Side 34 af 56 FørsteFørste ... 243132333435363744 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    Nu får jeg sikkert på puklen, men jeg kunne tænke mig at bringe Troels Bech i spil som sportsdirektør.

    Han har en enorm erfaring, først som træner og siden også som sportsdirektør.

    Ved godt, han har en blakket fortid på Vestegnen, men mener hans kompetencer overskygger dette.

    Han gør sig rigtigt godt i medierne, og ville kunne stå i frontlinjen overfor pressen, således at den nye træner kun skulle koncentrere sig om at træne holdet.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Nu får jeg sikkert på puklen, men jeg kunne tænke mig at bringe Troels Bech i spil som sportsdirektør.

    Han har en enorm erfaring, først som træner og siden også som sportsdirektør.

    Ved godt, han har en blakket fortid på Vestegnen, men mener hans kompetencer overskygger dette.

    Han gør sig rigtigt godt i medierne, og ville kunne stå i frontlinjen overfor pressen, således at den nye træner kun skulle koncentrere sig om at træne holdet.
    Kunne ikke være mere uenig. Og Troels er vist enig med mig i det: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...forestille-sig

    Kommer Troels som sportsdirektør, bliver det dog med et comeback til Ståle. For han er den absolut bedst egnede til jobbet, mener Troels.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    [QUOTE=Andreas Hansen;699493]Kunne ikke være mere uenig. Og Troels er vist enig med mig i det: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...forestille-sig

    Kommer Troels som sportsdirektør, bliver det dog med et comeback til Ståle. For han er den absolut bedst egnede til jobbet, mener Troels.[/QUOTE

    Jamen så er den jo lukket..

  6. #499
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Ståles afløser

    https://www.fck.dk/nyhed/kvist-vi-vi...en-stor-opgave

    Ifølge dette interview/artikel med William Kvist ser det ud som vi skal væbne os med tålmodighed mht. ny træner.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #500
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/kvist-vi-vi...en-stor-opgave

    Ifølge dette interview/artikel med William Kvist ser det ud som vi skal væbne os med tålmodighed mht. ny træner.
    Det er mildt sagt ikke sjovt at være FCK- fan i denne tid, men jeg synes da, at interviewet giver anledning til en vis optimisme, selvom vi nok ikke skal forvente guldmedaljer i denne sæson. Jeg ville dog være mere tryg, hvis han én gang for alle sagde, at man går væk fra managerrollen i det nye sportslige set-up. Særligt i disse tider, hvor innovation og udvikling er bydende nødvendigt i takt med at vores konkurrenter stormer frem. For en kaptajn kan ikke både styre skibet og holde øje med “isbjerge” undervejs.

  9. #501
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/kvist-vi-vi...en-stor-opgave

    Ifølge dette interview/artikel med William Kvist ser det ud som vi skal væbne os med tålmodighed mht. ny træner.
    Hamrer arrig knappen i bund!!! Det er så lallende et amatør arbejde, at man ikke havde linet op med en afløser, specielt i denne sæson hvor, man som mester, kun er to playoff kampe fra Chl. Arrrgghhhh!!!!


  10. #502
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Den eneste måde, det skulle kunne lade sig gøre at bestyrelsen skyder skylden på Ståle at Sisto-lejren er ubeslutsom/grådig/uærlig, er hvis Tops sidder i bestyrelsen. Og det kan ikke være tilfældet, ellers var Ståle blevet fyret allerede efter Atalanta-kampen i Parken i 2018.. ;-)
    Nu kan jeg jo ene mand ikke fyre Ståle. Jeg skal jo have et flertal i bestyrelsen med mig. Men her bidrog Sisto-handlen ganske rigtigt til at overbevise tvivlerne. Dels var det jo et kæmpe pr-mæssigt nederlag for os, at vi fløj ham ind i Seiers jet (Seiers egen tåbelige idé), men at forhandlingerne gik i hårdknude, og at han valgte FCM - på linie med pr-failuren i at vores tidligere assistent, som Ståle heller ikke kunne blive enig med, nu er blevet mester med FCM.

    Vi mener nok generelt at magten lidt er steget Ståle lidt til hovedet, og at han med tiden har fået en udfordring med folk, der tænker lidt anderledes end ham selv herunder folk fra andre kulturer, der ikke går lige så rationelt til en forhandling fx, som Ståle mener, at man bør (vi bemærkede også at FCK-legenden Doye smækkede gevaldigt med døren på Twitter). Fodboldspillere er ofte primadonaer, og det skal man kunne håndtere. Vi har også bemærket, at der i takt med de vigende resultater har sneget sig en frustration ind i Ståles habitus, som bl.a. gav sig udtryk i at han offentligt skød skylden for sammenbrudte forhandlinger på modparten, som blev hængt ud for det ene og det andet. Men hans uhensigtsmæssige frustration (som nok dybest set bundede i utilfredshed med egen performance) kom også til udtryk i hans skingre og tvivlsomme angreb på rivalerne bl.a. om at de ikke leverer Europæisk (de spiller CL og ikke os).

    Men også at han begyndte at hænge enkeltspillere og spillergrupper ud i pressen. Dette blev ikke modtaget pænt i spillertruppen. Da han begyndte at melde offentligt ud at enkelte spillere gik en usikkerfremtid i møde, så fornemmede vi nok at opbakningen var dalene, og at det fik indflydelse på spillet på banen bl.a. ved, at vi tabte til Rijeka, som nok var Ståles endelige dødsstød. Så selvom der ligger flere ting bag, så er det jo rigtigt nok, hvad vi har besluttet os for at melde ud i pressen, nemlig at det er resultaterne der er grunden til fyringen. Der er jo sjældent dårlig kemi i en spillertrup, der vinder hver gang.

    I første omgang tilbød vi Ståle en model, hvor han ikke var både træner og sportsdirektør. Det var han ikke interesseret i. Det håbede jeg egentlig han ikke ville være, for jeg synes selv, at det havde været en svær øvelse, som havde mange muligheder for at gå galt, da han ikke indtil nu har været dygtig til at give ansvar fra sig og indordne sig.

    Vi erkender at Hjalte og Kvist slet ikke er nogen optimal løsning, men vi har simpelthen valgt at sætte en streg over 2020. Vi er ude af EL, næsten ude af mesterskabskampen, vi har ingen tilskuere, vi bøder økonomisk, ja 2020 er bare vores annus horibilis. Vi siger det ikke højt, men vi satser først på senest at have en ny træner klar inden starten af vintertransfervinduet. Fint hvis han kommer før, men det er ikke noget must. Der er et kæmpe oprydningsarbejde foran os, og så lever vi fint med at pressen og fansne slagter os i noget tid. Der er tabula rasa for en ny træner og jo mere elendigt vi performer nu, des nemmere bliver det trods alt også for ham at vise fremgang. Den lort må vi så æde.
    Danmark til Valby Bakke

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #503
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hamrer arrig knappen i bund!!! Det er så lallende et amatør arbejde, at man ikke havde linet op med en afløser, specielt i denne sæson hvor, man som mester, kun er to playoff kampe fra Chl. Arrrgghhhh!!!!
    Den forstår jeg altså ikke.. Altså hvorfor er det lige netop disse udtalelser der får blodtrykket op? Det kan da kun være fordi du havde forventet at vi meget snart ville præsentere den permanente afløser - hvilket der på intet tidspunkt har været en indikation på - så artiklen her bringer jo absolut INTET nyt under solen..

    Når nu vi ikke stod med en afløser klar da vi fyrede Ståle, så må jeg også indrømme at jeg faktisk ikke håber vi præsenterer den permanentet afløser i morgen. Det ville for det første stinke langt væk af panik.. For det andet ville det langt fra give den nye træner de forudsætninger for et godt afsæt, som en fuld vinteropstart kombineret med et åbent transfervindue vil kunne..

    Så jeg vil sige.. Kan vi finde en midlertidig løsning som Bo Henriksen eller Christian Lønstrup, og så samtidig arbejde videre med at finde en permanent løsning der kan træde til i januar, så fint.. Ellers må vi sgu få det bedste ud af det med Hjalte i de resterende kampe i efteråret.

  13. #504
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Nu kan jeg jo ene mand ikke fyre Ståle...
    Hvor stammer det citat fra eller udtaler du dig på vegne af bestyrelsen?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #505
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Hamrer arrig knappen i bund!!! Det er så lallende et amatør arbejde, at man ikke havde linet op med en afløser, specielt i denne sæson hvor, man som mester, kun er to playoff kampe fra Chl. Arrrgghhhh!!!!
    Kan ikke være mere enig. Jeg gætter på, at man har villet af med Ståle og tænkt efter FCN-kampen (hvor spillet kørte fint) og med signingen af Zanka, at den kan man sagtens cruise hjem indtil vinter uden Ståle eller en kvalificeret afløser. Man har bare undervurderet situationen helt vildt og står nu i total panik uden træner formentlig mindst indtil jul. Og hvem siger, at den træner vi ønsker overhovedet er tilgængelig til vinter?

    Og hvorfor beholdt man så ikke Ståle indtil vinter? Tja, måske ville man ikke risikere at han pludselig fik succes, så man får svært ved at argumentere for en fyring af ham til vinter.


    Nå, men jeg gætter sgu stadig på, at vi går efter Hamrén som kan være ledig, hvis Island taber til Ungarn i november.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #506
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser


    I første omgang tilbød vi Ståle en model, hvor han ikke var både træner og sportsdirektør. Det var han ikke interesseret i. Det håbede jeg egentlig han ikke ville være, for jeg synes selv, at det havde været en svær øvelse, som havde mange muligheder for at gå galt, da han ikke indtil nu har været dygtig til at give ansvar fra sig og indordne sig.

    Det der er jo gisninger. Jeg kan egenligt godt forstå hvis man havde mistet tilliden til at lade Ståle sidde på pengekassen med hans seneste mange indkøb. Har det været helt umuligt at komme overens på det punkt, ja så har bestyrelsen vel ikke haft anden udvej, dog vil jeg stadig mene man burde have lokket Ståle til at sidde efterårssæsonen ud inden man meldte noget ud, samtidig med man undersøgte markedet.
    Så lang tid siden er det da heller ikke at han seneste forlængede sin kontrakt? Hvis det er noget bestyrelsen har haft i tankerne så længe, hvorfor så smide yderligere et par år på kontrakten, så den bliver endnu dyrere at komme ud af

  18. #507
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Vi erkender at Hjalte og Kvist slet ikke er nogen optimal løsning, men vi har simpelthen valgt at sætte en streg over 2020. Vi er ude af EL, næsten ude af mesterskabskampen, vi har ingen tilskuere, vi bøder økonomisk, ja 2020 er bare vores annus horibilis. Vi siger det ikke højt, men vi satser først på senest at have en ny træner klar inden starten af vintertransfervinduet. Fint hvis han kommer før, men det er ikke noget must. Der er et kæmpe oprydningsarbejde foran os, og så lever vi fint med at pressen og fansne slagter os i noget tid. Der er tabula rasa for en ny træner og jo mere elendigt vi performer nu, des nemmere bliver det trods alt også for ham at vise fremgang. Den lort må vi så æde.
    Med udsigt til minimale indtægter de næste par år skal der lægges 4-500 mill i klubkassen, hvis projektet skal lykkes med mesterskaber og gruppespil inden for en overskuelig fremtid - og det tror jeg lige så lidt på, som du troede på Ståle...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #508
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan ikke være mere enig. Jeg gætter på, at man har villet af med Ståle og tænkt efter FCN-kampen (hvor spillet kørte fint) og med signingen af Zanka, at den kan man sagtens cruise hjem indtil vinter uden Ståle eller en kvalificeret afløser. Man har bare undervurderet situationen helt vildt og står nu i total panik uden træner formentlig mindst indtil jul. Og hvem siger, at den træner vi ønsker overhovedet er tilgængelig til vinter?

    Og hvorfor beholdt man så ikke Ståle indtil vinter? Tja, måske ville man ikke risikere at han pludselig fik succes, så man får svært ved at argumentere for en fyring af ham til vinter.


    Nå, men jeg gætter sgu stadig på, at vi går efter Hamrén som kan være ledig, hvis Island taber til Ungarn i november.
    Sjovt at netop du, som altid har plæderet for, at man skal give Ståle en chance når spillet har været skidt, og altid været klar med den ene, den anden og den tredje undskyldning for hvorfor spillet og resultaterne har været dårlige, allerede dømmer Hjalte ude.. Han har altså haft sølle TO! dage med truppen samlet inden det gik løs mod Aab.. Så slå lige koldt vand i blodet inden vi dømmer den midlertidige konstellation for en fiasko..

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #509
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Sjovt at netop du, som altid har plæderet for, at man skal give Ståle en chance når spillet har været skidt, og altid været klar med den ene, den anden og den tredje undskyldning for hvorfor spillet og resultaterne har været dårlige, allerede dømmer Hjalte ude.. Han har altså haft sølle TO! dage med truppen samlet inden det gik løs mod Aab.. Så slå lige koldt vand i blodet inden vi dømmer den midlertidige konstellation for en fiasko..
    Kvist har jo selv dømt Hjalte ude eftersom han har afvist, at Hjalte kan blive en permanent løsning. Deraf "uden træner". En sådan bemærkning er forøvrigt ikke alt for smart, da man allerede der fjerner nogle procenters indsats, når spillerne ved at der kommer en ny træner.

    Og nej, jeg kommer ikke til at slå koldt vand i blodet, når man imo har lavet en hovedrystende dumt beslutning og så endda ikke engang har en løsning i baghånden - man har ikke engang en idé om, hvornår en løsning er klar. Jeg kan dårligt sove om natten, jeg er konstant i pisse dårligt humør og der er ikke det mindste tegn i sol og måne (eller Kvists og resten af ledelsens udtalelser) på, at situationen vil blive forbedret i de kommende måneder.

    Men tillykke med fyringen. Det tegner super lovende....

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #510
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Jeg kan dårligt sove om natten, jeg er konstant i pisse dårligt humør og der er ikke det mindste tegn i sol og måne på, at situationen vil blive forbedret i de kommende måneder.
    Sådan har jeg haft det i hele 2020 under Ståle..
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  25. De følgende 13 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •