Side 51 af 56 FørsteFørste ... 4148495051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståles afløser

    Hvad mon konstellationen skal være fremadrettet? Der kommer vel en ny assistent (forhåbentligvis Neestrup) inden længe, men hvad med Kvist/Kvists rolle? Han kan næppe være tiltænkt den permanent, så der skal vel enten hentes en sportsdirektør, ellers skal Neestrup være en art førsteholdstræner og Thorup en art sportschef.

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Positive konklusioner på pressemødet:

    - Vi skal, med Jes' ord, spille offensivt og aggressivt.
    - Jes fremstår ydmyg og sympatisk og uden alphahan fremtoning. Det var helt rart at høre på. Og der blev ikke kastet lort efter konkurrenterne.
    - Han virker som en træner der giver sine spillere indflydelse og selvtillid og ro.
    - Han afviser ikke at spille 4-4-2, men vil se på holdet og lægge taktikken efter materialet.
    - Han kommer ikke, som nogle andre trænere, med sit hele eget hold folk, men vil se an hvordan det går med de personer vi allerede har på 10'eren, og så gradvist ansætte efter behov.
    - Bo Rygaard siger at pengepungen hele tiden har været åben for Ståle. Det vil fortsætte under Jes.

    Plads til forbedring:
    -Kvist er ikke natten over forvandlet til et oratorisk vidunder, men havde dog lidt semisjov semikikset selvironi, da refererede til at han svarede på spørgsmål "med kaffekop i hånden".
    -Bo Rygaard måtte hjælpe Kvist flere gange, når Kvist ikke helt fik svaret ordentligt. Min respekt for Rygaard er virkelig vokset.
    -Og igen, man kan sagtens være knalddygtig uden at være dygtig til pressen, men den nye sportschef, må gerne kunne begge dele.
    -I det hele taget kunne de godt være bedre forberedt af presseteamet, selvom det er gået stærkt. Jes virkede totalt uforberedt, da han blev spurgt om hvad succeskriteriet er for de 4 år, hans kontrakt varer.
    Ja Bevares, man kan da godt se Kvist er ny i faget, men jeg har sgu respekt for manden. Det er også uvant rolle for ham som han har taget på sig. At pressen, vil gøre et stort nummer ud af han står med en Latte i hånden og kommer med lidt offensive bemærkninger kan jeg sgu kun trække på smilebåndet over. Jeg kan sgu et eller andet sted godt lide man vælger en af klubbens egne. Fra spiller til bestyrelse -> sportslig leder etc.

    Godt arbejde Kvist og held og lykke med projektet. Jeg støtter 100 % om det selv om jeg fortsat har mine forbehold overfor Thorup, men efter at have set ham på pressemødet og set nogle kampe fra Belgien her nu efterfølgende så er jeg da lidt optimistisk.

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Positive konklusioner på pressemødet:

    - Vi skal, med Jes' ord, spille offensivt og aggressivt.
    - Jes fremstår ydmyg og sympatisk og uden alphahan fremtoning. Det var helt rart at høre på. Og der blev ikke kastet lort efter konkurrenterne.
    - Han virker som en træner der giver sine spillere indflydelse og selvtillid og ro.
    - Han afviser ikke at spille 4-4-2, men vil se på holdet og lægge taktikken efter materialet.
    - Han kommer ikke, som nogle andre trænere, med sit hele eget hold folk, men vil se an hvordan det går med de personer vi allerede har på 10'eren, og så gradvist ansætte efter behov.
    - Bo Rygaard siger at pengepungen hele tiden har været åben for Ståle. Det vil fortsætte under Jes.

    Plads til forbedring:
    -Kvist er ikke natten over forvandlet til et oratorisk vidunder, men havde dog lidt semisjov semikikset selvironi, da refererede til at han svarede på spørgsmål "med kaffekop i hånden".
    -Bo Rygaard måtte hjælpe Kvist flere gange, når Kvist ikke helt fik svaret ordentligt. Min respekt for Rygaard er virkelig vokset.
    -Og igen, man kan sagtens være knalddygtig uden at være dygtig til pressen, men den nye sportschef, må gerne kunne begge dele.
    -I det hele taget kunne de godt være bedre forberedt af presseteamet, selvom det er gået stærkt. Jes virkede totalt uforberedt, da han blev spurgt om hvad succeskriteriet er for de 4 år, hans kontrakt varer.
    Det var et fint pressemøde. Man er jo som udgangspunkt ikke god, fordi man er rar, så det forhold at Thorup virker rar, gør ikke det største indtryk på mig. På den anden side har jeg altid undret mig over, at Ståle skreg og skreg og skreg af spillerne. Hvis en mere afdæmpet og venlig facon påvirker positivt, er jeg også indstillet på at se på det karaktertræk som noget ubetinget positivt.

    Til gengæld synes jeg, at det er særdeles positivt, at Thorup (også) vil lægge taktikken efter materialet. Han (og andre trænere) vil utvivlsomt få mest ud af de spillere, han har til rådighed, ved at bruge dem, hvor de er, eller som de er, bedst. Det er noget, der har frustreret mig mest ved Ståle. At nogle spillere blev købt, fordi de kunne omskoles. Når det så ikke gik så godt med omskolingen, tvang man alligevel systemet ned over dem (fx Biel).

    Jeg husker, som andre også har nævnt, hvordan jeg grinte ad Herning i 2017 og håbede, at de vandt en gang i mellem, så de ville beholde Thorup. Det sejlede for Herning, som jeg husker det. Siden da har Thorup ikke set sig tilbage.

    Først var jeg lidt skuffet over, at vi ikke fik noget ungt, tysk, ind. Nu er jeg langt mere positiv. Men hey, Thorup overtager en syg patient, og han skal have tid til at sætte sit hold og aftryk. Han skal også have tid til at skibe et par spillere afsted osv., før han kan bedømmes.

    Ny periode med tålmod coming up. Men jeg glæder mig. Trods alt.

  5. De følgende 12 brugere er enige:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    Hvis man som Ståle-fan savner skyts mod ledelsen, så tjek lige den her sviner fra Kvist. Nok er den underspillet, men også ret tydelig, og så går den direkte efter Ståle som person “ - Jess har altid været en meget nysgerrig træner og person. Han er åben og imødekommende, og det er den del, vi også gerne vil have med ind omkring det, siger Kvist.”

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...erre-end-genks

  7. #755
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    886

    Re: Ståles afløser

    Det med svineren er det ikke lidt en overfortolkning?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  8. #756
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det med svineren er det ikke lidt en overfortolkning?
    Helt enig. At nævne Thorups forcer og automatisk konkludere at det er en sviner til Ståle er noget søgt. Man vil jo altid fremhæve en ny ansats styrker. At nogle af dem adskiller sig fra dennes forgænger er vel meget naturligt, ellers havde man vel ikke behøvet at skifte ud på posten.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #757
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Fischer og Daramy er nok mindre gode end Dreyer og Sisto, men det er vel begrænset hvor stor forskellen er.
    Aaarh, den holder vist ikke helt. I min optik er der nu en ganske betydelig forskel.

  11. #758
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Ståles afløser

    Fischer på toppen er da bedre end Dreyer?

    Daramy er tilgengæld langt fra $i$to desværre

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #759
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Fischer på toppen er da bedre end Dreyer?

    Daramy er tilgengæld langt fra $i$to desværre
    Forkert tråd, men Dreyer har da været bedre end Fischer længe. Tænk hvis han var havnet i København. Også selvom det hår ikke gør sig på Vesterbro og på Mangia.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #760
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Positive konklusioner på pressemødet:
    -Bo Rygaard måtte hjælpe Kvist flere gange, når Kvist ikke helt fik svaret ordentligt. Min respekt for Rygaard er virkelig vokset.
    Er jeg mon den eneste der undrer sig lidt over hvor usynlig Lars Bo Jeppesen har været i alt det her. Både fyringen af Ståle, og nu nyansættelse? Umiddelbart ville det da være mere naturligt med direktøren frem for bestyrelsesformanden.

    Men han er måske kun ansvarlig for “flere på stadion”.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #761
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Er jeg mon den eneste der undrer sig lidt over hvor usynlig Lars Bo Jeppesen har været i alt det her. Både fyringen af Ståle, og nu nyansættelse? Umiddelbart ville det da være mere naturligt med direktøren frem for bestyrelsesformanden.

    Men han er måske kun ansvarlig for “flere på stadion”.
    Ståle refererede direkte til bestyrelsen/Bo Rygaard. Hvad det vise har været i det, skal jeg ikke kunne sige
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #762
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af SuperSteen Se meddelelser
    Er jeg mon den eneste der undrer sig lidt over hvor usynlig Lars Bo Jeppesen har været i alt det her. Både fyringen af Ståle, og nu nyansættelse? Umiddelbart ville det da være mere naturligt med direktøren frem for bestyrelsesformanden.

    Men han er måske kun ansvarlig for “flere på stadion”.
    Lars Bo Jeppesen er ikke administrerende direktør i klassisk forstand - han har ikke noget sportsligt ansvar. En af de ting, jeg (foreløbigt) er meget tilfreds med i denne proces er, at man ikke er faldet for fristelsen til at ændre det setup.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    301

    Re: Ståles afløser

    Ja, sådan har det måske nok været siden Hørsholt.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:
    KK

  23. #764
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ståles afløser

    Nu har jeg sundet mig lidt over at det blev Jess Thorup og jeg må sige, at jeg tror vi har ramt plet. Jeg tror at Jess bliver en succes og hold da op hvor er den mand bare likeable.
    Så velkommen til, Jess. :)
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #765
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Det med svineren er det ikke lidt en overfortolkning?
    Det er det sikkert, men ikke mere end at 3+-sinkerne var inde på noget tilsvarende i gå aftes. https://www.bt.dk/superligaen/rystet...aale-solbakken

    Jeg synes, den store fokus der har været fra ledelsen på de menneskelige forskelle mellem Jess og Ståle, efter Jess er kommet til, illustrerer, at man fra ledelsens side har set Ståles form som konfrontatorisk og nedbrydende for moralen i truppen. Jeg ved ikke om de har ret, men den vinkel understøtter i hvert fald rygterne om en utilfreds spillertrup, for den viden kan bestyrelsen kun have fået ét sted fra.

    Og, jeg tror ikke nødvendigvis, at det er den fulde sandhed om fyringen vi får gennem udtalelserne fra Rygaard og Kvist, men det er da påfaldende, at det vigtigste de kan fremhæve ved Jess er de områder hvor vi alle ved, at Ståle gennem sin stil kan have udfordringer.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •