Side 40 af 56 FørsteFørste ... 303738394041424350 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Det vigtigste, jeg tog med fra de forskellige interviews af Kvist på forskellige medier, er at man splitter rollen op, så man har en decideret sportsdirektør og en decideret cheftræner. Uanset om man har været pro- eller anti-Ståle, så kan man få flere mandetimer tilknyttet hver af de to arbejdsopgaver ved at splitte rollen op, end hvordan konstruktionen var tidligere.
    Udfordringen er så, at man skal have de to roller til at fungere godt sammen og se tingene nogenlunde ens, hvilket naturligvis er en større udfordring, når der er tale om to i stedet for én person. Og det mest optimale er at få sportsdirektøren på plads først, så han (eller hun) kan skabe en vision og strategi, som man kan ansætte en cheftræner derefter.

    Jeg var ret nervøs forud for gårsdagens kamp ift. hvor meget, det hastede at få en cheftræner ind, med AaB-kampen i baghovedet, hvis ikke vi skulle smide sæsonen allerede i efteråret, og gå glip af næste års CL- eller EL-pladser. Men det har givet noget mere ro på med gårsdagens sejr. Nu kan man godt have realistiske forventninger til at vi vinder de næste to kampe (Lyngby i SL og Avarta i pokalen), så der er arbejdsro i den midlertidige sportslige ledelse til at arbejde videre imens, så man kan "finde den rigtige", som Kvist formulerede det i går.
    Sidst redigeret af Kiwi : 26.10.20 kl. 10:47
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Det er jo en lovende udmelding fra Kvist. Og jeg er enig, Devil. Vi har tidligere været markant flere tilskuere i Parken. Så det kan altså godt lade sig gøre, med lidt ny positiv fodbold og lidt bedre underholdning i de 33 superligakampe, som trods alt er kerneproduktet i sæsonkortet. Om vi så skal spille på samme måde i Europa, det er jo ikke givet. Man skal vel kunne omstille sig.

    Nu ved jeg ikke, hvor meget man skal lægge i følgende fra Kvist, men det lyder da som om, der sker noget:

    "Vi har haft en god uge, og vi er kommet tættere på en løsning, siger William Kvist."
    En mere offensiv og underholdende spillestil gør det naturligvis ikke alene. Der skal langt bedre forplejning af fans, fanzone m.m. til for at løfte den del. Jeg er dog overbevist om, at man i evalueringen af fyringen har haft underholdningsværdien af produktet og brandingen af klubben med i overvejelserne, når man nu skulle ud og hente nye sportslige ansvarlige. Her er jeg også ret sikker på, at man har skelet kraftigt til Holland, Schweiz, Belgien og Tyskland, for at se hvad det er der er tendenserne der.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    En mere offensiv og underholdende spillestil gør det naturligvis ikke alene. Der skal langt bedre forplejning af fans, fanzone m.m. til for at løfte den del. Jeg er dog overbevist om, at man i evalueringen af fyringen har haft underholdningsværdien af produktet og brandingen af klubben med i overvejelserne, når man nu skulle ud og hente nye sportslige ansvarlige. Her er jeg også ret sikker på, at man har skelet kraftigt til Holland, Schweiz, Belgien og Tyskland, for at se hvad det er der er tendenserne der.
    Ja, man kan helt sikkert gøre meget for den samlede oplevelse, men jeg har set topfodbold live i de fire store ligaer, og trækplasteret var altså 100% det der foregik på banen. Det kan godt være jeg er lidt gammeldags, men selv ikke den fedeste app, det cooleste lysshow, pauseunderholdning eller sjoveste totaloplevelse kan konkurrere med lidt mere offensiv fodbold, tekniske detaljer, Europæisk fodbold, mål og mesterskaber. Men lad os da håbe, at vi får bare lidt mere af det hele både på og udenfor banen , når vi en dag får lov at komme tilbage i Parken, og gerne med inspiration fra de lande du nævner
    Danmark til Valby Bakke

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    Men fremadrettet ser du intet problem, fordi det hele tiden har været sådan?

    »Ja, sådan har det været, siden jeg trådte ind i bestyrelsen i Parken. Og jeg er opmærksom på, at min integritet og det, vi laver, ikke skal have noget modstridende omkring sig. Nu har vi en landsholdssamling tilbage her i november, og mon ikke når landsholdet skal samles igen efterfølgende, så er det her ovre,« siger han om sin midlertidige rolle som sportslig leder.



    https://www.bt.dk/superligaen/kvist-...g-ikke-maa-det

    Vi skal nok ikke vente så længe på ændringer i den sportslige ledelse hvis jeg læser Kvist rigtigt.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #590
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Arh, det er at stramme den gevaldigt. Efter landsholdssamlingen i november, så er det først til marts, den står på landsholdsfodbold igen. Så at han regner med at tingene er på plads til den tid er noget, vi andre burde se som en selvfølge.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #591
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Tænker vi tidligst skifter efter udekampen i Herning. Tænker ikke de vil satse og lade en ny træner starte med nederlag derovre... 100 på Hjalte får den kamp med. Så tror udmeldingen vedr. landsholdspausen passer meget godt :-)

  12. #592
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Tænker vi tidligst skifter efter udekampen i Herning. Tænker ikke de vil satse og lade en ny træner starte med nederlag derovre... 100 på Hjalte får den kamp med. Så tror udmeldingen vedr. landsholdspausen passer meget godt :-)
    Nu er der 5 mdr mellem de to landsholdssamlinger, så mon ikke vi tidligst skal forvente en ny sportslig konstellation på plads omkring nytår. Jeg vil blive overrasket, hvis det er på plads om 3 uger.

  13. #593
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Vi får se. Tror/håber der sker noget snarest...

    Edith: efter Herning away :-)

  14. #594
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Ja, man kan helt sikkert gøre meget for den samlede oplevelse, men jeg har set topfodbold live i de fire store ligaer, og trækplasteret var altså 100% det der foregik på banen. Det kan godt være jeg er lidt gammeldags, men selv ikke den fedeste app, det cooleste lysshow, pauseunderholdning eller sjoveste totaloplevelse kan konkurrere med lidt mere offensiv fodbold, tekniske detaljer, Europæisk fodbold, mål og mesterskaber. Men lad os da håbe, at vi får bare lidt mere af det hele både på og udenfor banen , når vi en dag får lov at komme tilbage i Parken, og gerne med inspiration fra de lande du nævner
    Lad mig sige det sådan: De andre ting fungerer ikke, hvis ikke du også har fodbolden med. Men hvis du har fodbolden, så kan du rykke det endnu mere med de ting. Men det er (heldigvis) ikke noget, som en sportsdirektør eller en cheftræner skal tænke på, ligesom Ståle ikke var inde over de ting, medmindre han er blevet direkte spurgt ift. enkelte tiltag på den front i hverken første eller anden periode. Det har vi en kommerciel direktør i form af Jacob Lauesen til at tage sig af, sammen med de inputs, der kommer fra Lars Bo Jeppesen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #595
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lad mig sige det sådan: De andre ting fungerer ikke, hvis ikke du også har fodbolden med. Men hvis du har fodbolden, så kan du rykke det endnu mere med de ting. Men det er (heldigvis) ikke noget, som en sportsdirektør eller en cheftræner skal tænke på, ligesom Ståle ikke var inde over de ting, medmindre han er blevet direkte spurgt ift. enkelte tiltag på den front i hverken første eller anden periode. Det har vi en kommerciel direktør i form af Jacob Lauesen til at tage sig af, sammen med de inputs, der kommer fra Lars Bo Jeppesen.
    Hehe - du glemmer super opfindsomme Simon V....

  17. #596
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Bo Svensson får i dette interview sat flueben ved mange af de punkter, Kvist & co. har sat op for hvad den næste cheftræners rolle skal være:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-overvejelse/

    Sammenlagt med den første del af interviewet, som kom for et par dage siden, er det, i min optik, en halv ansøgning og en forventningsafstemning, han kommer med lige nu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #597
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    4

    Re: Ståles afløser

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medie-danske-spil-lukker-spil-paa-fck-traener/


    Jacob Neestrup. Han har gjort det godt i Viborg, men det vil være noget af et spring.

  20. #598
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Ståles afløser

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...aa-fck-traener

    Danske Spil har lukket ned for spil på, hvem der bliver den næste cheftræner i FC København efter udsædvanligt spil på Jacob Neestrup.

  21. #599
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...aa-fck-traener

    Danske Spil har lukket ned for spil på, hvem der bliver den næste cheftræner i FC København efter udsædvanligt spil på Jacob Neestrup.
    Haha, det ville da godt nok være for vanvittigt hvis det var sandt.. Det flugter i hvert fald på ingen måde med Kvists udtalelser i går om, at den nye træner skal være mere offensivt mindede og ikke nødvendigvis skal besidde Fck-DNA.. Så mangler det bare at vi indsætter Iørn Uldbjerg som sportsdirektør, så er pladen fuld:-)

  22. #600
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...aa-fck-traener

    Danske Spil har lukket ned for spil på, hvem der bliver den næste cheftræner i FC København efter udsædvanligt spil på Jacob Neestrup.
    Hvis det er ambitions- og lønniveauet, der opereres på, må vi crowdfunde til at betale Bo Svenssons løn.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •