Se afstemningsresultater: Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

Stemmeafgivere
222. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Manager Ståle Solbakken

    156 70.27%
  • #1 Stephan Andersen

    98 44.14%
  • #13 Sten Grytebust

    43 19.37%
  • #21 Karl-Johan Johnsson

    218 98.20%
  • #2 Guillermo Varela

    208 93.69%
  • #3 Pierre Bengtsson

    106 47.75%
  • #4 Sotirios Papagiannopoulos

    74 33.33%
  • #5 Andreas Bjelland

    65 29.28%
  • #17 Karlo Bartolec

    57 25.68%
  • #19 Bryan Oviedo

    31 13.96%
  • #20 Nicolai Boilesen

    203 91.44%
  • #25 Victor Nelsson

    215 96.85%
  • #27 Ragnar Sigurdsson

    80 36.04%
  • #6 Jens Stage

    181 81.53%
  • #7 Viktor Fischer

    193 86.94%
  • #8 Nicolaj Thomsen

    27 12.16%
  • #10 Carlos Zeca

    218 98.20%
  • #11 Mohamed Daramy

    217 97.75%
  • #16 Pep Biel

    205 92.34%
  • #24 Robert Mudražija

    210 94.59%
  • #33 Rasmus Falk

    213 95.95%
  • #14 Dame N'Doye

    172 77.48%
  • #18 Michael Santos

    87 39.19%
  • #23 Jonas Wind

    219 98.65%
  • #29 Mikkel Kaufmann

    185 83.33%
  • # Michael Lüftner

    16 7.21%
  • # Uroš Matić

    8 3.60%
  • Skift hele holdet

    4 1.80%
Multiple Choice Poll.
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Med tanke på resultatet i går - så er det vist på rette tid at se fremad.

    Sæt kryds ved alle de spillere som du gerne vil beholde og have med i FCK-truppen i næste sæson 20/21.
    Du skal lave en samlet vurdering ud fra præstationer, formkurve, sandsynlighed for skade, betydning for holdet, spillerens andel af lønbudgettet m.v.
    Udskiftes en spiller så forudsættes det, at der købes en ny spiller til samme udgift.

    Du skal sætte kryds ved Ståle - hvis du ønsker at beholde vores cheftræner.

  2. #2
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Den er simpelt nok.



    Zanka ind, byg op omkring ny taktik hvor det tekniske får lov at fungere.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Jeg har så det forbehold ift. N'Doye, at han skal være i stand til at spille, ellers må det være "Au revoir, et merci pour tout" til vores all-time topscorer.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Det ser godt ud -er desværre lidt bekymret for skader til Boilesen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har så det forbehold ift. N'Doye, at han skal være i stand til at spille, ellers må det være "Au revoir, et merci pour tout" til vores all-time topscorer.
    Selvfølgelig skal han være i stand til at spille, men jeg ville sgu gå langt for at beholde N'doye og få ham klar til endnu 1-2 år. Om nogen har N'doye bevist han kan komme tilbage og præstere på højt niveau. Alene af den grund samt han har gudestatus så mener jeg man burde forlænge, hvertfald 1 år mere. Han er så vigtig for vores spil og opbygningen af vores hold til næste sæson efter min mening.

    Men selvfølgelig skal hans knæ holde. Jeg håber dog nu man allerede er gået i gang med at finde en potentiel N'doye klon som er klar til at overtage hans rolle (Hvis han findes) :=)

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Jeg kom på 8 ialt, det er vel 7 mands bold vi skal spille næste år? Og så en træner, bare en træner der duer.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Den er simpelt nok.



    Zanka ind, byg op omkring ny taktik hvor det tekniske får lov at fungere.
    Som Ståle selv var inde på i optakten i går, stiller vi netop op i en 4-3-2-1 i den offensive del af spillet, men forsvarer så i zoner i en 4-4-2. I går var det altså Kaufmann længste fremme med Falk, Daramy og Biel bag ham og Thomsen og Stage på midtpladserne bag, når vi angreb. Eller når vi forsøgte på at angribe :-)
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 29.06.20 kl. 09:59

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Den er simpelt nok.



    Zanka ind, byg op omkring ny taktik hvor det tekniske får lov at fungere.
    Jeg har stadig ikke forstået, hvorfor du og andre mener, at skiftet til denne opstilling skulle gøre nogen nævneværdig offensiv ændring. I den opstilling skal kanterne stadig deltage meget defensivt og frigøres jo ikke specielt meget i forhold til nu. Rent praktisk betyder det, at vi spiller 451 defensivt fremfor 442. Endvidere stiller vi så med en spidsangriber (Wind) som er bedst, når han går ned i banen og deltager i spillet. Hvem skal ligge inde i boksen og score målene?
    Skal man presse Wind ind i en 4231 eller hvad den nu kaldes, så skal Wind imo spille "Jon Dahl"-rollen bag en rigtig angriber. Og så bliver der alligevel ikke plads til Mudrazija.
    Som jeg ser det, så får vi samme offensive opstilling som nu - bare med en angriber mindre - og en mere defensiv opstilling, når vi forsvarer.

    Gør mig gerne klogere - jeg er oprigtigt nysgerrig. Hvorfor skulle den opstilling være bedre?
    Sidst redigeret af k@sper : 29.06.20 kl. 10:10

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Efter en stille aftennattevagt i går lykkedes det mig at se kampen, om end ikke helt så sammenhængende (jeg lavede trods alt mere end Jesper Hansen). Første halvleg var virkelig skidt, men jeg så ikke hele halvlegen. Anden halvleg var spillemæssigt lidt bedre, men vi kom ikke frem til chancer. Det er langt fra første gang i sæsonen, hvor vi kæmper med at komme frem til noget der ligner chancer og nu må selv den største jubeloptimist have opgivet mesterskabet. Resten af sæsonen må gå på at kigge bagud og så have fuldt fokus på returopgøret mod Basaksehir og restrukturering af truppen.

    Målmandsposten er fint besat. Hvis Grytebust vil videre skal der nok hentes en reserve ind, men ellers ser det ganske fint ud.
    Forsvaret er blevet et stort rod. Bjelland har for mange skader og har dykket for meget i niveau. Han ryger næppe videre, da jeg ikke tror nogen kan matche hans kontrakt her. Papagiannopoulos virker ikke til ta have en fremtid i klubben. Han blev erstattet så snart Bjelland var klar, vil gerne selv videre og præsterer ikke altid så godt, selvom han havde en mindre opblomstring da han fik kontinuerlig spilletid. Nelsson har gjort det ret godt med tanke på den store rolle han fik lige da han kom til klubben. Ragnar har vi ikke set det store til og det vi har set har ikke været særlig lovende.
    Varela ligner et sikkert valg til højrebacken, mens Bartolec virkelig har skuffet. Jeg havde forventet noget mere, særligt når man så hvad han kunne i FCN. Virker dog som en fin reserve, men jeg tvivler på han vil være tilfreds med det.
    På venstrebacken har vi tre spillere, der i min optik alle er undværlige. Boilesen har vist et rigtig godt niveau, men hans langvarige skade og skadeshistorik gør at han ikke virker som en stabil spiller. Pierres niveau er nedadgående og, trods en mindre periode med godt spil, virker han nu endegyldigt færdig. En spiller med hans erfaring burde kunne løfte mere, men han lader til at falde med holdet og kun præsterer når spillet flyder. Oviedo har ikke rigtigt vist noget siden han kom til og ligner også en der ikke har nogen fremtid i klubben.

    Midtbanen ser mere lovende ud. Zeca har præsteret stærkt i sæsonen dog med et formdyk efter coronapausen. Falk ser stadig god ud centralt og med lidt bedre spillere omkring sig, vil han få mere plads og kan bidrage mere. Mudrazija ser virkelig lovende ud, men det kræver at han kan holde sig skadesfri i en længere periode. Det er dog et imponerende niveau han lykkedes at komme med når han er skadesfri. Stage har ikke løftet sit niveau i løbet af sæsonen, men har heller ikke haft en så stabil start og er blevet flyttet rundt på forskellige positioner. Han har i virkeligheden leveret nogle af sine bedste præstationer på kanten. Ligner ikke en spiller man kan bygge et hold op omkring i fremtiden.
    Kanterne har været ganske elendige det meste af sæsonen. Fischers niveau har været svingende og har aldrig ramt det vi så lige da han kom til. Skaderne har selvfølgelig kun gjort det værre. Pep Biel har hævet sit niveau betydeligt i løbet af sæsonen, men er ikke ligefrem en spiller der står for de store gennembrud og kræver, at spillerne omkring ham hjælper ham og skaber plads. Thomsen er færdig og har været det længe.

    Angrebet er en lidt blandet pose. Daramy mangler lige det sidste og vil virkelig have gavn af et mere stabilt hold, der også kan give ham mere at arbejde med. Kaufmann har ikke vist det store, men får stort set intet at arbejde med. Rygtet lyder på, at han skulle være rimelig hurtig, men jeg har ikke set det – måske fordi han primært får høje bolde at arbejde med. Santos har været skuffende. Han virkede ret lovende i starten, men er dalet i niveau og særligt mentalt ser han forandret ud (negativt) når man ser hvordan han startede. N’Doye virkede til at være påvirket af hans seneste skade og er nu blevet opereret, så det lover ikke særlig godt. Wind startede sæsonen stærkt, men blev også skadet.

    Baseret kun på denne sæson, kan vi godt bruge en ny reservemålmand (hvis Grytebust ikke vil sidde på bænken), tre venstrebacks, en højreback, to centrale forsvarere, en højre back, en venstre kant, en central midtbane, en højre kant og en angriber. Det bliver næppe sådan, da det er en stor udrensning, ligesom vi næppe kan komme af med de spillere der enten er for hyppigt skadede eller ikke præsterer. En så stor udrensning er nok heller ikke nødvendig. Nogle spillere skal falde bedre til og hæve deres niveau og andre skal holde sig skadesfri og så ser det straks mere lovende ud. Til gengæld står vi lidt i en situation, hvor vi ikke kan tillade os at sælge profiler
    Realistisk lander vi nok nærmere på en reservemålmand, en central forsvarer, en kantspiller og en angriber, hvilket alligevel er en del.

    Det sportslige setup må for min skyld gerne få en overhaling. Synes der er blevet pisset en stor mængde penge væk og resultatet har ikke været positivt. Vi har brugt mange millioner på en noget ubalanceret og skadesplaget trup med dertilhørende tvivlsomme lappeløsninger. Managerrollen har Ståle ikke forvaltet særlig godt, hvor det ellers er blevet til nogle store salg.
    Et formationsskifte kan også komme på tale, hvis vi skal over til at spille mere teknisk fodbold. Ståles 442 bliver måske for flad til den slags fodbold og vi ser jo, at vi meget hyppigt falder tilbage til at slå lange bolde og høje indlæg.

    Derudover kræver vores medicinske stab også forstærkning. I min optik må vi væk fra alt det alternative bras, der har sneget sig ind, da lortet ikke virker alligevel. Desuden kan det ikke være rigtigt, at spillerne kan meldes klar og så alligevel bliver skadet igen efter en kamp eller to – det vidner ikke ligefrem om optimal genoptræning.

    Jeg kan selvfølgelig tage fejl og man kan også gøre tingene anderledes end jeg er inde på. Det ligner dog, at vi skal foretage nogle ændringer og mere vigtigt forvalte vores penge bedre, for det med at vi køber spillere det kan begå sig europæisk er ved at blive en floskel.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Jeg har stemt på de spillere, jeg decideret håber på, at vi råder over endnu en sæson: Kalle, Nelsson (knap og nap, men jeg tror, han bliver bedre), Zeca, Falk, Wind og Daramy. Jeg overvejede at stemme på N’Doye, Robert Mudrazija, Varela, Boilesen og Fischer, men for mig er der for meget usikkerhed omkring disse.

    Når alt kommer til alt, er det dog “kun” følgende, jeg ønsker mig væk for alt i verden: Grytebust, Bjelland, Bartolec, Thomsen og en af enten Oviedo eller Bengtsson.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har stadig ikke forstået, hvorfor du og andre mener, at skiftet til denne opstilling skulle gøre nogen nævneværdig offensiv ændring. I den opstilling skal kanterne stadig deltage meget defensivt og frigøres jo ikke specielt meget i forhold til nu. Rent praktisk betyder det, at vi spiller 451 defensivt fremfor 442. Endvidere stiller vi så med en spidsangriber (Wind) som er bedst, når han går ned i banen og deltager i spillet. Hvem skal ligge inde i boksen og score målene?
    Skal man presse Wind ind i en 4231 eller hvad den nu kaldes, så skal Wind imo spille "Jon Dahl"-rollen bag en rigtig angriber. Og så bliver der alligevel ikke plads til Mudrazija.
    Som jeg ser det, så får vi samme offensive opstilling som nu - bare med en angriber mindre - og en mere defensiv opstilling, når vi forsvarer.

    Gør mig gerne klogere - jeg er oprigtigt nysgerrig. Hvorfor skulle den opstilling være bedre?
    Jeg er enig i, at Wind ikke virker som en oplagt spidsangriber, men formationen bør virke sådan, at kanterne ikke påtager sig de store defensive opgaver og at vi i stedet sideforskyder mere på midtbanen, så en midtbanespiller falder ud og hjælper på kanten, mens backen på modsatte side må tillade noget mere plads. Det gør os en smule mere sårbare defensivt, men burde give flere strenge at spille på offensivt, om end vi må væk fra de lange bolde og mange indlæg. Er vi meget pressede må kanterne gå med tilbage. Tror dog ikke Ståle er en fan af den tilgang og nok mere tænker 'safety first'.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Den er simpelt nok.



    Zanka ind, byg op omkring ny taktik hvor det tekniske får lov at fungere.
    Jeg sidder med nøjagtig samme tanke som Slush.. Den der opstilling ville give så meget mening med den trup vi råder over... Jeg synes sgu ikke vores træner formår at tilpasse sig materialet.. Den hedder 4-4-2 lige meget hvilke spillere vi råder over, og det er en skam og en stor hæmsko for vores spil.. Spillerne bliver lige præcis ikke placeret i de positioneR hvor de er bedst, når systemet går forud for alt.. Ser man på tendensen hos de store og succesfulde managers i udlandet, så er den også at de tilpasser spillestilen efter de spillere der er til rådighed.. Så kan det godt være man vil påstå at vi spiller alle mulige andre systemer end 4-4-2 når vi angriber/har bolden, men den køber jeg bare ikke helt.. Stage har således spillet kant i en 4-4-2 siden vi er kommet tilbage fra Corona-pausen, og det kan selv komiske-Ali altså ikke ændre på..

    Med tanke på vores store store skadeskvaler blandt vores angribere kan det undre at vi ikke en eneste gang har forsøgt et system med kun én angriber og så en mand mere på midten.. Særligt når vi også i mange kampe har været domineret af modstanderens 3-mandsmidtbane..

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Problemet er i hvert fald endnu en gang, at Ståle har fået samlet for meget skrammel sammen, der nu skal afsættes for at få nyt. Og så at han dummede sig gevaldigt ved ikke at forlænge med Bendtner.

    Nuvel, det bør blive et farvel til Sotte og Ragnar. Førstnævnte er formentlig let afsættelig og sidstnævntes kontrakt udløber. Drømmen er selvfølgelig at få Zanka ind og det bør ikke være umuligt.

    På venstre back kan man også sagtens sige farvel til både Bengtsson og Oviedo, og så få en yngre spiller ind som supplement til Boilesen, der forhåbentlig kan komme tilbage. Alternativt beholde Oviedo med lang kontrakt som reserve for Boilesen.

    Den centrale midtbane skriger stadig efter den rigtige makker til Zeca. Falk kan være fantastisk, men det bliver for ofte en fysisk svag og ustruktureret konstellation. Mudrazija har potentialet, men skal vise sig bæredygtig. Begge spillere virker i øvrigt bedst egnet til en tre-mands midtbane.

    Så der skal findes en fysisk stærk, boldspillende spiller (Vieira-type). Det kan blive svært, men Amartey har i hvert fald de fysiske forudsætninger, hvis han er spilleklar. Så kan Falk og Mudrazija være luksusspillerne til alle midtbanepostioner.

    Fischer er ligaens bedste spiller og nu skal han i form til at vise det igen. Biel har vist små fremskridt, men er stadig stærkt fejlcastet til systemet, så der skal hentes en ny kant, både pga. kvalitet og bredde. Skov Olsen, Andersen og Sisto er selvfølgelig igen topemner og store forstærkninger, men faktisk har holdet mere brug for en Bundu-type. Fysisk stærk og hurtig. Der er absolut nul fart i det nuværende hold.

    Helt fremme kan Santos godt blive solgt og hvis N'Doye ikke er klar, må der hentes en topklasse erstatning. Det ser i hvert fald tyndt ud på de unge angribere. Personligt ville jeg, hvis N'Doye forlænger, henter Bendtner ind igen. Men det sker jo desværre ikke.

    Så grundlæggende:

    UD: Sotte, Ragnar, Bengtsson, Oviedo, Thomsen, Santos, N'Doye.

    IND: En stopper, en venstre back, en central midtbane, en kantspiller, en stor forward.

    Det vil løfte holdet enormt, give bedre kvalitet og balance i truppen samt rent faktisk være realistisk.

    Så kan den kommende sæson vise, om Stage, Biel og Kaufmann er langtidsholdbare eller skal videre. Jeg hælder mest til det sidste.

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg sidder med nøjagtig samme tanke som Slush.. Den der opstilling ville give så meget mening med den trup vi råder over...
    Den lugter i hvert fald af problemer med at lave mål. Meget sandsynligt vil man ende med fem spillere på samme lille plads.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: FCK-truppen til 20/21 sæsonen Hvilke spillere vil du gerne beholde i truppen?

    Fed tråd...

    Vi skal også have lidt bredde og helst ikke 10-15 udskiftninger, det gavner sjældent. Derfor vil jeg beholde nogle bredde spillere, som Bengtsson, Bartolec (ja ja, han har været ringe, men hvis man ikke har et sindssygt talent på trapperne eller i kikkerten, så må han gerne blive en sæson), Papa, Santos og Gryteburst. De burde alle kunne spille (helst ikke på samme tid) uden at vi går helt ned i niveau.

    N’Doye ser jeg desværre som værende færdig.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvilke spillere ser du gerne, at FCK henter hjem....
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 31.01.06, 17:52
  2. Truppen mod OB
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 02.04.05, 15:10
  3. Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.06.04, 00:16
  4. Hvilke spillere bliver udtaget til truppen mod FCN?
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 27.05.04, 10:49

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •