Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    13 22.41%
  • Uafgjort

    14 24.14%
  • FCK vinder

    31 53.45%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Efter en kamppause på hele 12 uger er det snart tid til Superliga-bold igen, desværre dog uden tilskuere på lægterne i resten af sæsonen.
    I næstsidste runde af grundspillet tager FCK nordpå til Lyngby, hvor tre point er påkrævet, hvis den mindste smule håb om et forsvar af et dansk mesterskab skal holdes i live.
    FCK må undvære Dame N'Doye, som må forventes at være ude i mindst resten af grundspillet, samt 2-3 kampe i slutspillet. Til gengæld burde resten af truppen i skrivende stund være skadesfri.
    Ingen spillere er i karantæne, men både Zeca og Varela står til en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal karantænepoint.

    Kampen vises på Canal 9.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Fischer er meldt tvivlsom til opgøret, mens både Wind og Boilesen joiner N'Doye på tribunen til kampen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Det bliver fedt endelig at se holdet spille igen! Håbet om at forsvare mesterskabet skal holdes i live og vi vil vide om der er mulighed for at forbedre afstanden til FCM, når kampen begynder da midtjydernes kamp mod Horsens slutter samtidig.

    Truppen er endnu ikke udtaget, men mit bud på startopstillingen må være:
    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela – Victor Nelsson – Andreas Bjelland – Pierre Bengtsson
    Pep Biel – Carlos Zeca – Rasmus Falk – Jens Stage
    Michael Santos – Mohamed Daramy
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 30.05.20 kl. 13:09

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Hvorfor tror du ikke Kaufmann starter inde?

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor tror du ikke Kaufmann starter inde?
    I så fald skulle det være i stedet for Santos (hvilket ville være ok for mig).

    Daramy har været for overbevisende i de to træningskampe, så det ville undre mig hvis han ikke starter inde.

    Men i øvrigt rart, at man er nogenlunde fortrøstningsfuld i forhold til vores muligheder i angrebet - selvom Damen og Wind er på tribunen.

    Santos har dog noget han skal bevise, synes jeg. Der mangler en del.

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    I så fald skulle det være i stedet for Santos (hvilket ville være ok for mig).

    Daramy har været for overbevisende i de to træningskampe, så det ville undre mig hvis han ikke starter inde.

    Men i øvrigt rart, at man er nogenlunde fortrøstningsfuld i forhold til vores muligheder i angrebet - selvom Damen og Wind er på tribunen.

    Santos har dog noget han skal bevise, synes jeg. Der mangler en del.

    Zan
    Jeg skal være ærlig og sige jeg ikke fik set de 2 kampe, men jeg gik ud fra at Kaufmann fik tid fra start og det meste af kampen i den sidste kamp.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Santos har ikke set særlig skarp ud her i optakten... Kauffmann har heller ikke imponeret voldsomt, men dog gjort det OK. Derfor tror jeg på Kauffmann.

    En anden løsning er selvfølgelig at spille med Daramy på kanten istedet for Stage, men det har vi ikke set så meget af i optakten + det er vel synd at smide ham derned, når nu har gjort det godt i optakten på hans favoritposition. Et angreb med Santos of Kauffmann lugter ikke af mange mål.

    Jeg tror og håber at Daramy kan få et gennembrud som angriber her i resten af foråret

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Så er truppen blevet udtaget, og Fischer er meldt ude til opgøret:
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod...PFLR6VM_h_gd_U

    Så opstillingen bliver højst sandsynligt meget hen af den, vi så i første halvleg mod Sønderjyske.
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Seriously

    Michael Santos har scoret 7 mål i 18 kampe i første sæson? han er førsteangriber nu, hvor Doye er ude

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Magter ikke "Snailman" aka. Bjelland...

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Hvorfor tror du ikke Kaufmann starter inde?
    Godt spørgsmål – jeg tror også der er en vis sandsynlighed for at Kaufmann starter, men da jeg talte med en ven om de 3 muligheder for de 2 positioner blev vi enige om at Santos havde marginal større sandsynlighed. Argumentet er at Lyngby er ved at udvikle sig til et dårligt sted at spille for vores hold og man ville vægte rutinen, hvor Santos også er startet i de seneste betydende kampe (tilbage i marts, selvfølgelig). Men det var den position jeg var mest i tvivl om – den næste er hvorvidt Stage og Falk bytter plads – det tror jeg ligeledes ikke de gør. Jeg kan dog sagtens se argumenter for Kaufmann – blandt andet at han startede mod SønderjyskE og han har fået flere minutter end Santos i de 2 træningskampe. Vi får se om Kaufmann har slået Santos af eller om han gør det og hvornår.

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kampen vises på Canal 9.
    Hvis du mangler den i din kanalsamling, som så mange andre gør her efter nytår, så husk at du kan få Eurosport Player i et år til halv pris, selv om de har pillet tilbuddet ned.

    Skriv og bed om halvdelen af pengene igen, fordi du er skuffet over at de har fjernet det tilbud du havde set, som var gyldigt til juli – og som de dermed skal leve op til efter dansk aftaleret.

    Jeg ved ikke hvad den største frækhed er – at løbe fra et tilbud, eller at køre med fuld pris for livesport i en tid, hvor næsten al sport er sløjfet på ubestemt tid.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Håber de er klar.

    Magter ikke mere slatten/patten fra et hold som i den grad har underpræsteret uanset skader.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Lad os håbe, vi formår at score, så vi ikke for blot anden gang i klubbens historie (så vidt jeg lige kan se på nipserstat.dk) skal gå fra banen i fire kampe i træk uden at finde vej til modstandernes mål. Første gang var i den sløje afslutning på foråret under Jacobs i foråret 2013.
    HIC SUNT LEONES

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Baptista Se meddelelser
    Seriously

    Michael Santos har scoret 7 mål i 18 kampe i første sæson? han er førsteangriber nu, hvor Doye er ude
    Åbenbart ikke mere førsteangriber end at han starter på bænken...

    Zan

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •