Side 4 af 16 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 232

Emner: Danske hold i Europa 20/21

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af chefbech Se meddelelser
    FCM skal død og pine vinde den næste kamp, da den let kan vise sig at være mod en lettere modstander end de hold, der venter i en potentiel kvalkamp til gruppespillet i EL.
    Hvorfor skal de det?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af chefbech Se meddelelser
    Det fjerner jo ligesom lidt af fordelen ved at havne i den seedede del, og samtidig understreger det blot vigtigheden af 3. runde CL-kvalkampen, som umiddelbart kan virke som den letteste adgang til det eftertragtede gruppespil - hvad enten det så er CL eller EL.

    FCM skal død og pine vinde den næste kamp, da den let kan vise sig at være mod en lettere modstander end de hold, der venter i en potentiel kvalkamp til gruppespillet i EL.
    FCM skal da ud på røv og nøgler og det kan kun gå for langsomt. Jeg håber de bliver coronadiskvalificeret


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    46

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    FCM skal da ud på røv og nøgler og det kan kun gå for langsomt. Jeg håber de bliver coronadiskvalificeret
    Da kun hvis ønsket om FCM's ulykke vejer tungere end en styrket dansk koefficient, som i sidste evne også vil gavne FCK. Hvis FCM kan bidrage til, at FCK - som dansk mester - kan komme direkte i CL-gruppespil, så under jeg FCM al mulig succes. Så i den sammenhæng ønsker jeg alle danske hold i Europa alt det bedste.
    Venlig hilsen
    Chefbech

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    46

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Hvorfor skal de det?
    Fordi de kan trække sværere modstandere, hvis de taber. Fx. Celtic.
    Venlig hilsen
    Chefbech

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af chefbech Se meddelelser
    Da kun hvis ønsket om FCM's ulykke vejer tungere end en styrket dansk koefficient ...
    Det gør det herfra.


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg håber de bliver coronadiskvalificeret
    Hm, ligesom min tidligere bøf-kollega, som på 8. år taler om, at han håber, at Zanka bliver sparket ned og bliver fodboldinvalid.

    Næh du. Jeg havde hellere set, at de bulgarske mestre havde scoret på deres ene chance (den, der blev reddet på stregen) og ikke havde lukket noget ind, og at FCM var røget ud på røv og albuer. Det havde været sjovt.

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det gør det herfra.
    Jeg kan sgu hellere ikke få mig til at Heppe på FCM/BIF internationalt, selvom fornuften siger det måske også kommer os til gavn i form af styrket Koefficient.

    Jeg håber ved gud ikke de kommer i CL gruppespil. EL Gruppespil, i henhold til lige mange kampe på en sæson kommer måske os til gode i FCK, da de formentlig vil smide point i suppen pga. et presset kamp program.

    Men kunne dog være klasse at se Steinlein og Ankersens Fjæs i TV når de igen skal forklare deres Europa fiasko efter de er røget ud i både CL og EL kval :)

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #53
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af chefbech Se meddelelser
    Da kun hvis ønsket om FCM's ulykke vejer tungere end en styrket dansk koefficient, som i sidste evne også vil gavne FCK. Hvis FCM kan bidrage til, at FCK - som dansk mester - kan komme direkte i CL-gruppespil, så under jeg FCM al mulig succes. Så i den sammenhæng ønsker jeg alle danske hold i Europa alt det bedste.
    Altså, fra et dansk-klubfodbold-i-europa roligan perspektiv er det en helt legitim holdning. Fra et FCK perspektiv er det naturligvis fuldstændig meningsløst. At ønske FCM stor succes i europa, med trecifret milliongevinst og alle de positive afledte effekter ift. koefficient, attraktivitet for spillere osv. - fordi man kan imødese en teoretisk potentiel fordel for FCK i fremtiden - er ganske enkelt ikke gennemtænkt.

    Selv i bedste fald er det med til at udviske forskellen på det eneste sportslige område, hvor vi stadig er objektivt foran FCM. I praksis er der jo derudover ingen garanti for at DK nogensinde får den direkte CL plads - og lex FCN er der absolut heller ingen garanti for at vi faktisk får pladsen, skulle det ske.

    tl;dr: De skal ud, det kan kun gå for langsomt, og det må meget gerne være pinligt.
    Sidst redigeret af KK : 27.08.20 kl. 15:32


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Såfremt man ønsker, at FCM ryger ud hurtigst muligt, vil det bedste scenarie være via 2x tabte straffesparkskonkurrencer. Det vil stadig give koefficientpoint til Danmark, dog uden at FCM får yderligere point eller økonomisk gevinst udover hvad de allerede er sikret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Såfremt man ønsker, at FCM ryger ud hurtigst muligt, vil det bedste scenarie være via 2x tabte straffesparkskonkurrencer. Det vil stadig give koefficientpoint til Danmark, dog uden at FCM får yderligere point eller økonomisk gevinst udover hvad de allerede er sikret.
    Det bedste scenarium havde været, at de havde fået røvfuld af et pinligt ringe bulgarsk hold i aftes. Det skete som bekendt ikke. Det næstbedste vil så selvfølgelig være, at de får lammetæv i de næste to kampe, hvilket vil sætte underholdningsværdien af after match interviews op i nærheden af biffernes exit for 10 år siden i dag.

    Så nej. De skal helst overhovedet ikke i nærheden af et resultat i min optik. Så fuck de kvarte koefficientspoints, vi eventuelt kunne få. Dem må AGF eller HaderslevskE hellere end gerne lave for os, men Steinlein & co. under jeg præcis lige så lidt europæisk succes, som jeg ville unde det til Brøndby, hvis ellers de havde kvalificeret sig.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  16. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    men Steinlein & co. under jeg præcis lige så lidt europæisk succes, som jeg ville unde det til Brøndby, hvis ellers de havde kvalificeret sig.
    Det slipper vi heldigvis for at forholde os til de næste maaaaange år.....

    FCM ønskes ikke noget godt - Nu har vi i så mange år klaret os europæisk uden deres (eller andres) hjælp og det kan vi forhåbentlig også fremover. Jeg kommer aldrig til at ønske nogle af vores rivaler noget godt......

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    46

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Altså, fra et dansk-klubfodbold-i-europa roligan perspektiv er det en helt legitim holdning...
    Herligt. ;-)

    Fra et FCK perspektiv er det naturligvis fuldstændig meningsløst.
    Vel kun indtil viser sig at være tungen på vægtskålen i forhold til DK's placering på listen. Ja, det er teori, men med tanke på at FCK vinder mesterskabet rundt regnet hvert andet år (eller oftere), så vil en forbedret landekoefficient bestemt ikke være at foragte.

    Men jeg har forstået pointen. Jeg fryder mig fx altid, når det går skidt for norske hold. Men at ønske ulykke for andre, når deres succes kan gavne os selv, finder jeg sgu lidt fjollet. Så hvis FCM baner vejen for at FCK kommer i gruppespil i fremtiden, siger jeg bare mange tak! ;-)
    Venlig hilsen
    Chefbech

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Med Viktoria Plzens exit fra CL-kvalen i gårsdagens runde, er risikoen for at AC Milan er blandt de useedede hold i EL play-off runden blevet større. Derfor skal minimum 4 hold med højere seedning ryge ud inden 2. runde, hvis FCK skal være 100% sikre på at undgå Rossoneri. Fire hold med højere seedning end italienerne er i aktion i aften:
    - APOEL spiller ude mod Gjilani
    - Malmø spilller hjemme mod Cracovia
    - Partizan spiller hjemme mod RFS
    - Steauea spiller hjemme mod Shirak
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af chefbech Se meddelelser
    Da kun hvis ønsket om FCM's ulykke vejer tungere end en styrket dansk koefficient, som i sidste evne også vil gavne FCK. Hvis FCM kan bidrage til, at FCK - som dansk mester - kan komme direkte i CL-gruppespil, så under jeg FCM al mulig succes. Så i den sammenhæng ønsker jeg alle danske hold i Europa alt det bedste.
    Du er vist ikke helt inden i pågældende regnestykke, og kiwi ret mig hvis jeg tager fejl, dette er skrevet efter gamle regler. Danmark har, pga FCK’s resultater, 5 hold med i europa i næste sæson, og nok også sæsonen efter. Derfor er det for dks koefiecient bedøvende ligegyldigt hvad FCM præsterer i år. Hvis de skal hjælpe kan de gøre det om 5 år. Det eneste fcm kan opnå ved at præstere i år er en bedre seeding for dem selv. Det kommer ikke til at hjælpe dk, dertil er straffen for stor ved at skulle dividere resultaterne med 5 frem for 4. Så ud på røv og albue og det kan kun gå for langsomt.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    You're wrong.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Side 4 af 16 FørsteFørste 123456714 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  2. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  3. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  4. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •