Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
61. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    16 26.23%
  • Uafgjort

    12 19.67%
  • FCK vinder

    33 54.10%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 54

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Lol Bendtner ???. Så siger jeg nej tak. Han kan holde sig til Reality TV :)
    Jeg var ikke tilhænger af at hente Bendtner til FCK, og der er næppe nogen, der mener, at han var fremragende i sin korte tid i klubben. Når det er sagt, kunne vi godt have brugt ham i N’Doyes fravær. Han havde fyldt mere oppe i front end de spillere, vi har til rådighed pt.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Det må siges at være endnu en præstation lige til glemmebogen. Brøndby var bedst fra start og var klart bedst spillemæssigt. Der er ikke mange positive aspekter at fremhæve hos os før der var spillet en times tid, hvor vi lykkedes med at fastholde bolden og spille rundt. Ellers blev vi for let stressede af Brøndbys presspil og slog derfor for mange lange afleveringer som vores angribere ikke rigtigt kunne gøre meget ved. Det var selvfølgelig klart en bedre præstation end mod FCN, men vi havde fortsat problemer med vores presspil og Brøndby kom for let frem til chancer.

    Vores offensiv var lige så sløj som den længe har været og vi fik ikke spillet os frem til nogle store chancer. Hvis Ståle mener det seriøst med, at vi skal gå over til at spille anderledes, så nytter det ikke noget at vi kun kan komme frem til chancer enten fra distancen eller via indlæg, når gameplanen fejler. Derudover kræver det nok også, at vi tør tage flere risici (hvilket jeg ikke synes kendetegner Ståles filosofi) og med det nuværende forsvar in mente, så virker det heller ikke som en god idé.

    Kalle Johnsson gjorde det ganske fint og havde også et par gode redninger. Er prisgivet ved scoringen.
    Varela havde en noget svag præstation og virker noget usikker defensivt. Offensivt så vi i glimt en smule af hvad han tidligere har vist og enkelte gange også et fint samarbejde med Biel.
    Ingen af vores forsvarere slipper særlig godt fra kampen. Vi har tidligere set hvordan de begge ellers er ganske gode med bolden og hvor vigtigt det har været, når modstanderen presser højt, men det er nu ved at være længe siden. De virker også noget usikre i duellerne. Særligt Bjelland slipper ikke særlig heldigt fra kampen, hvor han havde store problemer med Hedlund (og kunne vel ikke håndtere ham med lovlige midler – at der ikke blev dømt noget er en anden sag). Jeg synes ikke Bjelland aktuelt har et acceptabelt spillemæssigt niveau og han kompenserer også for ofte for sin manglende fart ved at bruge overdreven fysik (som af uransagelige årsager sjældent bliver straffet). Hans dårlige tilbagelægning (på en dårlig aflevering fra Bartolec) gør det selvfølgelig ikke bedre.
    Pierres form er nedadgående og det bliver tydeligt, når tempoet og intensiteten er højere end når vi møder en bundklub. I dag har han næsten intet samarbejde med Stage og hans udgangspunkt er dybt, så det blot er endnu sværere for ham at komme med frem.

    Pep Biel scorer på en lidt sløj afslutning, men gjorde ellers ikke det store væsen af sig, på trods af enkelte gode aktioner. Man må forvente en mere toneangivende præstation for en kant i vores system – også når pladsen er trang.
    Zeca var en stor skuffelse i dag og det virker til at Coronapausen har taget hårdt på ham. Han er slet ikke så dominerende i duellerne som vi ellers er vant til og er også begyndt ofte at komme på mellemhånd i presspillet, som bliver virkelig ineffektivt. Han er i det hele taget heldig at kunne spille kampen færdig, da han snildt kunne have modtaget en udvisning.
    Falk mangler vi også et se en del fra, men han virker nu fortsat til at være den, der binder vores offensiv sammen. Han må dog arbejde meget defensivt og kommer ikke rigtigt i gode positioner.
    Stage havde et par opløftende præstationer på kanten, men det var bestemt ikke tilfældet i dag, hvor han dog ikke fik meget hjælp. I dag kom han heller ikke så meget med i feltet, han begik for mange fejl og var generelt svag i duellerne.

    Angriberne var også ganske svage i dag, hvor særligt Kaufmann (der mere var spidsangriber, hvor Daramy deltog mere i opspillet) var skuffende. De fik ikke noget at arbejde med, men kunne heller ikke finde rummene. De var overmatchet af Brøndbys tre forsvarere og kunne ikke stille meget op – slet ikke når det blev losset så mange dårlige høje bolde op til dem.

    I øvrigt skal det da også nævnes at det virker noget usportsligt at lukke 3.000 tilskuere ind, udelukkende til hjemmeholdets fordel, i et derby, under dække af at være et ”forsøg”, mens vi andre må lave lodtrækning om sølle 500 billetter på landets største stadion. Det kan selvfølgelig også godt bare være mig der er bitter.

    Alt i alt et noget skuffende derby, men vi kan selvfølgelig stadig hente et point på FCM, såfremt AGF vinder og har dermed stadig en fod med i mesterskabskampen hvor usandsynligt det så end virker (om end det så også betyder, at AGF kommer tættere på os).

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Ståle var tilsyneladende meget tilfreds med præstationen i dag.. Gad vide hvad der egentlig skal til, før han synes vi spiller skidt.. Det meste ordinære BIF-hold i mands-minde skaber et hav af chancer mod os, mens vi selv har meget vanskeligt ved at skabe chancer i åbent spil.. Jeg synes barren skal sættes højere... Vi kommer endda til kampen med en ekstra dags hvile i benene i forhold til BIF, men det kunne man bestemt ikke se i dag...

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ståle var tilsyneladende meget tilfreds med præstationen i dag.. Gad vide hvad der egentlig skal til, før han synes vi spiller skidt.. Det meste ordinære BIF-hold i mands-minde skaber et hav af chancer mod os, mens vi selv har meget vanskeligt ved at skabe chancer i åbent spil.. Jeg synes barren skal sættes højere... Vi kommer endda til kampen med en ekstra dags hvile i benene i forhold til BIF, men det kunne man bestemt ikke se i dag...
    Dét tror jeg er spin. Han rakker ikke et hold ned, der ikke kan tåle det. Hvis han vil have at de skal rejse sig igen, så kan han ikke slagte dem i pressen.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    En håbløs præstation mod et elendigt hold.
    Det er selvfølgelig utilgiveligt, at vi har en trio af mere eller mindre afdankede typer med to år tilbage af de guldrandede kontrakter i form af Bjelland, Bengtsson og Oviedo. De der sygt langt kontrakter til aldrende spillere burde være sluttet med Kvist.
    Nå, men i dag er det vel ikke så ringe at få et enkelt point, når vi leverer så kvalmende dårligt. Kaufmann er slet ikke klar til at være i startopstillingen i KBH og er det selvfølgelig også kun pga. skader, men prislappen gør dog, at man godt kunne forvente, at han engang imellem vandt en duel eller magtede at tæmme en bold. Stage spiller sin svageste kamp hidtil. Nelsson sejler rundt. Selvfede Bjelland... tja, når nogen skulle lave den lilleputfejl, er det lidt fryd, at det er den, der spiller mest arrogant og har mindst at have det i.

    Odinskelov for Johnsson, og så er Varela sgu en fed spiller. NÆSTE ÅR bliver det bedre. Forhåbentlig med lidt færre superligaspillere på holdet. Og i min uendeligt naive barnetro regner jeg med, at træneren lærer af dagens kamp og sørger for, at vi i fremtiden ikke kommer ud for at slutte en kamp af mod Pestegnens A/S U21 med formationen 7-3-0.
    HIC SUNT LEONES


  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Og i min uendeligt naive barnetro regner jeg med, at træneren lærer af dagens kamp og sørger for, at vi i fremtiden ikke kommer ud for at slutte en kamp af mod Pestegnens A/S U21 med formationen 7-3-0.
    Den smilede jeg også lidt over ... 3 midterforsvarer, 4 backs, 1 målmand. Vores offensiv bestod af Zeca, Thomasen og Falk. Man ved når man har en dårlig sæson, så sker der de mest sære ting undervejs.

    Ståle strammer forhåbentlig ballerne i transfervinduet - jeg er lidt træt af indkøb af jyske 'talenter'til overpris mm.
    Goldbæks Højrefod

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Biel, Falk, Varela og Kalle spiller alle godkendt i dag. Hver eneste gang vi skabte noget, kom det fra enten Biel eller Falk, eller fra en fremadstormende Varela. Derudover havde vi i første halveg en god periode på bolden og med hidsigt genpres, som gjorde at vi fik et overtag. Men det er vel også det positive om i dag.

    I mine øjne bliver det en kamp på BIFs præmisser, fordi vi slet ikke formår at være kølige nok på bolden, hvilket skal give os lidt ro og hvile. Det sker, fordi Zeca spiller en dårlig kamp, men især fordi de to forreste slet ikke formår at holde fast i bolden og sætte spillet eller være snu nok til at løbe i de rigtige huller. Derfor bliver vi heller aldrig farlige - Biel og Falk er jo retvendt mange gange, men der kommer ingen løb. I forlængelse heraf får vi også i den grad set Stages mangler i pasningsspillet. Jeg kan godt lide ham som type, men han skal bygge på i denne del, præcis som Delaney formåede.

    Holdet i år har været max presset, og spillere som Biel, Kaufmann, Nilsson og Stage har skulle tage et større ansvar fra start, end måske har været optimalt. Men det kommer til at gavne os på den lange bane med de spillere, fordi de har potentiale i min optik. Det bliver dog bare også klart på en dag som idag, at vores trup har så mange blinde passagerer. At Ståle ikke skifter ud før til sidst beviser jo meget tydeligt også, at han heller ikke stoler på dem. Vi bliver simpelthen nødt til at få ryddet op på lageret af spillere, som ikke bidrager væsentligt. Bartolec, Oviedo, Sotte, Bengtsson og Thomsen skal som minimum ud. Jeg kan egentlig godt lide Thomsen, og kan ikke forstå, at han ikke bliver bragt tidligere i dag. Men det faktum at han ikke gør, beviser at han skal ud.


  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Ærgerligt resultat selvfølgelig. Og rigtig dårligt af Bjelland til sidst. Men den slags ting kan ske. Jeg er faktisk mest ærgerlig over taktikken til dagens kamp. Vi var alt for afventende i begyndelsen og kom dermed ned i Brøndbys lave fart. Vi var 9 point bagud før kampen og havde brug for en sejr mod et virkelig dårligt Brøndbyhold. Det kunne man desværre ikke se på taktikken. De skulle være kørt ud på røv og albuer i deres nuværende forfatning. Med advarslen til Zeca (som jeg tænker alle i DK havde forudset før kampen) og endnu en skade til angrebet, er det nærmest ligegyldigt at Herning tabte. Ihvertfald i forhold til guld. Vi vinder ikke på søndag. Og slet ikke i Herning. Det er selvfølgelig lol at Brøndby nu er ude af Europa. Og det er næsten lige så sjovt at Randers sikkert tager den sidste Europaplads fra GF.

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Biel, Falk, Varela og Kalle spiller alle godkendt i dag. Hver eneste gang vi skabte noget, kom det fra enten Biel eller Falk, eller fra en fremadstormende Varela. Derudover havde vi i første halveg en god periode på bolden og med hidsigt genpres, som gjorde at vi fik et overtag. Men det er vel også det positive om i dag.

    I mine øjne bliver det en kamp på BIFs præmisser, fordi vi slet ikke formår at være kølige nok på bolden, hvilket skal give os lidt ro og hvile. Det sker, fordi Zeca spiller en dårlig kamp, men især fordi de to forreste slet ikke formår at holde fast i bolden og sætte spillet eller være snu nok til at løbe i de rigtige huller. Derfor bliver vi heller aldrig farlige - Biel og Falk er jo retvendt mange gange, men der kommer ingen løb. I forlængelse heraf får vi også i den grad set Stages mangler i pasningsspillet. Jeg kan godt lide ham som type, men han skal bygge på i denne del, præcis som Delaney formåede.

    Holdet i år har været max presset, og spillere som Biel, Kaufmann, Nilsson og Stage har skulle tage et større ansvar fra start, end måske har været optimalt. Men det kommer til at gavne os på den lange bane med de spillere, fordi de har potentiale i min optik. Det bliver dog bare også klart på en dag som idag, at vores trup har så mange blinde passagerer. At Ståle ikke skifter ud før til sidst beviser jo meget tydeligt også, at han heller ikke stoler på dem. Vi bliver simpelthen nødt til at få ryddet op på lageret af spillere, som ikke bidrager væsentligt. Bartolec, Oviedo, Sotte, Bengtsson og Thomsen skal som minimum ud. Jeg kan egentlig godt lide Thomsen, og kan ikke forstå, at han ikke bliver bragt tidligere i dag. Men det faktum at han ikke gør, beviser at han skal ud.
    Jeg er enig i at der skal ske en solid udskiftning i truppen, såfremt det er muligt at komme af med de spillere der ikke byder særligt meget ind.
    Jeg kunne godt tænke mig at der kommer et par solide profiler ind, der måske kan rykke lidt ved hierarkiet.
    Jeg synes der til tider er lidt for meget flinkeskole, og for lidt temperament.
    Det skal være spillere der viser de andre, at det skal f..... være løgn. Nogle der stikker nogle skideballer ud, når det er på sin plads.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Og i min uendeligt naive barnetro regner jeg med, at træneren lærer af dagens kamp og sørger for, at vi i fremtiden ikke kommer ud for at slutte en kamp af mod Pestegnens A/S U21 med formationen 7-3-0.
    Ja, lad os skifte tre forsvarsspillere ind - oven i de fire, vi allerede har på banen - to minutter før tid. Det skal nok få lukket af, så vi kan snige vores ufortjente føring i hus. Hov, det skabte i stedet kun usikkerhed på holdet. Hvem skulle dog have troet det? Ffs...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Sjovt som der er delte meninger om Varela. Han lavede et par fejl, javel, men er du vimmer hvor han har teknik og drive og trækker mange frispark. Får han bygget en anelse mere på, så de også udløser en god håndfuld kort bliver han vores favorit snart.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Dét tror jeg er spin. Han rakker ikke et hold ned, der ikke kan tåle det. Hvis han vil have at de skal rejse sig igen, så kan han ikke slagte dem i pressen.
    Det kan sagtens være det er spin, men jeg har aldrig rigtig forstået det, for hvem gavner det? Jeg tror sagtens at spillerne er klar over præstationen og jeg tror heller ikke Ståle er typen der har stået og rost spillerne i omklædningsrummet. At han efterfølgende går ud og siger at han er tilfreds med præstationen i medierne er spillerne vel mere eller mindre ligeglade med - de har jo fået en evaluering umiddelbart efter kampen og får formentligt også noget mere uddybende i løbet af ugen. Hvad betyder det om han siger præstationen var dårlig i medierne? Og er spillerne i truppen virkelig så mentalt svage, at han ikke kan gå ud og sige sin ærlige mening om præstationen?

    Jeg bryder mig faktisk slet ikke om citatet "Jeg er fint tilfreds med vores grundspil i dag og med det meste, lige indtil vi nærmer os de sidste 20-25 meter. Derfra bliver det kampen igennem for meget småspil og nipseri, og vi mangler power til at lave de sidste gennembrud og komme til chancer". Hvor er det, den power skal komme fra? Brøndby var tyndest på kanten, så Stage og Biel er oplagte valg, men det er vel ikke ligefrem spillerne, der skaber de store gennembrud (i hvert fald ikke på egen hånd)? Er det de to backspillere, hvor den ene er langsom som en damptromle og som primært kan komme frem til indlæg? Er det de to unge angribere, der brugte størstedelen af kampen med ryggen mod mål over for tre forsvarsspillere? Eller er det Falk, der skal bryde gennem der hvor Brøndby er mest kompakte?

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    I øvrigt er der mange, der har udpeget Bjelland som syndebuk (som jeg i kampens hede også gjorde), men det er måske en smule uretfærdigt. Han spillede bestemt ingen god kamp og det kan da også være, han var det svageste led, men hans holdkammerater gjorde det godt nok ikke let for ham

    Særligt i duellerne med Hedlund havde han problemer, primært grundet manglende fart. I den her situation modtager Frendrup bolden på vores banehalvdel, bag vores angribere. Dermed har presspillet har slået fejl og Brøndby har rykket holdet frem. Det burde dog ikke være en helt så farlig position, selvom han er helt upresset.
    Foruden det fejlede presspil, så ser vi også ganske sløve markeringer. Gammelby er helt ude ved sidelinjen og holder bredden, hvilket formentligt er årsagen til, at Pierre ikke er trukket tættere på Bjelland (ellers vurderede han, at der ikke var behov for at stå mere kompakt). Falk dækker af for en aflevering til Slimane, men er kommet på ’mellemhånd’ og kan derfor ikke nå at komme op i presset og efterlader samtidig rum bag sig. Stage står ved siden af Falk og dækker hermed ingen og presser ingen. Zeca står lidt længere væk fra situationen og i zoneopdækningen har han ingen at dække, men har fint overblik over Brøndbys løb. Sidst ser man Hedlund, der er trukket væk fra Bjelland og lægger an til et løb i dybden.

    Frendrup vælger at spille bolden henover hovedet på Falk, der nu lunter tilbage og ikke kan følge med Slimani. Bagkæden begynder at løbe tilbage mod mållinjen og Bjelland ser at Hedlund løber i dybden og sætter selv i sprint og forsøger at følge med. Bolden lander dog på Hedlunds højre side og Bjelland kan dermed ikke opfange afleveringen. Da bolden lander vælger Bjelland derfor at gå hårdt til Hedlund, der fastholder balancen, får fat på bolden og lige får den prikket forbi Bjellands udstrakte ben. Herefter holder Bjelland (der dermed nu har tabt duellen) fast i Hedlund, bringer ham ud af balance og tager noget af farten af ham.

    Selvom Hedlund nu er ude af balance, slår han en upræcis aflevering tilbage i feltet, hvor der nu er to helt umarkerede Brøndbyspillere i position.
    Den ene er Slimani, som Falk ikke kunne følge med, men det næsten kriminelle her er Zecas manglende tilbageløb. Som tidligere nævnt, havde Zeca et fint overblik over spillet. Han kunne dermed se, at Falk var langt fra Slimani og at Slimani kom med i feltet. Slimani spurtede bestemt ikke og Bjelland købte noget ekstra tid, ved at holde Hedlund, men Zeca løber (umiddelbart) aldrig i sekvensen, men valgte at gå tilbage og faktisk når han slet ikke med i feltet (hvor Falk ved afslutningen er omkring Kalle Johnsson).
    Den anden er Jung, der er trukket ind i banen og nu er helt umarkeret på kanten af feltet. Yderst til højre ser man Biel, der ikke markerer nogen. Han kigger umiddelbart tidligere i sekvensen ud på netop Jung, men vælger ikke at rykke tættere på ham og går i stedet og kigger fodbold. Han indser først faren, da Hedlund fik prikket bolden.
    Derudover ser man Nelsson, der dækker af for afleveringen til Mraz og det er nok det mest fornuftige han kunne gøre i situationen. Varela er trukket ind for at stå mere kompakt og ligger bag Mraz. Det er umiddelbart også den position han formentligt skal indtage, men når der ikke er nogen i ryggen på ham, kunne han nok markere tættere.

    Som bekendt er det Jung, der ender med at få afsluttet og Bjelland der får reddet på stregen. I kampens hede havde jeg klart udråbt Bjelland som den helt stor synder her, men jeg synes nu ikke det er tilfældet, når man kigger situationen igennem igen. Bjelland taber godt nok duellen, men man må sige at han herefter gør hvad han kan for at redde den. Han lykkes med at bringe Hedlund ned i fart og ude af balance og han ender med at redde bolden på stregen. Til gengæld ser man en række af han holdkammerater, der ikke ligefrem ligner at følge særlig godt med. Stage der står og blomstrer, Zeca der går tilbage og Biel der kigger fodbold gør vel alle det lige så dårligt defensivt i denne situation som Bjelland (og andre spillere der bliver sat af, har ikke samme held med at købe tid til holdkammeraterne – og jeg mener held, for Bjelland er også på grænsen til at begå straffespark. Jeg fokuserede i øvrigt selv på, at Bjelland gik hårdt til Hedlund, men Zanka gik eksempelvis også hårdt til Pukki).

    Ved tilbagelægningen er der også lidt flere nuancer. Bartolec opsnapper en upræcis aflevering. Han får ikke bolden under kontrol og må strække benet for at nå den, ligesom Brøndbys angriber forsøger at blokere en aflevering til forsvaret. Bartolecs aflevering bliver derfor både upræcis og for langsom. Herefter ser man Nelsson, der først gør udfald mod bolden, men hurtigt trækker sig og signalerer, at han lader den køre. Det er dog tydeligt, at det overrasker Bjelland, der umiddelbart godt ved at han har en mand i ryggen og derfor ikke kan tage bolden til sig og derfor, på samme måde som Bartolec, må strække benet og også leverer en for svag aflevering (fordi han stort set kun kan få prikket til bolden). Så selvfølgelig var afleveringen for dårlig, men endnu engang bliver situationen ikke gjort bedre af holdkammeraterne. Når jeg ser situationen igen ligner det ikke, at han kan gøre meget andet end at prikke til bolden og forsøge at få så meget kraft i afleveringen som muligt. Han kan ikke cleare den og alternativet er vel, at lade den passere og så er udfaldet nok det samme, da Uhre allerede er oppe i fart.

    Bjelland spiller ikke sit livs kamp, men jeg synes alligevel, at der er flere nuancer end bare at kaste skylden på Bjelland.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    83

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Meget enig har jeg også lagt mærke til. Og det er hellere ikke diskret han flår i modstanderen. Han var også lige ved at lave Straffespark pga. lige netop hans langsomhed.
    Jeg bryder mig heller ikke om hans, tit meget høje albuer, i næsten hver eneste hovedstøds duel - som om han med alderen bliver nød til at kompensere for manglende fordoms styrke - med ufine midler. Det kommer til at koste en dag...
    Leeds fan forever

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S GmbH vs. F. C. København (21/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Bjelland spiller ikke sit livs kamp, men jeg synes alligevel, at der er flere nuancer end bare at kaste skylden på Bjelland.
    Selvfølgelig er der nuancer, men vi kommer ikke uden om at Bjelland er langsom og virker til at halte efter i dueller etc. Han taber dueller han ikke tabte i sine "storheds" dage. Det er meget muligt at Bartolec spiller en aflevering han ikke skulle i den situation, men Bjelland er ikke "presset" på nogen måde. Nuvel alle kan lave fejl, men der er efterhånden mange episoder der gør at Manden er ved at være "Over The Hill" efter min mening og det er ikke kun baseret på gårdsdagens kamp.

    Vi hænger jo desværre nok på ham i næste sæson pga. hans guldrendet kontrakt, men hvis jeg var Ståle, ville jeg forsøge at skille mig af med ham.

  26. De følgende 12 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 19.06.20, 22:59
  3. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 16.04.19, 15:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •