Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 21

Emner: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    . Ja overskriften siger det meste.

    Hvilke spillere fra Superligaen, kunne I godt tænke jer at se i den flotte hvide trøje?
    Gerne spillere som I mener kan forstærke os, og tænker spillere som Kudus og Evander ect. er lidt urealistiske, men med et godt argument, så er disse også godkendt.

    Vores trackrecord med at hente spillere i Superligaen er ganske god, hvis jeg tænker over det
    - Nelsson
    - Falk
    - Stage
    - Skov
    - Joronen ect.
    Er alle spillere vi har hentet med god succes i Danmark, så istedet for at hente et dyrt talent i Kroatien, der skal bruge et år på at falde til, så hvorfor ikke hente dem i egen andedam


    Jeg kunne godt tænke mig at se Casper Højer fra AGF, han er efterhånden blevet en af de bedre backs i ligaen og han kan næppe være så dyr at hente, + han ville med garanti slå Bengtsson af.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Mener du 25-årige Casper Højer med 0 A-landholdskampe og 0 U21-landskampe? - At han med garanti vil slå vores eksisterende venstrebacks, der vælter sig i landkampe og international kluberfaring, af..? - Ok...

    Jeg er tilhænger af at hente spillere i Superligaen af de samme grunde som du nævner, samt at det bare signalerer en overlegenhed som jeg mener ligger i vores DNA, men lige Højer tror jeg ikke på, uagtet hans efternavn.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Jeg fraregner spillere fra FCM og BØF, fordi 1) Vi ikke kan få dem til den reelle salgspris, og 2) Vi skal ikke have en BØF-spiller i en FCK-trøje.

    Men derudover:
    - Vito Mannone (EfB) i stedet for Grytebust
    - Casper Højer (AGF) i stedet for enten Bengtsson eller Oviedo eller begge
    - Kudus (FCN) i stedet for Thomsen
    - Lucas Andersen (AaB)
    - Måske Patrick Mortensen i stedet for Santos. Men kun måske.

    Hvis FCM ikke solgte til overpris, så ville jeg ikke have det så skidt igen med at hente Sviatchenko i stedet for Bjelland, og måske Onyeka i stedet for Stage.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Mener du 25-årige Casper Højer med 0 A-landholdskampe og 0 U21-landskampe? - At han med garanti vil slå vores eksisterende venstrebacks, der vælter sig i landkampe og international kluberfaring, af..? - Ok...

    Jeg er tilhænger af at hente spillere i Superligaen af de samme grunde som du nævner, samt at det bare signalerer en overlegenhed som jeg mener ligger i vores DNA, men lige Højer tror jeg ikke på, uagtet hans efternavn.
    Om han er bedre eller dårligere end Pierre ved jeg faktisk ikke. At hans far er den største FCK legende ever skader jo ikke.
    Men vi har 3 venstre backs i truppen allerede og et sådan køb er naturligvis totalt urealistisk. Tværtimod skal vi nok have sendt en ud af klubben til sommer.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg fraregner spillere fra FCM og BØF, fordi 1) Vi ikke kan få dem til den reelle salgspris, og 2) Vi skal ikke have en BØF-spiller i en FCK-trøje.

    Men derudover:
    - Vito Mannone (EfB) i stedet for Grytebust
    - Casper Højer (AGF) i stedet for enten Bengtsson eller Oviedo eller begge
    - Kudus (FCN) i stedet for Thomsen
    - Lucas Andersen (AaB)
    - Måske Patrick Mortensen i stedet for Santos. Men kun måske.

    Hvis FCM ikke solgte til overpris, så ville jeg ikke have det så skidt igen med at hente Sviatchenko i stedet for Bjelland, og måske Onyeka i stedet for Stage.
    Kudus, Lucas Andersen Onyeka vil selvfølgelig være oplagte. Men både Kudus og Onyeka må være helt urealistiske pt ligesom andre FCM profiler, som sagtens kunne komme på holdet her. Jeg er ret sikker på, at der pt. ikke er en eneste spiller i BIF, som ville kunne komme på holdet her, hvis alle var friske. Og jeg står fast ved denne holdning, også selvom en eller flere af disse tværer os ud i kommende derby :-)

    Skal vi se udenfor FCM, så er Kamal-deen Sulemana i FCN er imo et helt åbenlyst valg, hvis man kunne vælge frit. Men hans pris allerede nu er nok alt for høj.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kudus, Lucas Andersen Onyeka vil selvfølgelig være oplagte. Men både Kudus og Onyeka må være helt urealistiske pt ligesom andre FCM profiler, som sagtens kunne komme på holdet her. Jeg er ret sikker på, at der pt. ikke er en eneste spiller i BIF, som ville kunne komme på holdet her, hvis alle var friske. Og jeg står fast ved denne holdning, også selvom en eller flere af disse tværer os ud i kommende derby :-)

    Skal vi se udenfor FCM, så er Kamal-deen Sulemana i FCN er imo et helt åbenlyst valg, hvis man kunne vælge frit. Men hans pris allerede nu er nok alt for høj.
    Kamal Deen ville være en konge transfer til en af kanterne, da han har den der helt vanvittige fart.. Jeg tror ikke han er så dyr, da han stadig er meget ung og ikke har bevist noget endnu, men han skal også købes nu hvis det skal være muligt.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Kamal Deen ville være en konge transfer til en af kanterne, da han har den der helt vanvittige fart.. Jeg tror ikke han er så dyr, da han stadig er meget ung og ikke har bevist noget endnu, men han skal også købes nu hvis det skal være muligt.
    Men hvor meget vil man give? Kaufmann kostede vist omkring 20 mio. Så skal han vel koste mindre pga, han ikke har bevist sig, men mere pga. potentialet?

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men hvor meget vil man give? Kaufmann kostede vist omkring 20 mio. Så skal han vel koste mindre pga, han ikke har bevist sig, men mere pga. potentialet?
    Jeg tror uden af vide det, at han vil koste det samme, måske + 5-10 millioner, da han har en spidskompetence i sin fart, som ikke rigtig kan trænes frem, men er medfødt og så har han jo lavet mål allerede i superligaen, så det kan også sagtens være at han allerede er out of reach.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Mustapha Bundu?

    Hurtig, fysisk, rigtig god alder, målfarlig og god til at lægge op til mål og så har han endda under 1 år tilbage af kontrakten. Han har været ligaens farligste højre kant i år, så jeg synes det ville være helt vildt ikke at forsøge.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg tror uden af vide det, at han vil koste det samme, måske + 5-10 millioner, da han har en spidskompetence i sin fart, som ikke rigtig kan trænes frem, men er medfødt og så har han jo lavet mål allerede i superligaen, så det kan også sagtens være at han allerede er out of reach.
    I fodbold FM i denne uge snakker de om Kamal Deen. Ilsø fortæller, at Kamal Deen’s agent allerede i den seneste sæson kunne rapportere til Ilsø (de kender vist hinanden) om hidsig interesse fra udlandet. Scouts rundt omkring ved godt, at han kan blive helt vanvittig.

    Personligt tror jeg, at Kamal Deen spiller en sæson mere i FCN og ryger for mere end Emre
    Mor, altså 80+ mio.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Mustapha Bundu?

    Hurtig, fysisk, rigtig god alder, målfarlig og god til at lægge op til mål og så har han endda under 1 år tilbage af kontrakten. Han har været ligaens farligste højre kant i år, så jeg synes det ville være helt vildt ikke at forsøge.
    Han ville være en oplagt signing, da vi både mangler en kant, og fordi han vil være billigere end tilsvarende gode spillere på længere kontrakter. Og det er jo Coronatider..

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Apr 2020
    Indlæg
    13

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Frederik Winther i Lyngby ligner et spændende talent og burde være inden for økonomisk rækkevidde. Der er flere interessante emner i Lyngby - de har også en ung landsholds u-19 kaptajn i Filip Panjeskovic løbende som ser spændende ud på CB pladsen, omend begge køb er med fremtiden i mente og ikke forstærker førsteholdet som sådan.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    I mangel af transferrygter har jeg fundet den her tråd frem igen. Når der nu ikke er noget konkret at forholde sig til, udover hvad der er op og ned i Ndoye sagaen, så er denne tråd sgu et sjovt tankeeksperiment. Håber, at andre vil lege med også. Gerne folk med mere indsigt end mig. Mine bud er de klart mest velkendte og oplagte spillere.

    Jeg har set helt bort fra spillere fra BIF og FCM. Desuden anser jeg deciderede Casper Højer og FCNs største unge talenter som urealistiske.

    Alexander Bah, Sønderjyske.
    En herlig spiller, der både har teknisk snilde og samtidig fysisk power. I den netop overståede sæson spillede han 29 kampe i ligaen samt 5 i pokalen med kun 1 mål og 7 assist til følge. Jeg er dog overbevist om, at dette bl.a. er fordi, at han er blevet shuflet rundt på holdet som en anden Jens Stage. Kåret som årets spiller i Sønderjyske for 2. sæson i træk, og det rapporteres at han skal videre i dette vindue, hvor Sønderjyske regner med en pris på 10-15 mio. Bah har selv udtalt, at han sigter mod udlandet, men her siger han også, at "kun 1, eller 2 klubber er interessante i DK." Jeg er overbevist om, at vi er 1'eren i den sammenhæng pga. muligheden for at spille europæisk, mens FCM selvfølgelig er den anden. FCM har i øvrigt været meldt interesseret. Slutteligt virker det også til, at Riddersholm og Ståle har sluttet fred.

    Mathias Ross, AaB.
    Mathias Ross har været en af årsagerne til, at AaB har set solide ud defensivt i foråret, især efter skiftet til et 3-mandsforsvar. Han har en god fysik og højde (1,90) og spiller med en stor selvtillid for en så ung spiller. Ligesom alle andre unge talenter, der slår igennem i den klub, som de har været ungdomsspillere i, så ser han ikke sig selv i en anden dansk klub, men det gjorde Kaufmann eller Stage heller ikke. Og Ståle har længe haft en kæmpe kærlighed for Aalborg spillere.

    Jeg kan ikke finde det, men for en uges tid siden blev det nævnt fra nogle twitter-accounts med tilknytning til AaB, at FCK eftersigende skulle have indikeret, at Mathias Ross var meget interessant. Det var MEGET løst. Jeg har det ambivalent med en eventuel handel, da jeg mener, vi har behov for en kæmpe signing og profil i forsvaret ala Zanka, og en signing af Ross ville betyde, at vores andre stoppere næste år hedder Bjelland, Ragner og Nilsson.

    Frederik Winther, Lyngby.
    Det lød allerede på de helt løse vandrør i sommeren 2019, at vi havde kig på Frederik Winther, Lyngbys unge, spillende stopper. Siden har han været næsten afsat til Ausburg, samt haft en sæson med op- og nedture. I den perfekte FCK verden, hvor forsvaret var solidt, og der skulle kigges mod fremtiden, var han den oplagte spiller.

    Jeppe Kjær, Horsens.
    Wow. Sjældent har man set en 16-årig være så dominerende på bolden. Han kan blive et kæmpe navn. Hvor ville jeg ønske, at man udnyttede den gode forbindelse til Horsens (Det virker til, at Bo Henriksen er fan af Ståle) og fik ham i folden for evt. at udleje ham et år. Men der er vist løse rygter om Ajax, og Bo Henriksen har sagt, at han gerne vil sælge ham til udlandet. Vi er nok heller ikke der lige nu, hvor det er den type "projekt", som vi mangler.

    Hvis FCM ender med at lave det nummer, tager jeg til Herning, bryder ind på anlægget og skider i samtlige spilleres kondisko, mens de træner.

    Jón Dagur Thorsteinsson, AGF.
    Jeg var allerede tilhænger af den gode Jón, da han spillede på leje i Vendsyssel. Han har noget islandsk coolness over hans spil - af den karakter hvor man bare VED, at man kan regne med ham i de store kampe. Det er som om, at jo mere der er på spil (eller jo bedre en modstander han møder), desto mere tændt er han. I år har han spille 39 kampe i alle turneringer for AGF med 11 mål og 6 assist til følge. Det endda på et hold, som spiller ekstremt fysisk hårdt og krævende, hvilket vidner om en god fysik. Ham og Fischer ville være et godt match på vores venstre kant, mens vi så kunne bruge pengene på en klasse signing til angrebet. AGF sælger nok ikke. De mister snart Bundu, så én kantprofil må være nok. Dog ryger Bundu for ca. 3,5 mio. euro, og hvis det er prisen for deres bedste spiller, så ligger Thorsteinsson nok mellem 2-3 mio. euro. Et bedre køb end Kaufmann, vil jeg umiddelbart sige.

    Thorsteinsson er i øvrigt kun 21 år. Jeg havde faktisk skudt ham til at være ældre, men det er jo nok fordi, at han allerede har været med i så mange år.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 03.08.20 kl. 21:15

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    De eneste to i SL med klasse nok til at kunne forstærke os er Sviatchenko og Lucas Andersen. Men den ene skal holde sig langt væk fra smukke kbh, og den anden kan maks spille 1 kamp pr måned, sååå
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Spillere i Superligaen der kunne forstærke os

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    De eneste to i SL med klasse nok til at kunne forstærke os er Sviatchenko og Lucas Andersen. Men den ene skal holde sig langt væk fra smukke kbh, og den anden kan maks spille 1 kamp pr måned, sååå
    Det er jeg ganske enkelt ikke enig i - måske når vi spiller bedst, har alle mand klar og i topform. Men lige nu er vi langt fra d
    at opnå dette

    Maxsø, Scholtz, Hausner, Patrick Mortensen, Casper Højer, Evander, Paulinho, Dreyer, Magnus Kofoed, Kamal Deen og sikkert flere endnu, ville alle sammen være kunne få kampe i FCK som vi spiller pt - så er vi altså heller ikke bedre kørende i ligaen.


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 03.04.13, 07:40
  2. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 14.12.11, 18:31
  3. Billeder af grimmeste spillere i superligaen
    By Mark Robins in forum Diverse
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 16.11.06, 17:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •