FCK niveau i Holland, Belgien, Schweiz (f.eks. Basel, Youngboys, Anderlech osv. En klub i det lag.)
    - Torben

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Stage ville også pynte på det AaB hold. Så kunne de passende sende Fossum eller Hiljemark den anden vej.

    Vildt nok at man kan lave et komplet flop hold af Ståles elendige indkøb, som alle har kostet mere (løn inkl) end de dyreste indkøb i 10 ud af 12 superligaklubber. Og så blev der endda ikke engang plads til Sigurdsson.
    grytebust
    bartolec- marius - bjelland - bengtson
    muddi - stage - thomson - oviedo
    biel - kaufmann
    Det er sgu hårdt sat op, at kalde dem alle for flops

    - Grytebust var den bedste keeper i ligaen, han passer bare ikke ind i FCK
    - Bartolec var en af de bedste højrebacks i ligaen, han passede heller ikke ind i Ståles system, og det er altid svært at komme ind på et hold der spiller dårligt.
    - Marios har spillet små 60 min? måske lidt tidligt at kalde ham et flop og du ved ikke om han er købt som backup.
    - Bjelland er på ingen måde et flop, stop nu, han var ligaens bedste forsvarsspiller sammen med Vavro, men i takt med at alle spillerne omkring ham bliver skadet på skift eller er nye (Boile, Bartolec, Nelsson, Bengtsson, Varela, Oviedo) så er det klart han falder i niveau sammen med resten af kæden. Samtidig har han fået en shitload skader som, alle ved, hæmmer en spiller.
    - Bengtsson blev hentet som en backup og aldrig som starter. Det har han gjort pisse godt! Boilesen er pisse god og langt bedre end Bengtsson, men som backup er Bengtsson perfekt, han har bare fået for meget spilletid grundet Boiles skader.
    - Mudri har ditto været meget skadet og har i glimt vist stor klasse så at kalde ham et flop, er ret voldsomt.
    - Stage er stadig ret ung, men enig i at han ikke er god nok til FCK
    - Thomsen er endnu en der er hårdt ramt af skader, da han spillede fast på ventrekanten med, Falk, Zeca, Skov på midten og Fischer og N'Doye i angrebet, der var han klasse!
    - Oviedo Flop
    - Biel Ung og virkelig dyr, men har i glimt vist klassen
    - Kaufmann Han er u19 spiller? han har fået for meget ansvar for hurtigt med alle skaderne, rolig nu

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Ståles afløser

    Må erkende at jeg er ved at varme lidt mere op til tanken om Svensson som ny træner. Ville ikke have noget imod at se et FCK hold med den spillestil, han beskriver i det interview.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er sgu hårdt sat op, at kalde dem alle for flops

    - Grytebust var den bedste keeper i ligaen, han passer bare ikke ind i FCK
    - Bartolec var en af de bedste højrebacks i ligaen, han passede heller ikke ind i Ståles system, og det er altid svært at komme ind på et hold der spiller dårligt.
    - Marios har spillet små 60 min? måske lidt tidligt at kalde ham et flop og du ved ikke om han er købt som backup.
    - Bjelland er på ingen måde et flop, stop nu, han var ligaens bedste forsvarsspiller sammen med Vavro, men i takt med at alle spillerne omkring ham bliver skadet på skift eller er nye (Boile, Bartolec, Nelsson, Bengtsson, Varela, Oviedo) så er det klart han falder i niveau sammen med resten af kæden. Samtidig har han fået en shitload skader som, alle ved, hæmmer en spiller.
    - Bengtsson blev hentet som en backup og aldrig som starter. Det har han gjort pisse godt! Boilesen er pisse god og langt bedre end Bengtsson, men som backup er Bengtsson perfekt, han har bare fået for meget spilletid grundet Boiles skader.
    - Mudri har ditto været meget skadet og har i glimt vist stor klasse så at kalde ham et flop, er ret voldsomt.
    - Stage er stadig ret ung, men enig i at han ikke er god nok til FCK
    - Thomsen er endnu en der er hårdt ramt af skader, da han spillede fast på ventrekanten med, Falk, Zeca, Skov på midten og Fischer og N'Doye i angrebet, der var han klasse!
    - Oviedo Flop
    - Biel Ung og virkelig dyr, men har i glimt vist klassen
    - Kaufmann Han er u19 spiller? han har fået for meget ansvar for hurtigt med alle skaderne, rolig nu
    Det er vel netop et flop når en spiller ikke passer ind eller ikke viser klassen kontinuært (Grytebust, Bartolec, Mudri, Stage og Biel) ?

    Bengtsson og Thomsen var vel altid tiltænkt som breddespillere, så her kan man måske godt argumenterer for at der er OK, selvom jeg personligt mener at aldrende spillere (Bengtsson) på lange kontrakter kun giver mening hvis de kan løfte niveauet.

    Bjelland var klasse, men man gamblede med den lange kontrakt - det koster så nu

    Kauffmann og Marios kan ikke helt vurderes endnu

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #665
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Ståles afløser

    Jeg ved godt hvad de forskellige spillere har bedrevet tidligere, men det er vel irrelevant når de slet ikke fungerer i FCK. Jeg kan godt se at Kaufmann og Biel er sat lidt hårdt op, men omvendt har vi givet 20-30 mio for dem hver. Resten har ikke det der ligner niveau til vores klub. Faktum er at de i dag alle er reservespillere der hiver en løn der ville sende dem øverst i lønhierakiet i samtlige andre superligaklubber med undtagelse af FCM. Det er et voldsomt spild af penge, når man ser hvor lidt kvalitet det har givet os. Det er vel de færreste der vil påstå at vi har en stor bredde, på trods af der vel sidder 30-40 millioner/året i lønninger uden for start 11'eren. Det er samme beløb som AaB/OB/AGF bruger på hele deres spillertrup og hvis vi også tager deres afskrivninger med når vi nok op i nærheden af BIF. Det er helt absurd at Ståle ikke har fået sparket for længst alene baseret på hans fejlcastede indkøb.

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det er sgu hårdt sat op, at kalde dem alle for flops

    - Grytebust var den bedste keeper i ligaen, han passer bare ikke ind i FCK
    - Bartolec var en af de bedste højrebacks i ligaen, han passede heller ikke ind i Ståles system, og det er altid svært at komme ind på et hold der spiller dårligt.
    - Marios har spillet små 60 min? måske lidt tidligt at kalde ham et flop og du ved ikke om han er købt som backup.
    - Bjelland er på ingen måde et flop, stop nu, han var ligaens bedste forsvarsspiller sammen med Vavro, men i takt med at alle spillerne omkring ham bliver skadet på skift eller er nye (Boile, Bartolec, Nelsson, Bengtsson, Varela, Oviedo) så er det klart han falder i niveau sammen med resten af kæden. Samtidig har han fået en shitload skader som, alle ved, hæmmer en spiller.
    - Bengtsson blev hentet som en backup og aldrig som starter. Det har han gjort pisse godt! Boilesen er pisse god og langt bedre end Bengtsson, men som backup er Bengtsson perfekt, han har bare fået for meget spilletid grundet Boiles skader.
    - Mudri har ditto været meget skadet og har i glimt vist stor klasse så at kalde ham et flop, er ret voldsomt.
    - Stage er stadig ret ung, men enig i at han ikke er god nok til FCK
    - Thomsen er endnu en der er hårdt ramt af skader, da han spillede fast på ventrekanten med, Falk, Zeca, Skov på midten og Fischer og N'Doye i angrebet, der var han klasse!
    - Oviedo Flop
    - Biel Ung og virkelig dyr, men har i glimt vist klassen
    - Kaufmann Han er u19 spiller? han har fået for meget ansvar for hurtigt med alle skaderne, rolig nu
    Sidst redigeret af Moo : 30.10.20 kl. 13:35

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #666
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Uden at det skal tages for meget mere end hvad det er, så kaldte Klopp i går Svensson for en "rimelig lovende træner" i forbindelse med Liverpools pressemøde, da han blev spurgt om sit kendskab til danske spillere, og uden at snakken handlede om FCKs trænerjagt.
    https://www.bt.dk/fodbold/klopp-elsk...anske-stjerner
    Han skamroste også FCM, selv om han noget uhørt valgte at stille med en b-kæde i en vigtig CHL-kamp. Så det skal man vist ikke ligge for meget i ;)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #667
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Ståles afløser

    Riddersholm er på banen som ny træner for FCK:

    https://www.bt.dk/superligaen/ridder...vnerne-til-fck
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. #668
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Riddersholm er på banen som ny træner for FCK:

    https://www.bt.dk/superligaen/ridder...vnerne-til-fck
    Er “på banen som ny træner” ikke en journalistisk stramning, på baggrund af et enkelt spørgsmål i et langt interview?

    ;-)

    Zan

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #669
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Ståles afløser


  17. #670
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Er han ikke lige blevet ansat i Gent/Genk?
    Sidst redigeret af Slush : 01.11.20 kl. 13:18

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #671
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Jeg forstår det slet ikke.
    Vi har ingen ny sportsdirektør, og vi forventer vel alle, at der ledes efter en, så ansvaret fordeles mere i fremtiden.
    Men så står vi med en træner på en tre-årig. Vil sportsdirektøren leve med det? Ender vi så med at betale for to fyrede trænere i form af Ståle og Thorup? Det bliver dyrt. Og at betale fem mio for en træner, der for kort tid siden blev fyret ...
    Thorup er heller ikke typen, der har karisma, medietække og kommunikative evner. Han virker - på mig i hvert fald - drøn kedelig.
    I EfB leverede han. Men han havde dæleme også et godt hold, som han altså fik foræret! Og det samme må da siges i FCM. Igen fik han alt foræret. Hos os skal han altså bygge på. Her er ingen nylig succes men et hold, der skal arbejdes grundigt med. Der har jeg stor bekymring over Thorup.
    Det kan måske hjælpe at få Neestrup ind. Ham er jeg stor fan af og håber det lykkes. Men det er sgu ikke til at gøre mig tilfreds hvis Thorup hives ind ... og så på en treårig!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #672
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Ståles afløser

    Han blev fyret i Gent 14. September, så ansat i Genk og så 5 kampe i Genk videre til os

  22. #673
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Ohh gud lad det være en AND.

    Så hellere Bo Svensson.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #674
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg forstår det slet ikke.
    Vi har ingen ny sportsdirektør, og vi forventer vel alle, at der ledes efter en, så ansvaret fordeles mere i fremtiden.
    Men så står vi med en træner på en tre-årig. Vil sportsdirektøren leve med det? Ender vi så med at betale for to fyrede trænere i form af Ståle og Thorup? Det bliver dyrt. Og at betale fem mio for en træner, der for kort tid siden blev fyret ...
    Thorup er heller ikke typen, der har karisma, medietække og kommunikative evner. Han virker - på mig i hvert fald - drøn kedelig.
    I EfB leverede han. Men han havde dæleme også et godt hold, som han altså fik foræret! Og det samme må da siges i FCM. Igen fik han alt foræret. Hos os skal han altså bygge på. Her er ingen nylig succes men et hold, der skal arbejdes grundigt med. Der har jeg stor bekymring over Thorup.
    Det kan måske hjælpe at få Neestrup ind. Ham er jeg stor fan af og håber det lykkes. Men det er sgu ikke til at gøre mig tilfreds hvis Thorup hives ind ... og så på en treårig!
    Jess Thorup har et glimrende CV og er typen der er håndværker og retter ind efter den stil arbejdsgiveren ønsker. Det har han både gjort i Dbu og i fcm. Det tror jeg de fleste sportsdirektører kan leve rigtig fint med.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #675
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg forstår det slet ikke.
    Vi har ingen ny sportsdirektør, og vi forventer vel alle, at der ledes efter en, så ansvaret fordeles mere i fremtiden.
    Men så står vi med en træner på en tre-årig. Vil sportsdirektøren leve med det? Ender vi så med at betale for to fyrede trænere i form af Ståle og Thorup? Det bliver dyrt. Og at betale fem mio for en træner, der for kort tid siden blev fyret ...
    Thorup er heller ikke typen, der har karisma, medietække og kommunikative evner. Han virker - på mig i hvert fald - drøn kedelig.
    I EfB leverede han. Men han havde dæleme også et godt hold, som han altså fik foræret! Og det samme må da siges i FCM. Igen fik han alt foræret. Hos os skal han altså bygge på. Her er ingen nylig succes men et hold, der skal arbejdes grundigt med. Der har jeg stor bekymring over Thorup.
    Det kan måske hjælpe at få Neestrup ind. Ham er jeg stor fan af og håber det lykkes. Men det er sgu ikke til at gøre mig tilfreds hvis Thorup hives ind ... og så på en treårig!
    Helt enig i, at det er dybt spøjst at genopbygge den sportslige sektor nedefra. Det bliver jo nu en forudsætning for den kommende sportsdirektør, at denne kan fungere med Jess Thorup som træner. Man må viiiiirkelig håbe, at FCK mandag ikke blot præsenterer en træner, men en samlet, sportslig pakke med sportsdirektør, træner og assistent og så lægger en klar plan ud for, hvordan man vil fordele roller og ansvar. Det er ikke rocket science - men det er dæleme vigtigt at få på plads fra dag 1.

    Hvis Komiske Kvist & Co. ansætter en træner - uanset hvem - uden at have sportsdirektøren på plads, er det et nyt low i en stadig større farce.

    Mht. Thorup forstår han i al fald at skifte mellem rivaliserende klubber, hvis rygtet holder. FCM/FCK, Gent/Genk.

    Har egentlig altid godt kunne lide ham. Men ja, han er i den grad til den mere kommunikativt kedelige side. Synes dog ikke, det er korrekt at sige, at han blot fik alt foræret i FCM, og at han hos os skal bygge på. Vores grundstamme er med Zanka og Ankers ankomst altså ret så solid. Selvfølgelig er der en del, der kan optimeres. Men det er jo ikke ligefrem fordi, han overtager et hold, der er til rotterne. For få måneder siden stod et på papiret mindre stærkt FCK-hold i en kvartfinale i EL. Det kunne være værre.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •