Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
49. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    12 24.49%
  • Uafgjort

    17 34.69%
  • FCK vinder

    20 40.82%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 76

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Der mangler da helt klart kirsebær på kagen, men med de forudsætninger vi har haft i denne sæson:

    -Salg af Skov, Vavro, Joronen og Ankersen (for at nævne dem fra start-11’eren)
    -Længerevarende skadesforløb til Boilesen, Wind, Fischer, N’Doye og Mudrazija (og dermed kun Falk, Zeca og Bjelland fra sidste sæsons start-11’er til rådighed (og Bjelland endda i noget varierende grad))
    -Midtugekampe hele sæsonen med en smal trup

    ...så er 2,11 point i snit i ligaen og lever fortsat i 1/8-finalen i Europa altså ikke helt dumt. Kampen i dag var en katastrofe, men det er tenderende useriøst at tale om, at sæsonen som helhed eller holdsammensætningen på tilsvarende vis er en katastrofe.

    FCMs vanvittigt flotte 2,52 point i snit er jo langt hen ad vejen årsagen til, at det diskuteres, om sæsonen er direkte til skraldespanden.

    Det er i stor udstrækning et helt nyt hold, vi skal spille sammen, og efter Coronapausen har vi fået et par smagsprøver på potentialet på trods af manglen på et hav af profiler. Det skal man ikke glemme på grund af dagens maveplasker. Holdet har alle forudsætninger for at forbedre sig mærkbart i næste sæson, når der ikke skal asfalteres, mens man kører.
    11'er

    Tror ikke helt på det bliver til så meget andet, vi tromler videre i samme taktik eller mangle på samme.
    Ingen offensive ideer eller løb, alt efterladt til tilfældigheder, så som heldige dødbolde, eller en spiller laver noget magisk.

    Ståles tonser bold, passer ikke ind i den type spillere vi har til rådighed.
    Hvilket gør Ståle skal forsøge at sadle om, problemet er blot at han ikke forstår sig på teknisk betonet fodbold.

    Imo er det skræmmende, man får så lidt ud af det på det spillemæssige når man betaler klart flest penge for det som skulle være spillere der er klar til europæisk.
    De burde smadre ligaen selv på 50%, er det som er allermest skræmmende.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Som om at kampen ikke var komisk nok i sig selv, så kom Stage med dagens citat efter kampen: “Jeg synes faktisk, at vi spiller godt til 0, indtil de scorer”.

    Jeg køber argumentet om, at alt for mange skader har ødelagt den her sæson. Jeg synes dog, at det bør kraftigt granskes, om dette er som følge af rene tilfældigheder, overbelastninger eller spillere med skrøbelig fysik. Det bør stå klart for en hver, at vi fx ikke skal have en spiller som Lucas Andersen til klubben.

    Næstefter Stages geniale udtalelse, siger Ståle noget, der er endnu mere tragikomisk: “Fischer har været ude så længe efterhånden, at jeg ikke tænker på ham. Han er tilbage, når han er tilbage.” Vores dyreste spiller, ham som optager mest i lønbudgettet, er altså reduceret til lidt ekstra flødeskum på toppen. Det ville være fint, hvis han altså ikke optog en plads i offensiven for en anden profil. Det samme kan siges om de dyre drenge i Boile, Bjelland (for det meste), Thomsen og Ndoye, mens Wind er undskyldt, da han er egen avl og nok ikke i toppen af lønhiarkiet.

    Hvis folk er i tvivl om, hvor skader til bærende profiler efterlader truppen, så kig på dagens bænk. Fandme et trist syn.

    Corona eller ej, vi skal have luet ud i dødvægt og frigjort nogle sygesenge til sommer. Ud med Carlsberg Nordic spillerne, bestående af Oviedo (eller Bengtsson), Bartolec, Papa, Thomsen, Santos. Bjelland bliver nok umulig at afskibe, men gerne for mig.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    11'er

    Tror ikke helt på det bliver til så meget andet, vi tromler videre i samme taktik eller mangle på samme.
    Ingen offensive ideer eller løb, alt efterladt til tilfældigheder, så som heldige dødbolde, eller en spiller laver noget magisk.

    Ståles tonser bold, passer ikke ind i den type spillere vi har til rådighed.
    Hvilket gør Ståle skal forsøge at sadle om, problemet er blot at han ikke forstår sig på teknisk betonet fodbold.

    Imo er det skræmmende, man får så lidt ud af det på det spillemæssige når man betaler klart flest penge for det som skulle være spillere der er klar til europæisk.
    De burde smadre ligaen selv på 50%, er det som er allermest skræmmende.
    Jeg er ikke enig i det med Ståle og teknisk bold. Se på 1. halveg mod Randers. Det er måske noget af det bedste jeg har set FCK spille længe. Tjek opspillet til 2-0. Det går stærkt, bolden glider, der er ideer, opspilsmønstre og det hele.

    For mig at se er det på transfermarkedet, at vi fejler Big time. Kæmpe Big Time. Vi har satset for meget på spillere, der beviseligt igennem karrieren har døjet med skader og satset på, at vi kunne få dem på rette køl. Men nej, vi havde ikke dygtigere læger og fysioterapeuter end alle andre. Vi har smidt kæmpe summer efter spillere, der slet slet ikke er deres pris værd. Biel er dygtig og har potentiale, men han er altså ikke 30 mio. dygtig. Santos er bestemt en god sub, men ikke til 25 mio. Kaufmann har nogle styrker, men det virker som mange penge lige umiddelbart. Og over 20 mio. for Bartolec? JESUS. Måske er det sværere at hente spillere som fck end som fcm, men vi bliver altså slået godt og grundigt her. Vores reserver er bare ikke gode nok.

    Klubben har også ramt rigtig med nogle spillere. Men jeg håber inderligt, at de kigger indad, tør erkende fejl og dermed også afskibe nogle af dem, så vi gør plads til andet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg vil gerne medgive at vi ikke spiller særlig godt, at vi bliver spillet rundt på plastikgræsset og alt er lort..

    Men vi må satme ikke glemme at FCM er igang med en helt vanvittig sæson, deres pointgennemsnit er ikke set i ligaen nogensinde (tror jeg), end ikke i vores freak sæson i 10/11, hvor nummer 2 var tættere på at rykke ned end på at indhente os, (Vi havde 26 point ned til OB som havde 21 point til nedrykning), selv der havde vi et lavere point gennemsnit. (2,33 mod FCM's 2,52)

    Så alt respekt til FCM for denne vanvidssæson og fortsætter de denne stil, så nej, så vinder vi heller ikke næste år.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Vores reserver er bare ikke gode nok.
    Problemet er jo ikke reserverne på pladserne 12-18, men netop de mange skader som du anfører.

    Hvis vi antager, at den stærkeste start-11’er hedder:

    Kalle
    Varela-Nelsson-Bjelland-Boilesen
    Pep-Falk-Zeca-Fischer
    N’Doye-Wind

    ...så har vi altså reserver som Stage, Daramy, Santos, Kaufmann, Grytebust, Ragnar, Papa G, Bengtsson, Oviedo, Bartolec, Mudrazija, Thomsen og Stephan Andersen.

    Det er fandme svært at sætte en finger på kvaliteten og bredden hos det kontingent reserver
    Hejsa
    Elver's Avatar

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg er ikke enig i det med Ståle og teknisk bold. Se på 1. halveg mod Randers. Det er måske noget af det bedste jeg har set FCK spille længe. Tjek opspillet til 2-0. Det går stærkt, bolden glider, der er ideer, opspilsmønstre og det hele.

    For mig at se er det på transfermarkedet, at vi fejler Big time. Kæmpe Big Time. Vi har satset for meget på spillere, der beviseligt igennem karrieren har døjet med skader og satset på, at vi kunne få dem på rette køl. Men nej, vi havde ikke dygtigere læger og fysioterapeuter end alle andre. Vi har smidt kæmpe summer efter spillere, der slet slet ikke er deres pris værd. Biel er dygtig og har potentiale, men han er altså ikke 30 mio. dygtig. Santos er bestemt en god sub, men ikke til 25 mio. Kaufmann har nogle styrker, men det virker som mange penge lige umiddelbart. Og over 20 mio. for Bartolec? JESUS. Måske er det sværere at hente spillere som fck end som fcm, men vi bliver altså slået godt og grundigt her. Vores reserver er bare ikke gode nok.

    Klubben har også ramt rigtig med nogle spillere. Men jeg håber inderligt, at de kigger indad, tør erkende fejl og dermed også afskibe nogle af dem, så vi gør plads til andet.
    Ja 1 halvleg mod Randers var ok og Kampen mod Lyngby var også fin. Men helt ærligt. Der er ALT for langt mellem snapsne .Jeg er også med på skaderne har ødelagt meget i denne sæson og ikke bare skader til ligegyldige spillere, men store profiler, herunder en Fischer som vi "troede" var på vej tilbage, også alligevel ikke. Hvis vi skal være lidt grove, selv da Fischer kom tilbage efter sin skade, har det jo hellere ikke set godt (Finder han mon nogensinde sin form igen?)

    Uagtet så kan det ikke være rigtigt at vi bare ikke kan præstere bedre i "spillet" på banen over en så lang periode. Nuvel nogen vil argumentere med Jamen vi ligger nr. 2 og er Stadig i Europa. Javel, men prøv at kranske måden det er sket på. Det har fandeme ikke været kønt. Selv avancement videre i Europa skete på det yderste mandat, efter et tab på hjemmebane mod Malmø, hvor vi skabte 0 chancer samt kamp på hjemmebane mod Kiev, hvor vi også blev kørt rundt og var heldige med 1-1

    Det helt store spørgsmål er jo så, hvad med næste sæson??, Håber vi bare på at Fischer, Boilesen, N'doye, Wind, Bjelland, kan holde sig skadesfri??. Whoo knows. 1 ting er dog sikkert. En skadesfri trup giver så meget. Se bare FCM som stort set ingen skader får.
    Sidst redigeret af EraZ : 14.06.20 kl. 21:13

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    ... ikke bare skader til ligegyldige spillere, men store profiler, herunder en Fischer som vi "troede" var på vej tilbage, også alligevel ikke. Hvis vi skal være lidt grove, selv da Fischer kom tilbage efter sin skade, har det jo hellere ikke set godt (Finder han mon nogensinde sin form igen?).
    Fischer har ikke været så god som sin første sæson, men han har stadig været så ringe og ligegyldig at han har lavet 8 assist (pt nr 2 i hele ligaen) og 2 meget vigtige mål mod Brøndby

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Fischer har ikke været så god som sin første sæson, men han har stadig været så ringe og ligegyldig at han har lavet 8 assist (pt nr 2 i hele ligaen) og 2 meget vigtige mål mod Brøndby
    Nå du så Fischer de første 6 måneder og så efter hans skader så ville du opdage at det er Nat og Dag. Det er muligt han har lavet en del Assists, men han har fandeme også lavet mange fejl på banen som vi ikke så hans første tid.

    Så på den baggrund syntes jeg det er fair at komme med en smule kritik af ham når vi nu ved hvor "god" han er som vi så det første halve år.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nå du så Fischer de første 6 måneder og så efter hans skader så ville du opdage at det er Nat og Dag. Det er muligt han har lavet en del Assists, men han har fandeme også lavet mange fejl på banen som vi ikke så hans første tid.

    Så på den baggrund syntes jeg det er fair at komme med en smule kritik af ham når vi nu ved hvor "god" han er som vi så det første halve år.
    Og så en fejl af dimensioner, at bringe ham mod Randers. Dels var han ringe - skadet igen må betyde, at han ikke var klar... Nu nok færdig for sæsonen - også :-(

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nå du så Fischer de første 6 måneder og så efter hans skader så ville du opdage at det er Nat og Dag. Det er muligt han har lavet en del Assists, men han har fandeme også lavet mange fejl på banen som vi ikke så hans første tid.

    Så på den baggrund syntes jeg det er fair at komme med en smule kritik af ham når vi nu ved hvor "god" han er som vi så det første halve år.
    Jeg tror heller ikke, at Fischer kommer tilbage til fordums styrke nogensinde. Han lever netop på antrit og de der 5-10 pct. ekstra hurtig opfattelse af spillet, og især antrittet er nok væk efter de mange skader. Jeg er bange for, at han skal genopfindes i en hængende rolle med mere blik for spillet og mindre 1:1, og det er jo ikke lige vores kop te.

    Hans første halvsæson var magisk. Men jeg tror også, at vi dér var vidne til en fodboldspiller, der gennem i hvert fald 5-6 sæsoner havde trænet og spillet på et højere niveau end FCK og superligaen og derfor bare var fra en anden hylde. Over tid er det nok svært ikke at falde en smule i niveau, som mere afspejler ens holdkammerater.

    Men generelt en ærgerlig udvikling med Fischer, som vel er den største danske stjerne vi har haft siden Grønkjær.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg vil gerne medgive at vi ikke spiller særlig godt, at vi bliver spillet rundt på plastikgræsset og alt er lort..

    Men vi må satme ikke glemme at FCM er igang med en helt vanvittig sæson, deres pointgennemsnit er ikke set i ligaen nogensinde (tror jeg), end ikke i vores freak sæson i 10/11, hvor nummer 2 var tættere på at rykke ned end på at indhente os, (Vi havde 26 point ned til OB som havde 21 point til nedrykning), selv der havde vi et lavere point gennemsnit. (2,33 mod FCM's 2,52)

    Så alt respekt til FCM for denne vanvidssæson og fortsætter de denne stil, så nej, så vinder vi heller ikke næste år.
    Jeg har aldrig forstået hele den pointsnits-snak og at sammenligne den med tidligere år osv. osv. Det kunne jo også være, at det generelle niveau i suppen i år er lavere end det plejer, og at FCM ikke nødvendigvis er så gode, som du (og andre) giver dem kredit for.

    I sidste ende ændrer det dog ikke på, at sæsonen samlet set (i ligaen i hvert fald) har været decideret elendig med både udueligt spil og dumme pointtab til følge, og selv hvis ikke midtjyderne skraber lige så mange point sammen næste sæson, så har vi ikke en jordisk chance for at følge med, hvis ikke noget snart ændrer sig drastisk. Der skal gøres hovedrent, og så kan vi nok godt glemme alt om guld næste år også.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Jeg har aldrig forstået hele den pointsnits-snak og at sammenligne den med tidligere år osv. osv. Det kunne jo også være, at det generelle niveau i suppen i år er lavere end det plejer, og at FCM ikke nødvendigvis er så gode, som du (og andre) giver dem kredit for.

    I sidste ende ændrer det dog ikke på, at sæsonen samlet set (i ligaen i hvert fald) har været decideret elendig med både udueligt spil og dumme pointtab til følge, og selv hvis ikke midtjyderne skraber lige så mange point sammen næste sæson, så har vi ikke en jordisk chance for at følge med, hvis ikke noget snart ændrer sig drastisk. Der skal gøres hovedrent, og så kan vi nok godt glemme alt om guld næste år også.
    Hvordan man kan mene en “hovedrengøring” kan være en god ide, det forstår jeg simpelthen ikke. Slet ikke i FCK under Ståle .. Et system der eftersigende er svært at lære og mestre, men når det spiller, er umuligt at spille imod. Det kræver tid, og det hjælper konstant udskiftning af spillere ikke på..

    Vi er ikke FCM, der bare skal være med i toppen af suppen, men FCK som skal præstere europæisk, hvilket vi, om nogen i dansk fodbold, gør år efter år.. jeg ved godt hvad jeg helst vil - jeg vil hellere spille dårligt engang i mellem i suppen, tabe et mesterskab engang i mellem, og samtidig altid komme i europa, måske stå i en EL ottendedelsfinale, end at vinde (for det meste kedelige 1-0 sejre) mod samtlige danske hold, men så ryge ud på røv og albuer i Q3 mod Rangers, Malmø eller Astana hvert år inden det for alvor er blevet sjovt i europa.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #43
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg vil gerne begge dele, og med vores ambitioner bør vi kunne begge.

    Jeg køber i hvert fald ikke, at vi ikke kan gøre begge dele. Hvis vi kan klare os ude i Europa, så bør vi også kunne gøre det bedre og mere stabilt herhjemme end det har været tilfældet de senere år.
    ...


  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Det var lidt af et røveri, at vi kunne få et point med hjem fra Farum. Nordsjælland dominerede stort set fra start til slut, mens vi havde svært ved at sætte bare et par afleveringer sammen. Efter sådan en præstation er det svært at vurdere hvad der præcist gik galt og mon ikke der var en hel del der ikke gik som det skulle.

    Til at starte med så var vores presspil utrolig dårligt og det er ellers blot en uge siden det var ret imponerende. Vi kom ofte på mellemhånd, således at vi aldrig kom frem i presset og i duellerne, mens vi heller ikke fik lukket de rum FCN udnyttede. Særligt lagde jeg mærke til, at Rygaard trak ind fra kanten og var helt umarkeret og havde tid og plads til at gøre næsten hvad han ville. Selv når vi endelig fik presset FCN til at slå lange bolde havde vi svært ved at vinde duellerne og især på de dybe bolde kunne vi ikke være med.

    Vores opspil var også udueligt. Alt for ofte smed vi høje bolde op til angriberne (der ikke ligefrem vinder mange hovedstødsdueller og generelt havde problemer med at fastholde bolden), og generelt smed vi rigtig mange bolde væk og blev alt for let pressede af FCNs pres. Selv de fleste af Kalle Johnssons udspark sejlede ud over sidelinjen. Vi lykkedes enkelte gange at kombinere os op gennem midten, men der var langt mellem chancerne. Vi truede mest på dødbolde, men slog ikke ret mange indlæg (særligt fordi vi havde svært ved overhovedet at komme så langt frem på banen). Derudover var vi helt fraværende på andenboldene og det virkede ofte som om, at vi ikke turde satse på dem og i stedet frygtede omstillingerne.

    Det er svært at komme i tanke om mange lyspunkter i kampen. Kalle Johnsson havde et par gode redninger, ligesom Stage ikke faldt igennem (i hvert fald ikke på kanten), men ellers kan jeg ikke hive ret meget frem. Jeg kan ikke huske hvornår midtbanen sidst har set så svag ud. Zeca faldt igennem med et brag og havde vel flere boldtab end bolderobringer, ligesom Falk i lange perioder var usynlig (både centralt og på kanten). Stage bidrog ikke med noget centralt, men var en af vores bedste på kanten (det lignede umiddelbart en taktisk blunder at flytte ham ind centralt, da det ikke hjalp vores presspil eller defensiv, men hæmmede vores opspil - dette blev opdaget for sent). Kanterne er der ellers ikke meget at skrive om. Pep Biel gik i stå efter et par boldtab, mens Falk ikke udrettede det store. Forsvaret brillerede ikke ligefrem og særligt FCNs hurtige spillere forårsagede problemer. Bjelland og Nelsson bidrog ikke til opspillet og hverken Varela eller Pierre havde lyst til at bevæge sig for langt frem (og FCNs spillere løb alligevel fra dem). Kaufmann havde store problemer med at holde på bolden, fik ikke udfordret og søgte ikke ret gode positioner. Man kan sige det samme om Daramy, men han deltog fint i opspillet i enkelte momenter.

    Alt i alt var det ikke nogen opløftende præstation og FCN blev vel også snydt for to eller tre straffespark. Der var svage præstationer og mange fejl over hele linjen og hverken ændringer eller udskiftninger virkede til at ændre ret meget. Når så mange fejler, så virket det oplagt at vi taktisk ikke var indstillet på kampen. Vi vil øjensynligt gerne ændre vores spillestil til at være mere hen ad det FCN praktiserer (hvilket de så gør meget bedre). Når det så fejler og vi ikke har nogen at slå lange afleveringer op på, så er der ikke flere strenge at spille på og ingen der laver de store enkeltmandspræstationer. Vi blev udspillet af FCN og de små håb, om at kunne hente FCM, der måske var opstået, må i den grad være væk nu. Det er selvfølgelig ikke umuligt, men der skal virkelig ske en voldsom ændring (ikke kun spillemæssigt, men i den grad også mentalt) og alt andet lige så ligner det at FCM stille og roligt cruiser mod mesterskabet.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Nordsjælland vs. F.C. København (14/06-2020 kl. 18:00)

    Det må være Ståle der skriver disse referater! Damn...

    https://www.fck.dk/nyhed/kampreferat...p-med-faa-maal

  29. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •