Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    12 24.49%
  • Uafgjort

    17 34.69%
  • FCK vinder

    20 40.82%
Viser resultater 1 til 15 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

  1. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Der har været sagt og skrevet meget om Ståles evner som træner gennem denne sæson, og meget af det går igen kamptråd efter kamptråd. Hvis jeg skal forholde mig til kampen i går alene, og ikke Ståles generelle fodboldsfilosofi, så studsede jeg over at han virkede underligt handlingslammet. Han blev sat taktisk skakmat fra første minut, men formåede slet ikke at ændre situationen - og det er bekymrende. Det eneste forsøg på at ændre tingenes tilstand var at flytte rundt på falk og Stage, og det er altså et sølle træk. FCN boldrede sig i mellemrummet mellem vores midtbane og forsvarskæde. Hvorfor ikke flytte en ekstra mand ind centralt, når nu situationen skriger på det? Svaret er nok at vi i FCK spiller 4-4-2, uanset hvilket spillere der er til rådighed. Det kan dog godt undre mig, at når vi nu med den aktuelle skadessituation in mente, har spillet med Falk, Zeca og Stage fra start tre kampe i træk, endnu ikke har forsøgt os med en 3-mandsmidtbane, hvor de alle har udgangspunkt centralt. I går var det simpelthen så oplagt med den konstellation, men alligevel holder vi fast i 4-4-2. Og foretager de samme intetsigende og håbløse indskiftninger som vi plejer. Bartolec slår mig mere og mere som årtiers fejlkøb. Han sejler rundt som en høne uden hoved og får Urmas Rooba til at ligne Roberto Carlos. Hvorfor skal han ind når vi skal jagte 3 point? Det var i sandhed en kollektiv off-day i går, og den startede og sluttede med træneren.

  2. De følgende 4 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •