Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Istanbul Basaksehir vinder

    26 50.00%
  • Uafgjort

    16 30.77%
  • FCK vinder

    10 19.23%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 36 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Fuldstændig ligegyldig kamp når andre kampe rundt omkring aflyses på stribe. Jeg kunne ikke rigtig hidse mig op eftersom returkampen med 99% sikkerhed ikke bliver afviklet. Jeg sad desuden med en fornemmelse af at spillerne (på begge hold) havde lidt samme opfattelse. Jeg synes i hvert fald ikke at man kunne se på nogle af holdene at de har mulighed for at spille sig til en gigantisk triumf med en EL kvartfinale.

    Øv bøv for det hele - Lad os nu bare få sat det punktum for disse turneringer og så se fremad...

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Fuldstændig ligegyldig kamp når andre kampe rundt omkring aflyses på stribe. Jeg kunne ikke rigtig hidse mig op eftersom returkampen med 99% sikkerhed ikke bliver afviklet. Jeg sad desuden med en fornemmelse af at spillerne (på begge hold) havde lidt samme opfattelse. Jeg synes i hvert fald ikke at man kunne se på nogle af holdene at de har mulighed for at spille sig til en gigantisk triumf med en EL kvartfinale.

    Øv bøv for det hele - Lad os nu bare få sat det punktum for disse turneringer og så se fremad...
    I dag meldes der vist, at man overvejer muligheden for, at de sidste runder afvikles som kun én kamp, at de sidste 4 hold måske skal spille en slags final 4 turnering osv. Det skulle ikke undre mig det mindste, hvis det besluttes at vores kamp også kun spilles over én kamp, og at den blev spillet i går.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det skulle ikke undre mig det mindste, hvis det besluttes at vores kamp også kun spilles over én kamp, og at den blev spillet i går.
    Det tror jeg ikke, for hverken Inter-Getafe eller Sevilla-Roma blev spillet i går, og de kampe skal spilles for at finde en afgørelse. Og hvis de skal spilles, så skal der bruges en kampdato til formålet. Og på den kampdato kan der så samtidigt spilles returkampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det tror jeg ikke, for hverken Inter-Getafe eller Sevilla-Roma blev spillet i går, og de kampe skal spilles for at finde en afgørelse. Og hvis de skal spilles, så skal der bruges en kampdato til formålet. Og på den kampdato kan der så samtidigt spilles returkampe.
    Man kan håbe du har ret. Jeg tænker, at der bliver nogle udfordringer med at finde steder, hvor man kan spille. Sker det på neutral grund grundet smitten, så vil man sikkert gerne minimere antallet af kampe.

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    I dag vil jeg kun fokusere på det positive. Nelsson bliver solgt for ikke under 80 mille. Han er fandma god. Og Kalle ligner en af de bedste keepere vi har haft i FCK. Han har vist hvor god han er hele sæsonen, og i dag viser han igen, at han er rigtig god i fødderne.
    Jojo. De er fremragende. Men de skal stadig prise sig lykkelige for, at de ikke mødte Basaksehirs bedste angriber gennem tiden:

    Recep Tayyib Erdogan.

    Manden, hvis hattrick i så høj grad gik over i historiebøgerne, at de var nødt til at sende trøje nr. 12 på pension herefter, som hyldest.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Istanbul Basaksehir vs. F.C. København (12/03-2020 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jojo. De er fremragende. Men de skal stadig prise sig lykkelige for, at de ikke mødte Basaksehirs bedste angriber gennem tiden:

    Recep Tayyib Erdogan.

    Manden, hvis hattrick i så høj grad gik over i historiebøgerne, at de var nødt til at sende trøje nr. 12 på pension herefter, som hyldest.
    Hans mål nr 2 er sgu meget godt - det er ikke mange af vores nuværende angribere, som vil kunne lave den. Desuden ville en kynisk tv-ekspert nok nævne et noget passivt målmandsspil. Altså hvis han ikke har noget imod en tur i spjældet....

  9. De følgende 4 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •