Viser resultater 1 til 15 af 50

Emner: Hva så nu?

  1. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,579

    Re: Hva så nu?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er så af den holdning, at det primært er spillerne der underpræsterer. Det falder selvfølgelig også tilbage på Ståle mht tvivlsomme køb (feks. Santos), dårlig integration (feks Biel), dårlig form (feks. Fischer) osv. Samtidig mangler vi i mange kampe stadig vores største profiler i N'Doye, Wind, Fischer og Boilesen, ligesom dem der var tiltænkt at tage over efter salg i Mudri og Biel heller ikke har stemplet ind endnu.

    Jeg er af den holdning, at vi i mange perioder har spillet glimrende under Ståle (den hårde kerne herinde er ofte uenige), hvorfor taktikken ikke burde være problemet. Så kan man jo diskutere, om vi burde spille endnu mere primitivt i ligaen også i de perioder, hvor de offensive profiler er ude, men det ville jo skabe endnu mere ragnarok herinde.
    Ja ikke overraskende er jeg uenig. Jeg tror netop at Ståle har en stor rolle i måden spillerne præstere eller udfører "trænerens" ideer ude på banen.

    Jeg syntes perioder med det "gode" spil under Ståle ses i MEGET få glimt og vare måske typisk i hvad, 20-30 min eller en halvleg. Det er sgu sjældent vi ser en kamp over 90 minutter, hvor man tænker WOW. OG nej det behøver ikke være hver eneste kamp, men raten vi ser disse 90 minutter kampe kommer sjældent efter hinanden desværre

    Igen som der konstant bliver nævnt. Jeg er med på at vi i denne sæson har mange skader, det er jo hellere ikke fordi vi ser os spille "fantastastisk" inspireret fodbold selv i stærkeste opstilling, det er og bliver "kontrollerende" med foden på bremse pedalen. Foran 1-0 og så skal det altid blive spændende til sidst, fordi man ikke går efter at scorer målet til 2-0. Ståle og FCK i en nøddeskal (Og ja der er undtagelser, hvor vi kommer foran 2-0 / 3-0)

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •