Se afstemningsresultater: Hvordan ender kampen FCK-Aab?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    29 61.70%
  • Uafgjort

    10 21.28%
  • Aab vinder

    8 17.02%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 51

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AaB (17/06-2020 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    En anden observation var at det er imponerende hvor klodset en rutineret og ganske stor midterforsvarer som Bjelland går op i hovedstødsdueller. Det kostede gult i går, men der var flere eksempler, hvor han hopper ind i modstanderen med siden/ryggen, i stedet for a cleare bolden med hovedet (som Nelson er ganske ferm til).
    Hæhæ. Det tænkte jeg også, men det lignede små tilbagebetalinger. Han brokkede sig i øvrigt helt vildt over frispark og kort, hvilket kan undre, når man genså på slow.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Jeg tolkede Bjellands indgreb, som indiskutabelt så klodsede ud, som en slags trodsreaktion. Det kørte ikke vildt godt for os og AaB kom tættere på, så jeg tænkte egentlig at det var en måde både at vise AaB på at de altså slår sig, hvis de prøver på noget, men også for at gå forrest i egne rækker. Men det er så ret farligt at lave den slags på kanten af feltet, så jeg fejlfortolkede det sikkert fuldstændig :D

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hæhæ. Det tænkte jeg også, men det lignede små tilbagebetalinger. Han brokkede sig i øvrigt helt vildt over frispark og kort, hvilket kan undre, når man genså på slow.
    Det er sjovt, tænkte præcis det samme. Også Biel var ude med riven en gang eller to, hvor han gik ekstra hårdt ind i en tackling med sin direkte modstander. Jeg må sgu indrømme, at jeg godt kan lide, når vores spillere deler lidt knobs ud, så længe det er inden for rimelighedens grænser. Det var præcis den fysiske hårdhed vi manglede i Farum.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bechs Se meddelelser
    Enig i at der er brug for en skraldemand som modstanderne slår sig på. Men det kan gøres væsentligt mere elegant, end at hoppe sidelæns ind i hovestødsduellerne uden at se på bolden. Jeg forventer mere af en bund-rutineret midtstopper med utallige landskampe + international erfaring.

    Mvh,
    Bechs
    Jeg prøver igen: 2 gule kort på 16 kampe som midterforsvarer- det synes du ikke er rutineret? Ja, han hoppede sidelæns ind i den ene duel - lavede han andre uskønne ting i går?
    Generelt spiller Bjelland ikke svinsk, så jeg forstår ikke hvad du forventer af ham?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Skulle vi lige dedikere et indlæg til Daramy?

    Hvor er det vildt at hans afslutninger er blevet SÅ gode, hold da helt op. Manden har altid haft fart og teknik, men hans afslutninger har været i den svage ende - det har han godt nok fået arbejde på i Corona tiden.

    Et angreb i næste sæson bestående af Daramy - Wind lyder virkelig spændende. Egen avl, unge, tekniske meget stærke spillere og en hurtig og en stor. Godt for vores talentafdeling!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hæhæ. Det tænkte jeg også, men det lignede små tilbagebetalinger. Han brokkede sig i øvrigt helt vildt over frispark og kort, hvilket kan undre, når man genså på slow.
    Efter min mening et helt fortjent gult kort. - Ligesom Santos efter min mening burde have haft for at gå meget hårdt til Rinne.

    Situationen hvor Daramy bliver ramt i hovedet, synes jeg ser uheldig ud, men jeg synes ikke at Ross er hensynsløs.

    Okore, tilgengæld... Han vælger simpelthen at heade til Kaufmanns hoved i stedet for bolden. Den situation synes jeg er "orange" forstået som et sted imellem gult og rødt kort. - Den ser væsentligt værre ud end Bjellands, men det kan selvfølgelig være de farvede briller.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Jeg håber virkelig at man er forsigtig med Daramy, hjernerystelser er noget rigtigt snavs og meget svære at komme af med, hvis man ikke tager dem seriøst. - Det kan jeg i alle fald skrive under på.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg håber virkelig at man er forsigtig med Daramy, hjernerystelser er noget rigtigt snavs og meget svære at komme af med, hvis man ikke tager dem seriøst. - Det kan jeg i alle fald skrive under på.
    Ifølge Ståle er det ikke en hjernerystelse, så lad os håbe, de har mere styr på den slags skader end dem længere sydpå. ;-)

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...e-uretfaerdigt
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Jeg prøver igen: 2 gule kort på 16 kampe som midterforsvarer- det synes du ikke er rutineret? Ja, han hoppede sidelæns ind i den ene duel - lavede han andre uskønne ting i går?
    Generelt spiller Bjelland ikke svinsk, så jeg forstår ikke hvad du forventer af ham?
    Nu skriver jeg "klodset" fordi jeg ikke mener "svinsk". Rent teknisk forventer jeg af en midterforsvarer at han kan time sit spring således at han kan cleare bolden med hovedet. I de to situationer, kommer han helt skævt ind i duellen, og ser derfor (efter min mening) klodset ud. Han bør (igen min mening) som rutineret international central forsvarer rent springteknisk og timingmæssigt udnytte sin størrelse bedre - det har ikke noget at gøre med hverken at spille svinsk eller trække gule kort.

    Mvh,
    Bechs

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Elver Se meddelelser
    Øøøøh, hvilken kamp så du? Vi har 10 afslutninger inden for rammen og AaB har 1. Det er som om den katastrofale kamp mod FCN fuldstændig har bedøvet folks syn på Københavns præstationer efter coronapausen. FCK var helt væk i den kamp og fik alligevel en uafgjort og 10 point af 12 mulige post corona.

    Ingen tvivl om, at den kamp var uhørt dårlig, men ser man bort fra den, er det blevet til seks halvlege, hvor fire har været rigtigt opløftende, en har været so-so (2. halvleg mod AaB i dag - hvor det alligevel blev til en håndfuld fine chancer), og en har været decideret dårlig (2. halvleg mod Randers).

    Største minus er vel, hvis Daramy nu også er ude. Så hedder det Wind, N’Doye, Fischer og Daramy ukampdygtige af angrebsmuligheder. Så er der altså kun Kaufmann og Santos tilbage. I dag så vi, at det så betyder 4-5-1, når der skal skiftes ud. Det vil være horribelt.

    Derudover er alt ganske fint :-)
    Resultatet var da helt fint, men anden halvleg var kedelig alligevel. Tempoet var lavt og der var ingen intensitet. Aab spillede ret dårligt, som du selv er inde på, så det kunne ellers have været et oplagt selvtillidsboost. Hvis formålet var at bruge så lidt energi som muligt, som Kiwi skriver, så må man sige at det var særdeles vellykket (fraset Falk der så ret brugt ud og havde løbet en hel del).

    Hvorfor i øvrigt dele kampene op i halvlege og så tage FCN kampen ud af ligningen?

  15. #41
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Så ros til kampen mod Aab, var en fantastisk første halvleg.
    Dog faldt niveauet en del i anden halvleg, hvilket er en skam.

    Men fin kamp, fint flow i spillet.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Resultatet var da helt fint, men anden halvleg var kedelig alligevel. Tempoet var lavt og der var ingen intensitet. Aab spillede ret dårligt, som du selv er inde på, så det kunne ellers have været et oplagt selvtillidsboost. Hvis formålet var at bruge så lidt energi som muligt, som Kiwi skriver, så må man sige at det var særdeles vellykket (fraset Falk der så ret brugt ud og havde løbet en hel del).

    Hvorfor i øvrigt dele kampene op i halvlege og så tage FCN kampen ud af ligningen?
    Vi har hentet 10 point i 4 kampe efter nedlukningen, spillet har været svingende (som kendetegner denne sæson ret godt). Vi får pt hvad mange herinde har hungret efter, flydende angrebsfodbold og så må man jo også forvente udsving.

    Sæsonen bliver ikke tabt pga mesterskabspillet, vi har været voldsomt ramt af skader og vi er ikke kommet super godt igennem en stor udskiftning. Samtidig har FCM været fantastisk godt kørende fra det 88 minut og havde en kamp varet lige netop 88 minutter i de første 6 runder (gad ikke kigge yderligere), så havde vi været 2 point bagud, de har haft en usandsynlig sæson, hvor de har vundet 22 ud af 28 kampe ved blot at scorer 44 mål (vi skal ned til OB og 8. pladsen for at finde færre mål).

    Det er rigtig fint at være kritisk, men på et eller tidspunkt kan vi også begynde at se på nogle af de positive ting. Falks store indflydelse på vores flydende spil, Biel som har forbedret sit spil markant osv.


  18. #43
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi har hentet 10 point i 4 kampe efter nedlukningen, spillet har været svingende (som kendetegner denne sæson ret godt). Vi får pt hvad mange herinde har hungret efter, flydende angrebsfodbold og så må man jo også forvente udsving.

    Sæsonen bliver ikke tabt pga mesterskabspillet, vi har været voldsomt ramt af skader og vi er ikke kommet super godt igennem en stor udskiftning. Samtidig har FCM været fantastisk godt kørende fra det 88 minut og havde en kamp varet lige netop 88 minutter i de første 6 runder (gad ikke kigge yderligere), så havde vi været 2 point bagud, de har haft en usandsynlig sæson, hvor de har vundet 22 ud af 28 kampe ved blot at scorer 44 mål (vi skal ned til OB og 8. pladsen for at finde færre mål).

    Det er rigtig fint at være kritisk, men på et eller tidspunkt kan vi også begynde at se på nogle af de positive ting. Falks store indflydelse på vores flydende spil, Biel som har forbedret sit spil markant osv.
    Det kan godt være at de ikke har scoret mange mål, men grunden til at de vinder mesterskabet er deres helt fantastiske forsvar.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det kan godt være at de ikke har scoret mange mål, men grunden til at de vinder mesterskabet er deres helt fantastiske forsvar.
    Forsvaret vinder som sagt mesterskaber og i suppen har FCM defensive udgangspunkt været formidabelt (det virkede på ingen måder i Europa). Jeg har ikke set specielt mange FCM kampe, men tvangsindlagte mig til at se den går. Det er tydeligt at FCM hele tiden har utroligt mange folk med til at forsvare, selv på kontra stod der 6-8 mand nede i bagkæden. Om forsvaret er så godt eller om de bare er utrolig defensive er for mig lidt usagt, i går lignede det tydeligt det sidste og det forklare også deres manglende mål. De står dybt defensivt og sætter alle heste ind på dødbolde... en mission som er lykkedes utroligt flot i år

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Aab (17/06-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Forsvaret vinder som sagt mesterskaber og i suppen har FCM defensive udgangspunkt været formidabelt (det virkede på ingen måder i Europa). Jeg har ikke set specielt mange FCM kampe, men tvangsindlagte mig til at se den går. Det er tydeligt at FCM hele tiden har utroligt mange folk med til at forsvare, selv på kontra stod der 6-8 mand nede i bagkæden. Om forsvaret er så godt eller om de bare er utrolig defensive er for mig lidt usagt, i går lignede det tydeligt det sidste og det forklare også deres manglende mål. De står dybt defensivt og sætter alle heste ind på dødbolde... en mission som er lykkedes utroligt flot i år
    Det er vel langt henad vejen vores taktik fra nullerne... Vi er ultragode til at forsvare, og vi scorer på den chance vi får. - At det så ikke virker for dem i Europa, kan man more sig lidt over.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 17.06.20, 23:46
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  4. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22
  5. Svar: 160
    Sidste Meddelelse: 20.02.20, 15:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •