Side 18 af 56 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Ståles afløser

    Der er også spændende læsning fra Michel Davidsen her, der analyserer på FCK’s nedtur gennem det sidste år: https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...or-fck-lige-nu

    Han pointerer bl.a. hvordan Ståle Solbakken har øslet 150 mio. kr. væk over 3 transfervinduer, glimrende eksemplificeret ved, at der på bænken mod OB sad spillere på bænken indkøbt for over 100 mio. kr.

    Og så får Ståle stor kritik af en tidligere fck profil, som dog er anonym.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Der er også spændende læsning fra Michel Davidsen her, der analyserer på FCK’s nedtur gennem det sidste år: https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...or-fck-lige-nu

    Han pointerer bl.a. hvordan Ståle Solbakken har øslet 150 mio. kr. væk over 3 transfervinduer, glimrende eksemplificeret ved, at der på bænken mod OB sad spillere på bænken indkøbt for over 100 mio. kr.

    Og så får Ståle stor kritik af en tidligere fck profil, som dog er anonym.
    Michel skulle hellere bruge tid til at finde nogle transferrygter om FCK :-). Fin artikel men absolut intet nyt. Indkøbene har ikke slået til - det kan alle sikkert se. Og det er også det den omtalte kritik går på. Forøvrigt også noget, som Holmstrøm vist nævnte i sit show med Mette Cornelius.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Michel skulle hellere bruge tid til at finde nogle transferrygter om FCK :-). Fin artikel men absolut intet nyt. Indkøbene har ikke slået til - det kan alle sikkert se. Og det er også det den omtalte kritik går på. Forøvrigt også noget, som Holmstrøm vist nævnte i sit show med Mette Cornelius.
    Var det på TV3? Eller har du evt. et link? :)

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Indkøbene har ikke slået til - det kan alle sikkert se.
    Årtusindets største underdrivelse. Jeg bliver harm hver gang, nogen laver regnestykket for mig. For satan i helvede hvor er der blevet ødslet mange millioner væk på middelmådighed, og at man lukker øjnene og lader manden fortsætte med at købe ind er jo grænsende til det uansvarlige. Suk.


  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Der er også spændende læsning fra Michel Davidsen her, der analyserer på FCK’s nedtur gennem det sidste år: https://www.bt.dk/superligaen/bts-fo...or-fck-lige-nu

    Han pointerer bl.a. hvordan Ståle Solbakken har øslet 150 mio. kr. væk over 3 transfervinduer, glimrende eksemplificeret ved, at der på bænken mod OB sad spillere på bænken indkøbt for over 100 mio. kr.

    Og så får Ståle stor kritik af en tidligere fck profil, som dog er anonym.
    Jeg synes det er interessant hvad Michel skriver og kan ikke lade være med at tænke på hvem spilleren ku være. Samtidig hæfter jeg mig ved at Michel skriver:
    At Ståle Solbakken selv havde valgt at købe Michael Santos og Pep Biel for mange millioner
    Hvordan ved en spiller at det var Ståle selv der havde valgt at købe de to? Tænker ikke at spillerne er vidende om hvad Ståle diskuterede med Lange og andre i ledelsen.

  8. #261
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg synes det er interessant hvad Michel skriver og kan ikke lade være med at tænke på hvem spilleren ku være. Samtidig hæfter jeg mig ved at Michel skriver:
    Hvordan ved en spiller at det var Ståle selv der havde valgt at købe de to? Tænker ikke at spillerne er vidende om hvad Ståle diskuterede med Lange og andre i ledelsen.

    Det er vel næppe FCK´s bestyrelsesformand der valgte spillerne, så er der kun 3 kasketter tilbage, træneren, manageren (køb/salg) og sportsdirektøren, alle hænger de på Ståles knage.

    Men ellers er artiklen da lidt underlig, at Michel Wikkesø overhovedet vælger at citere en tidligere FCK profil- og spiller var jo slet ikke nødvendigt i den artikel, eller?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Det er vel næppe FCK´s bestyrelsesformand der valgte spillerne, så er der kun 3 kasketter tilbage, træneren, manageren (køb/salg) og sportsdirektøren, alle hænger de på Ståles knage.

    Men ellers er artiklen da lidt underlig, at Michel Wikkesø overhovedet vælger at citere en tidligere FCK profil- og spiller var jo slet ikke nødvendigt i den artikel, eller?
    Jeg forstår din pointe med at den hænger på Ståle uanset. Hæfter mig måske bare for meget i det “selv”. Som at der måske var uenighed i ledelsen og at Ståle så selv valgte at det var de spillere der sku købes på trods af hvad f.eks Lange ku have ment.

    Jeg synes også det et mærkeligt at nævne en tidligere spiller kritisere Ståle. Hvorfor give indtryk af splid? Ku det give menig hvis det var Kvist der var den tidligere spiller? Han ved vel også hvad der er forgået i ledelsesgruppen.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg synes det er interessant hvad Michel skriver og kan ikke lade være med at tænke på hvem spilleren ku være. Samtidig hæfter jeg mig ved at Michel skriver:
    Hvordan ved en spiller at det var Ståle selv der havde valgt at købe de to? Tænker ikke at spillerne er vidende om hvad Ståle diskuterede med Lange og andre i ledelsen.
    Michael luftner sagde ihvertfald selv da han kom til klubben at han vidste at FCK var den rette klub for ham da Ståle selv havde sagt at han var en ønske spiller og de havde fulgt ham i længere tid !!!! Hmm hvor mange kampe mon de havde set ?
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  13. #264
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg synes det er interessant hvad Michel skriver og kan ikke lade være med at tænke på hvem spilleren ku være. Samtidig hæfter jeg mig ved at Michel skriver:
    Hvordan ved en spiller at det var Ståle selv der havde valgt at købe de to? Tænker ikke at spillerne er vidende om hvad Ståle diskuterede med Lange og andre i ledelsen.
    Jeg tror helt ærligt, at du læser for meget i det. Mon ikke spilleren er Lars Jacobsen eller noget i den dur. De kan sagtens have mødt hinanden i forbindelse med vores EL-kampe.

  14. #265
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    204

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror helt ærligt, at du læser for meget i det. Mon ikke spilleren er Lars Jacobsen eller noget i den dur. De kan sagtens have mødt hinanden i forbindelse med vores EL-kampe.
    Måske, men Lars Jacobsen ville sku ikke være bekymret for at stå frem med kritik af Ståle. Ligesom f. Eks. NCH heller ikke er det.

    Borset fra hvem det er, så tror jeg mange herinde er meget enige med den tidligere profil!

  15. #266
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Jeg synes det er interessant hvad Michel skriver og kan ikke lade være med at tænke på hvem spilleren ku være.
    Hæhæ. En tidligere, bitter, profil? Det er da Bjelland, som er ved at blive frosset ud, og som på tv storroser Lyngby og Farum. No? Han blev måske hørt ved flere af indkøbene, jf hans daværende status i truppen.

    (Ren spekulation).

  16. #267
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Palle plankeværk Se meddelelser
    Måske, men Lars Jacobsen ville sku ikke være bekymret for at stå frem med kritik af Ståle. Ligesom f. Eks. NCH heller ikke er det
    Nu er det jo ikke sikkert, at vi snakker om en der er bekymret for at stå frem. Det kan være, at de to bare har snakket sammen mens de har overværet en træning eller lignende. Har snakken bare været casual (uden for referat) og forøvrigt længe siden, så kan Michel dårlig sætte navn på.
    Sidst redigeret af k@sper : 28.09.20 kl. 21:43

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det jo ikke sikkert, at vi snakker om en der er bekymret for at stå frem. Det kan være, at de to bare har snakket sammen mens de har overværet en træning eller lignende. Har snakken bare været casual (uden for referat) og forøvrigt længe siden, så kan Michel dårlig sætte navn på.
    Der står heller ikke noget om at profilen ønskede at være anonym. Hele artiklen bliver da noget mere interessant af den grund alene. Hvis der bare havde stået: "Lars Jacobsen synes...", så havde ingen vel løftet et øjenbryn.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Ståles afløser

    Kunne det være en mulighed med en midlertidig træner, Solskjær-style?

    Det kan jo sagtens være, at man i bestyrelsen vil have god tid til at få det hele rigtigt på plads, og det kan sikkert godt virke som en udfordring at gentænke hele den sportslige ledelse efter Ståle. Måske vil man starte med at ansætte den rette sportsdirektør, som så herefter skal involveres i træneransættelsen. Måske vil man endda hyre et konsulentbureau ind eller rådføre sig med andre klubber i nogle af de mange netværk vi indgår i. Det hele kan nok være meget nemmere, friere og behageligere, hvis Ståle er væk, og der sidder en midlertidig gut.

    Hvis han så brænder ligaen af, så kan man jo forlænge som i tilfældet med Solskjær. Jeg har virkelig kun dårlige bud på, hvem det skulle være, men typer pt uden store fine jobs kunne jo være Løns, Chr Poulsen, ja who knows, måske kan man lokke en arbejdsløs international profil med en pose penge og garantien om, at når den rette klub dukker op, så kan han smutte til sommer. Nå, bare en tanke.
    Danmark til Valby Bakke

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    May 2010
    Indlæg
    185

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Kunne det være en mulighed med en midlertidig træner, Solskjær-style?

    Det kan jo sagtens være, at man i bestyrelsen vil have god tid til at få det hele rigtigt på plads, og det kan sikkert godt virke som en udfordring at gentænke hele den sportslige ledelse efter Ståle. Måske vil man starte med at ansætte den rette sportsdirektør, som så herefter skal involveres i træneransættelsen. Måske vil man endda hyre et konsulentbureau ind eller rådføre sig med andre klubber i nogle af de mange netværk vi indgår i. Det hele kan nok være meget nemmere, friere og behageligere, hvis Ståle er væk, og der sidder en midlertidig gut.

    Hvis han så brænder ligaen af, så kan man jo forlænge som i tilfældet med Solskjær. Jeg har virkelig kun dårlige bud på, hvem det skulle være, men typer pt uden store fine jobs kunne jo være Løns, Chr Poulsen, ja who knows, måske kan man lokke en arbejdsløs international profil med en pose penge og garantien om, at når den rette klub dukker op, så kan han smutte til sommer. Nå, bare en tanke.
    Freddie Ljungberg har vidst ikke fundet en klub at træne endnu, efter han stoppede hos Arsenal.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •