Side 6 af 16 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 232

Emner: Danske hold i Europa 20/21

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Enig, men vil dog gerne undgå Göteborg ude, også selvom det vel indtil videre må antages at blive uden tilskuere. I det hele taget vil en hjemmekamp (naturligvis) være at foretrække, med tanke på at der venter et derby tre dage efter.

    duckman
    Enig lad os undgå IFK og trække Torshavn på Hjemmebane.

    Håber ikke jeg har jinxet det :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Enig, men vil dog gerne undgå Göteborg ude, også selvom det vel indtil videre må antages at blive uden tilskuere. I det hele taget vil en hjemmekamp (naturligvis) være at foretrække, med tanke på at der venter et derby tre dage efter.

    duckman
    Det er meddelt at kvalkampe bliver uden tilskuere.
    Øvre C'er

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    FCM møder Young Boys i 3. CL-kvalrunde, som spilles 15./16. september. Vinderen af opgøret indtræder i play-off runden som useedet, og møder enten Red Bull Salzburg, Slavia Prag, Olympiakos eller vinderen af Ferencvaros vs. Dinamo Zagreb. Vinderen er samtidigt sikret minimum EL-gruppespil, samt et par checks på i alt (2,92 mio. € for EL-gruppespil, 5 mio. € som Champions bonus og 380.000 € for avancement fra 2. runde (gælder kun FCM) 8,3 mio. €. Taberen indtræder i Champions Path i EL-play-off som seedet. Lodtrækningen til både CL- og EL-play-off finder sted i morgen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCM møder Young Boys i 3. CL-kvalrunde, som spilles 15./16. september. Vinderen af opgøret indtræder i play-off runden som useedet, og møder enten Red Bull Salzburg, Slavia Prag, Olympiakos eller vinderen af Ferencvaros vs. Dinamo Zagreb. Vinderen er samtidigt sikret minimum EL-gruppespil, samt et par checks på i alt (2,92 mio. € for EL-gruppespil, 5 mio. € som Champions bonus og 380.000 € for avancement fra 2. runde (gælder kun FCM) 8,3 mio. €. Taberen indtræder i Champions Path i EL-play-off som seedet. Lodtrækningen til både CL- og EL-play-off finder sted i morgen.
    Heldigt nok de trak Hjemmebane. Det gør at jeg ikke ser dem helt uden chancer. YB er et ok hold. Spørgsmålet er dog om FCM kan leve op til at spille på hjemmebane. Paradoksalt nok så har FCM været bedst på udebane også, hvis man ser på resultaterne sidste sæson.

    Jeg håber dog at de ryger ud med et brag. Jeg kan dog ikke helt gøre op med mig selv om jeg ønsker at se dem i et EL gruppespil ? (Dog ikke CL).

    Alt andet end lige, hvis FCM kommer med i F.eks. EL så må det vel koste på pointfronten i suppen, grundet flere kampe og fokus er placeret andet steds. Det kommer vel også os til gode ?. Jeg kan huske det samme ske for dem sidst de deltog i EL.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Så blev det til en tur til Sverige for os.
    Kunne have været bedre

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Så blev det til en tur til Sverige
    Af alle mulige udfald af dagens lodtrækning, kunne det ikke blive meget værre. Når det er sagt, så skal vi selvfølgelig videre.


  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Af alle mulige udfald af dagens lodtrækning, kunne det ikke blive meget værre. Når det er sagt, så skal vi selvfølgelig videre.
    Normalt vil jeg sige ja, Men vores trup situation taget i betragtning og vores "spil" fra sidste sæson gør at det i min bog ikke bare bliver en "selvfølge".

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    FCK møder svenske IFK Göteborg på udebane i 2. EL-kvalrunde. AGF skal enten en tur til Estland eller Slovenien, afhængigt af hvem der vinder 10. september mellem Nomme Kalju og SC Mura.
    Kampene spilles 17. september.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Vi bør simpelthen køre IFK over - de har ikke vundet i 15 kampe i ordinær tid og kun fået 9 point i samme periode.. De bør simpelthen ikke kunne gøre den store modstand mod os, ærligt

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi bør simpelthen køre IFK over - de har ikke vundet i 15 kampe i ordinær tid og kun fået 9 point i samme periode.. De bør simpelthen ikke kunne gøre den store modstand mod os, ærligt
    Ja men som man så med os selv i foråret, så hænger præstationerne i Europa ikke altid sammen med dem i ligaen. Og over én kamp (havde det været over to, havde jeg ikke været bekymret) kan det gå galt mod Göteborg på udebane.
    Selvfølgelig skal vi videre, men vi må også bare konstatere, at vi trak den ene ud af 6 muligheder, som vi helst ikke måtte trække. En ubehagelig kamp på et sportsligt og økonomisk ubehagelig tidspunkt. Uha det er vigtigt, at vi ikke ryger ud.

    Edit:
    Dette betegnes forøvrigt også som en mardrömslottning i de svenske medier. Minimum et stort dansk/svensk hold ryger ud alt for tidligt.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #86
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    hvornår har FCK ikke trukket værst mulige kval kamp ? Afviser ikke at det er en fck sandhed.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi bør simpelthen køre IFK over - de har ikke vundet i 15 kampe i ordinær tid og kun fået 9 point i samme periode.. De bør simpelthen ikke kunne gøre den store modstand mod os, ærligt
    Med det spil vi har vist på baggrund af sidste sæson, kommer vi ikke "køre" nogle over og det er uagtet om IFK måske også er i en mindre krise.

    vores hold har rigtig meget at bevise op mod den nye sæson, i henhold til den omgang spillemæssig elendighed vi blev præsenteret for i sidste sæson....

    Og må jeg minde om at det afgøres over 1 kamp på deres hjemmebane.

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    hvornår har FCK ikke trukket værst mulige kval kamp ? Afviser ikke at det er en fck sandhed.
    Det føles godt nok sådan. I Europa har vi vel ofte haft fornuftige lodtrækninger til gruppespil men også meget ofte worst case i kvalkampene dertil.

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi bør simpelthen køre IFK over - de har ikke vundet i 15 kampe i ordinær tid og kun fået 9 point i samme periode.. De bør simpelthen ikke kunne gøre den store modstand mod os, ærligt
    Det er bare ærgeligt, da de to andre havde været et sikkert avancement.

    Vi kan sådan set godt ryge ud til IFK over én kamp. Også selvom de er i en skidt forfatning pt.

    Virkelig en øv-lodtrækning.

    Zan

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    hvornår har FCK ikke trukket værst mulige kval kamp ? Afviser ikke at det er en fck sandhed.
    2019: EL-play-off: Vi trak Riga, med næstlavest seedning. Alternativerne var bl.a. Astana og Ludogorets.
    2019: 2. CL-kvalrunde: Vi trak TNS, med 3. lavest seedning. Alternativerne var bl.a. Rosenborg og BATE Borisov.
    2018: 2. EL-kvalrunde: Vi trak Stjarnan, der havde brudt deres lave seedning i 1. EL-kvalrunde. Alternativerne var bl.a. AIK og Aberdeen.
    2018: 1. EL-kvalrunde: Vi trak KuPS. Alternativerne var bl.a. Hapoel Haifa og FC Vaduz.
    2016: CL-play-off: Vi trak APOEL. Alternativerne var bl.a. Red Bull Salzburg, Viktoria Plzen og Celtic.
    2016: 3. CL-runde: Vi trak Astra. Alternativerne var bl.a. Qarabag, Rosenborg og Røde Stjerne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Side 6 af 16 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  2. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  3. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  4. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •