Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    I et direkte opgør om Top-3 placeringerne mødes AGF og FCK i Århus på søndag. Med en sejr kan FCK matematisk sikre sig medaljer, hvis Brøndby forinden skulle tabe i Aalborg. Man vil desuden kunne slå et hul på 10 point ned til AGF med 5 kampe igen. Omvendt kan et nederlag til David Nielsens tropper reducere forspringet fra 7 til 4 point.

    FCK må undvære Fischer og Santos, som fortsat sidder ude med skader, mens Bjelland, N'Doye og Boilesen er tvivlsomme. Ydermere er det endnu ikke klarlagt, hvordan Wind og Mudrazija har reageret på at være i kamp. Til gengæld er Zeca tilbage efter overstået karantæne.

    Varela får karantæne ved næste gule kort, og det samme gør Falk, hvis det gule kort medfører 4 strafpoint eller flere.

    AGF må undvære Jesper Juelsgaard, der sidder over med karantæne. Samtidigt er Amini og Bundu tvivlsomme pga. skader.

    Kampens dommer er Jens Maae, der dømmer sin 2. FCK-kamp og 4. AGF-kamp i denne sæson.

    Kampen vises på 3+.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Den kunne godt lugte af et nederlag, eller højst en uafgjort. Bortset fra at GF faldt ud mod Aab sidst er de meget godt kørende, og vil sikkert være voldsomt motiveret til at gå efter sølv, hvilket vil være en større ting i Aarhus end i København.

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #3
    Z-ster er offline Den løftede pegefinger!!
    Tilmeldingsdato
    May 2020
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Mon ikke også Ståle vil være tilfreds med en uafgjort på en svær udebane, mod et formstærkt hold der nu må stille med noget nær fuldt hus?
    At holde dem stangen med en uafgjort og status quo er i hvertfald mere til vores fordel end deres.

    Desuden bør man vel køre noget tung taktisk fokus på den kommende giftige afslutning på EL, der ret beset kan udmønte sig i både 1/8-finale og måske endda 1/4-finale hvis lodtrækningerne falder gunstigt ud?

    Ståle har jo kun et mål tilbage ud over sølvet!!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg er helt uenig. Vi skal selvfølgelig kunne slå AGF, og hvis vi skal gøre os nogen som helst forhåbninger om at komme videre i Europa, skal stemningen af elendighed vendes nu - og det bliver den kun ved at vinde kampe. Ståle har haft en uge til at sætte et hold formentlig uden Bjelland og Kaufmann (som da også har været to af vores absolut svageste siden genstarten), og selvom bænken er meget tynd, stiller vi stadig med 11 dygtige, dyre spillere.
    Måske sådan her:

    Johnsson
    Varela - Nelsson - Papa - Bengtsson
    Pep - Zeca - Falk - Stage
    Wind - Daramy

    Bænk: Grytebust, Bartolec, Ragnar, Oviedo, Thomsen, Mudrazija, Kaufmann
    HIC SUNT LEONES

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Tror du Wind er klar til en startplads?

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg tror han er klar, men ikke til 90 minutter endnu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    En 60 min. Burde vel være realistisk?

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg ved ikke, hvordan kroppen har reageret på spilletid senest, så det er mest af alt en forhåbning :-)
    Det virker dog som en bjørnetjeneste at blive ved med at lade Kaufmann spille, når han er så overmatchet og tilsyneladende blottet for selvtillid, så hvis Wind ikke er klar fra start, må man virkelig ud i en alternativ opstilling, der nok åbner for en masse af det, Ståle kaldte nipseri senest. Det vil sige en 4-5-1 uden boksangriber. Let bliver det naturligvis ikke, men vi skal lige huske, at AGF potentielt set også mangler en del store profiler i Bundu, Amini og Backman foruden de sikre fraværende, Duncan og Juelsgård.
    HIC SUNT LEONES

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Z-ster Se meddelelser
    Mon ikke også Ståle vil være tilfreds med en uafgjort
    Det ville jeg såmænd også, vi bevarer forspringet til AGF, og AGF har stadig momentum til at holde sig foran BuiF.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Set fra DN/AGF perspektiv, vil det virke logisk med en kompakt defensiv, hurtige kantspillere, omstillinger og en kamp, hvor der er fokus på duelspil og fysik. Spørgsmålet er, hvordan vi løser det ...

    ... det tror jeg ikke vi gør, listen med mangler hos os er langt større end listen med kompetencer ift. at løse en modstander, der kan og vil gribe kampen an på de præmisser. Brøndby viste hvor let det kan gøres, og FCM udstillede det, så mit bedste bud er, at vi igen kommer til at nipse rundt midt på banen, hvor det er ufarligt og når vi mister bolden højt oppe på AGF's halvdel, så løber de kontra.

    Det kommer til at kræve en stor kamp af Kalle, hvis vi skal have point.

    Jeg hørte i øvrigt et interview af CS med Ståle, der glimrende forklarede, hvorfor spillerne præsterer så ringe. Det skyldes en mental ting, da de er slidte af EL og derfor ikke kan koncentrere sig om SL. Nu er CS et halvt-internt fanmedie, men alligevel, der kunne godt have været et kritisk opfølgende spørgsmål. Tre EL-kampe på seks mdr.!!! den seneste kamp ligger fire!!! mdr. tilbage, hvordan skal en spiller overhovedet kunne være belastet af det.

    Måske er problemet, at der ledes efter 'langt ude'-forklaringer på problemer i stedet for at adressere dem. Når vi sælger kvalitet og køber det modsatte, så sker de ting og jeg frygter en gentagelse i morgen.

    Jeg har aldrig haft noget imod at tabe en fodboldkamp, bare vi har spillet op til standard, for man kan altid tabe. Vi har bare tabt en h....... masse kampe i denne sæson, fordi vi ikke længere har nogen nævneværdig standard, og det giver mig ærlig talt lidt ondt i maven inden i morgen, hvor jeg frygter vi får klø.
    Goldbæks Højrefod

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Truppen udtaget. Zeca og N'Doye afløser Bjelland og Oviedo.

    2 Guillermo Varela
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannopoulos
    6 Jens Stage
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Mohamed Daramy
    13 Sten Grytebust
    14 Dame N'Doye
    16 Pep Biel
    17 Karlo Bartolec
    21 Karl-Johan Johnsson
    23 Jonas Wind
    24 Robert Mudražija
    25 Victor Nelsson
    27 Ragnar Sigurdsson
    29 Mikkel Kaufmann
    33 Rasmus Falk
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg er, modsat mange, ret optimistisk ift. kampen. Mest baseret på 2. halvleg mod FCM, hvor vi så hvor stor en positiv forskel, det betyder for vores spil, at vi har en spiller oppe foran, som bolden kan smides op på, og hvor den derefter kan lægges af på en retvendt midtbane, som ikke presses lige så højt oppe på banen. Nu har vi både Wind og N'Doye, som kan varetage den rolle. Jeg tror ikke de spiller samtidigt, og at de afløser hinanden i løbet af 2. halvleg, men det vil pynte gevaldigt på vores spil.
    Derudover har vi pludselig et luksusproblem inde centralt, hvor både Zeca, Falk og Mudrazija er klar til at spille. Både Falk og Mudrazija viste gode takter og hurtig fordeling af bolden mod FCM, og med Zeca tilbage som defensiv bølgebryder og boldfordeler, så er jeg positiv ift. vores offensive spil, hvor vi pt. "kun" mangler Fischer ift. den normale start-11'er.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Luksusproblemet løste sig selv, da Mudrazija ikke er med. Jeg håber på en sejr, så vi kan begynde at kigge fremad og lægge den her sæson bag os. Omvendt har en del af vores spillere ikke været på toppen mentalt og det kan ikke have gavnet at mesterskabet nu er tabt i alles bevidsthed. Derimod vil AGF med en sejr virkelig begynde at se andenpladsen for sig. Man må håbe, at det store nederlag til Aab stadig sidder i dem, men jeg frygter godt nok et topmotiveret AGF-hold.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Gad vide, om Mudrazija er skadet igen?

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    196

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Han er nu umiddelbart med, det hele gik bare lidt stærkt på Twitter http://https://twitter.com/FCKobenhavn/status/1279363921384738816

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •