Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
97. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    33 34.02%
  • Uafgjort

    12 12.37%
  • FCM vinder

    52 53.61%
Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 134

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes egentlig, at vores elendighed er meget nem at forsvare med skadesituationen. Folk brokker sig over Kaufmann, Daramy, stage og Thomsen. Alle sammen spillere, der ikke ville starte, hvis alle var friske. Ej heller Bengtsson.
    Svært at være uenig. Men selv uden så vigtige profiler syntes jeg virkelig det er tankevækkende at vi kan synke så meget i niveau "spilmæssigt".

    Anyway fuldt fortjent mesterskab til FCM. Lad os håbe vi får alle profiler tilbage i topform næste sæson

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    24

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Det eneste positive er vel, at flere havde en personlig god kamp, men det kan selvfølgelig ikke bruges til noget i det store hele

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Anden halvleg var da opløftende. Ja, vi er ikke særlig farlige, men vi får skabt en masse gode situationer og får vist, at vores nuværende trup selvfølgelig ikke skal prøve at tage den fysiske kamp med midtjyderne, men spille igennem presset. Kan Ståle lære af det og begynde at omlægge til en mere teknisk stil? Det vil komme meget bag på mig.

    Flot kamp af Falk. Daramy rammer desværre ikke dagen. Kaufmann kunne lige så godt være blevet hjemme. Overordnet set godt indhop af Mudra.
    HIC SUNT LEONES

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Fuldt fortjent til FCM selvom det er fucking irriterende. Bengtson og Stage hører ikke hjemme på 1.holdet. Thompson spillende fint med godt teknisk overblik og boldføling. Fatter ikke han ikke spiller mere.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Anden halvleg var da opløftende. Ja, vi er ikke særlig farlige, men vi får skabt en masse gode situationer og får vist, at vores nuværende trup selvfølgelig ikke skal prøve at tage den fysiske kamp med midtjyderne, men spille igennem presset. Kan Ståle lære af det og begynde at omlægge til en mere teknisk stil? Det vil komme meget bag på mig.

    Flot kamp af Falk. Daramy rammer desværre ikke dagen. Kaufmann kunne lige så godt være blevet hjemme. Overordnet set godt indhop af Mudra.
    Mudra ser virkelig spænende ud. Jeg håber han kan hold sig skadesfri. Minder om en mini Isco :)


  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Min højeste ønsker til næste sæson: 1) Zanka kommer hjem! 2) At vi ikke oplever vigtige skader i den nye sæson! 3) En venstrekant, som er den stjerne de lovede i Transfervinduet på BT 4) Ndoye har lavet en omvendt afrikaner og løjet dig 10 år yngre, hvorefter han underskriver en ny kontrakt.

    Jeg vil være tilfreds med 3 af de 4 ønsker.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg synes egentlig, at vores elendighed er meget nem at forsvare med skadesituationen. Folk brokker sig over Kaufmann, Daramy, stage og Thomsen. Alle sammen spillere, der ikke ville starte, hvis alle var friske. Ej heller Bengtsson.
    Vores elendighed starter ved at vores forsvar ikke evner at spille til nul. Det vil Boilesen ikke ændre på. Hverken Sotte eller Ragnar har kvaliteten til for alvor at presse de foretrukkende, Nelsson og Bjelland. Det skal der gøres noget ved i det kommende transfervindue.

    I bagklogskabens ulideligt klare lys, skulle man måske ikke have brændt så mange penge af på så ufærdig en spiller som Kaufmann, og i stedet for have investeret i en mere proven/færdigudviklet boksangriber. Særligt med det skadesmareridt der har plaget truppen, mere eller mindre hele sæsonen. Jeg er godt nok skuffet over hvor lidt han og ikke mindst Santos byder ind med, når de har været vist tillid.

    En Superliga-sæson lakker mod enden, og hen imod et transfervindue, hvor der er nødt til at ske ting og sager. Vi kan ikke gå ind til en ny sæson, og løbe an på at så skadesplagede spillere som Fischer, N’Doye, Boilesen og Bjelland, bare lige pludselig er af med alle skaderne. Der skal være garderinger for dem af en solid kvalitet, og hvis det er muligt, skal nyindkøbte gerne være bedre. Det er nu at Lars Seier’s store visioner om en klub på niveau med Porto, Ajax osv. for alvor skal stå sin prøve. Sådanne udtalelser forpligter, og koster knaster.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min højeste ønsker til næste sæson: 1) Zanka kommer hjem! 2) At vi ikke oplever vigtige skader i den nye sæson! 3) En venstrekant, som er den stjerne de lovede i Transfervinduet på BT 4) Ndoye har lavet en omvendt aferikaner og løjet dig 10 år yngre, hvorefter han underskriver en ny kontrakt.

    Jeg vil være tilfreds med 3 af de 4 ønsker.
    De tre ønsker er det samme, som jeg sidder med skal ske i opstarten til 2020-21 sæsonen. Med hensyn til ønske 4 om Dame N'Doye; det er udfaldet af hans genoptræning efter seneste operation, der afgør om han forlænger sin kontrakt med FCK for yderligere 6-12 måneder. Jeg vil så også tilføje, at Ståle burde lave den ubehagelige evaluering på truppen og komme frem til, at der skal skiftes ud på holdet. Ingen nævnt, ingen glemt.
    Casper the ghost

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Meget forudsigeligt og så alligevel enormt skuffende, for er det virkelig der, FCK er havnet, at man på forhånd skal forvente så lidt af så dyre spillere.

    Meget symptomatisk så har vi hverken sidste eller næstsidst fod på vores eget mål - vi blev domineret og udstillet. Umiddelbart er Falk den eneste, som spillede på 'FCK-niveau', selvom jeg synes at både Mudri og Wind havde nogle fornuftige præstationer.

    Forklaringen med skader hænger hele tiden i luften og den forklaring anerkender jeg et stykke ind i efteråret, men på nuværende tidspunkt er den ikke plausibel for så elendig en indsats. Vores ageren i transfervinduerne har været så miserabel, at det på nuværende tidspunkt er den væsentligste forklaring på vores lave niveau.

    - Holdet med nye spillere har haft 47 kampe, plus trænings kampe og vinter-træningslejr til at blive spillet sammen.
    - Der er brugt historisk store transfersummer på nye spillere
    - Der er købt spillere på meget lavt niveau og med stor usikkerhed omkring, hvor lang tid det tager at indfri potentialet, hvor stort potentialet er mm.
    - i Vinter, hvor vi ved, at vi er udfordret på de offensive positioner, så henter vi en 'nordjysk junior'(ikke en gang et one-season-wonder) , der konstant klasker sammen.

    At høre, at det er en enormt god investering, at der er så meget spilletid til de unge spillere. for det får vi gavn af næste år, det er for mig en urovækkende kommentar. Forhåbentlig skal hverken Kaufmann, Stage, Daramy, måske heller ikke Biel være start 11-spillere næste år. Det vil i den grad ødelægge FCK's niveau og sætte vores sportslige status i DK på spil.

    Jeg bliver træt når Stage bliver rost og kaldt den nye Delaney. Til sammenligning var Delaney på landsholdet som 22 årig og etableret som 24-årig. Der er Stage ikke i nærheden af at være. Stages stats er - på nær hovedspillet - ikke i nærheden af stats for en FCK spiller.

    Corona eller ej - det er tid til udskiftning med den store moppe.

    Kort sammenligning fra optakten - FCM har udskiftet syv spillere OG træner siden pokalfinalen sidste år.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Anden halvleg var da opløftende. Ja, vi er ikke særlig farlige, men vi får skabt en masse gode situationer og får vist, at vores nuværende trup selvfølgelig ikke skal prøve at tage den fysiske kamp med midtjyderne, men spille igennem presset. Kan Ståle lære af det og begynde at omlægge til en mere teknisk stil? Det vil komme meget bag på mig.

    Flot kamp af Falk. Daramy rammer desværre ikke dagen. Kaufmann kunne lige så godt være blevet hjemme. Overordnet set godt indhop af Mudra.
    Spillet så i 2. halveg til tider besnærende ud, med alle de tekniske lækkerier. Men når alt kommer til alt, så handler det om at kunne få lagt bolden i rusen. Og meget symptomatisk, så skal der et selvmål til før vi evner at få anerkendt et mål. Jeg erindrer ikke at Jesper Hansen havde en redning.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Spillet så i 2. halveg til tider besnærende ud, med alle de tekniske lækkerier. Men når alt kommer til alt, så handler det om at kunne få lagt bolden i rusen. Og meget symptomatisk, så skal der et selvmål til før vi evner at få anerkendt et mål. Jeg erindrer ikke at Jesper Hansen havde en redning.
    Helt enig. Det er også kun i sammenligning med første halvleg, at jeg reelt kan kalde det opløftende. I det mindste jagtede vi en udligning efter pausen, hvor vi i de første 45 spillede, som om vi havde givet op på forhånd.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Kort sammenligning fra optakten - FCM har udskiftet syv spillere OG træner siden pokalfinalen sidste år.
    En meget unuanceret kommentar.
    1) Ja, de har skiftet træner, men træneren har rendt rundt på anlægget i længere tid før skiftet, og kender derfor spillerne, deres personlighed, deres tekniske og taktiske evner, osv.
    2) 11 ud af 18 spillere i truppen er de samme, derudover er det primært spillere af egen avl, samt spillere, som allerede var i klubben på daværende tidspunkt dengang. Reelt er der 3-4 nye til FCM siden dengang.
    3) Det er væsentligt nemmere at skifte spillere ud i et mand-mand baseret spil end i vores spil, der er meget mere relationsbaseret. Hvilket forresten er forklaringen på hvorfor vi har succes i Europa, mens de ikke har: Vi står sammen som hold mod stærkere modstandere, mens de falder sammen som individualister.

    Selv om jeg er enig med dig i at vi har fået for lidt på den korte bane for de investeringer, vi har lagt i denne sæsons transfervinduer, og at mange af investeringerne ikke har været klar til at tage ansvaret direkte fra dag 1, så kan jeg sagtens se at mange af de unge spillere med tiden kan udfolde et stort potentiale. Biel har gjort det ret godt, især efter corona-pausen, så jeg ser ham klart i næste års start-11'er. Men jeg er enig i at hverken Kaufmann, Daramy eller Stage er klar til at være bærende spillere lige med det samme. Det var så reelt heller ikke meningen at de skulle være det i denne sæson, da man forventede, at andre spillere ville være klar tidligere. Jeg kan sagtens se dem som breddespillere, som over tid får mulighed for at forløse deres potentiale. Men at afskrive de spillere på nuværende tidspunkt, det er jeg ikke med på.

    Der er til gengæld mange andre, som jeg ser ryge ud til fordel for bedre investeringer. Oviedo, Bartolec, Bjelland, Thomsen, m.m.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Kan der ikke komme en konge transfer her efter sommer som springer banken, og som er at Ståle fyrer sig selv og vi får en ny træner/manager :)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det ville virkelig varme mit hjerte og øge vores chancer gevaldigt hvis Wind er nogenlunde på sit niveau og kunne holde 60 min. Jeg er egentlig ganske tryg ved Stage og Falk centralt - men det er dejligt at have Mudra som backup. Rent faktisk kan vi tåle at tage chancen med både Mudra og Wind fra start, nu når vi kan bruge 5 udskiftninger
    Jeg synes selv jeg havde ret :). Wind gjorde en kæmpe forskel, det var ganske gratis for FCM at presse højt, når vi ikke kunne skille os af med bolden. Det er forfærdeligt at vi ikke stiller i stærkeste opstilling fra start imod et hold, hvor vi for alt i verden ikke skulle bagud. Ståle fejlede stort i mine øjne og det har han gjort i flere vigtige kampe i år (og nej, jeg vil ikke have ham fyret).

    Det er altafgørende at have en spiller som kan tæmme og holde på bolden og det kunne Wind sagtens ha’ gjort i 45-60 min og her skulle vi så gerne være kommet foran og så forsøge at holde hjem.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. FC Midtjylland (28/06-2020 kl. 18:00)

    Hvis jeg maa have lov til at goere lidt status;

    FCM vinder fortjent dette mesterskab. De er gode i aar, og fortjener det, men vi er satme heller ikke specielt skarpe i vendingerne for tiden.

    Desvaerre lader det ikke til at magtbalancen tipper til vores fordel lige forelobigt. Mange af de spillere, der svigter, er dem vi knytter vores forhaabninger til for fremtiden.

    MAALMAND:
    Kalle all the way. Han haft enkelte udfald men er en fremragende maalmand. Forhaabentligt en vi kan beholde i mange aar. Helt fortjent at Grytebust naermest ikke har haft graes paa trojen i aar.

    FORSVAR:
    Uha, den er ikke god. Lige meget hvor jeg kigger, ser det skidt ud.
    Hvis jeg maa starte med min kaephest. Vores backs er elendige. Alle sammen! Boilesen er vel den eneste, der har det nodvendige niveau....men gad vide om han nogensinde kommer tilbage i samme stobning som foer.

    Varela er offensivt betonet og forsoger at hjaelpe fremad. Selvom han til tider gor det ok, tager han ofte dumme og fohastede beslutninger. Hans pasningsspil i fart er ikke godt, og hans positionsevne forsvarsmaessigt koster os ofte maal. Af en mand der har spillet paa Uruguays landshold, burde man simpelthen kunne forvente mere. Jeg ville ikke begraede hans afsked, selv om vi nok maa forvente at se ham et aar eller to mere i den hvide troeje.

    Bartolec. Jamen vor Herre til hest. Hvordan han nogensinde har vaeret en superligaprofil maa guderne vide. Fejl paa fejl paa fejl.

    Bengtsson: Maaske een af de FCK spillere i nyere tid, der irriterer mig mest at se paa. Hvis begrebet "alibispiller" skulle oprettes paa wikipedia, kunne man umuligt finde et bedre eksempel. Manden har spillet 5 aar i FCK, frit fra hukommelse, og jeg har endnu ikke set ham lave en dribling eller saette en mand af paa kanten. Kan og vil intet. Spiller udelukkende til siden og bagud lige saa snart han har vundet de forste 10-20 meter. Holder sin position forsvarsmaessigt, men laver aldrig blokader eller formaar at stoppe modstanderangreb.
    Det er altid et sporgsmaal om personlig smag i fodbold, men i min verden er Bengtsson nok den spiller, jeg helst saa forlade os denne sommer.

    Oviedo: Game over? Lidt for lidt og lidt for sent i de fleste situationer. Er ikke decideret elendig, men uden tidligere tiders overskud og styrke, og har ret beset intet at goere i FCK anno 2020. Desperationskob.

    I centralforsvaret er den lige saa gal. Papa er langsommere end en svensk skovsnegl med covid, og hans spilforstaaelse er generelt bare ikke saerligt god. Virker overmatchet i mange perioder. Havde en god periode for et aars tid siden, men de positive tendenser er for laengst forsvundet igen. Haaber han ryger i dette vindue.

    Har man laest ovenstaaende beskrivelse skulle man tro at Papa er vores langsomste forsvarer, men det er han utroligt nok ikke. Den aere tilfalder Hr Bjelland, Superligaens mest lontunge spiller. Som jeg ser 2019-2020 saesonen er hans karisme blevet forvandlet til malplaceret arrogance. Har slet ikke de lederegenskaber, jeg ventede. En stor skuffelse. Naesten altid smaaskadet. Han vil ikke blive savnet.
    Langsom. Ubalanceret. Taber hovedet i afgoerende momenter.

    Victor Nelsson: Tja, han er hverken fugl eller fisk. Uden at have vaeret decideret daarlig, maa jeg erkende, jeg er skuffet. Jeg havde forventet lidt mere. Vel den eneste centralforsvarer, der er noget fremtid i.

    MIDTBANE
    Nicolai Thomsen: Det bliver bare aldrig godt nok. Hans FCM kamp i dag viser med al tydelighed hvorfor. Han har ikke evnerne til at lofte sit spil, naar det kraeves. Ender tit med at falde igennem. formaar ikke at saettes sig igennem midt paa banen. Skal saelges.

    Pep Biel: Har gjort det bedre i foraaret. Han har talentet, han skal blot blive mere konsistent og robust. Mentalt virker han lidt svag. Kunne sagtens blive en fremtidig profil.

    Robert Mudrazija: Teknisk god. Udfordrende. Talentfuld. Opportunistisk. Lykkes ikke med alt, men har et godt drive, gode ideer og evnerne til at udfoere dem. Hvis han kan holde sig skadesfri ser jeg er stor FCK spiller i ham.

    Zeca: Kommentarer overflodige. Superligaens nok bedste spiller. Fantastisk vinderattitude og enestaaende bolderobrer og figther.

    Rasmus Falk: Jeg er blevet overrasket positivt over Falken paa det seneste. Han er virkelig vokset med opgaven. Begynder at minde mere og mere om Zeca i attitude og stil. Falk har saa endda den fordel, at han er fremragende teknisk og hurtigt paa bolden. Klart MOM i en ellers svag FCK indsats med FCM i dag. Har anforer potentiale.

    Jens Stage: er blevet bedre i foraaret. Men hans stil og indsats in mente, forstaar jeg stadig ikke hvorfor vi betalte SAA meget for den tidligere Brabrand spiller. Stage er en ok allround spiller med et godt hovedstod, men han er ikke nogen stor fodboldspiller - og bliver det aldrig. Er sikkert at finde i FCK en del aar endnu, men jeg tror aldrig han kommer i naerheden af landsholdet for alvor.

    ANGREB:
    Victor Fischer: Startede som skudt ud af en kanon. Lavede detaljer i Superligaen,jeg ikke har set siden Mohammed Zidan. Er faldet absurd meget i niveau over de seneste 18 mdr. Gor ingen forskel laengere for FCK om han er langtidsskadet for 27. gang eller ej. Trist historie. Det, der havde alle de rigtige tegninger, er endt helt ude i skoven.

    Dame N Doye: Klasseangriber. Kommer til at savne ham. Afsindigt staerk mand at spille den op paa. Klog i afslutningerne. Haaber han holder endnu en saeson, for alternativerne er sgu ikke gode.

    Jonas Wind: Paa vej til at blive en stor komet da skaden ramte. Hans indsats mod FCM i dag var miles away. Tabte de fleste naerkampe. Var uskarp og upraecis. Forhaabentligt er det blot rust, der skal bankes af. Han har trods alt vaeret vaek laenge. Men aftenens indhop var ikke godkendt.

    Mikkel Kaufmann: Armen for helvede da. Lader til at blive et stoerre AaB flop end Wurtz, Thomsen og Kusk tilsammen.
    Jeg ved godt manden er ung, og at han skal have tid og alt det der. Men er der ikke en venlig fodboldsagkyndig, der vil forklare mig, hvorfor vi har givet over 20 mio for ham? Han er fysisk staerk men vinder ingen naerkampe. Ofte fejlplaceret paa banen. Virker uden selvtillid. Har ikke et godt touch, er ikke skarp i afslutningerne og er ikke god til at gaa med i kombinationerne eller loebe i dybden. Er blevet direkte udstillet i visse kampe i foraaret.
    Jeg har meget, meget svaert ved at se hvordan MK nogensinde kan gaa hen og blive til andet end en middelmaadig superligaspiller. Virker som et gigantisk fejlkob a la Bartolec. Decideret elendig i FCM kampen i dag.

    Mohammed Daramy: Er hurtig, forudseende, har en god teknik og et godt antrit, og alligevel er jeg ikke overbevist om hans karrieres himmelflugt. Falder for ofte ud af kampene. Der er kampe, hvor jeg har svaert ved at erindre, at have set ham. Lader ikke til at vaere saa staerk mentalt. Taber ofte hovedet og gejsten. Har som regel sin bedste kampe imod svagere modstandere. FCM virkede som en voldsom mundfuld for ham.

    Michael Santos: Er en marginalt forbedret udgave af Steve de Ridder. Havde forventet mere. Kan ikke meget paa egen haand. Har det sydamerikanske temperament men ikke de ekvilibristiske faerdigheder, der normalt ogsaa folger med. Som uruguayaner, synes jeg heller ikke han lever op til Charrua mantraet om at figthe til doeden. Virker lettere ufokuseret i mange kampe. Braender for meget. Ikke god naar der mange spillere omkring ham i feltet. Er en ok angriber, men bliver aldrig topscorermateriale. Jeg ville personligt ikke have noget imod, hvis vi fandt en anden sydamerikaner i stedet for ham. Med folk som Santander, Alvaro Santos og Santin i hukommelsen, maa man erkende, at Michael Santos har lang vej endnu, hvis han vil leve op til de historiske traditioner.

    Generelt synes jeg at det ser skidt ud. Vi har for mange spillere, der ikke er saa gode som haabede og forventede. Jeg haaber vi snart ser en stoerre oprydning, for den nuvaerende trup kommer ikke til at vinde mange mesterskaber.

    Skader har vaeret et stort problem i aar, og har med al sandsynlighed kostet en del points. Men vores skader forklarer ikke, hvorfor vi er SAA langt efter FCM, som vi vitterligt er pt.
    Der er for mange, der ikke lever op til deres lon og renomme i truppen. Ud med Bjelland, Varela, Bartolec, Bengtsson, Papagiannopolis, Nicolai Thomsen, Michael Santos og Mikkel Kaufmann.
    Vi skal have nyt blod ind. Folk, der braender for at goere en forskel, og slaa deres navn fast i FCK.*
    Sidst redigeret af Hemme : 28.06.20 kl. 22:15

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 9 FørsteFørste ... 3456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  2. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  3. Svar: 115
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 10:07
  4. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35
  5. Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 23.02.20, 11:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •