Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 50

Emner: Mesterskabsslutspillet 2020

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hvis håbet lever så længe, kan det faktisk godt blive sidste spillerunde der afgør mesterskabet. Her skal FCM til motorvejsudfletningen, og det er vel et af de sandsynlige steder de kan tabe point (hvis BØF har noget at spille for). FCKspiller hjemme mod Aab i den runde.
    FCK har spillet hjemme mod AaB i mesterskabsspillet. Det er derimod hjemme mod FCN.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hvis håbet lever så længe, kan det faktisk godt blive sidste spillerunde der afgør mesterskabet. Her skal FCM til motorvejsudfletningen, og det er vel et af de sandsynlige steder de kan tabe point (hvis BØF har noget at spille for). FCKspiller hjemme mod Aab i den runde.
    Normalt ville Brøndby jo ligge sig fladt ned i enhver situation, hvor det kunne frarøve København mesterskabet. Men med deres nylige historie in mente og især sæsonafslutningen for to år siden, tror jeg faktisk de ville være mere splittede denne gang.
    ...

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    FCK har spillet hjemme mod AaB i mesterskabsspillet. Det er derimod hjemme mod FCN.
    Hverken hjemme mod AaB eller FCN. Det er derimod ude mod AaB i sidste runde, hvor FCM er en tur vestpå.
    EDIT: Det er i næstsidste runde.
    Sidst redigeret af Azana : 23.06.20 kl. 19:39

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hverken hjemme mod AaB eller FCN. Det er derimod ude mod AaB i sidste runde, hvor FCM er en tur vestpå.
    Øh - vi slutter hjemme mod FCN

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Azana, du forveksler næstsidste runde med sidste runde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Azana, du forveksler næstsidste runde med sidste runde.
    Jeps - det ser jeg nu. Så det er næstsidste runde der kan blive nervepirrende med FCM på Vestegnen.

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Jeg kan ikke komme fra tanken at mesterskabet ikke har haft den højeste prioritet men derimod at komme med i den afsluttende Europa League.
    I og med den økonomiske side har lidt af corona så er det herfra pengene skal rulle ind, og da jo FCM allerede havde et anseeligt forspring var mesterskabet næsten afgjort.
    Synes opstillingerne på banen og konceptet har peget mod at men satser på de europæiske kampe.
    Hislen af TorbenØ.

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Wut?

    Det er altså noget vrøvl. Mesterskab og mulighed for CL vil jo give langt mere i kassen end EL.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Stillingen i mesterskabsslutspillet efter første halvdel er et trist syn.

    FCM 5 3 1 1 8-5 3 10
    AGF 5 3 1 1 8-8 0 10
    BIF 5 1 3 1 3-3 0 6
    AaB 5 2 0 3 6-9 -3 6
    FCK 5 1 2 2 5-5 0 5
    FCN 5 1 1 3 6-6 0 4
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Stillingen i mesterskabsslutspillet efter første halvdel er et trist syn.

    FCM 5 3 1 1 8-5 3 10
    AGF 5 3 1 1 8-8 0 10
    BIF 5 1 3 1 3-3 0 6
    AaB 5 2 0 3 6-9 -3 6
    FCK 5 1 2 2 5-5 0 5
    FCN 5 1 1 3 6-6 0 4
    Vildt vi er ringere end Ålborg og BØF :-( Alene det er nok til krisestemning og overvejelser om fremtiden :-(

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Inden slutspillet troede jeg ikke det fjerneste på, at vi kom i nærheden af mesterskabet, men jeg er dog alligevel på én gang forundret og næsten imponeret over, at vi på blot syv runder nu halser yderligere syv point efter FCM, har ladet AGF hale syv point ind på os, har scoret mindre end et mål per kamp i snit, nu er oppe på fem kampe i træk uden sejr og vel efterhånden ligger mest til at slutte på tredjepladsen, formen og viljen på holdet taget i betragtning.

    JEG synes, det er hårdt, men jeg føler virkelig med dem, der for blot fire uger siden rent faktisk troede på, at vi skulle spille med om guldet.
    Sidst redigeret af Ace : 12.07.20 kl. 23:05
    HIC SUNT LEONES


  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Nu er det vist efterhånden nok!
    Vi har en hammer dyr trup med snotforkælede spillere uden vindermentalitet.

    Det er fuldstændigt ude i skoven at vi nu seriøst skal være nervøse for om vi holder vores sølv.

    Boilesen udtaler "det positive er, at vi selv kan afgøre det endnu...".
    Nej Boile din spasser! Det, vi kunne/skulle have afgjort selv, er allerede tabt. Du og holdet klarede det ikke! I fejlede groft!

    Det I kæmper for nu er at beholde en flig af jeres tidligere værdighed og professionalitet. Hvad holdet præsterer lige nu er decideret pinligt.

    Hvor er vores vindertyper, der kræver, vi vinder guld?
    Spillere, der erkender, vi er langt langt under det niveau man kunne forvente - og rent faktisk vil gøre noget ved det?

    Personligt har jeg fået nok. Er det 2 points vi har fået ud af de sidste mulige 15?

    5 kampe i træk uden sejr! Hvem er det på vores hold, der slår i bordet nu, og får alvoren til at gå op for de andre?
    Hvem skælder ud?
    Den var ikke gået på et tilsvarende stort hold i bundesligaen eller i premier league.

    Jeg kan godt lide Zeca, men han har svigtet som indpisker.

    Er der overhovedet noget hold i superligaen med lavere pointscore end os i de seneste 5 runder?

    Nu må det simpelthenvære nok med det der "FCK forever" jubelidioti. Hvad med lidt kritisk og konstruktiv kritik?

    Vi er pt ringere end Silkeborg, Hobro og Hans Svendsens rustne gaffeltruck trods at vi har købt afsindigt dyrt ind.

    Der er flere af vores nuværende spillere, der simpelthen ikke er trøjen værdig. Dyrt indkøbte spillere, der får en fyrstelig løn, og som slet ikke leverer varen. Vores backs og midterforsvarer er røvelendige. Vi kunne hente en benamputeret, covid ramt 50 årige Todi Jönsson tilbage ind i truppen, og han ville stadig score mere end Kaufmann og Santos til sammen.

    Vi er nu nået det punkt hvor vores nuværende trup pisser vores renomé væk. Og det gør mig virkelig gal i skralden er at der ikke lader til at være de store skrubler eller bekymringer i truppen. En flok lorte lejesoldater 70% af dem.
    Sidst redigeret af Hemme : 12.07.20 kl. 23:28

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2017
    Indlæg
    13

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Ja, det er fandme for dårligt af spasseren Boilesen, at han “ikke selv har afgjort det” i de fire minutter, han i alt har spillet hele sæsonen !

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbaek7 Se meddelelser
    Ja, det er fandme for dårligt af spasseren Boilesen, at han “ikke selv har afgjort det” i de fire minutter, han i alt har spillet hele sæsonen !
    Jeg vidste den ville komme.

    Du fanger overhovedet ikke pointen!
    Boilesen referer til holdet; ikke sig selv.
    Og Boilesens holdning viser på glimrende vis den afslappede attitude der er i truppen ifht guld og medaljespil.

    Han tror seriøst at ved at fjerne fokus fra det primære, at vi er latterligt langt efter FCM, kan man nu få fck folket til at fokuserer på vores 'gloværdige' kamp for sølv.

    Det er eddermaneme den ringeste form for spin jeg har set længe.
    Jeg er pisse ligeglad med om Boile er oppe og køre over holdets muligheder for at 'vinde' sølv. Sjovt nok falder mit fokus mest på det faktum at vi er igang med den sløjeste pointhøst siden 1996 over de seneste 5 kampe.

    Se dét, vil jeg meget hellere høre Boilesen forholde sig til på holdets vegne. Specielt hvad de har tænkt sig at gøre ved det....

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Mesterskabsslutspillet 2020

    Citat Oprindeligt indsendt af Hemme Se meddelelser
    Jeg vidste den ville komme.

    Du fanger overhovedet ikke pointen!
    Boilesen referer til holdet; ikke sig selv.
    Og Boilesens holdning viser på glimrende vis den afslappede attitude der er i truppen ifht guld og medaljespil.

    Han tror seriøst at ved at fjerne fokus fra det primære, at vi er latterligt langt efter FCM, kan man nu få fck folket til at fokuserer på vores 'gloværdige' kamp for sølv.

    Det er eddermaneme den ringeste form for spin jeg har set længe.
    Jeg er pisse ligeglad med om Boile er oppe og køre over holdets muligheder for at 'vinde' sølv. Sjovt nok falder mit fokus mest på det faktum at vi er igang med den sløjeste pointhøst siden 1996 over de seneste 5 kampe.

    Se dét, vil jeg meget hellere høre Boilesen forholde sig til på holdets vegne. Specielt hvad de har tænkt sig at gøre ved det....
    C'mon, hvad skal han ellers sige foran sportspressen. Jeg syntes da Boilsen summeret det fint op og ligger ikke skjul på der er problemer. Det samme gjorde Zeca i hans Interview.

    Hvis man kan tale om den Ultimative "SPIN" så må det da komme fra Ståle som efter Interview i hver kamp, mener at FCK skaber de chancer der skal til og at spillerne er trætte oven på en lang sæson (Selv efter Corona pausen)

    Om nogen så bære Ståle Ansvaret for vores elendige spil over så lang end periode (Skader eller ej) så må vi ikke spillemæssigt synke så lavt som vi har gjort over det sidste års tid. Det er muligt at kvaliteten af spillere ikke er hvad de har været, men det er jo ikke fodbold Novicer vi har i FCK.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Hvem vil du helst se i Mesterskabsspillet 2019/2020
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 07.06.20, 11:03
  3. Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 02.06.20, 17:20
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •