Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 50

Emner: Mesterskabsslutspillet 2020

  1. #16
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Min største forhåbning om at FCM skulle gå i stå ligger i at der skal spilles 5 midtugekampe. FCMs historik for den sidste kamp i en tre-kamps-uge siger flg. (EL-kampe, pokal, slutspil):

    15/16: 9 kampe, 3 sejre, 6 pointtab
    16/17: 5 kampe, 1 sejr, 4 pointtab
    17/18: 4 kampe, 2 sejre, 2 pointtab
    18/19: 6 kampe, 2 sejre, 4 pointtab
    19/20: 3 kampe, 2 sejre, 1 pointtab
    I alt 27 kampe, 10 sejre, 17 pointtab. 37% sejre

    Til sammenligning har vi:
    15/16: 5 kampe, 3 sejre, 2 pointtab
    16/17: 15 kampe, 9 sejre, 6 pointtab
    17/18: 10 kampe, 5 sejre, 5 pointtab
    18/19: 11 kampe, 8 sejre, 3 pointtab
    19/20: 14 kampe, 8 sejre, 6 pointtab
    I alt: 55 kampe, 33 kampe, 22 pointtab. 60% sejre.
    Kiwi det er satanedeme stærkt arbejde med statistikken...og med dine positive og optimistiske anskuelser for slutspillet.
    Jeg deler din optimisme! Vi har gjort det før og kan gøre det igen!!

    På en anden note, fra en ny bruger herinde....
    Hvad sker der for dit "Ståle Raus #666"-citat du har hæftet på din profil? Det er sikkert færdigdebateret for år tilbage i alle mulige andre tråde, men jeg er bare nysgerrig på om du virkelig stadig mener han skal på porten hurtigst muligt??
    Og i så fald hvorfor og hvordan man skal fortsætte kursen uden ham?

    Personligt er jeg skide nervøs ved tanken om at vi er så afhængige af hans person herinde, men omvendt mener jeg samtidig at han er, og alle dage har været, den største gave til klubben trods den lovligt defensive taktik i Europa.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    "Ståle Raus" er en fanfraktion, som primært holder til på Nedre C. Navnet er ironisk. #666 er så mit medlemsnummer i Ståle Raus..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #18
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    "Ståle Raus" er en fanfraktion, som primært holder til på Nedre C. Navnet er ironisk. #666 er så mit medlemsnummer i Ståle Raus..
    Nåh jer har jeg sgu da hørt om:-)
    Stærkt nok!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Lidt flere kampdatoer for slutspillet er fastsat: https://www.fck.dk/nyhed/runde-30-33...3f-superligaen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    De næste to runder bliver afgørende for hvordan resten af slutspillet kommer til at forløbe. Hvis ikke FCMs forspring kan barberes ned til max. 6 point i løbet af de næste to runder, så er løbet reelt kørt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De næste to runder bliver afgørende for hvordan resten af slutspillet kommer til at forløbe. Hvis ikke FCMs forspring kan barberes ned til max. 6 point i løbet af de næste to runder, så er løbet reelt kørt.
    Ja det er drømmescenariet. Men samtidig anser jeg det også som værende voldsomt urealistisk, at vores hold skulle kunne gå igennem resten af slutspillet med noget der bare ligner maksimum point.

    Jeg vil faktisk tro, at vi efter i dag igen er 11-12 point efter FCM. Så kan vi nok med sikkerhed slukke alle drømme om guld, hvis ikke de var blevet det for langt tid siden.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er drømmescenariet. Men samtidig anser jeg det også som værende voldsomt urealistisk, at vores hold skulle kunne gå igennem resten af slutspillet med noget der bare ligner maksimum point.

    Jeg vil faktisk tro, at vi efter i dag igen er 11-12 point efter FCM. Så kan vi nok med sikkerhed slukke alle drømme om guld, hvis ikke de var blevet det for langt tid siden.
    Sjovt, så er jeg optimistisk omkring i dag. Bøf har virkelig ikke et imponerende hold, de spiller uden sammenhæng og der er ikke et fyldt stadion til at give holdet noget medvind. Vi skal simpelthen slå et ret middelmådigt hold, hvis vi vil være mestre og for at være ærlig... så er FCM også ganske svingende og det mp AGF meget gerne udnytte. AGF er godt kørende og ude af pokalen, så skal den 3. plads hentes hjem.

    Det er klart at de sidste gløder kan slukkes i dag, men måske kan man også blæse lidt ild i de sørgelige rester af sæsonen!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sjovt, så er jeg optimistisk omkring i dag. Bøf har virkelig ikke et imponerende hold, de spiller uden sammenhæng og der er ikke et fyldt stadion til at give holdet noget medvind. Vi skal simpelthen slå et ret middelmådigt hold, hvis vi vil være mestre og for at være ærlig... så er FCM også ganske svingende og det mp AGF meget gerne udnytte. AGF er godt kørende og ude af pokalen, så skal den 3. plads hentes hjem.

    Det er klart at de sidste gløder kan slukkes i dag, men måske kan man også blæse lidt ild i de sørgelige rester af sæsonen!
    Jeg håber du har ret. Jeg tror det desværre ikke.
    Vi har ofte set et bovlamt BIF pludselig spille godt i kampe mod os. Nu kommer der så et middelmådigt FCK på besøg. Jeg tror desværre godt, at det er et hold BIF kan tage point imod (og også vinde imod) trods de manglende tilskuere. Og så kommer der trods alt stadig stadig ca. 3000.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Sjovt, så er jeg optimistisk omkring i dag. Bøf har virkelig ikke et imponerende hold, de spiller uden sammenhæng og der er ikke et fyldt stadion til at give holdet noget medvind. Vi skal simpelthen slå et ret middelmådigt hold, hvis vi vil være mestre og for at være ærlig... så er FCM også ganske svingende og det mp AGF meget gerne udnytte. AGF er godt kørende og ude af pokalen, så skal den 3. plads hentes hjem.

    Det er klart at de sidste gløder kan slukkes i dag, men måske kan man også blæse lidt ild i de sørgelige rester af sæsonen!
    Har svært ved at finde argumenterne for at FCM er svingende.

    De har sat nogle point til hist og her, men min fornemmelse er at de kører ret solidt imod guldet.

    Og mht BIF, er vi jo mildest talt også middelmådige. Den kamp kan vitterligt bliver en dreng eller en pige.
    Jeg tror det bliver mega tæt, og hvis jeg skal være frisk og komme med et bud, siger jeg 0-0 eller 1-0 til BIF.

    Jeg kigger frem imod næste sæson. 2-pladsen er dog vigtig (CL-kval), så lidt er der da at spille for i slutspillet...

    Zan

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Har svært ved at finde argumenterne for at FCM er svingende.

    De har sat nogle point til hist og her, men min fornemmelse er at de kører ret solidt imod guldet.

    Og mht BIF, er vi jo mildest talt også middelmådige. Den kamp kan vitterligt bliver en dreng eller en pige.
    Jeg tror det bliver mega tæt, og hvis jeg skal være frisk og komme med et bud, siger jeg 0-0 eller 1-0 til BIF.

    Jeg kigger frem imod næste sæson. 2-pladsen er dog vigtig (CL-kval), så lidt er der da at spille for i slutspillet...

    Zan
    FCM - Horsens 0-1
    FCN-FCM 0-1
    AaB-FCM 0-2
    FCM-BIF 0-0

    Det er som sådan ikke dårligt, men med Aab pokalkamp og FCN nedsmeltning i tankerne, så er 4 kampe, 7 point og 3-1 i målscorer altså hellere ikke altdominerende. De var direkte ringe imod BIF og sætter de point til i dag, så er de kommet rigtig dårligt igang efter frys

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCM - Horsens 0-1
    FCN-FCM 0-1
    AaB-FCM 0-2
    FCM-BIF 0-0

    Det er som sådan ikke dårligt, men med Aab pokalkamp og FCN nedsmeltning i tankerne, så er 4 kampe, 7 point og 3-1 i målscorer altså hellere ikke altdominerende. De var direkte ringe imod BIF og sætter de point til i dag, så er de kommet rigtig dårligt igang efter frys
    Og efter dagens runde er jeg nok nødt til at give dig ret... Godt set.

    Super ærgeligt vi selv er så ordinære, at vi ikke kan lukrere på deres fejl :-(

    Zan

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Jeg har svært ved at se hvordan vi skulle kunne vinde på søndag mod FCM, når vi mangler Zeca, N'Doye, Santos, Boilesen og Fischer, og Wind og Mudrazija i best case scenario nok maksimalt kan spille 20-30 minutter i den kamp.

    Men hvis vi alligevel formår det, så tror jeg også på at vi kan indhente midtjyderne derefter. De har SLET ikke samme momentum som før corona-pausen, og midtugekampe er bare lig med midtjyske pointtab. Så HVIS (og det er et meget stort "hvis") vi kan hente en sejr på søndag, så tror jeg på at vi kan indhente dem. Især med 2x midtugekampe i resten af sæsonen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se hvordan vi skulle kunne vinde på søndag mod FCM, når vi mangler Zeca, N'Doye, Santos, Boilesen og Fischer, og Wind og Mudrazija i best case scenario nok maksimalt kan spille 20-30 minutter i den kamp.

    Men hvis vi alligevel formår det, så tror jeg også på at vi kan indhente midtjyderne derefter. De har SLET ikke samme momentum som før corona-pausen, og midtugekampe er bare lig med midtjyske pointtab. Så HVIS (og det er et meget stort "hvis") vi kan hente en sejr på søndag, så tror jeg på at vi kan indhente dem. Især med 2x midtugekampe i resten af sæsonen.
    Det kræver vi skal vinde i Herning... Jeg er med på, at et normalt FCK hold måske ville kunne hente 8 point på 7 kampe mod det her FCM hold. Men det er jo ikke det der er tilfældet. Vi er svingende, ufarlige, mangler kontrol i kampene og giver altid chancer væk. Jeg tror simpelthen ikke på vi kan.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Det skal vi højst sandsynligt. Ellers kan en uafgjort i Herning gøre det, så længe de taber en kamp mere og spiller en uafgjort mere end os, og vi henter målforskellen. FCM mangler stadig AGF og BØF ude, og to kampe mod FCN, som for fanden MÅ ramme en af deres gode kampe mod dem. Ikke sagt at det bliver nemt, men vi skal spille chancen. Og husk: Et dårligere FCK-hold har tidligere hentet et lige så stort FCM-forspring på halvt så mange kampe.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Hvis håbet lever så længe, kan det faktisk godt blive sidste spillerunde der afgør mesterskabet. Her skal FCM til motorvejsudfletningen, og det er vel et af de sandsynlige steder de kan tabe point (hvis BØF har noget at spille for). FCKspiller hjemme mod Aab i den runde. (Edit: FCK skal til Aalborg i sidste runde)
    Sidst redigeret af Azana : 22.06.20 kl. 17:29

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.06.20, 11:03
  3. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 02.06.20, 17:20
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •