Side 3 af 56 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 830

Emner: Ståles afløser

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Husk vores fantastiske start hvor Wind og Doye leverede.
    Undskyld, jeg bliver altså nødt til at holde fast i den her, for hvis erindringen om vores sæsonstart er, at den var fantastisk, forstår jeg godt, at man blot afskriver den nuværende krise som et resultat af uheldige omstændigheder, der nok skal fordufte af sig selv. Spillet i starten af sæsonen var bestemt ikke prangende, men Wind og N'Doye var knivskarpe, hvilket vi kunne prise os lykkelige for. Gå selv tilbage og læs kamptrådene, hvis hukommelsen skal genopfriskes.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det havde de jo ikke just sidst de skulle erstatte Ståle. :-)
    Mange vil nok placere mig i den kategori du nævner, men jeg er personligt helt med på, at andre kan træne FCK. Jeg forstår bare ikke, hvorfor folk har så travlt med at få ham ud. Overordnet har/er han en kæmpe succes - jeg kan ikke forstå, hvorfor man vil gamble med det. Men sådan er der jo så meget.....

    David er bestemt spændende og bestemt rigtig god i medierne. Men folks anke er typisk, at Ståle er dårlig til at få holdet til at spille godt offensivt. Det er vel ikke ligefrem det, som David står for. Hans største resultater har han fået med en om mulig endnu mere stram organisation i Lyngby og AGF
    DN ville være det "sikre" valg, hvis man vil undgå alt for megen usikkerhed i form af spillestil etc. Jeg tror dog at DN ville kunne få mere ud af vores budget og evne til at fremelske det offensive en smule mere en Ståle. Men igen det er en personlig holdning :)

    Mit hjerte vil dog ønske at ledelsen turde gå efter en træner type der tør stå for den overfalds fodbold vi så Zorniger praktisere i BIF "DOG" med det forbehold at Personen skal have en Plan B/C i forhold til europæisk fodbold :p. Det var jo nærmeste gransen til det Komiske når det kom "naivitet" som vi så i Europa. Det samme forbehold jeg har overfor Kasper Hjulmand. Husker tydeligt hans CL kampagne med FCN, hvor der gik 22 mål ind på dem i gruppespillet.

    Det må sgu da være muligt at finde et mix Mellem Ståle / Zorniger et sted. Om han så er dansker eller udlændinge jeg er ligeglad med.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis vi glemmer uenigheden om, hvorvidt Ståle bør fyres eller ej, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvorfor så mange er så fokuserede på, at hans afløser skal være en dansker.
    Det er vel bare fordi, at det er de navne vi (folk) kender?

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er vel bare fordi, at det er de navne vi (folk) kender?
    Ja, okay. Men i så fald gør det også bare diskussionen lidt meningsløs, synes jeg. Det svarer jo til at diskutere, hvem der skal afløse N'Doye, men kun at kigge på spillere fra et bestemt land. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror dog at DN ville kunne få mere ud af vores budget og evne til at fremelske det offensive en smule mere en Ståle. Men igen det er en personlig holdning :)
    Ja det er i hvert fald rent gætværk. Både fra din side og fra min side, når jeg er stærkt tvivlende overfor det udsagn.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Mit hjerte vil dog ønske at ledelsen turde gå efter en træner type der tør stå for den overfalds fodbold vi så Zorniger praktisere i BIF "DOG" med det forbehold at Personen skal have en Plan B/C i forhold til europæisk fodbold :p. Det var jo nærmeste gransen til det Komiske når det kom "naivitet" som vi så i Europa. Det samme forbehold jeg har overfor Kasper Hjulmand. Husker tydeligt hans CL kampagne med FCN, hvor der gik 22 mål ind på dem i gruppespillet.

    Det må sgu da være muligt at finde et mix Mellem Ståle / Zorniger et sted. Om han så er dansker eller udlændinge jeg er ligeglad med.
    Når vores spillere er friske, så har Ståle netop forsøgt at indføre mere højt genpres. Det har til tider fungeret godt, og jeg tror det er en passende dosering. Zorniger havde netop det problem (af flere) at spillestilen ikke var holdbar i længden, hverken fysisk ( de gik døde i kampene og i sæsonen) og taktisk (de blev læst efter 1-1½ års tid)

    Mht Hjulmand så må de næste par år med landsholdet vise, om han er modnet taktisk og er dygtig til at vinde også mod bedre hold. Er det stadig bundnaivt (og det tror jeg faktisk ikke), så er han selvfølgelig ikke kandidat her. Det er jeg helt enig i.

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, okay. Men i så fald gør det også bare diskussionen lidt meningsløs, synes jeg. Det svarer jo til at diskutere, hvem der skal afløse N'Doye, men kun at kigge på spillere fra et bestemt land. :-)
    Ja det er da rigtigt, men jeg (vi) kan næppe gøre meget ved en begrænset viden omkring træneremner ude i verden. Til sommer får du sikkert også de helt klassiske navne 80% af tiden, når vi skal diskutere N'Doyes afløser. Jeg kan jo byde ind med Marcus Berg og Ola Toivonen....hvis de altså stadig spiller :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er i hvert fald rent gætværk. Både fra din side og fra min side, når jeg er stærkt tvivlende overfor det udsagn.



    Når vores spillere er friske, så har Ståle netop forsøgt at indføre mere højt genpres. Det har til tider fungeret godt, og jeg tror det er en passende dosering. Zorniger havde netop det problem (af flere) at spillestilen ikke var holdbar i længden, hverken fysisk ( de gik døde i kampene og i sæsonen) og taktisk (de blev læst efter 1-1½ års tid)

    Mht Hjulmand så må de næste par år med landsholdet vise, om han er modnet taktisk og er dygtig til at vinde også mod bedre hold. Er det stadig bundnaivt (og det tror jeg faktisk ikke), så er han selvfølgelig ikke kandidat her. Det er jeg helt enig i.
    Det høje genpres under Ståle, mener jeg kun er set meget meget få gange et godt eksempel kunne være 2 halvleg med Celtic på hjemmebane, hvor det fungeret over en hel halvleg. Jeg er med på at man ikke kan køre 100 km i timen som Zorniger, gjorde det i BIF, men mindre kan også gøre det i FCK. Hvis FCK kan praktisere noget af den stil bare 60-70 % af en kamp, og så var kontrollerende i 40 % så har vi jo et godt match.

    Og hvis jeg skal tage de blå/hvide briller af så syntes jeg faktisk det var noget af det bedre fodbold jeg har set i Suppen. Jeg fryder mig selvfølgelig over de ikke vandt Guld, men jeg anerkender deres flotte spil. Igen Zorniger var på mange punkter "naiv" derfor mit ønske om en Ståle/Zorniger klon :)

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Ståles afløser

    Jeg må indrømme at jeg ikke har læst alle indlæg igennem her, derfor undskylder jeg hvis jeg har overset noget. Men at lovprise vores resultater i Europa er simpelhen ikke godt nok, vi har været SVINE heldige at komme så langt igen i år. Det kan ikke være rigtigt at vi gang på gang skal høre på at der er i orden at spille som lort i samtlige tuneringer, bare at vi kommer videre i Europa. En ordentlig træner kan også få os til at spille godt i flere turneringer. Men jeg frygter at vi I truppen har for mange "nitter" IGEN.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg ikke har læst alle indlæg igennem her, derfor undskylder jeg hvis jeg har overset noget. Men at lovprise vores resultater i Europa er simpelhen ikke godt nok, vi har været SVINE heldige at komme så langt igen i år. Det kan ikke være rigtigt at vi gang på gang skal høre på at der er i orden at spille som lort i samtlige tuneringer, bare at vi kommer videre i Europa. En ordentlig træner kan også få os til at spille godt i flere turneringer. Men jeg frygter at vi I truppen har for mange "nitter" IGEN.
    Jeg må jo igen undre mig over holdningerne herinde. Igen i år var ingen andre danske hold i nærheden af at komme i et gruppespil. Vi kom ind i et (var et straffespark for måske at komme i CL) og gik videre med et hold som over sommeren blev bombet synder og sammen af salg og skader. Vi stiller i de fleste kampe med ny målmand, 4 nye forsvarer (i forhold til sidste sæsons idealopstilling) og mister vores 3 mest målfarlige spillere i Skov, NDoye og Wind. At komme i et gruppespil, at gå videre og samtidig at ligge på 2,3 point i snit i ligaen ved juletid er altså mere end acceptabelt uanset hvor hakkende spillet må have været.

    Kampene mod danske hold efter jul har været en katastrofe - det er alle enige om. Men vi spiller 1½ virkelig gode kampe mod Celtic, også selvom du sikker vil mene, at vi blot var heldige med at gå videre.

    Garneren (tror jeg) skrev tidligere om en "myte" blandt journalister om, at vi er to forskelige hold i superligaen og Europa (dårlige/gode). Hvis man endelig skal fremhæve en myte, så må det sgu være den som er her på Sidelinien, hvor de gode resultater i Europa altid kun skyldes held og aldrig dygtighed. I så fald må Ståle efterhånden være den heldigste træner meget meget længe. Ja gud fanden var vi da heldige med, at Kiev ikke vandt - men vi er sgu nok også ret dygtige, når vi så ofte har marginalerne med os i Europa.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Ikke at det skal være her og nu, men jeg gad godt holde øje med, hvad Christian Poulsen kan drive det til i Ajax, hvor han er assistenttræner pt. (når han altså ikke er sygemeldt med corona-mistanke). Han er i en klub, hvor det forventes at vinde titler hvert år, samt at præstere i Europa, og det forventes også at man bruger unge spillere fra eget akademi og være tro mod klubbens kultur og spillestil. Det kunne blive interessant, når han også har prøvet at stå alene i spidsen for et hold i en periode.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke at det skal være her og nu, men jeg gad godt holde øje med, hvad Christian Poulsen kan drive det til i Ajax, hvor han er assistenttræner pt. (når han altså ikke er sygemeldt med corona-mistanke). Han er i en klub, hvor det forventes at vinde titler hvert år, samt at præstere i Europa, og det forventes også at man bruger unge spillere fra eget akademi og være tro mod klubbens kultur og spillestil. Det kunne blive interessant, når han også har prøvet at stå alene i spidsen for et hold i en periode.
    CP interessant, ham havde jeg ikke lige overvejet. Kunne klart være spændende, hvis vi formoder at Ståle er i FCK et par år mere, hvor CP så har fået endnu mere erfaring i Ajax til den tid.

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Ståles afløser

    1½ god kamp mod Celtic, ja det er rigtigt, bortset fra at vi skulle have været bagud 0-3 efter 15 minutter................

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Ståles afløser

    Nogen friske bud nu? :-)
    HIC SUNT LEONES

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Ståles afløser

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nogen friske bud nu? :-)
    Bo Svensson og Christian Poulsen kombineret kunne være et spændende bud til fremtiden. Begge er vant til at arbejde med unge spillere, de kender FCK-kulturen, og tilsammen er der erfaring med at håndtere spillere med store egoer og personligheder.
    Derudover har CP en meget fin ledelsesfilosofi, hvor han har været rigtig god til at udvikle på spillerne rent menneskeligt, og dermed været i stand til at få dem til at præstere bedre.
    Jeg vil dog gerne først se dem begge have en cheftrænerrolle, hvor de for alvor har med voksne spillere at gøre som øverste boss. Svensson er pt. cheftræner i RB Salzburgs feederklub Liefering, hvor truppens gennemsnitsalder er 20 år, mens CP er assistenttræner i Ajax.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2017
    Indlæg
    95

    Re: Ståles afløser

    Jeg tror at vi skal til at se ud over danskere.

    Vi skal have en med international erfaring som spillerne har respekt for.

    Som da man tilbage i 2000 fik Roy ind.

    Med den løn der er afsat til Ståle burde det være muligt.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståles taktik?
    By monty burns in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 17.03.06, 18:22
  2. På Ståles debutaften...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 11.02.06, 18:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •