Side 24 af 56 FørsteFørste ... 142122232425262734 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #346
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Et pointsnit på 1,2 point eller sådan noget, misset Europa mv. Det er et sammenbrud i fht strategien.
    Det er selvsagt et fair synspunkt, at pointsnittet i Superligaen og/eller nederlaget til Rijeka i sig selv skulle væretilstrækkeligt til en fyreseddel. Men det klinger af historieforvanskning, hvis de to parametre fremhæves alene.

    Det ville have været særskilt fyringsgrundlag, hvis den nu tidligere sportslige ledelse havde negligeret det pauvre pointsnit på 1,30 i Superligaen i kalenderåret 2020, eller i øvrigt virket handlingslammet. Jeg mener ikke, at Ståle skulle have været hverken det ene eller andet.

    Således udtrykte Ståle i blandt andet Tipsbladet allerede 24. april 2020, at der var behov for udarbejdelsen af en ny strategi for klubben. Han har heller ikke underspillet hverken den personlige eller klubmæssige fiasko i nederlaget til Rijeka, eller foregivet, at pointhøsten i Superligaen ikke har været uacceptabel.

    Ståles resultater over tid taler for sig selv, og truppen er netop markbart forstærket med tilgangen af Zanka og Ankersen. Selvom om måtte være enig i behovet for forandring, er timingen i hvert fald angribelig. Og jeg er for min del ikke overbevist om, at udsigterne til bedre sportslige resultater er højnet med forfremmelsen af Hjalte Bo.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    80

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han havde aldrig været cheftræner før. Det vil jeg karakterisere som uprøvet i jobbet som cheftræner.

    Alle skal have deres første cheftrænerstilling et eller andet sted, og når det er sagt er pladsen nok mindre udsat hos FCM end mange andre steder da den meget eksplicit er en 'mellemleder-rolle' der

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er ikke enig med dig.

    Jeg syntes netop det giver ro frem til vinter at man hiver folk man kender ind i form af William og Hjalte i en kort periode (forhåbentligt kun frem til vinter) så vi netop kan scoute den rigtige profil. Zanka og Ankersen tilføjelse til sidste i truppen hjalp og jeg tror sagtens det kan skabe den berømte "Positive energi" fremadrettet som vi også kommer til at se på banen.

    Tiden vil jo, vise hvem som får ret, men jeg er fortrøstningsfuld.
    Jeg ved ikke hvordan det kan give ro, at man kaster to uprøvede for løverne. Vores spil sejler, der er intet sportsligt setup, truppen er tynd og heterogen og de har ingen at læne sig op ad. Hvad skal give ro? Hvis der kommer en trodsreaktion og vi henter nogle point, så giver det selvfølgelig sig selv, men hvis spillet fortsat sejler og vi ikke henter point, så tror jeg du skal kigge langt efter det der minder om ro.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Sian Se meddelelser
    Ståle har bestemt et ansvar der snildt kan bære begrundelserne for at det er gået som det er gået og forsvare en afskedelse ... men det er bestyrelsens manglende indsigt/viden/aktivitet/whatever der har 'hjulpet' Ståle derud hvor han ikke kunne bunde mere.

    at nævne at bestyrelsen har et ansvar er på ingen måde en afskrivning af Ståles men mere at det stikker dybere end bare Ståle der ikke mere har kunne stå på mål på sin taktisk-strategiske kunnen
    Det er muligt. Men den indsigt er der vel kun meget få folk der har.

    Når jeg har hørt Ståle og "set" de midler han har fået stillet til rådighed og de "Transfers" som vi må formode Ståle i sidste ende har godkendt og hente til klubben så syntes jeg helt klart han det tungeste ansvar. Hvis Ståle har ment i form af hans Manager ansvar, at han ikke kunne "Bunde" mere som du er inde på, så er det vel også Ståles ansvar og sige fra. Det er bare mit klare indtryk af Ståle, at han godt har kunne lide det ansvar og ikke selv ville acceptere mindre ansvar. Jeg kan tage fejl det er kun et gæt :)

  7. #350
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Det er selvsagt et fair synspunkt, at pointsnittet i Superligaen og/eller nederlaget til Rijeka i sig selv skulle væretilstrækkeligt til en fyreseddel. Men det klinger af historieforvanskning, hvis de to parametre fremhæves alene.

    Det ville have været særskilt fyringsgrundlag, hvis den nu tidligere sportslige ledelse havde negligeret det pauvre pointsnit på 1,30 i Superligaen i kalenderåret 2020, eller i øvrigt virket handlingslammet. Jeg mener ikke, at Ståle skulle have været hverken det ene eller andet.

    Således udtrykte Ståle i blandt andet Tipsbladet allerede 24. april 2020, at der var behov for udarbejdelsen af en ny strategi for klubben. Han har heller ikke underspillet hverken den personlige eller klubmæssige fiasko i nederlaget til Rijeka, eller foregivet, at pointhøsten i Superligaen ikke har været uacceptabel.

    Ståles resultater over tid taler for sig selv, og truppen er netop markbart forstærket med tilgangen af Zanka og Ankersen. Selvom om måtte være enig i behovet for forandring, er timingen i hvert fald angribelig. Og jeg er for min del ikke overbevist om, at udsigterne til bedre sportslige resultater er højnet med forfremmelsen af Hjalte Bo.
    Hvorfor al den snak om Hjalte og hans erfaring osv. Han er MIDLERTIDIG! Sgu da vel ingen der tror, at Hjalte bliver fast træner i FCK. Kom nu ind i kampen :-)

    En eller anden skal vel stå på den sidelinje på næste søndag?

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvordan det kan give ro, at man kaster to uprøvede for løverne. Vores spil sejler, der er intet sportsligt setup, truppen er tynd og heterogen og de har ingen at læne sig op ad. Hvad skal give ro? Hvis der kommer en trodsreaktion og vi henter nogle point, så giver det selvfølgelig sig selv, men hvis spillet fortsat sejler og vi ikke henter point, så tror jeg du skal kigge langt efter det der minder om ro.
    Dit gæt er jo så godt som mit. Jeg tror bare det ville give langt mere Uro at hente en panik erstatning og ansætte Zorniger F.eks :) (Ved godt det er et groft eksempel). Tjaa at de er uprøvede?. Måske, men det kan jo være at det er lige præcist det de skal til i denne midlertidig periode. Nye ideer, Ny Energi etc. der baner vejen fremadrettet samt det faktum at mange af spillerne kender Hjalte og William vil også være med til at skabe den nødvendige Ro.

  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han havde aldrig været cheftræner før. Det vil jeg karakterisere som uprøvet i jobbet som cheftræner.
    Det har du da ret i, men Priske var stadig ikke et uprøvet sats ift det sats vi laver med Hjalte. Han havde trods alt været ass i otte år syv af dem i FCM

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #353
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det har du da ret i, men Priske var stadig ikke et uprøvet sats ift det sats vi laver med Hjalte. Han havde trods alt været ass i otte år syv af dem i FCM
    Lad os se. Når Hjalte og William 3-4 kampe inde brænder suppen af med en målscorer der hedder 20-0 bliver tonen nok en anden. Så skriger vi alle sammen på det bliver permanent :p

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvorfor al den snak om Hjalte og hans erfaring osv. Han er MIDLERTIDIG! Sgu da vel ingen der tror, at Hjalte bliver fast træner i FCK. Kom nu ind i kampen :-)

    En eller anden skal vel stå på den sidelinje på næste søndag?
    Man må formode, at ambitionen er, at den midlertidige træner skal opnå bedre sportslige resultater end den tidligere træner havde udsigt til. Ellers var øvelsen vel overflødig?

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det har du da ret i, men Priske var stadig ikke et uprøvet sats ift det sats vi laver med Hjalte. Han havde trods alt været ass i otte år syv af dem i FCM
    Og Hjalte har - i øvrigt med succes - været cheftræner for u19. Min pointe er blot, at de begge, bogstaveligt talt, var uprøvede som cheftrænere, eftersom de aldrig havde prøvet at være det før.

    Men jeg satser stærkt på, at der inden særligt længe ansættes en ny permanent cheftræner. Rygaards udtalelser er jo i øst og vest, når han både lægger vægt på, at det ikke er en affektbeslutning, og de har tænkt sig grundigt om gennem længere tid, men at de samtidig - af respekt for Ståle - slet ikke har tænkt over, hvem der skulle afløse ham, så det arbejde først går i gang nu. Jeg betragter det som spin, og jeg kan ikke forestille mig, at bestyrelsen ikke i en eller anden grad har sonderet terrænet for en afløser.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #356
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Lad os se. Når Hjalte og William 3-4 kampe inde brænder suppen af med en målscorer der hedder 20-0 bliver tonen nok en anden. Så skriger vi alle sammen på det bliver permanent :p
    Jeg æder gerne mine ord og mit hat, hvis det sker :)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  19. #357
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Man må formode, at ambitionen er, at den midlertidige træner skal opnå bedre sportslige resultater end den tidligere træner havde udsigt til. Ellers var øvelsen vel overflødig?
    Tænker mere den "midliertidige" træner skal holde skuden flydende og holde FCK nogenlunde inde i kampen - indtil en permanent er på plads. Derefter hjælpe med overgangen og intro til truppen. Tror og håber, at en ny træner er på plads inden for 3-4 uger...

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #358
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    "- Det er klart, at et stærkt, defensivt udtryk er vigtigt, men samtidig vil jeg rigtig gerne have bolden og diktere spillet og prøve at se, om man kan dominere på den måde. Det er nogle af de ting, jeg gerne vil se spillerne udfolde"

    Vi skal nok forvente, at vi gerne vil spille mere offensivt/sprudlende, hvis jeg forstår det her rigtigt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #359
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og Hjalte har - i øvrigt med succes - været cheftræner for u19. Min pointe er blot, at de begge, bogstaveligt talt, var uprøvede som cheftrænere, eftersom de aldrig havde prøvet at være det før.

    Men jeg satser stærkt på, at der inden særligt længe ansættes en ny permanent cheftræner. Rygaards udtalelser er jo i øst og vest, når han både lægger vægt på, at det ikke er en affektbeslutning, og de har tænkt sig grundigt om gennem længere tid, men at de samtidig - af respekt for Ståle - slet ikke har tænkt over, hvem der skulle afløse ham, så det arbejde først går i gang nu. Jeg betragter det som spin, og jeg kan ikke forestille mig, at bestyrelsen ikke i en eller anden grad har sonderet terrænet for en afløser.
    Kan heller ikke forestille mig, at man ikke har sonderet terrænet, og derved ved hvad der bevæger sig derude af potentielle trænere. Dette er dog ikke ensbetydende med, at der nødvendigvis har været kontakt. Derudover ser jeg hele pressemødet (og dertilhørende interviews, b.la med CS) som ét stort jobopslag

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  25. #360
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kan heller ikke forestille mig, at man ikke har sonderet terrænet, og derved ved hvad der bevæger sig derude af potentielle trænere. Dette er dog ikke ensbetydende med, at der nødvendigvis har været kontakt. Derudover ser jeg hele pressemødet (og dertilhørende interviews, b.la med CS) som ét stort jobopslag
    Det lyder ikke til, at det er lige op over med en ny træner

    William Kvist fortæller, at der fra klubbens side ikke lige er en konkret træner, der skal stå i spidsen for FCK, i kikkerten.

    - Det tager den tid, det tager at finde en ny træner. Sådan er det, siger han.


    https://www.bt.dk/superligaen/live-s...-foelg-med-her

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •