Se afstemningsresultater: Hvad skal man gøre ved Parken?

Stemmeafgivere
135. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Reducere kapaciteten til 30.000

    6 4.44%
  • Status quo

    34 25.19%
  • Opgradere kapaciteten til 50.000 pladser

    76 56.30%
  • Opgradere kapaciteten, men mindre end 50.000 pladser

    19 14.07%
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: Parkens kapacitet fremadrettet

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Parkens kapacitet fremadrettet

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg tænker umiddelbart, at hvis dette projekt skal have nogen gang på jord, vil det kræve et par ting af DBU. DBU skal først og fremmest lægge en større del af deres forretning i Parken Husleje, pris per billet til landskampe, antallet af landskampe og længere aftaler vil være ting, man kigger på. Jeg er usikker på, om DBU har fuld aftalefrihed som modtager af offentlige midler, men Parken har næppe interesse i at bruge en masse penge på at stille DBU tilfredse for et par efter at miste landskampene i et udbud. Derudover kan jeg forestille mig, at DBU m.fl. kommer til at æde en kamel ift. kunstgræs. En del af businesscasen må være at øge antallet af arrangementer i Parken, og det kan næppe ske med naturgræs (inkl. hybridbaner). Vi har ikke pladsen til at rulle banen ud fra stadion og modulære systemer er bøvlede, kræver opbevaring uden for byen og har i øvrigt været overvejet tidligere.
    Så bliver det et pænt nej tak herfra. Et hvert scenarie der forudsætter en kunstgrædbane er udelukket for mit vedkommende. Det er bare, på alle måder, en elendig mulighed. Fodbold skal spilles på græs. Så vil jeg skide på landshold og den ene gang hver 5. sæson hvor vi kan få udsolgt til derby. En udvidelse er først og fremmest fedt for landsholdet (lige nu vel og mærket, det er ikke længe siden de ikke få 20.000 ind og der skal ikke meget modgang til før vi ender der igen). Måske investorerne også kan se en økonomisk fordel i det, men som fan af fck, så giver det ærlig talt ikke voldsom meget mening.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle fremadrettet
    By Kenney in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 03.06.20, 18:42
  2. Forsvaret i FCK fra næste sæson og fremadrettet
    By zebos in forum Transferforum
    Svar: 122
    Sidste Meddelelse: 09.07.11, 13:22
  3. Parkens kapacitet fordelt på tribunerne?
    By Andreas H.N. in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 31.10.07, 11:48
  4. Parkens udlandsambitioner
    By juansabrosa in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 27.12.06, 16:22

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •