Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    13 22.41%
  • Uafgjort

    14 24.14%
  • FCK vinder

    31 53.45%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Vi henter 3 point ind på FCM, så der er 9 point op, og henter 4 mål ind på målforskellen, så der er 10 mål op. Daramy og Pep Biel ser ud til at være skarpe. Og vigtigst af alt, ingen skader.
    Alt i alt en god runde. Hvis BØF taber til SønderjyskE, bliver det endnu sjovere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Forhåbentlig kan selv Ståle nu også se, at vi får klart mest ud af Daramy centralt. Så kan det godt være, at vi har for mange angribere og for få kanter i truppen, men det må løses på anden vis.

    Og dejligt, at Pep Biel nu har fået den mentale ballast, som tydeligvis har været det, der har manglet hos ham. Det kan blive en herlig sommer med ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Stage spillede også en god kamp. Mangler lige at putte den ind, men fylder godt.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Mangler lige at putte den ind, men fylder godt.
    D-d-d-det s-s-s-s-sagde h-h-h-h-h-hun oss' i...

    Men ja, jeg har godt nok heller ikke været verdens største William Kvist kritiker, så jeg kan sagtens se ideen (og potentialet) med Jens Stage. Jeg synes han er en fin signing.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Biel viser en kvalitet, vi kun så i små glimt, pre-corona.
    Hans indlæg, vilje til at tilbageløb og hans trigger-happiness var dejlig at se idag!
    Fortjent at han sparker straffet, og scorer. ��
    BAH!
    SYKE's Avatar


  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Generelt set en rigtig god indsats. Jeg havde visse bange anelser om venstresiden med Bengtsson og Stage, men dem gjorde de jo totalt til skamme med mange gode aktioner.
    Det største problem i dag var vel, at den i lange perioder voldsomme dominans ikke udmøntede sig i de helt store chancer, og at angrebene ikke blev afsluttet - af andre end Pep Biel :-)
    Her er vi selvfølgelig ramt af, at Wind og N'Doye er ude, for selvom Kaufmann viser gode takter, har han ikke den fornødne tilstedeværelse i feltet. Det kan blive rigtig dyrt mod en stærkere modstander, og jeg håber derfor, at Santos er tilbage fra start mod Randers, da han med sin større rutine burde kunne sætte et mere markant aftryk. Forhåbentlig kan Fischer også snart gøre sig gældende, for vi er vel nærmest nede på, at Pep er den eneste i startopstillingen, der har et godt spark.
    HIC SUNT LEONES

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SYKE Se meddelelser
    Biel viser en kvalitet, vi kun så i små glimt, pre-corona.
    Hans indlæg, vilje til at tilbageløb og hans trigger-happiness var dejlig at se idag!
    Fortjent at han sparker straffet, og scorer. ��
    Jeg synes bestemt man har kunnet se en fremgang i et stykke tid. Måden han går ind i dueller, hvordan han udfordre og går med i spillet... pilen peger i den grad opad, men hans straffespark var faktisk enormt ringe sparket. Ikke specielt yderligt og i den helt forkerte højde, kan næsten ikke forstå at målmanden ikke tog den... indtil jeg så 4-1 målet

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes bestemt man har kunnet se en fremgang i et stykke tid. Måden han går ind i dueller, hvordan han udfordre og går med i spillet... pilen peger i den grad opad, men hans straffespark var faktisk enormt ringe sparket. Ikke specielt yderligt og i den helt forkerte højde, kan næsten ikke forstå at målmanden ikke tog den... indtil jeg så 4-1 målet
    Det var nemlig - helt korrekt - et håbløst udført straffespark.

    Jeg tørrede så meget sved af panden, over at den gik ind.

    For jeg har virkelig bange anelser ift hvordan et brændt straffe kunne have udfordret Biels opadgående formkurve. Specielt mentalt.

    Men vi slap med skrækken, og håber han fik tanket yderligere selvtillid.

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    211

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg lægger mig fladt ned. Dog mener jeg vehemently, at det var en fejl at lade ham starte ude.

  15. #25
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes bestemt man har kunnet se en fremgang i et stykke tid. Måden han går ind i dueller, hvordan han udfordre og går med i spillet... pilen peger i den grad opad, men hans straffespark var faktisk enormt ringe sparket. Ikke specielt yderligt og i den helt forkerte højde, kan næsten ikke forstå at målmanden ikke tog den... indtil jeg så 4-1 målet
    Han var virkeligt ringe, målmanden og jeg tænkte på, at hvis Okore kan få en matchfixing sag på halsen for sidst karatespark, så må målet til 4-1 eddermandme være i søgelyset for selvsamme. Det er ufatteligt, at han ikke snupper den.

    Ellers god kamp og gummiben til FCM��

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg har givet op i min kamp for at få billig adgang til alle FCKs kampe på TV, så jeg måtte nøjes med live updates. Her fik man indtryk af, at Pep var involveret i alle vores angreb, og at spillet generelt var fint. Men jeg vil gerne høre lidt mere om præstationen. Er der ikke en, der lige disker op med vurderinger af de enkelte spillere. Hvordan spillede Mo? Fungerede han med Kaufmann? Hvilken plads skal Fischer besætte næste uge, hvis han er klar? Var Varela ligeså god som før pausen? Var der styr på sagerne i forsvaret?
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg har givet op i min kamp for at få billig adgang til alle FCKs kampe på TV, så jeg måtte nøjes med live updates. Her fik man indtryk af, at Pep var involveret i alle vores angreb, og at spillet generelt var fint. Men jeg vil gerne høre lidt mere om præstationen. Er der ikke en, der lige disker op med vurderinger af de enkelte spillere. Hvordan spillede Mo? Fungerede han med Kaufmann? Hvilken plads skal Fischer besætte næste uge, hvis han er klar? Var Varela ligeså god som før pausen? Var der styr på sagerne i forsvaret?
    Pep var rigtig godt med i spillet og involveret i meget. Gode afleveringer og masser af skud på mål. Super kamp. Spillet flød godt i lange perioder med god hurtig teknisk fodbold.

    Daramy var god og pågående og laver en flot assist og et rigtigt angribermål. Sammenspillet med Kaufmann var ikke specielt godt. Det var så heller ikke Kaufmanns bedste kamp.

    Forsvarsspillet så solidt ud med mange gode afleveringer fremad i banen. Varela tænkte jeg ikke så meget over. Der er nok andre der kan give en bedre vurdering af ham.

    Alt i alt en godt gennemført kamp synes jeg.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Der begynder at tegne sig et billede af, at Mudrazija er den perfekte indskifter.

    - Mod Hobro blev Mudrazija skiftet ind i 81. minut. I de efterfølgende to minutter scorede vi to mål.
    - Mod Brøndby havde Mudrazija kun været på banen i ca. 20 sekunder, da han lagde op til Fischers sejrsmål.
    - Mod OB blev Mudrazija sendt på banen i 79. minut. I de efterfølgende tre minutter scorede vi to mål.
    - I går havde Mudrazija været på banen i ca. et minut, da vi blev tildelt et straffespark, der endte med en scoring. I alt blev det til to mål på ca. 10 minutter.

    Det er ikke bare tilfældigt udvalgte kampe. Det er de fire eneste ligakampe, han er blevet indskiftet i i denne sæson. Han bør vel starte på bænken fremover?
    Sidst redigeret af Arnaa : 07.06.20 kl. 10:27

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Man kan i hvert fald ikke beskylde Pep Biel for at være bange for at trykke af. Ni afslutninger kom han op på, heraf fem fra positioner uden for feltet.
    HIC SUNT LEONES

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Arnaa Se meddelelser
    Der begynder at tegne sig et billede af, at Mudrazija er den perfekte indskifter.

    - Mod Hobro blev Mudrazija skiftet ind i 81. minut. I de efterfølgende to minutter scorede vi to mål.
    - Mod Brøndby havde Mudrazija kun være på banen i ca. 20 sekunder, da han lagde op til Fischers sejrsmål.
    - Mod OB blev Mudrazija sendt på banen i 79. minut. I de efterfølgende tre minutter scorede vi to mål.
    - I går havde Mudrazija været på banen i ca. et minut, da vi blev tildelt et straffespark, der endte med en scoring. I alt blev det til tre mål på ca. 10 minutter.

    Det er ikke bare tilfældigt udvalgte kampe. Det er de fire eneste ligakampe, han er blevet indskiftet i i denne sæson. Han bør vel starte på bænken fremover?
    Eller også skulle man prøve at se, hvad det dog ikke kunne blive til, hvis han startede inde? :-) Problemet er selvfølgelig, at det er svært at bænke Zeca eller Falk, men med det tætte program, der ligger forude, bør der vel blive mulighed for at se Mudrazija fra start et par gange.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •