Viser resultater 1 til 15 af 50

Emner: Hva så nu?

  1. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,144

    Re: Hva så nu?

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    At vi så EFTER vi har misset alle millionerne i, er røget over i EL og så i en knockoutfase 2 gange har slået et hold over vores seedning, det har jeg sgu aldrig udtalt mig om, og det giver i øvrigt ikke i nærheden af de millionbeløb som CL-kval giver. Og det var jo alle de dejlige schweizerfranc snakken gik på.

    Et konservativt bud er, at vi er gået glip af min. 200 millioner kr, som vi skulle have haft, hvis bare kampene bare var blevet spillet på papiret og ikke i virkeligheden.
    EL kval giver ca 75 mil og CL kval giver ca 220 mil for en klub som FCK.
    Hvis man vil have lidt perspektiv, så kan vi spørge os selv, hvorfor vi er seedet så langt som vi er? Og her er svaret, at vi har præsteret rigtig godt (kontinuerligt) i mange år primært under Ståle. Uden at jeg har regnet på det, så ligger vi nok ret højt koefficienttallet i forhold til vores budget sammenlignet med ualmidelig mange andre europæiske klubber. Så med andre ord, så smider vi nu Ståle under bussen for missede kvalifikationer relativt til vores seedning grundet hans egne gode resultater tidligere.....Det er alligevel lidt hård kost.

  2. De følgende 7 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •