Side 52 af 56 FørsteFørste ... 24249505152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Ståles afløser

    Rygaard og Kvist kunne da godt have formuleret sig anderledes, men det er også svært at sælge det nye uden at skulle lægge afstand til det gamle. Ståle blev fyret, og det bliver man sjældent, hvis alt er fint. I tillæg har man en dyr trup, som man gerne vil have det maksimale ud af, og der nytter det jo ikke noget at sige, at Ståle blev fyret, fordi han købte for mange æsler. I stedet prøver man at tale den fantastiske trup op, og i det spil er Ståle selvfølgelig taberen, der ikke kunne forløse det enorme potentiale.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Ståles afløser

    Kunne man forestille sig at man fortsatte med Hjalte som fast assistenttræner? Eller er Jacob Neestrup stadig førsteprioritet?

  4. #768
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Kunne man forestille sig at man fortsatte med Hjalte som fast assistenttræner? Eller er Jacob Neestrup stadig førsteprioritet?
    Jeg tror gerne, at man vil have en på papiret lidt dygtigere mand ind end Hjalte, som vist også mangler lidt uddannelse endnu (her kan jeg tage fejl). Jeg tror også, at man meget gerne vil have Neestrup, men det ser ud til at blive svært/meget dyrt. Skal jeg komme med et gæt. så tror jeg, at vi får købt Neestrup fri men først fra nytår. På den måde kan Viborg nå at finde en erstatning. Stefan Madsen eller evt. Hjalte kan holde skansen indtil da.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #769
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Knoxville Se meddelelser
    Kunne man forestille sig at man fortsatte med Hjalte som fast assistenttræner? Eller er Jacob Neestrup stadig førsteprioritet?
    Mon ikke det blot er et spørgsmål om tid – og pris – før Jacob Neestrup er tilbage i København: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...til-koebenhavn
    Mvh.
    Dane

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror gerne, at man vil have en på papiret lidt dygtigere mand ind end Hjalte, som vist også mangler lidt uddannelse endnu (her kan jeg tage fejl). Jeg tror også, at man meget gerne vil have Neestrup, men det ser ud til at blive svært/meget dyrt. Skal jeg komme med et gæt. så tror jeg, at vi får købt Neestrup fri men først fra nytår. På den måde kan Viborg nå at finde en erstatning. Stefan Madsen eller evt. Hjalte kan holde skansen indtil da.
    Jeg har ellers læst, at Neestrup er på en funktionærkontrakt, og dermed kun har en måneds opsigelse. Så jeg ved ikke helt, hvor dyr han kan være samlet?

  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja Bevares, man kan da godt se Kvist er ny i faget, men jeg har sgu respekt for manden. Det er også uvant rolle for ham som han har taget på sig. At pressen, vil gøre et stort nummer ud af han står med en Latte i hånden og kommer med lidt offensive bemærkninger kan jeg sgu kun trække på smilebåndet over. Jeg kan sgu et eller andet sted godt lide man vælger en af klubbens egne. Fra spiller til bestyrelse -> sportslig leder etc.

    Godt arbejde Kvist og held og lykke med projektet. Jeg støtter 100 % om det selv om jeg fortsat har mine forbehold overfor Thorup, men efter at have set ham på pressemødet og set nogle kampe fra Belgien her nu efterfølgende så er jeg da lidt optimistisk.
    Sjovt nok sad jeg med den stik modsatte fornemmelse. Jeg syntes Kvist fremstår arrogant, hans svar er kort for hovedet, hans forsøg på at joke med den skide kaffekop, er ved at være tå krummende pinlig, lad den nu ligge Kvist, det er 14 dage siden!! Jo hurtigere vi kan få en kompetent sportschef ind jo bedre
    Sidst redigeret af morten4300 : 03.11.20 kl. 13:55

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #772
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har ellers læst, at Neestrup er på en funktionærkontrakt, og dermed kun har en måneds opsigelse. Så jeg ved ikke helt, hvor dyr han kan være samlet?
    Han blev i hvert fald ansat på en løbende kontrakt, men der blev ikke umiddelbart oplyst om længden af opsigelsesperioden. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men der kan vel aftales individuelle opsigelsesvarsler?

  12. #773
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Han blev i hvert fald ansat på en løbende kontrakt, men der blev ikke umiddelbart oplyst om længden af opsigelsesperioden. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men der kan vel aftales individuelle opsigelsesvarsler?
    Som jeg forstår det, så må funktionærloven ikke fraviges sådan at det stiller arbejdstager ringere, så det må vel betyde en måneds opsigelse, såfremt han er på funktionærkontrakt? Der er sikkert en jurist herinde, der er klogere, på dette, så det kunne være sjovt at få opklaret, hvordan landet ligger, i forhold til opsigelse :-)

  13. #774
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Som jeg forstår det, så må funktionærloven ikke fraviges sådan at det stiller arbejdstager ringere, så det må vel betyde en måneds opsigelse, såfremt han er på funktionærkontrakt? Der er sikkert en jurist herinde, der er klogere, på dette, så det kunne være sjovt at få opklaret, hvordan landet ligger, i forhold til opsigelse :-)
    Det er tilladt at aftale forlænget opsigelsesvarsel, så længe at det går begge veje.
    Øvre C'er

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #775
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståles afløser

    Uanset hvad er det vel ikke jordens undergang, hvis vi skal vente til januar f.eks. med at få ham. Så kan Hjalte agere assistent indtil da. Det kunne endda være, at de vil bytte Neestrup med Hjalte.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #776
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af morten4300 Se meddelelser
    Sjovt nok sad jeg med den stik modsatte fornemmelse. Jeg syntes Kvist fremstår arrogant, hans svar er kort for hovedet, hans forsøg på at joke med den skide kaffekop, er ved at være tå krummende pinlig, lad den nu ligge Kvist, det er 14 dage siden!! Jo hurtigere vi kan få en kompetent sportschef ind jo bedre
    Jamen vi er da enige. Jeg tror hellere ikke Kvist har lyst til at være i Rollen. Og som jeg nævnte så er det jo tydeligt at se at Kvist er grøn i faget.

    Det jeg roser Kvist for er at have taget Aktion når Klubben har sejlet i over 1 år (Nogen vil måske mene at det skulle være sket tidligere) og midlertidigt taget den uvante rolle til sig i en svær tid for klubben og hurtigt få en kvalificeret træner på plads samt forhåbentligt snart en Sportsdirektør.

    Så midt i alt den skos af kvist så syntes jeg altså også han fortjener noget ros.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #777
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    177

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Det er tilladt at aftale forlænget opsigelsesvarsel, så længe at det går begge veje.
    ...og så længe det er proportionalt (og til funktionærens fordel). Dvs. det er ikke i orden hvis funktionæren giver 2 måneder ekstra fra sin side mens arbejdsgiveren kun giver 1 måned ekstra. Det modsatte er derimod indenfor skiven.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #778
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Ståles afløser

    Er jeg den eneste der kvier mig lidt ved at Jess har fået en kontrakt på 9 millioner om året?!
    Jeg synes det virker voldsomt, taget i betragtning af at Ståle fik omkring 10 om året, men han varetog samtidig også en del flere opgaver en bare trænerposten. Samtidig var han vel et lidt højere profileret navn end Jess.

    Jeg havde nok forventet at han havde ligget på omkring 5-6 millioner, selvom jeg godt kan se problemet i at der så render flere spillere rundt som tjener mere end træneren

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Er jeg den eneste der kvier mig lidt ved at Jess har fået en kontrakt på 9 millioner om året?!
    Jeg synes det virker voldsomt, taget i betragtning af at Ståle fik omkring 10 om året, men han varetog samtidig også en del flere opgaver en bare trænerposten. Samtidig var han vel et lidt højere profileret navn end Jess.

    Jeg havde nok forventet at han havde ligget på omkring 5-6 millioner, selvom jeg godt kan se problemet i at der så render flere spillere rundt som tjener mere end træneren
    Hvor har du set det..?

  24. #780
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg har ellers læst, at Neestrup er på en funktionærkontrakt, og dermed kun har en måneds opsigelse. Så jeg ved ikke helt, hvor dyr han kan være samlet?
    Jeg tænker ikke rigtig det kan være tilfældet, i og med at Viborg allerede har afvist vores første tilnærmelser.. Ellers kunne Nees jo bare sige op... Men ok, har han et halvt års opsigelse, og vi vil have ham nu, er der selvfølgelig alligevel et udgangspunkt for forhandling.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •