Side 49 af 56 FørsteFørste ... 3946474849505152 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Man må jo dømme ham på hans kommende resultater

    Men umiddelbart slår han mig ikke som den store taktikker
    Og blød i sin mandskab behandling.
    Har kun vundet et DM mesterskab
    Ikke nogen europæisk track record

    Det lugter lidt af en Per Frimann signing
    Det her med at han er for blød i sin mandskabsbehandling passer i hvert fald ikke.. Som noget af det første i Gent bænkede han holdets store stjerne pga attitudeproblemer.. Det var iskoldt, men nødvendigt. At han typisk er meget vellidt af truppen hænger ikke sammen med at han nødvendigvis er blød..

    Vi kan dog nok godt blive enige om, at han hverken har Ståles eller Zornigers hårdhed, men lige præcis den kan også slide en trup op, og det fornemmer jeg næsten var et af de største problemer for Ståle her til sidst.. Men sådan vil det nok næsten altid være når det resultatmæssige går dårligt..


  2. #722
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Det bliver Jess Thorup.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-udpeger...ny-cheftraener

    Han er med ved dagens træning, og så er der pressemøde kl. 14.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #723
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    279

    Re: Ståles afløser

    Så blev det officielt: https://www.fck.dk/nyhed/fck-udpeger...ny-cheftraener
    Bliver satme spændende��

  5. #724
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Ståles afløser

    Jeg har ja hatten på indtil videre.

    Mon ikke det her er noget nær det bedste vi kan præstere på trænerfronten når man kigger på vores økonomiske situation her i Corona tiden?

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #725
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Man må sige, at Jess Thorup lever op til udtalelsen om at man ikke skal revolutionere, men optimere og justere. Jeg håber så på, at man så løbende vil holde øje med Svenssons og CPs udvikling i løbet af de næste 4 år.

    Nu er der så tre brikker, som stadig mangler: Sportsdirektør, assistenttræner og head of scouting.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg har ja hatten på indtil videre.

    Mon ikke det her er noget nær det bedste vi kan præstere på trænerfronten når man kigger på vores økonomiske situation her i Corona tiden?
    Tjoee, jeg vil dog selvfølgelig også forsøge at tage JA hatten på. Hvis det er rigtigt hvad der er fremme i medierne at man nærmest kun skal betale 1 uges købs klausul for at få Thorup så man man dag sige at det er godt spottet.

    Nu kender jeg personligt kun Thorup fra hans Tid i EFB/FCM og her var jeg ikke synderligt imponeret, men det kan jo være manden har udviklet sig efter hans tid i Belgien, det skal jeg ikke kunne sige da jeg ikke har set kampe derfra. Men ja nu, hvor han er her skal han selvfølgelig have chancen.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #727
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ståles afløser

    #ThorupRaus!

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #728
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Ståles afløser

    Det er også lidt af en tilsnigelse at sig, at Thorup INGEN europæisk track record har. Han er trods alt gået videre fra EL-gruppespil med både FCM og Gent.
    ...

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #729
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Det er også lidt af en tilsnigelse at sig, at Thorup INGEN europæisk track record har. Han er trods alt gået videre fra EL-gruppespil med både FCM og Gent.
    Samt et U21 EM, der vel også må tælle som international erfaring.

    I forhold til, hvor mange der alvorligt har peget på trænere som David Nielsen, Bo Svensson og Christian Poulsen synes kritikken mod Jess Thorups CV at være lidt vel voldsom.


  16. #730
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Ståles afløser

    Nu skal vi altså også huske at Jess Thorup præsterede et pointsnit på 1,85 i Esbjerg og 1,88 i FCM. Til sammenligning har Ståle 1,92 i snit i FCK, med en meget bedre or dyrere trup. Han kommer iøvrigt direkte fra en flot 2. plads (og en flot europa league præstation) i den belgiske liga med Gent og fik på rekordtid vendt et kriseramt Genk i denne sæson, med 11 point i 5 kampe siden han overtog. Der er vel ingen steder i hans karriere hvor han ikke har præsteret?

    Der er ihvertfald ikke noget i vejen med hans CV og stats (som er langt bedre end David Nielsen og totalt uprøvet emner som Svensson og Poulsen). Om han passer ind, vil jeg lade andre afgøre.
    Sidst redigeret af pouljensen : 02.11.20 kl. 09:58


  17. #731
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Ståles afløser

    Jeg er også positiv. Mest over dem herinde og de belgiske journalister, der nævner, at han med Gent spillede meget direkte og meget offensiv fodbold. Samtidigt ville det heller ikke gøre mig noget, hvis vi med tiden blev bare et liiiidt mere fysisk hold igen ala FCM, som i min optik har en bedre kombination af styrke og speed blandt deres forreste 4-6 spillere. Det er selvfølgelig den kommende sportsdirektørs opgave :)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #732
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Kvist behøver bestemt ikke at sige noget endnu. Men hvis han bare var nogenlunde god til pressen, ville det være let at glide af på så simple spørgsmål. Kan som journalist sige, at det giver respekt, når man stiller op - også de gange, hvor man helst ikke har lyst til at svare på bestemte spørgsmål. Ellers kommer der netop artikler som denne, hvor det hedder sig, at man nægter at stille op. Unfair? Måske - men det er en del af underholdningsbranchen.

    Så jeg må bare konstatere, at der virkelig er behov for medietræning i FCKs ledelse, efter at Ståle har udfyldt også den rolle hidtil.

    Anyhow - de sendte Hjalte i stedet, og det gik...ehm...nogenlunde: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-tiden/8349321 ;)
    Der er forskel på ikke at ville stille op pga. dårlige resultater, eller fordi man er ved at færdiggøre en forhandling. Handler ikke om at være god til presse eller ej.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  21. #733
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Ståles afløser

    Jeg er en af dem som havde håbet på Bo Svensson, men med dagens nyhed, så må jeg tag Ja-hatten på. Der er ikke noget at sætte på hans CV. Alle trænere vil have historier med ting der ikke gik godt. At tror man kan få en træner som ikke har tabt en pokal finale, hvor hans hold var favorit er utopi. Nederlag er jo også med til at forme en som træner. Han har bevidst sig flere steder som en træner som kan skabe resultater både på dansk og international grund. Og har jo faktisk spillede 442 i sidste sæson med diamant på midtbanen, så mon det ikke er der han starter. Det vil jo nok også betyde, der ikke kommer de store revolutioner på kort sigt. Og hvis det passer han har kunne slippe så let ud af sin kontrakt i Belgien, så er det lidt af et scoop af FCK. Der er vel kun en med Dansk pas som kunne være bedre (Hjulmand)?

    Jess Thorup er vel en top 5 træner med dansk pas pt? Hjulmand, Thomas Frank, Briske og der er vel et par af dem som man kan diskutere om han ikke er på niveau med eller over.

    Det bliver spændende. Bare surt for ham at Zeca valgt at give ham en meget svær start imod FCM.

    (Kan jo ende med det bliver dyrere at købe assisten fri fra Viborg end toptræneren fri fra Belgien. Det er da en stor griner).
    - Torben

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #734
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu skal vi altså også huske at Jess Thorup præsterede et pointsnit på 1,85 i Esbjerg og 1,88 i FCM. Til sammenligning har Ståle 1,92 i snit i FCK, med en meget bedre or dyrere trup. Han kommer iøvrigt direkte fra en flot 2. plads (og en flot europa league præstation) i den belgiske liga med Gent og fik på rekordtid vendt et kriseramt Genk i denne sæson, med 11 point i 5 kampe siden han overtog. Der er vel ingen steder i hans karriere hvor han ikke har præsteret?

    Der er ihvertfald ikke noget i vejen med hans CV og stats (som er langt bedre end David Nielsen og totalt uprøvet emner som Svensson og Poulsen). Om han passer ind, vil jeg lade andre afgøre.
    I øvrigt var det et voldsomt Esbjerg hold han overlod til niels frederiksen. Ankersen brødrene, braithwaite og sikkert nogle flere jeg har glemt. De klarede som første danske hold at gå videre efter runde 4 i gruppespillet. Deriblandt et par flotte sejre over St. Etienne og Standart Liege.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #735
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Nu skal vi altså også huske at Jess Thorup præsterede et pointsnit på 1,85 i Esbjerg og 1,88 i FCM. Til sammenligning har Ståle 1,92 i snit i FCK, med en meget bedre or dyrere trup. Han kommer iøvrigt direkte fra en flot 2. plads (og en flot europa league præstation) i den belgiske liga med Gent og fik på rekordtid vendt et kriseramt Genk i denne sæson, med 11 point i 5 kampe siden han overtog. Der er vel ingen steder i hans karriere hvor han ikke har præsteret?

    Der er ihvertfald ikke noget i vejen med hans CV og stats (som er langt bedre end David Nielsen og totalt uprøvet emner som Svensson og Poulsen). Om han passer ind, vil jeg lade andre afgøre.
    Det er muligvis et spørgsmål om, hvordan man opgør det, men i dagens Politiken har Ståle altså snit på henholdsvis 2,15 og 2,01 i FCK, mens Thorup har følgende snit:

    KRK Genk 2.2 (11 kampe)
    KAA Gent 1.78 (51)
    FC Midtjylland 1.9 (117)
    Esbjerg 1.4 (45)

    https://politiken.dk/sport/fodbold/a...-lang-lang-tid

    EDIT: Ifølge superstats.dk har Thorup 1,76 i snit for alle sine suppekampe for FCM og EFB, mens Ståle har 2,07 for alle sine. Det er stadig fint af Thorup, men forskellen er trods alt alligevel 0,4 point.
    Sidst redigeret af Tops : 02.11.20 kl. 11:33
    Danmark til Valby Bakke

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •