Side 25 af 56 FørsteFørste ... 152223242526272835 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det lyder ikke til, at det er lige op over med en ny træner

    William Kvist fortæller, at der fra klubbens side ikke lige er en konkret træner, der skal stå i spidsen for FCK, i kikkerten.

    - Det tager den tid, det tager at finde en ny træner. Sådan er det, siger han.


    https://www.bt.dk/superligaen/live-s...-foelg-med-her
    Det kan sagtens være, at I har ret, men jeg er ikke sikker på, at man nødvendigvis skal lægge for meget i den udtalelse. Hvorfor lægge unødigt pres på sig selv ved at sige, at det er lige oppe over med en ny træner, når man uden problemer kan sige, at den slags tager tid?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #362
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan sagtens være, at I har ret, men jeg er ikke sikker på, at man nødvendigvis skal lægge for meget i den udtalelse. Hvorfor lægge unødigt pres på sig selv ved at sige, at det er lige oppe over med en ny træner, når man uden problemer kan sige, at den slags tager tid?
    Jeg vil blive temmelig skuffet, hvis der ikke er et gran af spin. Men ud fra det Kvist siger, så skal de starte fra scratch.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #363
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tænker mere den "midliertidige" træner skal holde skuden flydende og holde FCK nogenlunde inde i kampen - indtil en permanent er på plads. Derefter hjælpe med overgangen og intro til truppen. Tror og håber, at en ny træner er på plads inden for 3-4 uger...
    Jeg håber, at Hjalte har større ambitioner end du tilsyneladende har på Hjaltes vegne. :) Med hele ti Superligakampe og en pokalkamp inden jul skal skuden helst vendes før en ny permanent træner kommer til.

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Jeg håber, at Hjalte har større ambitioner end du tilsyneladende har på Hjaltes vegne. :) Med hele ti Superligakampe og en pokalkamp inden jul skal skuden helst vendes før en ny permanent træner kommer til.
    Har skam ambitioner, men måske ikke de vilde forventninger. Håber han brænder Suppen af, får gejst tilbage i spillerne og gør os til julemestre. Men tror bare ikke umiddelbart, at det sker eller at bestyrelsen regner med det sker...

  7. #365
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Det er selvsagt et fair synspunkt, at pointsnittet i Superligaen og/eller nederlaget til Rijeka i sig selv skulle væretilstrækkeligt til en fyreseddel. Men det klinger af historieforvanskning, hvis de to parametre fremhæves alene.

    Det ville have været særskilt fyringsgrundlag, hvis den nu tidligere sportslige ledelse havde negligeret det pauvre pointsnit på 1,30 i Superligaen i kalenderåret 2020, eller i øvrigt virket handlingslammet. Jeg mener ikke, at Ståle skulle have været hverken det ene eller andet.

    Således udtrykte Ståle i blandt andet Tipsbladet allerede 24. april 2020, at der var behov for udarbejdelsen af en ny strategi for klubben. Han har heller ikke underspillet hverken den personlige eller klubmæssige fiasko i nederlaget til Rijeka, eller foregivet, at pointhøsten i Superligaen ikke har været uacceptabel.

    Ståles resultater over tid taler for sig selv, og truppen er netop markbart forstærket med tilgangen af Zanka og Ankersen. Selvom om måtte være enig i behovet for forandring, er timingen i hvert fald angribelig. Og jeg er for min del ikke overbevist om, at udsigterne til bedre sportslige resultater er højnet med forfremmelsen af Hjalte Bo.
    Jeg havde beholdt Ståle, men klart den sportslige platform har været under brand i 2020.

  8. #366
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    80

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan sagtens være, at I har ret, men jeg er ikke sikker på, at man nødvendigvis skal lægge for meget i den udtalelse. Hvorfor lægge unødigt pres på sig selv ved at sige, at det er lige oppe over med en ny træner, når man uden problemer kan sige, at den slags tager tid?
    Når Bo Rygaard til FCKTV udtalte, at man i respekt for Ståle ikke havde indledt sonderinger af markedet før fyringen, ville det have været opsigtsvækkende, hvis Kvist udtalte noget modsat til BT.

    Jeg håber, at udmeldingerne er udtryk for en besindig, grundig og ambitiøs afsøgning af markedet for emner, der kan højne niveauet yderligere, og som vil klubben og byen, så vi undgår et kort visit a la Hodgson og Karlsson eller fejlcastinger som særligt Nilsson og til dels Jacobs.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  10. #367
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det lyder ikke til, at det er lige op over med en ny træner

    William Kvist fortæller, at der fra klubbens side ikke lige er en konkret træner, der skal stå i spidsen for FCK, i kikkerten.

    - Det tager den tid, det tager at finde en ny træner. Sådan er det, siger han.


    https://www.bt.dk/superligaen/live-s...-foelg-med-her
    KVIST RAUS!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  11. #368
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    De fleste forretninger plejer ikke nødvendigvis at have afløseren på plads, hvis de fyrer deres direktør. Det samme her. Midlertidige trænere ser man jo tit.
    Citat Oprindeligt indsendt af Boffer Se meddelelser
    Jeg skal ikke svare for Andreas Hansen, men Andreas Hansens indlæg rummede nu - i modsætning til dit - et par argumenter for, hvorfor i hvert fald timingen bør være genstand for diskussion. Herunder sidste sæsons europæiske resultater, og den nylige tilgang af erfarne kræfter i form af Zanka og Ankersen, som vel af alle forventes at gøre en positiv forskel - og som er hentet hjem af Ståle og deraf forventeligt nok er noget overraskede over udviklingen.

    Jeg kan godt forstå synspunktet om, at klubben trænger til forandring. Men jeg forstår nok ikke, hvis man forventer, at den forandring kommer fra U19-træneren og William Kvist?

    Og selvom jeg nærer stor veneration for d'herrer Hjalte Bo og William, så synes jeg, at forfremmelser af ungdoms-/dametrænere m.fl. hører Vestegnen til...
    Hehe, jeg syntes Andreas Hansen svarede rigtigt fint lidt længere oppe- og jeg kan godt forstå (men ikke nødvendigvis enig i) AHs argumenter. Jeg reagerede sådan set bare på formen, der fik dem, der er positivt stemt overfor fyringen til at fremstå uovervejede imens dem, der gerne så enten Ståle bibeholdt jobbet eller bibeholdt jobbet til en afløser er fundet var refleksive og velovervejede. Den der, enten/eller-tilgang, synes jeg ikke rigtigt man kan bruge til situationen. Jeg synes at den rummer langt mere både/og.
    Eksempelvis synes jeg, at det var en god måde pressemødet forløb på, og Ståle blev omtalt pænt og respektabelt og det var meget nøgternt og sobert den måde overvejelserne blev fremlagt på. Eneste minus i alt det her, var den med, at man ikke har sat processen igang, af respekt for Ståle. Det er jo åbenlyst vrøvl, al den stund at man som virksomhedsejer altid er på udkig efter, noget der kan optimere forretningen. I den henseende er processen jo ikke noget, der skal ‘igang’, men noget der kontinuerligt sker-på alle parametre. Så man ved jo godt, hvor man skal hen i forhold til en ny træner, man har måske bare ikke sat en målrettet ansøgningsproces igang, hvor man vender og drejer det hele i et ‘ansættelsesudvalg’ eller hvad man nu skal kalde det i en fodboldklub.

    MCN

  12. #369
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Ståles afløser

    Er i mest til Sarri eller Allegri?
    Pochettino er vist også ledig... ej spøg til side


    Man kan godt nok gå mange veje med en ny cheftræner
    Vi skal huske at Ståle ikke havde den store erfaring som træner dengang han tiltrådte i sin tid.
    Tror i vi kommer til at følge trop med tendensen om en tidlligere spiller for så ville oplagte bud på en afløser være:

    David Nielsen i AGF, Ch1ristian Poulsen i Ajax, Bo Svensson i Mainz eller Hjalte?
    Hvis ikke skal vi så ud og kigge efter en der spiller lignede spillestil og hvad er den pt.?

    Skal vi kigger efter en skandinaver?
    Åh alle de spørgsmål
    Sidst redigeret af boombastic : 10.10.20 kl. 19:55
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  13. #370
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Skal vi kigger efter en skandinaver?
    Det kunne da være festligt. ;-)

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #371
    zebos er online nu can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #372
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Ståles afløser

    Kender ikke David Nielsen særlig godt, og kan ikke rigtig vurdere hans trænermæssige kompetencer. Men som person og menneske er mit (begrænsede) indtryk, at han ligger langt fra Ståle. Umiddelbart håber jeg at sigtekronet sættes lidt højere..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  16. #373
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Ståles afløser

    Hvad med Micheal Laudrup?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #374
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Ståles afløser

    Mit bud er at man venter til vinterpausen med at præsentere en ny sportslig organisation. Mit håb er at man opretter et advisory board ala det man har i Ajax, der skal operere mellem bestyrelsen og den daglige ledelse, med en teknisk direktør (Frederik Leth), en sportsdirektør og en cheftræner.

    Hvem sportsdirektøren skal være, har jeg umiddelbart ikke noget bud på. Men mht. cheftrænerposten, kan det være interessant at afvente udviklingen i Manchester United. Jeg tror Ole Gunnar Solskjær hænger i med neglene lige nu. Skulle han gå hen og blive tilgængelig, kunne han være et interessant bud.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #375
    zebos er online nu can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Ståles afløser

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •