Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 16

Emner: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Lidt firkantet sagt, men ikke engang så firkantet endda: Det er sgu ufatteligt, at dette stadig kan være et emne.

    Ganske kort: Eftersom EM 2020 på grund af indlysende og velkendte problemer er blevet flyttet til 2021, skulle det åbenbart være vanskeligt at gennemføre de kampe på grund af starten på Tour de France, der foregår i København. Selv om det ikke engang overlapper.

    De fire københavnske kampe i det nye skema, der er flyttet et år (minus en dag) ville være:
    DK-Finland 12/6
    DK-Belgien 17/6
    DK-Rusland 21/6
    ⅛-finale mandag 28/6

    – den sidstnævnte mellem nr. 2 i gruppe D (England/Kroatien/kvalhold/Tjekkiet) og nr. 2 i gruppe E (Spanien/Sverige/Polen/kvalhold)

    Og cykelløbets prolog foregår umiddelbart i København fredag 2/7. Tourledelsen har ikke meldt noget om at løbet skal flyttes i det, der pludselig er et OL-år.

    Så det er ikke engang logistiske vanskeligheder med at arrangere et cykelløb rundt om stadion, der er tale om. Selve Øster Allé er formentlig spærret af i ugevis, og der vil være enorme indsatsstyrker sat til at få det til at glide. Næ, det er såmænd kommercielt fnidder om indretning af byen, inkl. en i sig selv vanvittigt ubehageligt lydende Tour-plan om at "male København gul".

    Og så er det jo bare at sige, at hvis de franskmænd skulle finde på at stille uløselige krav, der gør at begge dele ikke kan lade sig gøre, og lader som de ikke forstår ordene "force majeure", så må de simpelthen få besked om at det er dem, der ikke kan komme til.


    • EM er en fælleseuropæisk begivenhed, som Danmark har national interesse i da DBU er medlem af UEFA; Tour de France er et fransk anliggende og en privat virksomhed.
    • EM er en langt større sportsbegivenhed end Tour de France, og interessant for langt flere end Frankrig, Danmark og en lille håndfuld andre lande (der alligevel næppe har den helt store interesse for løbet inden det begynder at gå op ad bakke).
    • EM tiltrækker desuden titusindvis af rigtige turister til København. Jaja, der skal da nok være masser af folk omkring ruten når der cykles enkeltstart, men de bor her sgu i forvejen.
    • EM-kampene er desuden sportsligt seriøse – værtsbyer i en slutrunde vælges ikke som et mediestunt, på samme måde som Tour de France arrangerer deres start hvert andet år (og hvis nogen mener, at det ikke skulle være et pr-trip, kan jeg nævne at Qatar og Washington DC også er i spil som startsted for det franske cykelløb). Alle pulje- og knockoutkampe har samme sportslige værdi, mens Tourens flade etaper i starten er ren tomgang uden mening for selve løbet.
    • Og så, først og fremmest: Dette er sidste chance for EM-kampe i Danmark. Den kommer ikke igen nogensinde. At den overhovedet opstod er ret utroligt; der var f.eks. en tilsyneladende klart stærkere kandidat i Stockholm, der formentlig med glæde vil tage over hvis den totale hjerneprut bliver fyret af i København i den kommende uge. At det så endda lykkedes danskerne at kvalificere sig, og med lodtrækningsheld fik hjemmebane i alle tre kampe, understreger bare hvor nem en beslutning det i givet fald burde være at sige "okay, franskmænd, hvis I ikke kan gøre det her muligt for os, så au revoir".

    Det bliver da også svært at overbevise nogen om, at der skulle meget mere end et pennestrøg til for at franskmændene kunne anerkende deres rolle i den opgave, det er at få verden til at fungere efter en pandemi, og f.eks. sige "okay, så bytter vi ruten i 2022 om med den i 2021". Men hey – det er jo franskmænd, vi taler om :-/


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Roooooolig nu, -smølle.

    Der er mange ting, som enten forsimples, eller udelades i din tirade mod Tour de France, som der faktisk er rigtig mange, som godt kan lide, også herinde på sidelinien, også selv om det ikke er lige så "finkulturelt" som Barcelona.. ;-)

    Jo, du har ret i at der primært er tale om de kommercielle interesser, som skal forhandles på plads. Men det kan også forventes, at en del topryttere kommer noget tidligere til København, for at recognosere ruten, fordi de satser på prologen, så det har også sportslig betydning, også selv om du i den grad underspiller den betydning. Og især fordi det pludselig er et OL-år, så er det for mange ryttere den sidste reelle test under en tidskørsel, inden de skal køre om OL-medaljer, som de kommer til at satse benhårdt på.

    Derudover:
    - Så er EM i Danmark primært et event, som udspilles i København, hvorimod Tour de France-etaperne kommer til at involvere mange flere steder i landet. Derfor er det snævertsynet i den sammenhæng at se bort fra resten af Danmark, uanset hvor sjovt det ellers er i fodboldsammenhæng.
    - Det realiserede økonomiske tab ved at miste et EM på nuværende tidspunkt vil svare til hvad indtægten for et salg af Santander svarede til, mens det realiserede økonomiske tab ved at miste Tour de France på nuværende tidspunkt svarer til præmiepengene fra UEFA for et CL-gruppespil med videre avancement til ELs 1/16 finale.
    - Er både DBU og UEFA i sidste ende private organisationer, ligesom deres begivenheder i sidste ende er private. At spinne det som om ASO er i en helt anden boldgade kan sagtens sammenlignes med at en fra VSTGN kalder FCK for en virksomhed..
    - Er det lige så meget et mediestunt at København blev valgt som værtsby til dette EM. Det har ikke noget med det sportslige at gøre. Når Stockholm blev fravalgt, handlede det udelukkende om at man skulle vælge 3 stadions med en kapacitet på under 50.000, og så bliver det en politisk/PR-beslutning.
    - At påstå at EM er en større begivenhed end Tour de France er vist en sandhed med modifikationer. Jeg medgiver, at de flade etaper er langt mindre populære end bjergetaperne, men på verdensplan vil jeg gerne påstå, at tilskuertallene for en flad etape vil være større på verdensplan end eksempelvis en gruppekamp mellem Finland og Rusland, Ukraine vs. Østrig eller Kroatien vs. Tjekkiet.
    - Så tror jeg ikke på at den samlede mængde af finner, russere og belgiere med billet til gruppekampene kommer til at overstige mængden af udenlandske turister, som kommer for at se Tour de France fra lande som Frankrig, Tyskland, Holland, Belgien, Italien, Schweiz, m.m.

    PS: Det handler slet ikke om at jeg siger "Fuck EM, Vive le Tour!", men om at jeg synes din tirade er for unuanceret, ensidig og upræcis. Derudover, så må man også bare huske på, at Touren var der først på de datoer, og det er EM, der er flyttet. Og at de har fået længere tid til at forhandle de kommercielle aftaler på plads betyder i sidste ende, at begge parter har rykket sig i en retning af at ville finde en fælles løsning, og samtidigt opgive nogle af de ting, de reelt havde krav på ift. den oprindelige aftale.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    [QUOTE=Kiwi;691648]Roooooolig nu, -smølle

    Nej

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Det har været skægt at følge det pludselige forsvar for landslolsfodboldens udfoldelser i de sidste par dage. Den disses jo ellers hårdt på sidelinien i hver en landslolspause.
    Personligt havde jeg nu glædet mig til EM, så jeg kunne rb&b min lejlighed, alt imens jeg tog på ferie langt væk.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Jeg tænker de der mange millioner det kommer til at give FCK, plus de stadionforbedringer der følger med gør, at jeg naturligvis håber på et EM til KBH.
    Plus at jeg har billetter til kampene.

    En lille ekstra detalje, som måske bakker nogle af smølles pointer op er ASO omgang med seertal. De gætter vist bare.

    https://www.mm.dk/tjekdet/artikel/er...-hoeje-seertal
    https://www.bbc.com/news/blogs-magaz...nitor-28264183


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    De gætter vist bare.
    Når man sammenligner på alle relevante, objektive parametre er EM med sikkerhed en meget, meget større begivenhed end touren. Tysklands kampe alene trækker flere seere end de 20-25 mio. seere en kongeetape i Tour'en anslået (af en belgisk ekspert, ikke mig) kan trække totalt - og så har vi kun talt seerne i Tyskland hvad angår bolden!

    UEFA's budget for EM er omkring 15 mia. danske kroner. Nu er Tour'en mere privat, så jeg kan ikke finde et budget, det kommer naturligvis ikke i nærheden af det tal. Og nok er UEFA bundkorrupt, men så sent som i denne uge sendte organisationen en check til DBU på 32 mio. kroner i Corona-støtte og samlet lidt under 2 mia. kr. til alle medlemslandene.

    Men naturligvis er hovedargumentet i et enten/eller-skænderi (som næppe ender med at blive relevant) de mange dejlige penge, FCK kan tjene på EM.
    Mvh,
    Bopa


  9. #7
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Når man sammenligner på alle relevante, objektive parametre er EM med sikkerhed en meget, meget større begivenhed end touren.
    En anden objektiv parameter er at ASO og Kbh. har indgået en aftale om TdF i 2021 - før verden gik af lave.
    Det kan man måske også med fordel forholde sig til midt i alt det subjektive og unuancerede?

    Og så undrer jeg mig i øvrigt også over hvorfor landsholdsfodbold pludselig er the big shit når der ellers er nogenlunde bred enighed om at det er det pureste lort.

    Jeg kan sagtens leve med at se EM i tv - for de hold jeg vil se spiller alligevel ikke i Parken. Men det bedste er da om begge begivenheder kan squeezes ind.

    Det man skal huske, synes jeg, er dog at det ikke bare er ASOs "urimelige krav" om gulhed i hele Kbh (hvilket i sig selv er en fæl idé), men også at UEFA jo kræver det samme - en helt vildt eksponering overalt både før og efter kampene. Så at give ASO hele skylden for det er bare ikke specielt begavet.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Som så mange andre påpeger, så er det morsomt hvor mange der herinde pludseligt bekymrer sig om landsholdsfodbold..

    Den eneste nuance jeg kan se i den her sag, og som gør at jeg ikke var klar til at smide bundkorrupte UEFA ud af byen, drejer sig om alle de dejlige penge der kommer til at blive lagt i vores pengekasse! Specielt her efter Corona, så ku jeg forestille mig de penge, kommer til at blive meget meget vigtige for vores klub.

    Jeg kunne ikke være mere ligeglad med, den lukkede udsolgte elitære fest der skal foregå til de EM kampe - men hold kæft hvor jeg glæder mig til at se TdF i Danmark specielt 2. etape hvor jeg selv er med til at arrangere noget sjov i Roskilde inden starten, og specielt den 2. etape kan få enorm stor sportslig betydning for Touren 2021, hvor der er mål i Nyborg lige efter de er kørt over Storebælt, der kan sagtens være nogle som taber touren på den etape.

    /Jesper
    cossie's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Det man skal huske, synes jeg, er dog at det ikke bare er ASOs "urimelige krav" om gulhed i hele Kbh (hvilket i sig selv er en fæl idé), men også at UEFA jo kræver det samme - en helt vildt eksponering overalt både før og efter kampene. Så at give ASO hele skylden for det er bare ikke specielt begavet.
    Nå da da, "ikke specielt begavet"-kortet er spillet.

    Jeg gider slet ikke være med på den tone, men henviser bare til at "kommercielt fnidder" altså ikke siger at ASO skulle være de eneste der har krav om reklame.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nå da da, "ikke specielt begavet"-kortet er spillet.

    Jeg gider slet ikke være med på den tone, men henviser bare til at "kommercielt fnidder" altså ikke siger at ASO skulle være de eneste der har krav om reklame.
    Well, du skriver jo både at "Cyklister prøver at spolere EM i Parken" og

    "Og så er det jo bare at sige, at hvis de franskmænd skulle finde på at stille uløselige krav, der gør at begge dele ikke kan lade sig gøre, og lader som de ikke forstår ordene "force majeure", så må de simpelthen få besked om at det er dem, der ikke kan komme til."

    Og der er intet af det jeg finder specielt nuanceret. Hvis de uløselige krav er at de ikke vil gå ind på UEFAs krav så synes jeg ikke det er rimeligt bare at børste det af med "kommercielt fnidder". Og det er helt fair at hade cykelsport i alle afskygninger, men havde det været et stort hestestævne hvor aftalen var indgået ville aftaleproblematikken da være nogenlunde den samme.

    Og mht. aftaler er det bare UEFA der er kommet sidst - grundet omstændigheder der gør at begge parter selvfølgelig må være indstillet på at give sig. Det plejer bare ikke at være UEFAs stil at se udover egen næsetip i nogen henseende, så hvis det bliver til hardball var ASO der altså bare først med en reel aftale. Og det synes jeg ikke helt bliver anerkendt.

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Well, du skriver jo både at "Cyklister prøver at spolere EM i Parken" og
    ... tilføjer "Lidt firkantet sagt" ;-)

    Men det andet står jeg ved. Det betyder ikke, at UEFA bør stille uløselige krav, heller. Men bare, at med den helt enestående status et EM i Danmark har, med den langt vigtigere rolle, fodbold på det niveau spiller, og med den absurde og ekstraordinære situation vi er i – så bør der ikke være nogen tvivl om hvem der må vige til et andet år, hvis samkøring er umulig.

    Nemlig den begivenhed, der kan afvikles et andet år.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Det har været skægt at følge det pludselige forsvar for landslolsfodboldens udfoldelser i de sidste par dage. Den disses jo ellers hårdt på sidelinien i hver en landslolspause.
    Under en pause. Men sgu da ikke under en slutrunde. Så hold op med at argumentere med stråmænd, og det gælder også cossie og J! længere nede.

    Jeg skriver i øvrigt intet sted, at Tour de France skal smides ud af København, selv om jeg med glæde står ved at hade cykelløb og alt omkring det. Der må kunne findes plads til begge. Men hvis der virkelig skal vælges mellem et fransk cykelløb og EM i København, så er der bare ingen videre betænkning for mig.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Roooooolig nu, -smølle.

    Der er mange ting, som enten forsimples, eller udelades i din tirade mod Tour de France, som der faktisk er rigtig mange, som godt kan lide, også herinde på sidelinien, også selv om det ikke er lige så "finkulturelt" som Barcelona.. ;-)
    Tak, jeg er klar over at cykelløb er populært, og forventer som nævnt masser af tilskuere, men det tvinger vel ikke nogen til at være enig. "Finkulturelt"? Tror nu nok, cyklerne er blevet de intellektuelles sport med Jørgen Leth som guru.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jo, du har ret i at der primært er tale om de kommercielle interesser, som skal forhandles på plads. Men det kan også forventes, at en del topryttere kommer noget tidligere til København, for at recognosere ruten, fordi de satser på prologen, så det har også sportslig betydning, også selv om du i den grad underspiller den betydning. Og især fordi det pludselig er et OL-år, så er det for mange ryttere den sidste reelle test under en tidskørsel, inden de skal køre om OL-medaljer, som de kommer til at satse benhårdt på.
    Det ... er da ok? Jeg kan dog ikke se, hvad det har med denne problematik at gøre.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Derudover:
    - Så er EM i Danmark primært et event, som udspilles i København, hvorimod Tour de France-etaperne kommer til at involvere mange flere steder i landet. Derfor er det snævertsynet i den sammenhæng at se bort fra resten af Danmark, uanset hvor sjovt det ellers er i fodboldsammenhæng.
    Måske, men nu er det jo i København, at denne strid åbenbart ikke til at løse.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Det realiserede økonomiske tab ved at miste et EM på nuværende tidspunkt vil svare til hvad indtægten for et salg af Santander svarede til, mens det realiserede økonomiske tab ved at miste Tour de France på nuværende tidspunkt svarer til præmiepengene fra UEFA for et CL-gruppespil med videre avancement til ELs 1/16 finale.
    Jeg er ikke sikker på, jeg helt forstår disse pænt kryptiske tal – og ville måske gerne se lidt mere fundament for dem ;-) Er der tale om de sædvanlige helt vilde overvurderinger af, hvad et arrangement som f.eks. et europæisk melodigrandprix eller et kongeligt bryllup indbringer til byen? For så er det da en meget konkret opgørelse.[/QUOTE]

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Er både DBU og UEFA i sidste ende private organisationer, ligesom deres begivenheder i sidste ende er private. At spinne det som om ASO er i en helt anden boldgade kan sagtens sammenlignes med at en fra VSTGN kalder FCK for en virksomhed..
    Ah. Netop dette er vist rent spin. Ligefrem at blande BIF vs København ind i det? ASO er en virksomhed. Cykelsporten har organisationer, der svarer til DBU og UEFA, og ASO er ikke blandt dem.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Er det lige så meget et mediestunt at København blev valgt som værtsby til dette EM. Det har ikke noget med det sportslige at gøre. Når Stockholm blev fravalgt, handlede det udelukkende om at man skulle vælge 3 stadions med en kapacitet på under 50.000, og så bliver det en politisk/PR-beslutning.
    Igen er dette spin. Man kan ikke sammenligne, at én værtsby vælges frem for en anden i en slutrunde, med at man lægger et par etaper i et cykelløb, der helt enkelt hedder og er Tour de France, i et land nogle timers flyvning derfra. Vil du sammenligne, så se på La Ligas nylige plan om at lægge en kamp i Miami, eller Spaniens og Italiens tendens til at spille supercup et sted i Mellemøsten.
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - At påstå at EM er en større begivenhed end Tour de France er vist en sandhed med modifikationer. Jeg medgiver, at de flade etaper er langt mindre populære end bjergetaperne, men på verdensplan vil jeg gerne påstå, at tilskuertallene for en flad etape vil være større på verdensplan end eksempelvis en gruppekamp mellem Finland og Rusland, Ukraine vs. Østrig eller Kroatien vs. Tjekkiet.
    Også dette ville jeg nu gerne se tal på. Trods alt er det en liebhaversport, der kun er på free-to-air i ganske få lande, i modsætning til EM og VM. Selv om de "3,5 milliarder" seere, Jarlov praler med i Olsens link ovenfor, da er en flot trumf at smide.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Så tror jeg ikke på at den samlede mængde af finner, russere og belgiere med billet til gruppekampene kommer til at overstige mængden af udenlandske turister, som kommer for at se Tour de France fra lande som Frankrig, Tyskland, Holland, Belgien, Italien, Schweiz, m.m.
    Det lyder som et optimistisk gæt, at især franskmænd ville have den store interesse i at tage til København for at se at løb, der hvert år passerer et sted i nærheden af deres egn. Lige nu kan det dog netop kun blive et gæt, så jeg skal selvfølgelig ikke kunne afvise at det ville ske. Ville dog nok selv gætte på, at vi fra udlandet mest ser nogle svenskere, der tager hjem igen samme dag.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    PS: Det handler slet ikke om at jeg siger "Fuck EM, Vive le Tour!", men om at jeg synes din tirade er for unuanceret, ensidig og upræcis. Derudover, så må man også bare huske på, at Touren var der først på de datoer, og det er EM, der er flyttet. Og at de har fået længere tid til at forhandle de kommercielle aftaler på plads betyder i sidste ende, at begge parter har rykket sig i en retning af at ville finde en fælles løsning, og samtidigt opgive nogle af de ting, de reelt havde krav på ift. den oprindelige aftale.
    Jeg siger som nævnt med glæde "Fuck le Tour!", men i modsætning hvad diverse folk tilsyneladende tror, så er dette ikke et krav om et totalforbud mod dens afvikling i Danmark. Men det er et meget klart standpunkt: Skulle kravene fra den ene side gøre det umuligt at gennemføre to begivenheder på forskellige tider samme sommer, så er der kun én, der kan vige, og så er det ligemeget at cyklerne kom først: Verden er netop gået af lave; vi lever ikke i normale tider, men i en periode hvor alle skal tage hensyn og være klar til at rykke på deres planer.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    ...og det blev både og. Det havde da også været et bizart selvmål og dobbeltpunktering, hvis ikke det var lykkedes at blive enige om at dele.
    Mvh,
    Bopa


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2013
    Indlæg
    74

    Re: Cyklister prøver at spolere EM i Parken

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    ...og det blev både og. Det havde da også været et bizart selvmål og dobbeltpunktering, hvis ikke det var lykkedes at blive enige om at dele.
    Det lader til at EB har haft næsen mere nede i detajlerne.
    Tour de France kræver 100 dages gult før etapestart.
    UEFA kræver 14 dage med blåt før start og helt frem til finalen i London 12. juli.

    Med andre ord, uden at have læst det endelige kompromis, kan vi se frem til blå/gult københavn fra 30. maj til 3. juli (i værste fald 13. juli)
    Den gule del i sig selv skal være der fra midt marts!?

    Det bliver et hårdt forår i 2021 :(


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Så prøver Rosenborg med sydamerikanske spilere
    By ApuNazz in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 07.07.05, 11:37
  2. EB prøver at køre en stemning op!
    By VFM=SANTOS in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 07.05.05, 19:37
  3. 10 små cyklister
    By JHANNEGA in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.02.05, 20:09
  4. Prøver igen: Hvordan vil du se holdet?
    By TopM in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 05.08.03, 15:08

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •