Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Spillerne og den sportslige ledelse går 20% ned i løn, i to måneder, i solidaritet med de hjemsendte medarbejdere ogfor at sikre FCK fremadrettet.

    God stil!

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Spillerne og den sportslige ledelse går 20% ned i løn, i to måneder, i solidaritet med de hjemsendte medarbejdere ogfor at sikre FCK fremadrettet.

    God stil!
    Bestemt god stil. Men også noget som gør, at jeg bliver en lille smule bekymret for status på klubbens økonomi. Vi bliver ramt hårdt nok især på Lalandiadelen. :-(

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bestemt god stil. Men også noget som gør, at jeg bliver en lille smule bekymret for status på klubbens økonomi. Vi bliver ramt hårdt nok især på Lalandiadelen. :-(
    Ja da, helt bestemt. Gad vide hvad medianlønnen er, på dem der går ned i løn og hvor mange det egentlig omfatter.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bestemt god stil. Men også noget som gør, at jeg bliver en lille smule bekymret for status på klubbens økonomi. Vi bliver ramt hårdt nok især på Lalandiadelen. :-(
    Jeg har svært ved at se et scenarie, hvor andre ikke bliver endnu mere berørt end os. Vi gik ind til dette med en fin økonomi.

    Man kan jo kun håbe på, at dette endelig bliver dødsstødet for bif, der i forvejen kørte på pumperne og knap kunne drifte deres forretning uden at optage lån. Når vi endelig går i gang igen med ligaen, så bliver de første mange kampe nok uden tilskuere og dermed vil i forvejen pressede klubber virkelig blive presset på omsætning og likviditet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se et scenarie, hvor andre ikke bliver endnu mere berørt end os. Vi gik ind til dette med en fin økonomi.

    Man kan jo kun håbe på, at dette endelig bliver dødsstødet for bif, der i forvejen kørte på pumperne og knap kunne drifte deres forretning uden at optage lån. Når vi endelig går i gang igen med ligaen, så bliver de første mange kampe nok uden tilskuere og dermed vil i forvejen pressede klubber virkelig blive presset på omsætning og likviditet.
    Tja vi kan nok ikke meget andet end at gætte. Vi ved vel ikke en gang om dette blot er et sympatisk træk eller om det var livsnødvendigt. Jeg tror (og håber) selvfølgelig ikke det sidste.

    Mht Bif så afhænger meget af økonomien vel alligevel på Onkel Jan, så hvis han kommer nemt igennem denne periode, så gør Bif det nok også.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Enig vi klarer den nok. Måske Lalandia ender med at drage gavn af alt det her, hvis nogle folk får paranoia mod at rejse udenlandsk en periode og vil afvikle deres ferier i dk i stedet. Omvendt kan folk også få paranioa over at komme i en bakteriebombe som Lalandia i fremtiden. Hvem ved.

    Ligegyldigt hvad har vi trods alt 3 rige aktionærer og en sund økonomi, så tænker vi er ok rustet i forhold til at den her corona situation bliver et kæmpemæssigt bollespark til klubbens økonomi. Tænker også at det potentielt kan blive værre for BIF og FCM. Jan Bechs formue er bundet op på BIF og andre aktier, begge er styrtdykket i værdi, så spørgsmålet er hvornår han panikker. FCM's strategi er bundet op på salg af spillere og eftersom der næppe er nogle klubber der køber spillere til høje summer til sommer, kommer det også til at gøre nas. Jeg kan ikke rigtigt overskue det men tror at alle klubber i DK virkelig lider økonomisk og kommer til det i resten af 2020. Af hvad jeg lige kan google mig til har vores 3 hovedaktionærer en formue på ca 1,5 (Skjærbæk)+2,8 (Seier)+0,5 (Korsgaard) = 4,8 mia. BIF har i Oscar en formue på ca 1 mia og FCM har i Benham ca 1,5 mia (gætværk fra et medie), så hvis lokummet brænder burde vi være ok stillet i forhold til hvor meget kapital der i teorien kan være til rådighed. Alle tal er selvfølgelig fra før Corona og før aktiemarkedet kollapsede. Jeg tror godt vores aktionærer og Benham kan se det langsigtede potentielle afkast i deres investering, men Oscar må efterhånden begynde at overveje om hvorfor han bliver ved med at smide gode penge efter dårlige. Især hvis hans formue oven i det hele lige er skrumpet med 20% pga aktiemarkedet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Især hvis hans formue oven i det hele lige er skrumpet med 20% pga aktiemarkedet.
    Til info har Glencore mistet 63% af sin værdi ifht. samme tid sidste år. Jeg ved godt at han har spredt sin formue ud på andre aktiviteter, men mon ikke han stadig har en god sjat penge bundet op i Glencore. Så jeg tror og håber at Oscar er rigtig hårdt ramt på pengepungen lige nu. Og det er jo en tanke der varmer i en ellers kold tid :-)

    PS: Faktisk har BØF 'kun' tabt 60% af sin værdi i den tilsvarende tid, så på den måde kan man sige at det faktisk har været en bedre investering end Glencore. Hehe.
    Sidst redigeret af Dingo : 31.03.20 kl. 11:49
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Alt andet lige må man regne med, at alle Superligaklubber kommer til at døje økonomisk, særligt hvis ikke alle kampene ender med at blive spillet. Derudover har NENT bebudet at de ikke udbetaler flere penge og forventer at få refunderet de penge der allerede er betalt. En del klubber har allerede underskud og flere klubbers økonomi er afhængig af transferindtægter. At spillerne går ned i løn er et plaster på såret - et sår der i nogle klubber er gabende.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Alt andet lige må man regne med, at alle Superligaklubber kommer til at døje økonomisk
    Ja, det er katastrofer i varierende grad. Det er skidt, men i og med at alle - DBU (og UEFA), klubberne, tv, spillerne - har klodserne i ilden, så er der gode muligheder for løsninger, vil jeg mene.
    Mvh,
    Bopa

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Ville det i samme ånd være en idé at os der er sæsonkortholdere fik muligheden for at lade vores tilgodehavende blive i klubkassen?
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Spillere og sportslig ledelse går ned i løn

    Jeg har ihvertfald, som den KÆMPE patriot jeg er, ladet klubben beholde mine Fck-Tyrkiet-penge!

    (eller så håber jeg bare, at kampen på en måde bliver afviklet, og jeg rigtig gerne vil se den....)

  18. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.08.08, 08:41
  2. Er FCK's ledelse kloge nok???
    By foghs.dk in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 03.07.05, 21:08
  3. Til FCK's ledelse: STÅ FAST!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:22
  4. En sportslig katastrofe under opsejling?
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 10.03.04, 10:05
  5. Har landsholdets træningskamp, sportslig værdi??
    By phdfodbold in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 15.11.03, 21:32

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •