Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 34.02%
  • Uafgjort

    12 12.37%
  • FCM vinder

    52 53.61%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Spørger helt seriøst og uden nogen former for ironi eller noget:

    Er der nogen der har et fodboldfagligt argument for at vi vinder den kamp på søndag? Har prøvet at tænke positivt men kan ærligt ikke finde det...………..
    Ikke mange - og dem der er, er halmstrå. For at opmuntre dig lidt, så har jeg alligevel gravet lidt :-)

    1) Vi har stik mod, hvad jeg troede, faktisk et overraskende godt tag på FCM i Parken i perioden, hvor de er blevet et permanent tophold

    2) FCM er virkelig ikke særligt godt kørende efter Corona-pausen


    3) De har ikke scoret et mål i Parken i over to år (eneste scoring de har fået er et Gregus-selvmål)

    4) Ingen af FCMs nuværende offensivspillere har scoret et mål i Parken

    5) Vi har aldrig tabt til dem i juni måned

    6) Øhhhhhh...
    Hejsa
    Elver's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    OK må nok hellere begynde at skrive om kampen i Herning så for at give dig lidt længere tid til den opgave :_))))))))))…. Men ok fakta her...…….

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Derudover:
    - FCM har smidt flere point end de har vundet siden corona-pausens ophør.
    - FCK har scoret i alle sine kampe siden ligaen blev genoptaget.
    - FCM har scoret 1,2 mål pr. kamp siden ligaen blev genoptaget, mens FCK har scoret 2 mål pr. kamp.
    - FCK har ligaens bedste hjemmestatistik.
    - FCM må undvære Cajuste, ligesom Evander og Sparv er tvivlsomme, hvilket vil ramme deres offensiv.
    - FCK har muligvis Wind og Mudrazija tilbage, hvilket kan hjælpe ift. at holde på bolden i længere tid.
    - FCK har scoret kampens første mål i samtlige kampe siden ligaen blev optaget. Siden september 2018 har FCK scoret det første mål i 42 kampe. Man har vundet de 36, spillet 6 uafgjort og tabt 0.
    - FCM har kun én gang formået at smide point på udebane i denne sæson. Det var i Parken, hvor FCK også dengang manglede en del spillere, såsom Wind, N'Doye, Mudrazija, Boilesen, Thomsen, Pep Biel og Stephan.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Spørger helt seriøst og uden nogen former for ironi eller noget:

    Er der nogen der har et fodboldfagligt argument for at vi vinder den kamp på søndag? Har prøvet at tænke positivt men kan ærligt ikke finde det...………..
    Bolden er rund...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg er godt nok spændt på at se, om Ståle vover pelsen og har Jonas Wind med i truppen, selvom det uden tvivl vil være måske en uge eller to for tidligt rent formmæssigt.

    Men vores bænk på søndag skriger desperat på offensive spillere at skyde med. Med Santos skadet og Thomsen formentlig i startopstillingen i Zecas fravær er vi jo ude i, at Bryan Oviedo er vores mest offensive kort at spille fra bænken. I hvert fald hvis vi ser udelukkende på førsteholdstruppen, for jeg går ud fra, at eksempelvis en spiller som Bøving er med på bænken.

    Wind kan måske kun spille 10-15 minutter i højt Superliga-tempo lige nu. Men når vi ikke har andet at skyde med fra bænken og er pisket til at vinde kampen, så er Wind en meget fristende joker at sætte ind de sidste ti minutter, hvis vi skal jagte en sejr.

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg er godt nok spændt på at se, om Ståle vover pelsen og har Jonas Wind med i truppen, selvom det uden tvivl vil være måske en uge eller to for tidligt rent formmæssigt.

    Men vores bænk på søndag skriger desperat på offensive spillere at skyde med. Med Santos skadet og Thomsen formentlig i startopstillingen i Zecas fravær er vi jo ude i, at Bryan Oviedo er vores mest offensive kort at spille fra bænken. I hvert fald hvis vi ser udelukkende på førsteholdstruppen, for jeg går ud fra, at eksempelvis en spiller som Bøving er med på bænken.

    Wind kan måske kun spille 10-15 minutter i højt Superliga-tempo lige nu. Men når vi ikke har andet at skyde med fra bænken og er pisket til at vinde kampen, så er Wind en meget fristende joker at sætte ind de sidste ti minutter, hvis vi skal jagte en sejr.
    Hvad spillede han, i den interne 11 mod 11? Var det 2*20 min.?

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg er godt nok spændt på at se, om Ståle vover pelsen og har Jonas Wind med i truppen, selvom det uden tvivl vil være måske en uge eller to for tidligt rent formmæssigt.

    Men vores bænk på søndag skriger desperat på offensive spillere at skyde med. Med Santos skadet og Thomsen formentlig i startopstillingen i Zecas fravær er vi jo ude i, at Bryan Oviedo er vores mest offensive kort at spille fra bænken. I hvert fald hvis vi ser udelukkende på førsteholdstruppen, for jeg går ud fra, at eksempelvis en spiller som Bøving er med på bænken.

    Wind kan måske kun spille 10-15 minutter i højt Superliga-tempo lige nu. Men når vi ikke har andet at skyde med fra bænken og er pisket til at vinde kampen, så er Wind en meget fristende joker at sætte ind de sidste ti minutter, hvis vi skal jagte en sejr.
    Håber han tænker sig om og sparer ham! Orker ikke flere "comebackskader" (er det et ord?)

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Mudrazija er meldt klar til kampen, hvilket giver lidt flere muligheder på midtbanen.

    Desuden, så bør AGFs nederlag til AaB her til aften gøre, at de værste pessimister holder op med at frygte at AGF overhaler os bagfra. Skulle vi vinde det indbyrdes opgør mod dem i næste runde, vil vi være mindst 10 point foran dem med 5 kampe igen. Omvendt kan det betyde, at de andre hold i slutspillet øjner muligheden for at nå 3. pladsen, og vil derfor give FCM hårdere modstand end de plejer. Os yder de alligevel det maksimale imod, så måske der kan komme lige vilkår i den sammenhæng..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Eller også troede AGF at træerne var vokset ind i himlen og tog for let på AaB. Nu er de så ekstra klar til det direkte opgør med os og super motiverede for at vise at det blot var en enlig svale og at folket i Århus med rette kan holde fast i troen på et nyt styrket AGF, der i næste sæson vil se om de for alvor kan spille med om guldet.

    Men fedt med Mudrazija! ;-)

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-51

    Truppen er udtaget. Wind og Mudrazija er med.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-midtjylland-51

    Truppen er udtaget. Wind og Mudrazija er med.
    Hvad er oddset på Wind og Mudrazija skadet og ude 3-4 uger efter en undersøgelse mandag?

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Det ville virkelig varme mit hjerte og øge vores chancer gevaldigt hvis Wind er nogenlunde på sit niveau og kunne holde 60 min. Jeg er egentlig ganske tryg ved Stage og Falk centralt - men det er dejligt at have Mudra som backup. Rent faktisk kan vi tåle at tage chancen med både Mudra og Wind fra start, nu når vi kan bruge 5 udskiftninger

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Jeg vil hellere have dem til at starte på bænken, så de kan bruges i 2. halvleg til at tæve løs på et FCM-mandskab, som har mindre intensitet i sit spil end i 1. halvleg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    FCM ser ud til at skulle undvære Evander, som ikke er udtaget til kampen, men nu må vi se hvor (u)ærlige de er i Herning..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvad er oddset på Wind og Mudrazija skadet og ude 3-4 uger efter en undersøgelse mandag?
    Jeg fandt den lige på Bet365 - Spiller begge to som en double får du samlet odds 2,25 (Spilbar ned til 1,40)

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •