Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Lyngby vinder

    13 22.41%
  • Uafgjort

    14 24.14%
  • FCK vinder

    31 53.45%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 47

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Zeca får karantæne ved næste gule kort, hvilket bør udløse en vis sandsynlighed for at der vil være en ledig plads i start-11'eren til Mudrazija i løbet af slutspillet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Eller også skulle man prøve at se, hvad det dog ikke kunne blive til, hvis han startede inde? :-) Problemet er selvfølgelig, at det er svært at bænke Zeca eller Falk, men med det tætte program, der ligger forude, bør der vel blive mulighed for at se Mudrazija fra start et par gange.
    Meget snart når Zeca får et gult kort f.eks. Spørgsmålet er om han ikke skulle have taget det i går.....

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Eller også skulle man prøve at se, hvad det dog ikke kunne blive til, hvis han startede inde? :-) Problemet er selvfølgelig, at det er svært at bænke Zeca eller Falk, men med det tætte program, der ligger forude, bør der vel blive mulighed for at se Mudrazija fra start et par gange.
    Det har vi prøvet. Han startede inde mod FC Nordsjælland i sidste sæson. Den kamp endte 2-2. Og så startede han inde, da vi tabte til Malmø i PARKEN. Vi har aldrig vundet med ham i startopstillingen, men vi har vundet alle kampe, hvor han er blevet skiftet ind. Jeg kan dog godt se en fidus i at skifte ham ind lidt tidligere. Efter et minut fx ;)

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Da Mudrazija spillede mod FCN, blev han skiftet ud da vi førte 1-0. Mod Malmø blev han udskiftet ved stillingen 0-0. Så selv med så lille et datasæt, kan man ikke rigtig sige noget om at han ikke skal starte inde.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg har givet op i min kamp for at få billig adgang til alle FCKs kampe på TV, så jeg måtte nøjes med live updates. Her fik man indtryk af, at Pep var involveret i alle vores angreb, og at spillet generelt var fint. Men jeg vil gerne høre lidt mere om præstationen. Er der ikke en, der lige disker op med vurderinger af de enkelte spillere. Hvordan spillede Mo? Fungerede han med Kaufmann? Hvilken plads skal Fischer besætte næste uge, hvis han er klar? Var Varela ligeså god som før pausen? Var der styr på sagerne i forsvaret?
    Er i gang med en større renovering, så havde ikke så stor opmærksomhed på kæmpen. Forsvaret havde sine usikkerheder, da vi tillod et par store chancer og ved målet. Ellers så var vores opspil rigtig fornuftigt og ret varieret. Særligt Stqge og Pierres fungerede godt. Presspillet var umiddelbsrt vores største styrke i kampen. Kaufmann havde for mange boldtab, mens Santos bestemt heller ikke imponerende og for ofte stod offside. Daramy holder vi ikke ret længe på, hvis han fortsætter sit nuværende niveau.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Arnaa Se meddelelser
    Det har vi prøvet. Han startede inde mod FC Nordsjælland i sidste sæson. Den kamp endte 2-2. Og så startede han inde, da vi tabte til Malmø i PARKEN. Vi har aldrig vundet med ham i startopstillingen, men vi har vundet alle kampe, hvor han er blevet skiftet ind. Jeg kan dog godt se en fidus i at skifte ham ind lidt tidligere. Efter et minut fx ;)
    Nu er jeg heldigvis ikke overtroisk, så jeg køber ikke forestillingen om, at bestemte spillere kun kan spille godt, hvis de starter på bænken. :-) Det kræver i hvert fald et meget større empirisk materiale, før jeg overhovedet vil overveje, om der kan være en kausalitet her.

    Men der kan selvfølgelig være et spørgsmål om form og udholdenhed, der kan tale for, at han endnu ikke er klar til en hel kamp.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Da Mudrazija spillede mod FCN, blev han skiftet ud da vi førte 1-0. Mod Malmø blev han udskiftet ved stillingen 0-0. Så selv med så lille et datasæt, kan man ikke rigtig sige noget om at han ikke skal starte inde.. ;-)
    Så kan det godt være, han kan få lov til at starte inde et par gange alligevel. Jeg glæder mig dog stadig til næste gang, han bliver bliver skiftet ind ;)

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu er jeg heldigvis ikke overtroisk, så jeg køber ikke forestillingen om, at bestemte spillere kun kan spille godt, hvis de starter på bænken. :-) Det kræver i hvert fald et meget større empirisk materiale, før jeg overhovedet vil overveje, om der kan være en kausalitet her.

    Men der kan selvfølgelig være et spørgsmål om form og udholdenhed, der kan tale for, at han endnu ikke er klar til en hel kamp.
    Nu er der heller ikke nogen form for seriøsitet bag min påstand om, at han ikke bør starte inde. Det er bare sjovt at se, hvor meget vores kampe har ændret sig, når han er kommet ind fra bænken :)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Man kan i hvert fald ikke beskylde Pep Biel for at være bange for at trykke af. Ni afslutninger kom han op på, heraf fem fra positioner uden for feltet.
    Og vel at mærke ganske kvalificerede afslutninger; (frit fra hukommelsen) tvang målmanden ud i gode redninger, eller på overliggeren/tæt forbi mål. Kombineret med skarpe indlæg til bagerste stolpe, så det ganske fornuftigt ud.

    Mvh,
    Bechs

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Er jeg den eneste, som sidder og tænker "Rolig nu. Vi slog et lortehold fra Lyngby. Lad os vente med konklusioner til om 4-5 runder"?

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Ellers god kamp og gummiben til FCM😳
    FCM har aldrig haft gummiben, og det kommer ikke til at ske igen.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som sidder og tænker "Rolig nu. Vi slog et lortehold fra Lyngby. Lad os vente med konklusioner til om 4-5 runder"?
    Ja! ;-)

    Nej, selvfølgelig skal man ikke gå fuld klaphat oven på den her kamp, men den positive stemning skal vel ses i lyset af, at det var første kamp oven på en lang pause, hvilket jo sjældent borger for høj kvalitet i kombinationsspillet - samt at spillet i denne sæson generelt har været ret sløjt. Det var over forventning, er hvad man kan udlede, tror jeg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Er jeg den eneste, som sidder og tænker "Rolig nu. Vi slog et lortehold fra Lyngby. Lad os vente med konklusioner til om 4-5 runder"?
    Bestemt ikke. Det angreb vi stillede med i går vil imo stadig mangle kvalitet (især i boksen), når vi møder et af de bedre hold som FCM og AGF, ligesom det var bekymrende enkelt for Lyngby at komme frem til deres 2-3 chancer i kampen. Der er stadig et pænt stykke op til der, hvor vi gerne skal være.

    Når det er sagt, så var der dog også mange rigtig positive elementer, især mht lidt ud i fremtiden. De spillere, som vi rigtig gerne vil have tager nogle skridt frem (med henblik på måske især næste sæson og fremtiden) gjorde det i form af Mo og Biel, ligesom bl.a. Falk og Stage gjorde det godt og så friske ud. Der var desuden god fart i kombinationsspillet og presspillet i en stor del af kampen.

    Alt i alt en rigtig god "første" kamp efter en længere pause. Det giver grobund for en optimisme, især hvis det nu også skulle lykkes at få Fischer og Wind på højkant snart. Men det er en forsigtig optimisme herfra (og slet ikke med henblik på at genvinde guldet), da vi sagtens allerede søndag kan se et fysisk stærkt og sikkert hårdt spillende Randershold kvase spillere som Mo og Biel, og så er vi måske resultatmæssigt tilbage i middelmådigheden i superligaen.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bestemt ikke. Det angreb vi stillede med i går vil imo stadig mangle kvalitet (især i boksen), når vi møder et af de bedre hold som FCM og AGF, ligesom det var bekymrende enkelt for Lyngby at komme frem til deres 2-3 chancer i kampen. Der er stadig et pænt stykke op til der, hvor vi gerne skal være.

    Når det er sagt, så var der dog også mange rigtig positive elementer, især mht lidt ud i fremtiden. De spillere, som vi rigtig gerne vil have tager nogle skridt frem (med henblik på måske især næste sæson og fremtiden) gjorde det i form af Mo og Biel, ligesom bl.a. Falk og Stage gjorde det godt og så friske ud. Der var desuden god fart i kombinationsspillet og presspillet i en stor del af kampen.

    Alt i alt en rigtig god "første" kamp efter en længere pause. Det giver grobund for en optimisme, især hvis det nu også skulle lykkes at få Fischer og Wind på højkant snart. Men det er en forsigtig optimisme herfra (og slet ikke med henblik på at genvinde guldet), da vi sagtens allerede søndag kan se et fysisk stærkt og sikkert hårdt spillende Randershold kvase spillere som Mo og Biel, og så er vi måske resultatmæssigt tilbage i middelmådigheden i superligaen.
    Tjaa.. Jeg var sgu for en gangs skyld vældig positivt overrasket ove rpræstationen og havde generelt svært ved at finde minusser.. Stage, Biel og Mo stod generelt stærkest i billedet for mig, men selvfølgelig kan det ikke afvises at det sker på en billig baggrund.. Omvendt tror jeg også, at de aktuelle baneforhold har noget at skulle have sagt. Ståles "nye" stil med teknisk velfunderede spillere der gerne vil kombinere, har det bare nemmere på det underlag som de fleste danske stadions kan præsentere for tiden, fremfor de knoldede baner vi ser i efteråret. Derfor tror jeg også et fysisk hold som Randers får det svært mod os på søndag.. Og jeg tror egentlig vi har en lille fordel i, at de resterende kampe skal afvikles under disse forhold. Jeg krydser i hvert fald fingre for at Biel holder kadencen, for han var fremragende i går og så ud til at boltre sig med Varela og Falk..

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby BK vs. F.C. København (01/06-2020 kl. 18:00)

    Skulle man tage et enkelt minus, så er det Kaufmanns knapt så gode første touch. Det er strengt at sammenligne ham med Wind, der har en eminent førsteberøring, eller N'Doye, som udover en god teknik og fysik også besidder en kæmpe rutine, men det at have en opspilsstation, man kan cleare bolden op til, det er ret vigtigt i vores spil. Det var det ikke mod så svagt et hold som Lyngby, men når vi skal spille en del kampe mod hold, som gerne lægger et højt pres (Midtjylland, FCN, BØF, AaB hjemme) i slutspillet, så bliver det vigtigt at vi har den facet i vores spil. For vi er altså ikke endnu et hold, som kan kombinere sig ud af et højt pres med mange små afleveringer.
    Så hvis vi kan være så heldige at få en "let" start i kampprogrammet i slutspillet, så kan vi håbe på at Wind og/eller N'Doye når at komme tilbage, når det virkelig gælder.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •