Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    16 26.23%
  • Uafgjort

    12 19.67%
  • FCK vinder

    33 54.10%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 54

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Første derby i slutspillet byder på en tur til Hjalte Park, hvor BIF har fået lov til at lukke op til 3.000 tilskuere ind af BØF-regeringen.

    Efter at have hentet 10 af 12 mulige point efter coronapausen skal FCK forsøge at fortsat lægge pres på FCM, der senere på aftenen tager imod AGF på hjemmebane.

    FCK må fortsat undvære de skadede N'Doye og Fischer, samt Boilesen og Wind, der først lige er begyndt at træne med holdet igen. Derudover er der ikke nogen melding på hvor klar Mudrazija er til at få et indhop, og Daramy er også lettere tvivlsom efter han fik en flyveskalle i gårsdagens AaB-kamp. Derudover er der ingen melding på hvorvidt Ragnar kommer til at indgå i truppen, efter han i går fløj hjem til Island grundet familieforøgelse.

    Løverne har ingen spillere i karantæne, men Zeca og Varela må sidde over, hvis de får et gult kort uanset antal strafpoint. Falk må lide samme tort, hvis han får et gult kort til minimum 4 strafpoint.

    BIF spiller i aften mod FCM i Herning uden Hermannsson og Jung, der begge afsoner karantæne. Et gult kort til Lindstrøm vil give ham karantæne, uanset antal strafpoint. Får Maxsø et gult kort til 4 strafpoint må han også sidde over.

    Kampen vises på 3+. Ulovlige piratstreams af kampen har ikke Sæbye-lyd..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Daramy klarmeldt efter han måtte udgå af AaB-kampen grundet en hovedskade.
    https://www.fck.dk/nyhed/daramy-klarmeldt
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    At BØF fik en fysisk svær kamp mod FCM. og kun har 68 timers restitutionstid (plus en lang transporttid fra Herning) er kun en fordel for os, som har kunnet restituere i 24 timer mere, og derfor bør være fuldt ud restitueret til kampen på søndag.

    FCM må så undvære både Onyeka og Mikael Anderson mod AGF på grund af karantæne, ligesom Evander er tvivlsom efter han blev skadet. Det må medføre en svækket midtbane rent offensivt, hvis den skal bestå af Cajuste og Sparv, og Evander ikke bliver klar. I forvejen var FCMs presspil ikke lige så intenst, som det tidligere er set i sæsonen, og med en midtugekamp i benene, hvilket de ikke er vant til, så har AGF gode muligheder for at få point i Herning. Kan der barberes yderligere 2-3 point af FCMs forspring inden de indbyrdes møder med os, så ser det pludselig lidt bedre ud.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    BiF må gerne spille ligeså ideforladt som imod FCM og please Zeca.... please please please ikke et gult, så vi skal mangle dig imod FCM. Jeg ville rent faktisk overveje at bænke ham

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    BiF må gerne spille ligeså ideforladt som imod FCM og please Zeca.... please please please ikke et gult, så vi skal mangle dig imod FCM. Jeg ville rent faktisk overveje at bænke ham
    Men så mangler vi ham jo bare mod Brøndby? Hvad nytte er det at have ham med mod FCM, hvis vi taber på søndag?

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Men så mangler vi ham jo bare mod Brøndby? Hvad nytte er det at have ham med mod FCM, hvis vi taber på søndag?
    Fordi BiF er langt fra FCM’s niveau. Jeg spiller hellere med Biel-Stage-Falk-Thomsen imod BiF end FCM

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Fordi BiF er langt fra FCM’s niveau. Jeg spiller hellere med Biel-Stage-Falk-Thomsen imod BiF end FCM
    Thomsen er også bedre mod brøndby end mod de jydske hold

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Den her runde er virkelig chancen. Karantæne- og måske skadesramte FCM skal møde AGF, der spiller ret stabilt - særligt mod top 6 - og jeg tror ikke på FCM får mere end 1 point der. Vi SKAL simpelthen bare vinde det her derby og så er vi altså med igen. Jeg kunne dog godt frygte en trist 1-1 kamp hvor bøf enten får et hurtigt mål på en blunder eller et sent fordi vi som altid ikke tør spille offensivt, hvis vi er foran inden halvlegen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Kan man slippe for den kunstige tilskuerlyd? Spøjst at se alle fansne sidde ned og ingenting lave og samtidig høre taktfaste klapsalver fra nowwhere.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    390

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Ikke fordi jeg havde troet andet, men det er godt nok deprimerende at se, at det går så langsomt, er så usammenhængende og uden nogen uforsigelighed i spillet.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Første 45 min... det gule kort til Zeca var naturligvis allerede skrevet i bogen, men at det skulle være så åndsvagt er alligevel overraskende. BiF er kommet med en helt masse energi og det er sådan cirka det de kan, forhåbentlig går de ned i anden halvleg. Ellers er Falk egentlig bare en fornøjelse og så er angrebet med de to unge stadig for letbenet, deres pres er ikke godt og de kan ikke hold på bolden.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Kan man slippe for den kunstige tilskuerlyd? Spøjst at se alle fansne sidde ned og ingenting lave og samtidig høre taktfaste klapsalver fra nowwhere.
    Jeg bruger en speciel funktion på min fjernbetjening ved alle derbyer, der hedder “mute”. Så slipper man samtidig for den meget irriterende kommentatorlyd.. Tager lige brodden af det forhøjede blodtryk.. Kan anbefales..

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Andreas Bjelland... hovedrystende dårligt af så rutineret en spiller.

    Generelt er der for mange spillere der svinger i niveau, hvilket har været kendetegnende for denne sæson i ligaen.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Bjelland din kæmpe store tunge og langsomme hat

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Bjelland din uduelige røv!

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  3. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •