Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
51. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    38 74.51%
  • Uafgjort

    6 11.76%
  • Randers vinder

    7 13.73%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Ja og det er alt sammen fint nok.
    Men man kan jo ikke se lortet on demand efter den er færdigtspillet, før efter nedtaktsudsendelsen er ovre, hvilket er groteskt, og i denne kamp blev den slet ikke lagt ud før efter lang tid.
    Det er en af de mest håbløse ting ved Dplay: Er der en lang afrunding på en kamp, så kommer den ikke i arkivet før allersidste sekund er vist. I søndags var det to timer senere. Og man kan heller ikke gå ind i liveudsendelsen og skippe tilbage til kampens begyndelse.

    Råd til alternativ? Drop det alt for dyre og alt for værdiløse og elendige Dplay og køb Eurosportplayer i stedet, der viser kampene, og hvor man kan skippe i en liveudsendelse som er i gang. Og få det til halv pris ved at holde dem op på det tilbud, de har givet, og prøver at løbe fra nu. 500 kr. for et år – så har man til næste sæson slutter.

    Ingen bør bruge en krone på Dplay; det er fornærmende ringe, og det er ret desperat at de kun promoverer det frem for den billigere løsning for os der kun er der for fodbolden.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Second what -smølle is saying!

    Europsort virker fint for mig og da de så oven i har en del cykling som jeg også forlyster mig med, er det ren win win som jyderne siger. Men summasumarum oplever jeg ikke de problemer der tit er oppe med Dplay, når jeg bruger Eurosport player'en.
    Dplay er vel kun et alternativt til dem der synes reality er the shit :)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Jeg har også købt Eurosport-player, men det er ikke uden bøvl for mig.

    I kampen mod Lyngby, der havde jeg i større dele af kampen noget, der føltes som 10 billeder i sekundet og derfor en bold, der bevægede sig meget hakkende.

    Mod Randers havde jeg lyd, der var LAAANGT foran. Flere sekunder. I noget af tiden, der lavede jeg noget andet ved siden af, og kunne fint nå at kigge op og se en situation efter at have hørt kommentatorene fortælle om den. Når jeg fulgte med, så var jeg nødt til at slukke for lyden. Og jeg forsøgte både via browser og via app og via chromecast og flittige genstarter.

    Jeg håber, at det bliver markant bedre.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg har også købt Eurosport-player, men det er ikke uden bøvl for mig.

    I kampen mod Lyngby, der havde jeg i større dele af kampen noget, der føltes som 10 billeder i sekundet og derfor en bold, der bevægede sig meget hakkende.

    Mod Randers havde jeg lyd, der var LAAANGT foran. Flere sekunder. I noget af tiden, der lavede jeg noget andet ved siden af, og kunne fint nå at kigge op og se en situation efter at have hørt kommentatorene fortælle om den. Når jeg fulgte med, så var jeg nødt til at slukke for lyden. Og jeg forsøgte både via browser og via app og via chromecast og flittige genstarter.

    Jeg håber, at det bliver markant bedre.
    Er også hoppet på Eurosport Player. Mine oplevelser med dem indtil videre har været overraskende gode. Knivskarp HD-kvalitet og ingen hakken, som jeg ellers oplevede på Dplay, da jeg havde det, Underligt at man i samme koncern kan have to produkter, der er så markant forskellige i kvalitet.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    En af de gode ting ved corona var at man pga manglende tilskuere kunne høre hvor meget Thomasberg tuder i løbet af en kamp. Peter Sørensen har dog alligevel fået nok:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...r-det-hele-her
    Danmark til Valby Bakke

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #36
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er en af de mest håbløse ting ved Dplay: Er der en lang afrunding på en kamp, så kommer den ikke i arkivet før allersidste sekund er vist. I søndags var det to timer senere. Og man kan heller ikke gå ind i liveudsendelsen og skippe tilbage til kampens begyndelse.

    Råd til alternativ? Drop det alt for dyre og alt for værdiløse og elendige Dplay og køb Eurosportplayer i stedet, der viser kampene, og hvor man kan skippe i en liveudsendelse som er i gang. Og få det til halv pris ved at holde dem op på det tilbud, de har givet, og prøver at løbe fra nu. 500 kr. for et år – så har man til næste sæson slutter.

    Ingen bør bruge en krone på Dplay; det er fornærmende ringe, og det er ret desperat at de kun promoverer det frem for den billigere løsning for os der kun er der for fodbolden.
    SÅ hamrende mange gange tak for rådet!
    Det var en fornøjelse at skrive feedback i den mail D'play sendte mig da jeg havde opsagt mit abonnement, og ligeledes da jeg efter at være kommet godt lakket hjem fra værtshus efter Aab-kampen at kunne logge på mit nye Eurosport-abonnement og suse tilbage til nedtakten startede, TRODS den ikke var færdig endnu!!

    OG ..... til kun 495 for et helt år:-)

  12. #37
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    En af de gode ting ved corona var at man pga manglende tilskuere kunne høre hvor meget Thomasberg tuder i løbet af en kamp. Peter Sørensen har dog alligevel fået nok:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...r-det-hele-her
    HAHAHA kæft det er grineren at høre en rasende Peter S. om at be ham HOLDE SIN KÆFT!!
    Man kan ikke se dem i klippet, men kan på alle måder fornemme hvor træt han er blevet over det flæbende tudefjæs til Thomasberg!

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  2. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •