Side 13 af 16 FørsteFørste ... 310111213141516 SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 232

Emner: Danske hold i Europa 20/21

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Ikke i gruppespillet. Der frasorteres hold fra samme land, når der bliver trukket hold i de forskellige seedningslag. Men vi vil kunne møde dem i slutspillet. Altså forudsat, at vi får væltet os ind i et gruppespil og på en eller anden mystisk måde undgår at falde fuldstændig sammen der, på trods af et forhåbentlig maksimalt fokus på ligaen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Magtskifte i dansk fodbold. Æv.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #183
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Jeg går måske i små sko, men jeg føler simpelthen, at Midtjylland fik vores plads i CL - præcis som med FCN.

  6. #184
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    391

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg går måske i små sko, men jeg føler simpelthen, at Midtjylland fik vores plads i CL - præcis som med FCN.
    De savede den hjemlige liga over og vandt overbevisende deres kval kampe. Fuldt fortjent.
    Fc Ålene


  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Den unge Hr. Jensen Se meddelelser
    De savede den hjemlige liga over og vandt overbevisende deres kval kampe. Fuldt fortjent.
    Enig. Men pointene var optjent af FCK. Det betyder dog ikke, at FCM ikke fortjente mesterskabet - for de har rykket sig gevaldigt. Ændrer dog ikke på at skuffelsen er stor :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  9. #186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Tillykke og fortjent.

    Jeg kan sgu ikke have ondt i røven over et hold der kommer i CL efter at have vundet over Ludo,YB og Slavia. Det hedder Kvalitet, noget som vi mangler over hele linjen...

    Om det tipper Magtbalancen?. Måske for en stund. Men fodbold er 11 mod 11, og FCM er bundet af de samme mekanismer som alle danske hold. De skal også sælge "Stammen" af profilerne på et tidspunkt. Spørgsmålet er så bare om de er dygtigere end os til at erstatte dem end os.

    Hvor er det dog dejligt i fremtiden at Ståle ikke kan trække Kortet "Jamen FCM er ikke en Klub som spiller internationalt". Hvad så Ståle? :)

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #187
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    I det mindste er det ikke BØF der har vundet DM og gået videre til CL...
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #188
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg går måske i små sko, men jeg føler simpelthen, at Midtjylland fik vores plads i CL - præcis som med FCN.
    De slog mestrene fra Bulgarien, Schweiz og Tjekkiet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  14. #189
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Stop lige med "pointene var optjent af FCK". FCM indtrådte i 2. CL-kvalrunde som useedet, så en kamp fra eller til som seedet i 1. CL-kvalrunde mod hold fra Luxembourg, Letland eller Gibraltar havde ikke gjort nogen forskel i den sammenhæng. Uanset hvor bøvede og usympatiske de er i Herning, så har de gjort, hvad der skulle til, nemlig brudt deres seedning tre gange.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  15. #190
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Tillykke og fortjent.

    Jeg kan sgu ikke have ondt i røven over et hold der kommer i CL efter at have vundet over Ludo,YB og Slavia. Det hedder Kvalitet, noget som vi mangler over hele linjen...

    Om det tipper Magtbalancen?. Måske for en stund. Men fodbold er 11 mod 11, og FCM er bundet af de samme mekanismer som alle danske hold. De skal også sælge "Stammen" af profilerne på et tidspunkt. Spørgsmålet er så bare om de er dygtigere end os til at erstatte dem end os.
    Det har de i hvert fald været i en del år. Vi kan grine af deres data-snak, men de udklasserer os jo på scoutingfronten i en grad der udstiller FCK’s største mangler.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #191
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    De slog mestrene fra Bulgarien, Schweiz og Tjekkiet.
    Har Danmarks point ingen relevans ift. lodtrækning? Eller er det kun FCM's egne point? Troede faktisk, at det var en kombination af de to.

  18. #192
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Kun i forhold til hvornår de indtræder i turneringen. Hvis et holds koefficientpoint er dårligere end landets, så "låner" man landets koefficientpoint. Det gjorde AGF og SønderjyskE. Men FCM, Brøndby og FCK står på egne ben i den sammenhæng.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Spørgsmålet er så bare om de er dygtigere end os til at erstatte dem end os.
    Det er der vel desværre ikke tvivl om per nuværende. De har vundet to ud af de seneste tre mesterskaber (formentlig snart tre ud af de seneste fire), og formået at skifte en masse spillere ud, faktisk lavet et generationsskifte, uden at smadre holdet fuldstændig - hvilket vi efterhånden har for vane.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det har de i hvert fald været i en del år. Vi kan grine af deres data-snak, men de udklasserer os jo på scoutingfronten i en grad der udstiller FCK’s største mangler.
    Meget enig. Men mon ikke når denne CL sæson er slut at "Stammen" af FCM spillere vil tjene de store penge i udlandet og prøve sig selv af i en større liga. Det har flere af dem hvertfald udtalt. Jeg tvivler på de kan holde på deres gode spillere til Næste sæson også.

    Så igen, nu har de lige 250 millioner + evt. salg af deres spillere til at investere i nyt blod og jeg frygter desværre ikke de kommer til at lave så mange "Fejltransfers" som os :/

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #195
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Danske hold i Europa 20/21

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kun i forhold til hvornår de indtræder i turneringen. Hvis et holds koefficientpoint er dårligere end landets, så "låner" man landets koefficientpoint. Det gjorde AGF og SønderjyskE. Men FCM, Brøndby og FCK står på egne ben i den sammenhæng.
    Giver god mening. Jamen så er det jo voldsomt fortjent. Er dog stadig en sur pille at sluge :)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  2. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  3. Danske hold i Europa 2014/15
    By tobynator in forum De lange linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 31.03.15, 11:59
  4. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •