Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg kender virkelig mange fck'ere og andre, der ikke fatter at vi holder på ståle. At det ikke er et stort tema i medierne - selvom der er antydninger efterhånden - siger meget om de danske sportsmedier ( i England havde der været skrevet spaltevis). Journalistikken drives fx stort set ikke af journalister men af tidligere fodboldspillere i 'værtsroller'. + det siger noget om ståles magtposition ift journalisterne. Hvis først du har krævet hans afgang, så bliver det svært med interviews med fck'ere til dit medie. Når først det er overvejende sandsynligt, at han ryger - og det er det desværre ikke pt pga hans magtposition og klubbens sportslige setup - så kommer de stålektitiske artiklerne i lind strøm.
    Hvilket var lige præcis det der skete i den famøse sæson, hvor vi smider mesterskabet og et sikkert Champions League-gruppespil. Der havde medierne mere travlt med at snakke om, hvor fantastiske Nordsjællands tropper var i stedet for på noget tidspunkt at rette fokus på, hvor gennemført elendigt FCK gjorde det.

    Vi som fans er måske mere kritiske end journalisterne er, men vi har også et større fokus på FCK end de har.

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    HVAD er det der gør at Ståle stadig er manden, som kan få os ud af den elendige spille mæssige krise som vi er i ?
    HVAD er det der siger at Ståle kan lære af sine fejl og ændre, hvor der ændres skal ??

    Har han hemmelige hjemme videoer af alle bestyrelses medlemmerne, som laver noget skidt :)

    Det kan godt være folk siger han har prøvet at spille på en anden måde, men hvordan gik det og hvorfor ender vi altid med at spille i vores kedelige 442
    som alle hold har læst og som Ståle simpelthen ikke kan modspille på ?

    Som min søn på 8år sagde: Far ham den skallede kan da ikke være en særlig god træner, sådan som han står og skriger af sine spiller :D

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det bliver en smule trættende at høre på mandagstræner-typer der igen og igen kræver Ståle fyret og ikke mener at han gør noget som helst rigtigt, han udvikler sig overhovedet ikke, og han er en tyran som har taget hele København som gidsel, og han slår sikkert også sælunger ihjel i sin fritid iført en BØF-trøje, når han ikke er i gang med at fælde regnskoven med en traktor fra Herning for at lede efter indianergrave at besudle, eller hvad der ellers findes af kreative sandheder..

    Så her er en opgave til jer:
    Ifølge transfermarkt er FCKs trup vurderet til en værdi på 40 mio. euro. Opgaven er at sammensætte en trup på 25 mand af en lignende værdi. Truppen må højst opnå en værdi på 45 mio. euro, og den skal bestå af 25 spillere, heraf tre målmænd. Spilsystem osv. må du selv bestemme, bare du angiver det og har min. 2 markspillere til hver position. Derudover skal truppen overholde UEFAs homegrown/association grown player reglerne, altså at min. 8 spillere kommer fra dansk talentudvikling, heraf 4 fra FCK Talent.
    Nævn derefter to trænere, som passer ind i det system, du ønsker man skal spille, og som FCK realistisk kan lokke til København.
    Væsgo at gå i gang.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det bliver en smule trættende at høre på mandagstræner-typer der igen og igen kræver Ståle fyret og ikke mener at han gør noget som helst rigtigt, han udvikler sig overhovedet ikke, og han er en tyran som har taget hele København som gidsel, og han slår sikkert også sælunger ihjel i sin fritid iført en BØF-trøje, når han ikke er i gang med at fælde regnskoven med en traktor fra Herning for at lede efter indianergrave at besudle, eller hvad der ellers findes af kreative sandheder..

    Så her er en opgave til jer:
    Ifølge transfermarkt er FCKs trup vurderet til en værdi på 40 mio. euro. Opgaven er at sammensætte en trup på 25 mand af en lignende værdi. Truppen må højst opnå en værdi på 45 mio. euro, og den skal bestå af 25 spillere, heraf tre målmænd. Spilsystem osv. må du selv bestemme, bare du angiver det og har min. 2 markspillere til hver position. Derudover skal truppen overholde UEFAs homegrown/association grown player reglerne, altså at min. 8 spillere kommer fra dansk talentudvikling, heraf 4 fra FCK Talent.
    Nævn derefter to trænere, som passer ind i det system, du ønsker man skal spille, og som FCK realistisk kan lokke til København.
    Væsgo at gå i gang.
    Så man må ikke kritisere Ståle ellers hans arbejde medmindre man kan sammensætte en trup bedre end han kan?


    Skulle man iøvrigt hoppe med på legen er den nemme udvej vel at pege på FCMs trup. Fjerne Ronnie og sætte Wind ind, fjerne Sparv og sætte Zeca, fjerne Vibe og sætte Daramy ind og spille med Priske som træner. Det kan sikkert optimeres mere men er da en super start.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Man må da gerne kritisere. Det bliver bare en smule trættende at høre på det samme igen og igen uden der kommer andet nyt end "Ståle dum. Ståle kedelig. Ståle aldrig nyt. Ud med ham".. Kom dog med noget nyt (uden at lyve) og konstruktivt i stedet for at gentage det samme igen. Så tal dog om hvad I hellere vil have, i stedet for at rode rundt i det samme.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    149

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Så man må ikke kritisere Ståle ellers hans arbejde medmindre man kan sammensætte en trup bedre end han kan?


    Skulle man iøvrigt hoppe med på legen er den nemme udvej vel at pege på FCMs trup. Fjerne Ronnie og sætte Wind ind, fjerne Sparv og sætte Zeca, fjerne Vibe og sætte Daramy ind og spille med Priske som træner. Det kan sikkert optimeres mere men er da en super start.

    Og så kan du tage den trup, fjerne 4-5 af nøglespillerne over en hel sæson, skifte stort set hele forsvaret ud ... og nå ja, så lige lade den spille 10-12 kampe flere end nærmeste konkurrent på 4-5 måneder. Så er din "super-start" væk som dug fra solen, tænker jeg.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -runge Se meddelelser
    Og så kan du tage den trup, fjerne 4-5 af nøglespillerne over en hel sæson, skifte stort set hele forsvaret ud ... og nå ja, så lige lade den spille 10-12 kampe flere end nærmeste konkurrent på 4-5 måneder. Så er din "super-start" væk som dug fra solen, tænker jeg.
    Det er da et perspektiv - man kan også sige, at man skal fjerne de fire billigste spillere (uden transfers) og en af de dyre, og beholde alle de dyre spillere ... eller man kan respektere, at så længe retningslinjerne for forum bliver overholdt, så skal man respektere debatten i stedet for at agere selv-udnævnt debat-politi, der gerne vil begrænse de debattører, som er uenige med ens egne synspunkter.

    Den frie debat er en nærende forudsætning for udvikling.
    Goldbæks Højrefod

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Man må da gerne kritisere. Det bliver bare en smule trættende at høre på det samme igen og igen uden der kommer andet nyt end "Ståle dum. Ståle kedelig. Ståle aldrig nyt. Ud med ham".. Kom dog med noget nyt (uden at lyve) og konstruktivt i stedet for at gentage det samme igen. Så tal dog om hvad I hellere vil have, i stedet for at rode rundt i det samme.
    Jeg syntes nu igennem tiden der er kommet mange saglige kritiske argumenter for at Ståle skal ud. Det er muligt de også blive kedelige at læse, men det gør dem ikke mindre sande :). Jeg bliver ligeså træt af at hører argumentet Ståle kvalificere os jo til "Europa" så er alting jo godt :)

    Men når det så er sagt så har Ståle altid stået for en Kedelig spillestil lige pånær i enkelte sæson, hvor der dukker en Robert Skov op der gør det mindre kedeligt :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Hvad vil du hellere have i stedet for, hvis I fik jeres vilje og Ståle smuttede? Det er imo ikke nok at sige "en mere spændende spillestil", vær dog konkret i hvad du vil have. Hvilket system vil du have, der spilles med? Hvilken type backs/kanter vil du have? Skal det være et teknisk funderet hold à la FC Nordsjælland eller et power-hold à la FC Midtjylland? Skal vi have større fokus på hjemlig succes og skrue ned for de europæiske ambitioner på den bekostning? Og hvis ikke, hvilken spillestil med det spillerbudget og de spillere, som er til rådighed, kan sørge for begge? Osv.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvad vil du hellere have i stedet for, hvis I fik jeres vilje og Ståle smuttede? Det er imo ikke nok at sige "en mere spændende spillestil", vær dog konkret i hvad du vil have. Hvilket system vil du have, der spilles med? Hvilken type backs/kanter vil du have? Skal det være et teknisk funderet hold à la FC Nordsjælland eller et power-hold à la FC Midtjylland? Skal vi have større fokus på hjemlig succes og skrue ned for de europæiske ambitioner på den bekostning? Og hvis ikke, hvilken spillestil med det spillerbudget og de spillere, som er til rådighed, kan sørge for begge? Osv.
    Jeg personligt synes ikke at truppen mangler så meget. Det er mere systemet og taktikken jeg synes er problemet.
    Jeg så gerne at vi spillede en 433 med højt pres og tekniske stærke spillere på de offensive pladser. Vores baks er måske vores største problem lige pt da de intet skaber offensivt. Jeg elsker Varela men savner Ankersens power og løbevillighed. Ikke hans dårlige indlæg. Så baks som Ankersen og Ludde. Kanter med kreativitet og gennembrudskraft.

    Så power i forsvaret og teknik og kreativitet og gennembrudskraft i frontkæden.

    Ikke så meget håndbold spil fra side til side

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvad vil du hellere have i stedet for, hvis I fik jeres vilje og Ståle smuttede? Det er imo ikke nok at sige "en mere spændende spillestil", vær dog konkret i hvad du vil have. Hvilket system vil du have, der spilles med? Hvilken type backs/kanter vil du have? Skal det være et teknisk funderet hold à la FC Nordsjælland eller et power-hold à la FC Midtjylland? Skal vi have større fokus på hjemlig succes og skrue ned for de europæiske ambitioner på den bekostning? Og hvis ikke, hvilken spillestil med det spillerbudget og de spillere, som er til rådighed, kan sørge for begge? Osv.
    Kan se bevisbyrden ligger på os "Ståle Raus" folk af en eller anden årsag.
    Det jeg prøver at få ordentlige svar på er, ar de fleste ståle elskere siger at han er den rette mand til at få fck op igen.

    Og hvis vi følger dit skriv Kiwi, så findes der ingen "gode" trænere derude som gider træne fck eller hva ??

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Kan se bevisbyrden ligger på os "Ståle Raus" folk af en eller anden årsag.
    Ret åbenlyst ja. Det er jo jer, der vil have Ståle fyret.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Kan se bevisbyrden ligger på os "Ståle Ud" folk af en eller anden årsag.
    Det er jer, som vil have afsat ham. Så er det også jeres opgave at komme med forslag til et bedre alternativ. Du kan ikke nøjes med at råbe "Revolution!" uden at komme med et reelt alternativ til den nuværende styreform. Det siger sig selv. Ellers bliver det anarki, og det vinder man ikke mange titler af. Bare spørg BØF..

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Og hvis vi følger dit skriv Kiwi, så findes der ingen "gode" trænere derude som gider træne fck eller hva ??
    Det mindes jeg nu ikke at have sagt. Jeg har til gengæld bedt om at få nævnt nogle alternativer, som kan varetage den opgave, der ligger for, med det tilgængelige budget, hvis ikke det skal være Ståle, der varetager opgaven. Og så har jeg bedt om at få præciseret, hvad opgaven består af, hvis der skulle være ændringer i ambitionerne, eller om det skal være status quo.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvilket var lige præcis det der skete i den famøse sæson, hvor vi smider mesterskabet og et sikkert Champions League-gruppespil. Der havde medierne mere travlt med at snakke om, hvor fantastiske Nordsjællands tropper var i stedet for på noget tidspunkt at rette fokus på, hvor gennemført elendigt FCK gjorde det.
    Du glemte anførselstegn omkring "fantastiske" - FCN scorede kun 49 mål med deres "fantastiske" possession fodbold, hvilket er det laveste antal mål for et dansk mesterhold i dette årtusinde.

    FCM har i denne sæson scoret 50!! mål i de 31 kampe der er spillet indtil nu, så det er ikke ligefrem deres offensiv som er fantastisk. For to sæsoner siden scorede de 80 mål.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men når det så er sagt så har Ståle altid stået for en Kedelig spillestil lige pånær i enkelte sæson, hvor der dukker en Robert Skov op der gør det mindre kedeligt :)
    Er det virkeligt den eneste sæson hvor FCK ikke har spillet kedeligt. Hvad med 2010/11 og 2016/17?
    Sidst redigeret af tor340 : 08.07.20 kl. 10:55
    Øvre C'er

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #105
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Du glemte anførselstegn omkring "fantastiske" - FCN scorede kun 49 mål med deres "fantastiske" possession fodbold, hvilket er det laveste antal mål for et dansk mesterhold i dette årtusinde.

    FCM har i denne sæson scoret 50!! mål i de 31 kampe der er spillet indtil nu, så det er ikke ligefrem deres offensiv som er fantastisk. For to sæsoner siden scorede de 80 mål.



    Er det virkeligt den eneste sæson hvor FCK ikke har spillet kedeligt. Hvad med 2010/11 og 2016/17?
    Men er 3 sæsoner nok ud af 10?

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •