Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #480
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg vil afholde mig fra at blande mig i jeres diskussion, men hvad er det for en ukendt kilde du citerer her? Eller udtaler du dig på vegne af bestyrelsen?
    Jeg er nu pænt sikker på alt deri er sarkasme.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser


    Alle handler på op til 2 mio. euro (transfer el. sign-on fee) havde Ståle carte blanche til selv at håndtere sammen med sin egen stab. Alt derover skulle forbi bestyrelsen og godkendes af dem. Heriblandt skulle man præsentere sportsligt potentiale, videresalgspotentiale, skadeshistorik/risiko, samt andre ting, som jeg ikke ved (fordi jeg ikke har været der). Det var så bestyrelsens ansvar at sige ja eller nej til den pågældende handel. Dermed overtager de også det økonomiske ansvar, da det er hos dem, beslutningen om go/no go lå. Fischer kostede 3,5 mio. euro i transfersum, og skulle derfor vurderes. Bjelland kostede 5 mio. i samlet lønpakke, herunder en sign-on fee på over 2 mio. euro, og skulle derfor vurderes. N'Doye skulle ikke vurderes af bestyrelsen i juli '18 og ved forlængelsen i januar '19, fordi hans to kontrakter var på 1 år, med en løn på 9 mio. om året. Han skulle dog vurderes af bestyrelsen i august, fordi han ville have en 2-årig kontrakt med samme løn (i alt 18 mio. kr., >2 mio. euro), og hvor det blev vurderet af Ståle/bestyrelsen, at det var for høj en hvorimod han pga. skadeshistorikken blev tilbudt en to-årig kontrakt med 4,5 mio. kr. som grundløn, med indregnede bonusser ift. spilletid, som uden skader ville give ham samme årsløn som i de to første år.
    Ragnar skulle ikke vurderes af bestyrelsen, fordi 1) han var gratis i transfersum/sign-on fee, og 2) hans løn er meget lav, hvilket betyder at økonomisk var det en meget lille risiko at tage.
    1. Er godt nok overrasket hvor åben mundet nogle åbenbart er.
    2. Dette vil altså sige at det eneste Ståle rent faktisk selv havde frit med, er 1 års kontrakter til spillere der var kontraktfrie?
    3. Vores bestyrelse som består af William Kvist som er den eneste der ved noget om fodbold, tager beslutninger om samtlige spillerkøb?

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •