Viser resultater 1 til 15 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #750
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,531

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvilket flere herinde har gjort opmærksom på igen og igen og igen - i årevis. Da bestyrelsen pludselig kunne se ind i et år eller flere uden europæisk fodbold. Måske et år eller flere uden tilskuerindtægter. Og på et hold, der sejler, så var det for sent at gøre noget ved. Og så trådte Kvist i karakter CV-style og sagde: "Jeg tager den. Det er verdens letteste job". Det er så der, vi er nu. Det er ikke skide sjovt.
    Ja det er præcist det mange herinde har påpeget i flere år. Selv de såkaldte Eksperter / Medier har jo ikke stillet kritiske spørgsmål ved vores konstruktion før fornylig. Også derfor jeg ikke giver 2 cent for de såkaldte Eksperter på TV og nogle medier der kommenter omkring FCK. De har 1 formål at sælge aviser/historier med fede overskrifter. Og intet er bedre end FC KRISE.

    Folk kan mene hvad de vil, men ud fra de fleste kommentar jeg har læst her på skakten lige pånær K@sper måske, så er er de fleste jo enige om at vores "magt" konstruktion skulle laves om. Nu kender vi jo ikke deltaljerne, men jeg tvivler stærkt på at Ståle ville gå med til nogen form for "Degradering" og læg dertil resultaterne i 2020 i betragtning så var en Fyring en No brainer i min bog. Og jeg mener heller ikke man skulle have ventet til Vinter. Folk kan have deres mening om Kvist og Bestyrelsen, men jeg mener de har taget den helt rigtige beslutning. Jeg mener faktisk den skulle have været taget langt tidligere (men det er min personlige mening)

    Hvad betyder det så fremover?. Formentligt et Tabt DM guld i denne sæson, men det må vi så bare acceptere, hvis det kan gøre klubben stærkere på den lange bane, hvis vi får det rigtige sportslige setup (tiden vil vise om Kvist/bestyrelsen rammer rigtigt). Det er selvfølgelig surt når der er "Mindst" et direkte EL gruppespil garanteret og Stor chance for CL, Men alternativt på den lange bane, hvis vi ikke tager tyren ved hornene nu vil være langt slemmere efter min mening.

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •