Se afstemningsresultater: Mesterskabsspillet 2019/2020?

Stemmeafgivere
78. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Håber FC Nordsjælland kommer med

    17 21.79%
  • Håber FC Nordsjælland kommer med

    8 10.26%
  • Håber FC Nordsjælland ikke kommer med

    12 15.38%
  • Håber FC Nordsjælland ikke kommer med

    6 7.69%
  • Håber AGF kommer med

    19 24.36%
  • Håber AGF kommer med

    8 10.26%
  • Håber AGF ikke kommer med

    4 5.13%
  • Håber AGF ikke kommer med

    2 2.56%
  • Håber Brøndby kommer med

    1 1.28%
  • Håber Brøndby kommer med

    2 2.56%
  • Håber Brøndby ikke kommer med

    69 88.46%
  • Håber Brøndby ikke kommer med

    56 71.79%
  • Håber AaB kommer med

    16 20.51%
  • Håber AaB kommer med

    9 11.54%
  • Håber AaB ikke kommer med

    3 3.85%
  • Håber AaB ikke kommer med

    1 1.28%
  • Håber Randers kommer med

    10 12.82%
  • Håber Randers kommer med

    4 5.13%
  • Håber Randers ikke kommer med

    11 14.10%
  • Håber Randers ikke kommer med

    4 5.13%
Multiple Choice Poll.
Viser resultater 1 til 8 af 8

Emner: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Medmindre der kommer flere afbrydelser eller udsættelser af kampe i SuperLigaen vil det den senest 7.juni blive afgjort hvem der kommer i det såkaldte Mesterskabsspil. Matematisk er der 5 hold som kæmper om 4 pladser, så afstemningen havde givet mere mening da det var lidt mere åbent😊 Kommer der nogen overraskelser i afstemningen? For at kunne kvalificere holdene mod hinanden er der både mulighed for at stemme for et hold eller imod et hold (max 2 gange). Der er selvfølgelig også mulighed for at stemme både for og imod – men da det er nettoresultatet der er interessant svarer det til at undlade at stemme – at give ranking ”0”. Afstemningen kører således med flere muligheder for at give hvert hold popularitetspoint (2, 1, 0, -1, -2) - det kan vise sig hvor gennemtænkt det er. Stem som vinden!

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Er der forskel på om jeg vælger "Håber Brøndby ikke kommer med" eller "Håber Brøndby ikke kommer med"?
    Øvre C'er

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Håber ikke Brøndby kommer med x 2 - resten er totalt ligegyldigt for mig
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Hvis jeg har regnet rigtigt, så betyder det at vi har tabt point til Randers, hvis Brøndby ikke skal med i mesterskabspillet

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Magnum Se meddelelser
    Hvis jeg har regnet rigtigt, så betyder det at vi har tabt point til Randers, hvis Brøndby ikke skal med i mesterskabspillet
    Det er helt rigtigt. De skal have mindst fire points for at have en chance for at komme forbi BIF, og de skal hente mindst et af dem mod os næste søndag. Det ville være en ret irriterende konsekvens af noget, der reelt ikke betyder det helt store, hvad end den årligt tilbagevendende mediehype ellers siger ...

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Nu har jeg godt nok stemt på både BØF og AaB som hold, jeg ikke vil have med.. Men nu jeg tænker over det, så må det vel nok være Randers. Ud fra regnestykket om at der skal så mange hold som muligt, som har en reel chance for at tage point fra FCM som muligt.

    - AGF har slået FCM ude, og var 2 minutter fra at tage point fra dem hjemme. Samtidigt har vi slået dem to gange. Så de skal med.
    - FCN har vi slået 2 gange, og de var tæt på at få point mod FCM i deres første opgør. Så de skal også med.
    - AaB har vi godt nok kun fået 3 point mod, men for dem tæller det mere at slå FCM og stikke en kæp i hjulet på dem, end det gør at slå os. Plus det måske er nemmere for os nu at slå dem i Aalborg. Så de skal også med.
    - Omend jeg udmærket kan se det sjove i at BØF havner i nedrykningsslutspillet, vil det kræve at Randers får point mod os på søndag, og det gider jeg ikke. Desuden vil det være nemmere at slå dem ude og hjemme, når der ikke er tilskuere til stede. Plus man må formode, at de efter den øgede mængde drilleri mellem dem og FCM, at de vil være mere motiverede for at tage point fra dem end tidligere.

    (Og nej, jeg siger dermed ikke, at vi vinder mesterskabet, men vi skal kraftedeme kæmpe for at indhente alt hvad vi kan, så længe det matematisk er muligt. Vi var 12(!) point bedre end FCM de første 7 runder af sidste års mesterskabsspil, så det kan lade sig gøre, uagtet hvor pissesvært det måtte være)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    (Og nej, jeg siger dermed ikke, at vi vinder mesterskabet, men vi skal kraftedeme kæmpe for at indhente alt hvad vi kan, så længe det matematisk er muligt. Vi var 12(!) point bedre end FCM de første 7 runder af sidste års mesterskabsspil, så det kan lade sig gøre, uagtet hvor pissesvært det måtte være)
    Mere lavpraktisk, så ud over at vi bare gerne skal vinde hver gang, er det heller ikke nødvendigvis et spørgsmål om at nå op til førstepladsen, men snarere om ikke at blive indhentet. Med den form, vi har indledt foråret i herhjemme, er det bestemt ikke usandsynligt at et eller flere hold kommer tordnende op på siden snart.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020

    Ikke en gang 48 timer efter oprettelsen af denne tråd har Hobro reduceret kampen om top 6 til max at involvere AaB og Randers – sidstnævnte endda med overordentlig god vilje. Medmindre jeg har overset noget, så kræver det udover at AaB skal tabe også at Randers skal hente en målforskel på 7 mål for blot at man skal videre til næste tiebreaker. Så det var det, men hermed alligevel resultatet omkring popularitetsafstemningen:
    Mesterskabsspillet/Gruppespil
    # Hold Samlet “sympati” For Imod
    1 AGF 20 26 6
    2 AaB 20 23 3
    3 FC Nordsjælland 6 24 18
    4 Randers 2 14 12
    5 Brøndby -113 3 116
    Vær opmærksom på blandt andet Kiwi’s indlæg som kan forklare hvorfor ikke alle har stemt ud fra en præmis om at man frit kan vælge mellem hvilke af 5 hold man bryder sig mindst om. Fx at vi møder Randers i dag kan være grund til at stemme dem ned - eller at det er usandsynligt at AGF ikke kommer med gør at nogle undlader at stemme dem ned.

    Jeg ville forsøge denne afstemningsform, som kan anskues på flere måder. Jeg håber at folk har gennemskuet at man kunne rangordne de 5 hold fx således:
    AGF +2
    AaB +1
    FC Nordsjælland 0
    Randers -1
    Brøndby -2

    En anden mulighed var fx ”ned med Brøndby”-muligheden:
    AGF, AaB, FC Nordsjælland, Randers +2
    Brøndby -2

    Tak til alle som vil stemme eller har stemt:-)
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 07.06.20 kl. 11:12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2019/2020
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 54
    Sidste Meddelelse: 26.07.19, 19:08
  2. Hvem vil du helst slå??
    By Superdam in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 29.09.06, 19:26
  3. Hvem så du helst i FCK?
    By FCK 1/1-1991 in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 05:28
  4. Hvem ser du helst i pokalfinalen?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 14:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •