Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 34.02%
  • Uafgjort

    12 12.37%
  • FCM vinder

    52 53.61%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 134 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Bendtner bidrog jo ikke med noget som helst brugbart. Han gjorde ikke noget væsen af sig i kampene, og har angiveligt heller ikke gjort det på træningsbanen.

    Der er en håndfuld der insisterer på at "det var en kæmpe fejl ikke at holde på ham"...

    Come on...

    Bendtner har bestemt bidraget med en masse til dansk fodbold (i udlandet og på landsholdet, på banen og udenfor...) - men de seneste år har tydeligt bevist, at det er slut. the end. finito.
    Det sker bare at forhenværende stjerne mister "evnerne" - der er mange eksempler derpå. Og Bendtner er desværre et af disse eksempler.

    Zan
    Sjovt at jeg kan være enig i begge meninger. Sandheden er som du siger, Bendtner er virkelig færdig - sandheden er bare også at vores angreb med Daramy og Kaufmann bare er forletbenet. Selv i går ville Bendtner kunne bruges fra kampstart, han ville højst sandynligt have holdt bedre i bolden da vi vare presset tilbage og han havde i det mindste kunne tage nogle dueller mod deres forsvar. Det var simpelthen så ligegyldigt ag se på de to unge knægte i går. Det er bestemt ikke deres skyld eller ansvar - men når man er presset tilbage som vi var og angriberne taber bolden efter 2 sekunder - så bliver presset bare mere massivt og FCM kunne gratis satse og presse endnu højere op, da vi intet har at byde ind med i front

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Jeg tror, at den balance du efterspørger er helt fint hvis du udelukkende kigger på fordelingen - problemet er at de er bundet op på skadede spillere som Bjelland, N'Doye og Fischer. Tror balancen er rigtig, spillerne er ikke.

    Mvh,
    Frederik
    Balancen mellem investering og performance er udfordret. godt 35% af af vores kontraktrettigheder udgøres af fire spillere, Stage, Biel, Santos og Kaufmann. Når de spillere ikke leverer, betyder det, at vi skal købe billigere spillere, som kan kompensere for manglerne hos de dyre spillere og støtte dem. Der er sammenhængen bare ikke til stede og der opstår problemet.

    Vi har så i nogle år kunne kompensere for de udfordringer, der været med scouting-afdelingens 'boldøje' for nye spillere, ved at udvide budgettet. Det bliver efter al sandsynlighed ikke ved med at gå. Presset på økonomien særligt pga. Corona vil kunne mærkes i hele selskabet - formentlig på alle parametre, soliditet, likviditet og driftsresultat.

    Det betyder ganske givet, at træfsikkerheden skal være væsentlig større ifm. indkøb, samt at der lige nu simpelthen ikke er penge i selskabet til yderligere transfers. Så vi skal sælge, før vi kan købe - meget enkelt. Skal vi frigive ressourcer for alvor skal vi sælge nogle af de spillere der belaster aktiverne mest, og de spillere er ironisk nok også sværest at sælge,

    Mit bedste gæt er, at selskabet som helhed har økonomisk alvorlig brug for, at vi kommer i CL i 2021 - hvilket er en catch22 - for økonomisk vil jeg mene, at det ser mere stramt ud end behageligt er; og samtidig skal man investere for at komme i CL, med mindre man mener, den nuværende trup selvfølgelig er CL-materiale.

    Et salg af Stage til 350 mio. kan naturligvis løsne op for det meste.
    Goldbæks Højrefod

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Der er reelt ikke meget, der kan falde tilbage på Ståle. Det er rigtigt nok, at han sidder på unik sportslig magtfuld position i klubben, hvor det er hans way eller the goodbye-way, hvad angår spillere og middelmådige assistentrænere, men det er reelt set ikke hans skyld, at spillet ikke er kønt, at dyre spillere ikke slår til, at vi har købt spillere der får mange skader, at vi har vundet 3 ud af 7 dm'er + at de europæiske gruppekvalifikationer er for nedadgående i hans anden periode. Det kan han reelt ikke klandres for.

    Det er bl.a. skaderne og kampprogrammet, og så et FCM som har en freakgodsæson (eller dvs. har haft ligesåmange freaksæsoner som os de seneste 7 år). Det kan godt være, at vi havde fået mesterskabet, hvis vi havde vundet vores indbyrdes kampe mod FCM, men det er stadig en freaksæson FCM har, som vi reelt ikke har kunnet gøre noget ved. Det er ikke ståles skyld, at Priske ikke kunne se fornuften i hans way, og at han tog til FCM, vinder mesterskabet og lammetæver os undervejs i processen. Det er ikke Ståles skyld at de seneste 10 kampe mod FCM, der i parentes bemærket hører hjemme i to byer med tilsammen i alt 55.000 indbyggere, byder på 7-2 i sejre i jysk favør og 22-10 i målscore.

    I det hele taget er kolde facts og resultater unuancerede og kan forklares med rationaliseringer som skader, kampudvalg, dommere, uheld, statistikker mv. Vi spiller jo også med et koncept hvor det er sværere at integrere nye spillere, så det kan vi da ikke klandres for - for vi kan jo ikke ændre koncept! Og i øvrigt er vi slet slet ikke begyndt at lyde som BIF. Faktisk er 3 ud af 7 egentlig næsten godkendt de helt urimelige vilkår taget i betragtning. I det hele taget skal man ikke være så ambitiøs. Altså det kan godt være, at de er det ovre i FCM, men se hvordan det går. Herovre er vi realistiske og nøjsomme. Det kunne de godt tage at lære noget af de arrogante jyder.
    Danmark til Valby Bakke

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Troede kun at det var os Raus Ståle folk, som var helt ude i hampen.

    Der er reelt ikke meget som kan falde tilbage på Ståle ?? hehe nice one Tops !

    Ståle er åbenbart den eneste mand på kloden som kan træne FCK.
    Hans 442 er åbenbart det eneste som virker i FCK. Men i er ligeglade hvilken opstilling der er på banen, så længe vi vinder og vi står i 442 :)


    Ved ikke om Ståle har "mistet" omklædningsrummet, men spillerne ligner tit nogen som ikke aner hvad de skal gøre på banen, og Ståle står altid og skriger til dem som om de gør alt forkert pga. det :D

    Jeg har for længst mistet alt tiltro at Ståle kan få det til at køre i mere end 1 sæson. Hans indkøb, hans rigide tilgang til taktikken og hans manglende selvindsigt.

    Det er imponerende at vi kan ligge nr 2 og have været med i kampen om mesterskabet, når vi kun kan spille flot fodbold i max 1 halvleg ad gangen og vi har haft alle de skader.
    Men Ståle kan seriøst ikke leve mere på fortidens meritter. Der skal NYT blod til på træner/manager posten ASAP.

    Kærligst Smackdaddy

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Der er reelt ikke meget, der kan falde tilbage på Ståle. Det er rigtigt nok, at han sidder på unik sportslig magtfuld position i klubben, hvor det er hans way eller the goodbye-way, hvad angår spillere og middelmådige assistentrænere, men det er reelt set ikke hans skyld, at spillet ikke er kønt, at dyre spillere ikke slår til, at vi har købt spillere der får mange skader, at vi har vundet 3 ud af 7 dm'er + at de europæiske gruppekvalifikationer er for nedadgående i hans anden periode. Det kan han reelt ikke klandres for.

    Det er bl.a. skaderne og kampprogrammet, og så et FCM som har en freakgodsæson (eller dvs. har haft ligesåmange freaksæsoner som os de seneste 7 år). Det kan godt være, at vi havde fået mesterskabet, hvis vi havde vundet vores indbyrdes kampe mod FCM, men det er stadig en freaksæson FCM har, som vi reelt ikke har kunnet gøre noget ved. Det er ikke ståles skyld, at Priske ikke kunne se fornuften i hans way, og at han tog til FCM, vinder mesterskabet og lammetæver os undervejs i processen. Det er ikke Ståles skyld at de seneste 10 kampe mod FCM, der i parentes bemærket hører hjemme i to byer med tilsammen i alt 55.000 indbyggere, byder på 7-2 i sejre i jysk favør og 22-10 i målscore.

    I det hele taget er kolde facts og resultater unuancerede og kan forklares med rationaliseringer som skader, kampudvalg, dommere, uheld, statistikker mv. Vi spiller jo også med et koncept hvor det er sværere at integrere nye spillere, så det kan vi da ikke klandres for - for vi kan jo ikke ændre koncept! Og i øvrigt er vi slet slet ikke begyndt at lyde som BIF. Faktisk er 3 ud af 7 egentlig næsten godkendt de helt urimelige vilkår taget i betragtning. I det hele taget skal man ikke være så ambitiøs. Altså det kan godt være, at de er det ovre i FCM, men se hvordan det går. Herovre er vi realistiske og nøjsomme. Det kunne de godt tage at lære noget af de arrogante jyder.
    Stærkt Tops.
    Jeg skulle simpelthen 2/3 ned i dit post før jeg kunne afgøre om i var a.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Ståle er vores Sir Alex Ferguson og jeg håber at han sidder ligeså længe.
    Det var bare det, hej.
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    He he kom godt hjem - der er altid een der er bedre!!!! Keep that in mind :-)

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af bad boy Se meddelelser
    Ståle er vores Sir Alex Ferguson og jeg håber at han sidder ligeså længe.
    Det var bare det, hej.
    Sir Ståle Solbakken, ja. Elegant alliteration. Hvorfor har han ikke fået elefantordenen?
    Eller kong Ståle! Og konger sidder som bekendt på livstid :-)
    Danmark til Valby Bakke

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Mind mig om Mark Twain, næste gang Tops poster i en kamptråd efter at FCK ikke har vundet seneste kamp, når nu han ikke har postet i andre typer kamptråde siden Atalanta-kampen på hjemmebane i 2018..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Sir Ståle Solbakken, ja. Elegant alliteration. Hvorfor har han ikke fået elefantordenen?
    Eller kong Ståle! Og konger sidder som bekendt på livstid :-)
    Og når kongen er “død”, hvem vurderer du der realistisk kan overtage opgaven/opgaverne?

    Jeg ser gerne, at vi ansætter en sportschef, da jeg har været mindre imponeret over vores transferaktivitet. Særligt synes jeg vores ageren i vintertransfervinduet var uambitiøs og bekymrende, fordi der åbenlyst var et behov for at få tilført kvalitet på midtbanen og i angrebet. Og som Holmstrøm ville have sagt det “Man vinder ikke mesterskaber med mælketænder”. Jeg deler desuden bekymringen for hvordan vi står rustet efter Ståle. Jeg ser stadig Ståle, som den bedste træner for os, men jeg savner en mindst lige så dygtig sportschef ved hans side - der engang imellem kan udfordre ham.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Per Martin Se meddelelser
    Og når kongen er “død”, hvem vurderer du der realistisk kan overtage opgaven/opgaverne?
    Hans førstefødte

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hans førstefødte
    Jeg tror ikke Youssef Toutouh er klar til opgaven.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mind mig om Mark Twain, næste gang Tops poster i en kamptråd efter at FCK ikke har vundet seneste kamp, når nu han ikke har postet i andre typer kamptråde siden Atalanta-kampen på hjemmebane i 2018..
    Det er sjovt. Du/kasper har et par gange nu kørt den med, at jeg er en sur pessimist. Hvad er det man plejer at sige, om når folk bliver personlige i en diskussion? ;-)

    Jeg har skrevet herinde siden 2004 - ca 3 gange så længe som dig og i tykt og tyndt. Heldigvis har der været flest tykke tider, og der har humøret i mine posts fulgt med. For der har gennem tiderne været fantastiske oplevelser med FCK. Det sidste år har mine post's så primært været kritiske. Tror du det udelukkende skyldes mig, eller kunne det monstro også have noget med spil og resultater at gøre?
    Danmark til Valby Bakke

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mind mig om Mark Twain, næste gang Tops poster i en kamptråd efter at FCK ikke har vundet seneste kamp, når nu han ikke har postet i andre typer kamptråde siden Atalanta-kampen på hjemmebane i 2018..
    Hvis man ikke orker at gå i dialog med synspunkter man er uenige med, bortset fra smålige perfiditeter, findes der jo er alternativ...
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •