Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
67. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    29 43.28%
  • Uafgjort

    18 26.87%
  • FCK vinder

    20 29.85%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 123

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Bertolec er en KÆMPE skuffelse. Men jec skal være ærlig og indrømme at jeg synes han var en super signing da vi fik ham og var overrasket over at det lykkedes. Men han har siden da vist sig som et af de større flop. FCN fik åbenbart drevet hans potentiale til det yderste. Dét havde jeg ikke set komme.
    Han må retur til FCN med en "videresalgsklausul"

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det helt store problem er, at vi ikke skaber noget som helst offensivt (chancer). Vi spiller fint rundt, forsvaret stod for en gang skyld godt... Uden chancer - ingen mål = uafgjort eller nederlag (de andre får chancer - endda store). Der skal arbejdes med det offensive... Det troede/håbede jeg, at Coronapausen var blevet brugt til - åbenlyst ikke :-(

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Derudover fungerer presspillet jo overhovedet ikke. Alle de andre hold i mesterskabsspillet har formået at presse os højt og dermed stresse hele holdet. Vi har slet ikke samme aggressive pres. Daramy er virkelig dårlig til tilbageerobringer, Kauffman usynlig, Santos kan godt når han gider (men gider ofte ikke), Doye og Wind er i for dårlig form til at jagte bolden. Sammenholdt med placeringsfejl især af Thomsen og Stage er det jo umuligt at genpresse. Så modstanderne får tid og rum til at opbygge spillet, mens vi stresser totalt, når vi får bolden. Samtidig med at vores taktik er horisontalt spil der ledes af midterforsvarererne. Det siger jo sig selv, at de ikke kan hælde lange bolde op på Sviatchenko, Maxsø og Tingager! Hvad i alverden er tanken bag det forsøg? Tingager er to meter høj, lol.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Bertolec er en KÆMPE skuffelse. Men jec skal være ærlig og indrømme at jeg synes han var en super signing da vi fik ham og var overrasket over at det lykkedes. Men han har siden da vist sig som et af de større flop. FCN fik åbenbart drevet hans potentiale til det yderste. Dét havde jeg ikke set komme.
    Måske skal manden lige have en fair chance inden vi alle dømmer ham som værste køb nogensinde. Han er trods alt kommet ind på et FCK, som ikke har fungeret. I forsvaret blev der på en gang skiftet ud på samtlige pladser, ligesom han jo ikke ligefrem har haft en kontinuert god spiller liggende foran sig, hvorfor enhver form for relationer har været svære for ham at opbygge.

    Manden har bestemt ikke været god (dog ikke så dårlig, som det gøres til herinde), men det har godt nok også været svære betingelser for ham denne sæson. Lad os f.eks. lige huske Ankersens kvaler de første mange måneder, og han spillede på et hold, som fungerede betydelig bedre end dette. Det endte egentlig meget godt.

    Det kan sagtens være, at han ikke har klassen til FCK. Men lad ham lige få lidt mere tid og ro til at (mod)bevise det.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Det positive fra gårsdagens kamp må være, at det mindede en om, hvor godt et touch Wind har, at Mudrazija ser rigtig spændende ud, og endelig: hold da op, Daramy har et stort potentiale.

    Næste kamp mod FCM er ekstremt afgørende. Hvis vi ikke vinder der, har FCM ikke noget at spille for i deres efterfølgende kamp mod GF. Og en kamp så kort tid efter mesterskabsfejring er med garanti et klart nederlag. ..Så begynder det at blive for spændende. Derudover er det katastrofalt, hvis vi ikke formår at slå FCM i 4(!) opgør på en sæson.

    Frank Onyeka er ude med karantæne og vi kan stille et hold med gode spillere, hvoraf flere er mere udhvilede end vores modstander. Derudover er de dårligt kørende generelt. Det er fine betingelser.

    Hvad gør Ståle med Stage? Vi har brug for fysisk power, det er soleklart, og det giver han. Men han har også været helt enormt dårlig i to kampe i streg, så han fortjener egentlig ikke pladsen. Jeg hælder personligt til Wind/Daramy på toppen og Biel + Thomsen på kanterne.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det positive fra gårsdagens kamp må være, at det mindede en om, hvor godt et touch Wind har, at Mudrazija ser rigtig spændende ud, og endelig: hold da op, Daramy har et stort potentiale.

    Næste kamp mod FCM er ekstremt afgørende. Hvis vi ikke vinder der, har FCM ikke noget at spille for i deres efterfølgende kamp mod GF. Og en kamp så kort tid efter mesterskabsfejring er med garanti et klart nederlag. ..Så begynder det at blive for spændende. Derudover er det katastrofalt, hvis vi ikke formår at slå FCM i 4(!) opgør på en sæson.

    Frank Onyeka er ude med karantæne og vi kan stille et hold med gode spillere, hvoraf flere er mere udhvilede end vores modstander. Derudover er de dårligt kørende generelt. Det er fine betingelser.

    Hvad gør Ståle med Stage? Vi har brug for fysisk power, det er soleklart, og det giver han. Men han har også været helt enormt dårlig i to kampe i streg, så han fortjener egentlig ikke pladsen. Jeg hælder personligt til Wind/Daramy på toppen og Biel + Thomsen på kanterne.
    FCM har vist anket afgørelsen med Onyeka, men nu må vi se.
    Jeg tror og håber, at du får ret i, at det bliver Biel og Thomsen på kanterne. Til gengæld tror jeg også, at NDoye spiller fra start, hvis han kan, da han har den hovedstødsstyrke på dødbolde, som vi mister med Stage på bænken.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Han må retur til FCN med en "videresalgsklausul"
    Jeg tænker, at hvis staben er i tvivl om potentialet, så kan man måske vente og se, om han bliver stemplet for ringe af det kroatiske landshold? Så har man da en anden parts vurdering. På den anden side, han smides vel automatisk af, hvis han ikke spiller kampe her.

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Taktisk er vi så forudsigelige, at de andre hold for flere sæsoner siden har læst os. Jeg kan ikke huske, hvornår Ståle sidst har inkorporeret mærkbart nyt i vores 4-4-2, ja den ligner den samme, vi havde for 14 år siden. Det er i sig selv rimelig exceptionelt. Vores mest positive offensive kort, Falk, som Ståle i sin tid af nød blev tvunget til at bruge på midten, men hvor han så viste sig at skabe noget overraskende dynamik ift ståles ønskeopstilling med 2 centrale defensive Kvist/stage/zeca- fightere. Trods den åbenlyse succes rykker Ståle jævnligt Falk ud på kanten, hvor han tydeligvis ikke gør ligeså meget gavn. Oveni det taktiske dødvande virker Ståle skakmat, når vi kommer bagud, og hans indskiftninger - som næsten altid først kommer efter det 60. minut - er syret nok ofte indskiftninger af backs. Værsgo Oviedo/Bartolec gå ind og vind kampen for os. I andre klubber ville man finde den disposition meget besynderlig.

    Indkøbene. Jeg kniber mig nogen gange i armen over HVOR mange penge vi har kastet efter spillere, som ikke rigtig slår til. Ståle, der selv tjener 5 gange så meget som sin nærmeste superligakonkurrent, har smidt ca 60 millioner efter Kaufmann, Bartolec, Stage. Det er helt enormt mange penge i superligasammenhæng, der er kastet efter spillere, der ikke engang er tiltænkt en rolle som profiler. Gad godt se FCM anvende vores resourcer (eller det gad jeg faktisk ikke, det ville være godt træls sagt på midtjysk).

    Ståle er dumpet på sine to primære arbejdsfunktioner. Indkøb og taktik. Han har fået en ekstremt magtfuld rolle i klubben(som ikke er set før eller siden i nogen danske klubber), og når han ikke slår til, så står vi jævnt rådvilde. Jeg tror at en af forklaringerne på, at det har udviklet sig sådan er vores specielle konstruktion, hvor dem der skulle have styr på det fodboldmæssige setup ikke spiller nogen synderlig rolle. Jeg ønsker mig ikke tilbage, men dengang vi havde flemse+holmtrøm, der var der styr på det sportslige setup. Og der blev handlet. Tænk sig, vi hentede Roy. Nu er der mere usikkerhed og stilstand. Hvem er det egentlig der skal holde Ståle i ørerne? Er det William, ståles tror væbner?
    Danmark til Valby Bakke

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg er helt på linje med, at flere ting ikke har været godkendt i år, men jeg synes ikke, det ville være klogt at fyre Ståle. Langt hen ad vejen kan jeg godt følge indkøbene, og jeg har sjældent være skeptisk ved præsentationen af de spillere, der er blevet hentet ind. Ståle har taget en kæmpe chance med at satse transferpengene på skrøbelige spillere med et højt topniveau. Her er jeg overbevist om, at han har brændt nallerne, så det kommer vi ikke til at se fremover. Netop skaderne har været roden til alt ondt på det taktiske. Backs kommer ind, fordi vi ikke har offensive spillere på bænken. Kaufmann og Daramy skal agere frontduo, fordi vi har 3 angribere ude. Stage skal spille kant, fordi Fischer er skadet. Falk ryger på kanten, når der skal ske noget centralt, fordi vi ikke har nogle alternativer.

    Jeg er med på, at vi har smidt store spillere efter spillere, hvor vi køber potentialet. Her er alt jo relativt. 18 mio. kr. for Jens Stage er ikke dyrt, hvis du sælger ham for 30 mio. kr. tre år efter, og at han har været en god trupspiller samtidigt. Og det er Jens Stage. Han har bare fået en ALT for stor rolle pga. skader på det her hold for tidligt. Det samme med Kaufmann. Han har set rigtig god ud i to kampe. Dem mod Celtic. Og hvem spillede han sammen med der? Såmænd en bundrutineret Ndoye, som han kunne løbe omkring. Daramy så også meget bedre ud i går, da han får lov til at løbe omkring Ndoye. Biel er måske undtagelsen, fordi han blev købt direkte til startopstillingen. Han har potentialet, men her var der behov for en spiller, der kunne løfte fra dag 1.

    Dernæst tror at vi skal vende os til, at priserne på spillere bare stiger - også i Superligaen. 18 mio. kr. er ikke nødvendigvis mange penge, når man er FCK og køber profiler fra andre superliga-hold.

    I min optik skal transfervinduet bruges på at rydde op, så vi ikke længere skal se på ligegyldigt fyld. Her tænker jeg på Oviedo el. Bengtsson (allerhelst begge to), Thomsen, Bartolec, Ragnar og Sotte. Ind skal komme en midtstopper, en venstre midt og evt. en angriber, hvis Ndoye siger stop. Det vil løfte defensiven, rykke Falk ind permanent på midten og give midtbanen fornyet power fra venstresiden. Hvis alle er klar, og Ndoye fortsætter, vil du så have Mudrazija, Daramy, Kaufmann, Santos og Stage på bænken. Det er jo noget bedre end Ovideo, Bartolec, Thomsen og Sotte.

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det positive fra gårsdagens kamp må være, at det mindede en om, hvor godt et touch Wind har, at Mudrazija ser rigtig spændende ud, og endelig: hold da op, Daramy har et stort potentiale.

    Næste kamp mod FCM er ekstremt afgørende. Hvis vi ikke vinder der, har FCM ikke noget at spille for i deres efterfølgende kamp mod GF. Og en kamp så kort tid efter mesterskabsfejring er med garanti et klart nederlag. ..Så begynder det at blive for spændende. Derudover er det katastrofalt, hvis vi ikke formår at slå FCM i 4(!) opgør på en sæson.

    Frank Onyeka er ude med karantæne og vi kan stille et hold med gode spillere, hvoraf flere er mere udhvilede end vores modstander. Derudover er de dårligt kørende generelt. Det er fine betingelser.

    Hvad gør Ståle med Stage? Vi har brug for fysisk power, det er soleklart, og det giver han. Men han har også været helt enormt dårlig i to kampe i streg, så han fortjener egentlig ikke pladsen. Jeg hælder personligt til Wind/Daramy på toppen og Biel + Thomsen på kanterne.
    Kan du ikke uddybe overfor mig hvorfor du mener at FCM er dårligt kørende generelt?

    De har vundet 11 ud af deres seneste 14 kampe!!

    (Til sammenligning har vi i samme periode vundet 6 ud af vores seneste 14 kampe....)

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske skal manden lige have en fair chance inden vi alle dømmer ham som værste køb nogensinde. Han er trods alt kommet ind på et FCK, som ikke har fungeret. I forsvaret blev der på en gang skiftet ud på samtlige pladser, ligesom han jo ikke ligefrem har haft en kontinuert god spiller liggende foran sig, hvorfor enhver form for relationer har været svære for ham at opbygge.

    Manden har bestemt ikke været god (dog ikke så dårlig, som det gøres til herinde), men det har godt nok også været svære betingelser for ham denne sæson. Lad os f.eks. lige huske Ankersens kvaler de første mange måneder, og han spillede på et hold, som fungerede betydelig bedre end dette. Det endte egentlig meget godt.

    Det kan sagtens være, at han ikke har klassen til FCK. Men lad ham lige få lidt mere tid og ro til at (mod)bevise det.
    Jeg synes nu ikke jeg kalder ham det største flop, men et større flop. Det er jo på baggrund af hans præstationer holdt op imod hans prislap, "hvor svær" han var at hente (FCN ville jo helst ikke sælge til os) og forventningerne til ham. Havde han kostet 5 mio i SiF havde det været ok.

    Lidt på samme måde som jeg ikke synes at pris og kvalitet/forventninger hænger sammen med Bjelland. Isoleret set har Bjelland jo gjort det fint nok. Jeg havde bare håbet på meget mere.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Jeg synes der er meget relativeren og undskylden blandt Ståle og venner, hvor man ikke ser tingene som de er, men forklarer og undskylder fakta væk med rationaliseringer, som oftest indebærer at "virkeligheden" bare er anderledes for fck og ståle end for alle andre. Altså der er åbenbart nogle udefrakommende begivenheder, som sker, der indebærer, at Ståle og klubben bare ikke kunne gøre for det. Det er ting som vi ikke rigtigt har indflydelse på, og derfor er vi "ofre" for noget udenfor vores magt. Kampudvalget er et eksempel. Skaderne et andet. Corona-tilskuerfravalget af os. FCM "har bare en supersæson" osv.

    I din post er der også nogle eksempler:

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Her er alt jo relativt. 18 mio. kr. for Jens Stage er ikke dyrt, hvis du sælger ham for 30 mio.
    Tingene er nu engang som de er. Stage spiller nu engang som han spiller. Hvis han en dag spiller fremragende og bliver solgt for 30? Ja, så passer det. Men det kan du jo sige om alle køb. Men lige nu er han sgu ikke 18 værd, og det er Bartolec og Kaufmann heller ikke. Vi har brugt afsindigt mange penge de sidste 7 år på ikke at være bedre end nogen der bruger meget færre. Lige nu. Men efter din logik så kan det halve FCM hold jo være det halve værd om et halvt år.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    tror at vi skal vende os til, at priserne på spillere bare stiger - også i Superligaen. 18 mio. kr.?er ikke nødvendigvis mange penge, når man er FCK og køber profiler fra andre superliga-hold.
    Den logik er også set før, selvom der måske er et gran sandhed i det. og så ikke: FCK byder 15 på din spiller, Sparta byder 10, men du vil hellere tjene 5 mil mindre og sælge til Sparta Prag? Ja, det er godt nok strengt og synd for FCK.

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hvis alle er klar, og Ndoye fortsætter
    ... jo men det sker jo ikke I virkelighedens verden i mange kampe. Så det er en modulation over skadesundskyldningen
    Danmark til Valby Bakke

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jeg synes der er meget relativeren og undskylden blandt Ståle og venner, hvor man ikke ser tingene som de er, men forklarer og undskylder fakta væk med rationaliseringer, som oftest indebærer at "virkeligheden" bare er anderledes for fck og ståle end for alle andre. Altså der er åbenbart nogle udefrakommende begivenheder, som sker, der indebærer, at Ståle og klubben bare ikke kunne gøre for det. Det er ting som vi ikke rigtigt har indflydelse på, og derfor er vi "ofre" for noget udenfor vores magt. Kampudvalget er et eksempel. Skaderne et andet. Corona-tilskuerfravalget af os. FCM "har bare en supersæson" osv.
    Husk også på at Ståle mener, at vi har de dårligeste træningsfaciliteter i Europa - på trods af at mange hold, b.la. OB, styrketræner i Fitness World.

    Vi har det største setup i Norden. Vi har det største budget i Norden. Vi har den bedst betalte træner i Norden.

    Når FCM har basket os i næste kamp, et stadion vi ikke har fået point med hjem fra siden 2016, og Galehuset skal møde et Aab hold der har udspillet deres sæson, så bliver det for alvor spændende.

    Og hvad er det vi er oppe imod? En flok bønder, med Steinlein og PC i front. Jesus!

    Taber vi en eventuel playoff kamp om Europa mod Bo Henriksen, så ligger der forhåbentlig allerede en underskrevet kontrakt til David Nielsen, da han alligevel var forbi i Parken med GF.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Efter Biel kom ind, kunne man se antegninger til flot, offensiv og teknisk fodbold - Falk, Biel, Varela, Wind kombinerede flot. Men spillet er totalt ufarligt. Vi spillede egentligt godt i det meste af kampen, men vi mangler simpelthen kynismen. Der er intet killer-instinkt over holdet. Daramy for eksempel er nødt til at være meget mere kynisk.
    Det er vores egen fortælling at vi spiller godt. Hvis man ser det i AGF perspektiv, så kan jeg forestile mig, at de i deres interne evaluering i dag, er kommet frem til at de havde 99% styr på kampen. Det svigtede ved Daramys chance men ellers forløb kampen ganske givet, som DN havde tegnet det for spillerne.

    AGF 'spiller uden bold', de afventer modstandernes fejl og de ved, at fejlene bliver hyppigere, jo længere hen i kampen man kommer. De er stort set ligeglad med om, vi kombinerer flot ude på banen, de sætter ind, der hvor det gør ondt.

    Vi spillede en flot men ligegyldig kamp - hvis vi havde spilet dem tynde og haft chance på chance og tvunget deres målmand til store redninger, så havde det været godt, men i går var ligegyldig.

    I øvrigt, så mener jeg at kynisme er et fejlplaceret begreb i fodboldens verden. Kynisme er et menneskeligt karaktertræk, men når der mangler kvalitet, så er det, det der mangler ikke et menneskeligt karaktræk.
    Goldbæks Højrefod

  25. De følgende 14 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (05/07-2020 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    AGF 'spiller uden bold', de afventer modstandernes fejl og de ved, at fejlene bliver hyppigere, jo længere hen i kampen man kommer. De er stort set ligeglad med om, vi kombinerer flot ude på banen, de sætter ind, der hvor det gør ondt.
    Enig. Og sådan spillede han også med Lyngby. Det undrer mig derfor en smule, at mange herinde er så vilde med at få ham ind i stedet for Ståle. For han står jo lige netop ikke for det fodbold, som så mange herinde higer efter. Med David får mand et endnu mere defensivt udtryk på banen og man får også lange bolde op på en stærk frontangriber. Man får fight frem for kombinationsspil.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi spillede en flot men ligegyldig kamp - hvis vi havde spilet dem tynde og haft chance på chance og tvunget deres målmand til store redninger, så havde det været godt, men i går var ligegyldig.
    Vi spillede dem da sådan set tynde flere gange, hvor den sidste aflevering dog kikser. Bl.a. kunne Daramy og Biel spille hhv. NDoye og Falk i himlen, men kikser begge. De to tæller formentlig ikke som chancer i mange statistikker, ligesom de ikke indgår i statistikker over skud på mål. Men det var imo større chancer end flere af AGF's skud, som dog kræver en redning.

    Jeg er enig i, at det som sådan er ligegyldigt at have spillet en god kamp (nærmere gode 60-70 min), når vi alligevel ender med at tabe. Det er ligefør jeg havde foretrukken dårlig spillet kamp med samme resultat.

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 30.06.20, 19:37
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 20.06.20, 20:02
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 09.03.20, 13:02
  4. Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 07.03.20, 03:24
  5. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 03.03.20, 08:35

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •