Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
51. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    38 74.51%
  • Uafgjort

    6 11.76%
  • Randers vinder

    7 13.73%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 37

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Sidste kamp i grundspillet står for døren, når FCK hjemme møder Randers med Thomas "Kajmund" Thomasberg i spidsen.

    Randers kommer til Parken med en minimal teoretisk chance for at komme med i slutspillet, såfremt de selv vinder, AaB taber, og Randers indhenter en målforskel på 7 mål i AaBs favør.
    FCK spiller for at holde snor i FCMs forspring, med en forhåbning om at FCN kan tage point fra midtjyderne i deres opgør, som spilles samtidigt.

    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Hos hjemmeholdet får Zeca og Varela en ufrivillig kamppause ved næste gule kort, mens Marxen, Kamara og Høgh står til karantæne ved næste gule kort.

    FCK må fortsat undvære Boilesen, N'Doye og Wind pga. skader, mens Fischer er tvivlsom til opgøret. Truppen er endnu ikke udtaget.

    Kampen vises på Canal 9, med optakt fra kl. 16.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Hvor FCM er set hold jeg resultatsmæssigt helst slår og BøF er holdet jeg helst vil slå, så må forfærdelige Thomasberg være den træner jeg helst slår... lad os få de 3 point, så vi ikke ødelægger gaven fra sidste runde og stadig har en mulighed for at hive et mesterskabsmirakel hjem.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Vi har vundet de seneste 17 ligakampe i træk, og 35 ud af de seneste 39 kampe, hvor vi har scoret det første mål. Kan vi komme ud med det samme pres, som vi gjorde mod Lyngby og som i træningskampene, og kan vi få gang i kombinationsspillet, bør vi altså have muligheder for at kunne knække Randers tidligt. Og hvis vi kan det og komme foran med 2 eller mere, ville det måske være en god ide at give Mudrazija lidt længere tid ad gangen inde centralt.

    Den anden interessante kamp på søndag, set med FCK-briller, er opgøret i Farum. Statistikken taler dog ikke ligefrem for et FCM-pointtab, da midtjyderne ikke har tabt i Farum siden 2016, og har vundet 5 ud af 6 kampe på kunstgræsset siden da, heraf de seneste 3 i streg. Men man må håbe at FCN kan gøre livet surt for midtjyderne..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har vundet de seneste 17 ligakampe i træk, og 35 ud af de seneste 39 kampe, hvor vi har scoret det første mål. Kan vi komme ud med det samme pres, som vi gjorde mod Lyngby og som i træningskampene, og kan vi få gang i kombinationsspillet, bør vi altså have muligheder for at kunne knække Randers tidligt. Og hvis vi kan det og komme foran med 2 eller mere, ville det måske være en god ide at give Mudrazija lidt længere tid ad gangen inde centralt.

    Den anden interessante kamp på søndag, set med FCK-briller, er opgøret i Farum. Statistikken taler dog ikke ligefrem for et FCM-pointtab, da midtjyderne ikke har tabt i Farum siden 2016, og har vundet 5 ud af 6 kampe på kunstgræsset siden da, heraf de seneste 3 i streg. Men man må håbe at FCN kan gøre livet surt for midtjyderne..
    Enig lad os håbe FCN kan gøre det slemme ved FCM og vi samtidig vinder over Randers.

    Bevares FCM ville stadig være favoritter med et 6 points forspring, men det må alt andet en lige give dem en smule bekymring og forhåbentligt mulige gummiben :)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Truppen er udtaget. Mudrazija skadet igen, støn!

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    5 Andreas Bjelland
    6 Jens Stage
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    18 Michael Santos
    19 Bryan Oviedo
    21 Karl-Johan Johnsson
    25 Victor Nelsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Mudrazija er simpelthen skadet igen!?

    Jeg virkelig ved at være målløs over det skadesshow vi kører.
    Det er jo fuldstændig åndssvagt.

    Zan


  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Mit bud på startopstillingen vil være – det samme som mod Lyngby:
    Karl-Johan Johnsson
    Guillermo Varela – Victor Nelsson – Andreas Bjelland – Pierre Bengtsson
    Pep Biel – Carlos Zeca – Rasmus Falk – Jens Stage
    Mohamed Daramy – Mikkel Kaufmann

    Ligesom ved sidste kamp ser jeg også en mulighed for at Santos erstatter Kaufmann – førstnævnte efterlod vel et lille smule bedre indtryk i Lyngby.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ingen af holdene har spillere i karantæne. Hos hjemmeholdet får Zeca og Varela en ufrivillig kamppause ved næste gule kort, mens Marxen, Kamara og Høgh står til karantæne ved næste gule kort.
    Hvis jeg skulle bestemme startopstillingen ville jeg også overveje om Zeca kunne spares på grund af karantænefaren – man ved ikke om næste kamp bliver ude mod de svære hold eller hjemme mod et lettere. Faren ved den strategi er selvfølgelig at vores bedste spiller på grund af karantænefare kommer til at misse flere kampe. Alternativt kunne man i stedet for Zeca spare Varela af samme grund.

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Hold nu op for en anden halveg. Det er nok noget af det dårligste og mest uinspirerende fodbold, jeg længe har set. Lige siden Horsens hjemme. Vanvittigt, at man som spiller kan komme så forskelligt ud til de to halvege.

    Santos laver det værste indhop og ligner mere og mere Biel, før Biel fik selvtillid.
    Stage centralt var hamrende sløvt.

    Har næsten helt glemt, at vi vandt.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Jeg gik -- åbenbart heldigvis -- glip af anden halvleg. Men fed bold i første. Det klæder os med to hurtige mand i front og vi skulle jo have scoret 4-5 gange. Rigtig godt arbejde. Og lol Brøndby.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Ja, så kom vi ned på jorden igen.

    Der er rigtigt meget positivt at tage med fra dele af Lyngby-kampen og første halvleg i dag. Især, at Ståle tilsyneladende har erkendt, at holdet kan spille en anden slags fodbold end det sædvanlige targetman-fokuserede, når den store angriber mangler. Vores hold indeholder rigeligt med teknik til at spille hurtig pasningsfodbold, der kan flænse ethvert forsvar i Suppen.

    Men anden halvleg viste bare også, at den gamle sygdom med at gå totalt ned i kadence og intensitet, når vi er foran i pausen, lever i bedste velgående. Det var virkelig som at se en gammel, dårlig film for 100. gang at måtte konstatere, at vi var røvhamrende heldige med ikke at smide sejren.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Vanvittig sløv 2. halvleg, hvor selv Zeca slet ikke stemplede ind, hvilket ellers er sjældent set.

    Santos er ren metervarer, og jeg kan stadigvæk ikke se hvad han skal byde ind med. Jeg synes en spiller fra talentafdelingen lige så godt kan udfylde den plads i truppen, hvis det ikke skulle blive en stor kanon fra udlandet.

    Slutteligt kan jeg ikke se Stage det skridt der skal til at blive fast mand på den centrale midtbane - ikke med de ambitioner klubben har, dertil har han for store tekniske mangler og defensive placeringsvanskeligheder. Jeg anerkender dog at han har nogle andre kvaliteter, hvor han kommer ind fra kanten og finde nogle rum.
    På den centrale midtbane ser jeg virkelig muligheder for at der kan blive hentet en klasse makker til Zeca, ligesom der skal ske noget i forsvaret, hvor det simpelthen ikke er godt nok, at de ikke kan spille til nul.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    På den centrale midtbane ser jeg virkelig muligheder for at der kan blive hentet en klasse makker til Zeca[...]
    Hvor er Falk og Mudrazija henne i det scenarie?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor er Falk og Mudrazija henne i det scenarie?
    Mudrazija er skadet. Det er han i alle tænkelige scenarier. Altid


  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (07/06-2020 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvor er Falk og Mudrazija henne i det scenarie?
    Mudrazija har store udfordringer med fysikken, og jeg kan godt være i tvivl om, om han nogensinde bliver brugbar for os på den længere bane. Det er jo hele tiden et skridt frem og to tilbage, desværre. Han har ellers set utrolig spændende ud. Vi har bare ikke tid til at vente et halvt, et helt, eller halvandet år på at hans fysik skulle blive stabil. Vi skal komme blæsende ud fra den nye sæsons start. Derfor forventer jeg også et par tunge transfers.

    Mht. Falk, der tænker jeg at truppen stadigvæk har fint plads til ham, med mindre at han holder på sit udenlandsskifte. Der skal dog en kvalitetsspiller til ind, der kan løfte niveauet på den centrale midt. En god konkurrent vil jo automatisk også gøre Falk bedre. Der mangler simpelthen nogle flere mål fra hans side af, ligesom jeg ikke synes han er helt dygtig nok i erobringsspillet.

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  2. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •