Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    16 26.23%
  • Uafgjort

    12 19.67%
  • FCK vinder

    33 54.10%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 54

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Bjelland:(
    Pep Biel:)
    guldet:(


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Bjelland må simpelthen snart være færdig og det er ikke kun pga. hans kæmpe fejl. I alt for mange situationer halser han jo efter.

    ohh Well, fed kamp. Ærgeligt vi ikke havde mere is i maven til at holde på bolden efter 1-0

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Vi må ikke glemme Bartolec, der har andensidste fod på scoringen. Igen formår han ikke at sætte en fod rigtigt. Sikken et lortekøb. Han skal bare væk.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Bjelland din kæmpe store tunge og langsomme hat
    Han er simpelthen en KATASTROFE den mand.. Absolut intet bidrager han med udover at være rystende usikker kamp efter kamp efter kamp.. Derudover går der en stille undren ud til Ståles indskiftninger.. Det sidste vi har brug for 5 min før lukketid er panik - men det er præcis hvad man får med Bartolec, som også må tage en lille del af skylden for målet.. Jeg synes det er rigtig skidt set at han skal på banen.. At han bliver skiftet ind kamp efter kamp er simpelthen også en gåde.. Om han så er på niveau med Messi til træning, så er hans præstationer i kampene så milevidt fra superliganiveau, at absolut intet retfærdiggør at han skal på banen.. En ting er i øvrigt hans spillemæssige kvaliteter, som stinker, men hans attituder er så grimme, ugidelige og ulækre, at jeg får kvalme af at se på dem.. Det er med længder det værste indkøb vi nogensinde har gjort.. 20 mio.. Ak, hvor er det trist..

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Bjelland må simpelthen snart være færdig og det er ikke kun pga. hans kæmpe fejl. I alt for mange situationer halser han jo efter.

    ohh Well, fed kamp. Ærgeligt vi ikke havde mere is i maven til at holde på bolden efter 1-0
    Bjelland er så langsom, at han kompenserer ved at være et omvandrende frispark. Generelt river og flår han i modstanderne.
    Mon ikke også der bliver gjort noget ved dette, lige så snart sæsonen er ovre? Zanka?

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Bjelland er så langsom, at han kompenserer ved at være et omvandrende frispark. Generelt river og flår han i modstanderne.
    Mon ikke også der bliver gjort noget ved dette, lige så snart sæsonen er ovre? Zanka?
    Meget enig har jeg også lagt mærke til. Og det er hellere ikke diskret han flår i modstanderen. Han var også lige ved at lave Straffespark pga. lige netop hans langsomhed.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Ærgerligt at smide to point til sidst, men set over hele kampen, så var indsatsen nok ikke en gang til det ene point.

    Spillerne yder en stor indsats og viser god indstilling, men deres niveau er ikke særligt højt og denne sæson er tabt - til dels på grund af skader - men i høj grad også pga. miserable transfervinduer.

    Kaufmann, Stage, Santos og Biel udgør nøjagtig lige så stor værdi i vores regnskab, som hele FC Midtjyllands trup til sammen udgør i deres regnskab. Så er det muligt vi har skader, men vi har fire spillere, med en ekstrem høj indkøbspris, de skal simpelthen kunne levere. Kaufmann ligner ikke bare en pose blødt brød fra bageren, men posen er også båret hjem i regnvejr, Stage vinder nogle dueller, men han er yderst begrænset i sin omgang med bolden, Biel har sine moments, men har vel kun spillet en god samlet kamp i Lyngby, Santos forstår jeg stadig ikke.

    Det positive er, at Ståle i reglen er bedst i de transfervinduer, hvor han skal styrke truppen markant. Så hold fast i 2. pladsen og ret fokus mod at få skiftet spillere ud den trup - der er i min optik, kun et indkøb der har slået til i år (VN) og det er alt for lidt uanset hvad som helst.
    Goldbæks Højrefod

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Bare aaarrrghhhh....

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    At vores to anførere Zeca og Bjelland fejler så eklatant i en så vigtig kamp er utilgiveligt ....

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    At vores to anførere Zeca og Bjelland fejler så eklatant i en så vigtig kamp er utilgiveligt ....
    Enig. Zeca er også faldet i niveau. Det hænger nok også sammen med alle de kampe han har spillet.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    I bund og grund hamrende ufortjent vi overhovedet får 1 point i dag. Vi er simpelthen så dårlige i store dele af kampene, at vi får brøndby til at ligne et hold flere klasser over os selv. Vi halser efter, har store problemer med deres 3-mands midtbane. Synes som sådan ikke særlig mange af vores spillere er dårlige, de er bare middelmådige.

    Hvis Falk ikke laver mirakler, så kan vi simpelthen ikke stille noget op uden Damen. Det skræmmer mig kamp efter kamp at jeg ikke kan se nogen gameplan, og det kunne jeg heller ikke i dag. Det er os der har brug for den sejr, vi skal bare komme flyvende ud og skræmme bif...

    Guldet er endegyldigt væk nu, så lad os få set frem mod næste sæson, og trænet med de spillere, der skal blive. Jeg så gerne at Bengtsson, Oviedo, Bartolec (fuck en katastrofe), Bjelland, Ragnar, Sotte, Thomsen og Santos røg ud af klappen. Hold kæft nogle lønkroner det ville frigive. Og så skal Kaufmann i træningscenteret, for han er simpelthen for dårlig til at holde på bolden til Ståles stil.

    Og fucking pis altså!

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Enig. Zeca er også faldet i niveau. Det hænger nok også sammen med alle de kampe han har spillet.
    I dag synes jeg at meget skyldes hans advarsel. Efter han får den, så tør han ikke gå ind i duellerne for alvor.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Gud, hvor jeg Håber N'doye kan holde minimum 1 år mere (Vel og mærke på et fornuftigt niveau). Det er utroligt, hvor meget han giver. En oppe foran der kan holde på Bolden og ikke gå i panik....pfff

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Gud, hvor jeg Håber N'doye kan holde minimum 1 år mere (Vel og mærke på et fornuftigt niveau). Det er utroligt, hvor meget han giver. En oppe foran der kan holde på Bolden og ikke gå i panik....pfff
    Ja, godt vi ikke havde en angriber at forlænge med i efteråret, som havde erfaring fra de største ligaer i Europa. Bare en halv sæson til fx Wind var klar igen.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Ja, godt vi ikke havde en angriber at forlænge med i efteråret, som havde erfaring fra de største ligaer i Europa. Bare en halv sæson til fx Wind var klar igen.
    Lol Bendtner ???. Så siger jeg nej tak. Han kan holde sig til Reality TV :)


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  3. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •